Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

Täällä ei ole plussattu vielä vahvoja viivoja mutta menkat 2 päivää myöhässä ja tuntemuksia oli ennen menkkoja josta tiesin et tais "tärpätä" :)
Tikku näytti haaleaa plussaa. Kokeilin plussaa ehkä liian ajoissa. No mut luulenpa että täältä nyt se kolmas tulee. Eka tyttö syntynyt -03 ja poika 8/12:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kukkalie
t3ija Kivaa! Onko ollut millaisia oireita? =)
Itsellä aamusin todella kurja olo, meinas aamulla jo pöntön halailu olla lähellä.
Päätä särkee, veri maistuu suussa kokoajan, turvottaa, haisen HIELLE vaikka käyn kokoajan suihkussa, suu on rutikuiva jos en juo kokoajan... Kaikkia maailman oireita löytyy. :x:D
 
Toistaiseks ainakin lievää väsymystä, kylmä (lämmönnousu), pissattaa, öisin varsinkin hirvee jano ja vähän itkuherkkäkin:D:D Niin ja ruokahalu on kyl valtava :D Saa oikeesti kattoo ettei syö liikaa.
Odottelen vielä ens viikkoon et voisin tehdä sen vahvan plussan. Nyt tosiaan vielä oli haamuviiva testissä.

Onko sulla ensimmäinen lapsi?

Mulla viimeisimmässä raskaudessa oli kyl hirveen järkyttävä väsymys, onneks se sit loppuu hetkeks ennen ku alkaa taas:D Pahaa oloa ei ollu viimeks eikä ainakaan vielä tässäkään.
 
t3ija joo, ensimmäinen lapsi tulossa. Siksi tuli vähän järkytyksenä että nyt jo on näin kamalaa pyörrytystä/pahoinvointia että sängyssä pitää vaan maata ettei vintti pimene. :x :heart:
Kuinka haalean plussan teit? Onko sulla kuvaa laittaa niin voi vertailla? =)
 
Mä oon sen tikun heittänyt jo pois mut ajattelin jos tänään tekis uuden. SE oli TODELLA haalea. Kirkkaassa valossa just ja just näki.

Kyllä se olo siitä kohenee :) Mua jännittää älyttömästi sit että miten kahden pienen lapsen kanssa menee :) Kuopus on ollut todella "helppo" vauva ja todella ihanaa ollu tää koko aika. Aina se koliikki pelottaa :/ Oon aanu itse nukuttuakin oikeastaan aika hyvin tämän koko ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Alkuraskauden ihania iloja, kasvot on sileet kun mitkä :D Olen omannu aina melko hyvän ihon mut 30 vuoden lähestyessä ei ole enää niin hehkeä. Nyt on kyllä niin silee ja pinkee että wou :D Voisko tämänkin pitää sit synnytyksen jälkeen ?!:)

Huonompi juttu että turvotus ollu järkyttävää:O Laihdutin tätä ennen -23kg ja oikeesti tuntu TODELLA pahalta kun maha näytti niin järkyttävän suurelta. (omaan laihdutuksesta huolimattakin ylimääräisiä kiloja) En nyt haluais kuitenkaan että lihoisin jo heti 5 viikolla sen 5kg! Onneks se on vain turvotusta. Ei muuta kun paljon vettä kitusiin ja ruokavalio onkin kunnossa:)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Hanna1977
t3ija Tosta lihomisesta/turpoomisesta. Mun on pakko kanssa olla sen verran pinnallinen että juuri laihdutin heinäkuussa oleviin häihini 6kg, eli ihan normaalipainon sisällä ja näytin juuri ok:lta. Nyt olo on kun turvonneella sialla, se vähän kyllä harmittaa. Mulla on unelmieni hääpuku johon tietysti olisi mukava mahtua. Mutta "vauva" menee kyllä tietenkin etusijalle. :heart:

Saatiin kerrottua eilen tuleville isovanhemmille, voi mikä reagtio... Siis molemmat itki onnesta ja meni onnesta sekasin. :') :heart:

Hanna1977 Onnea plussasta!
 
  • Tykkää
Reactions: Kukkalie
Välli : Mä menen myös naimisiin, mutta tosin nyt 18.5 :D Pientä jännitystä ilmassa...Mä myös todella toivon että korsetti mahtuu päälle puvun alle! Olen nyt ( ainakin kovasti yritän) olla syömättä mitään suolaista/rasvaista. Aamulla oli nyt onneks tosi kiva olo ilman turvotusta, mut iltaan kohden pahenee aina:/ Onneks se on vain turvotusta, kamalaa olis jos sais jo läskiä sen 6 kilon edestä ennen kun on ees raskausviikolla 7 :D

Muutoin en hirveesti stressaa raskauskiloista koska tiedän että saan ne pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Täällä ensimmäinen haalea plussa tänään, menkat pari päivää myöhässä, samantien piti lenkillä hakea apteekista uusia testejä, clearbluen herkällä testillä sainkin jo selkeämmän plussan. Huomenna pakko testata clearbluen digitestillä, en muuten usko tätä ihmettä todeksi! Tärppäsi nimittäin ensimmäisellä kerralla ehkäisyn pois jättämisen jälkeen.. Ensimmäistä odotellessa, joten fiilikset jo tässä vaiheessa melko sekalaiset, mitä nyt kuuluu tehdä? :D
 
  • Tykkää
Reactions: tinjuska
Täällä kans plussattiin tänään aamulla vaikkakin kuukautisten oisi pitänyt alkaa huomenna. Testasin Clearbluen digitaali testillä ja tulos oli "Raskaana 2-3vk" mutta muitten laskureiden mukaan 4vk olisin nyt. Tunteet/ajatukset hyvin sekavat eikä voi todeksi uskoa. Huomenna lähtee täälläpäin soitto neuvolaan :) Huikeen paljon onnea Plussasta! :heart:
 
Täällä alkaa raskausoireet enempi nostaa päätään. Parina päivänä pienet päiväunet just klo 16 ja iltaisin lievää pahaa oloa :/ Päiväunia en normaalisti nuku juuri koskaan:D

Häätkin ohi ja oli aivan ihanan jännittävä päivä! Aurinkokin paistoi kivasti vaikka piti tulla vettä. Nyt sit totutellaan elämään Rouvana :D
 
  • Tykkää
Reactions: tinjuska
Kolmas raskaus täällä. Rv:tä 4+1. Tiistaina plussasin kun aaavistelin olostani raskautta. Päätä särkenyt ihan oudolla tavalla. Alamahaa nippailut molemminpuolin ja aavistuksen lievää pahoinvointia jo ollut ja odottelen sitä kunnon pahoinvoinnin alkua mitä ollut ed.raskauksissa..la 29.5.2013
 

Yhteistyössä