Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Karppaus sivut on nyt tsekkattu ja tärkeimmät tulostettu! =) Nyt sitten vain toteuttamaan... Ai niin, tuo painon tunne tuolla alavatsalla ei ole nitisevä kohtu+vaavi.. vaan todennäköisesti merkki siitä, että olis aika alkaa keventää tätä omaa olemusta :LOL: Siispä kokeilen karppausta. Kunnolla tällä kertaa... :ashamed: Mut nyt täytyy lähteä töihin! ++++++tuulia!
 
Huh, tulipahan käyty lenkillä. Esikoinen nukahti rattaisiin ja nukkuu jo päiväunia. Ehkä hyvä niin kun vasta laitan ruokaa. :D

Yöperhonen, tuttu tunne. Jos menkat ei ala ajallaan eikä tuu plussaa, niin hermohan siinä menee :headwall: . Tosin mullahan tuli viimeks etuajassa, mikä on todella harvinaista!

Tsemppiä kiukkutädille ja Hopelle karppaukseen =) !
 
Selis, musta tuntuu että jos kaikki ei tapahdu ajallaan vaan heittoa tulee suuntaan tai toiseen niin hermohan siinä menee :D on vaan jatkettava eteenpäin ja yritettävä uudestaan vaikka kuinka pahalta tuntuukin. aina on vain jaloilleen noustava, vaikka se isku polvitaipeeseen kipeää tekeekin.!
 
Yöperhonen, jep näin on tehtävä. Ärsyttää vaan kun kaikki ympärillä olevat tuntuu saavan lapsia, mutta täällä mennään taas uudessa kierrossa :kieh: . Mutta kyllähän se meidänkin vuoro jossainvaiheessa tulee :saint: !
 
Selis, siltä mustakin tuntuu... tai sit se vaan oikeesti tuntuu siltä kun ite toivoo niin paljon ni kiinnittää enemmän huomiota.. mullakin tosin sattu sellanen juttu tässä että mun kaverin tyttöystävä on raskaana jamun kaveri ei toivonu sitä ollenkaan, ne ei oo siis oikeesti ees yrittämällä yrittäny lasta ja sit niillä tärppäs.. oon niin kade.! ja se mies ei siks halua vielä isäks koska sillä on jo 3v poika edellisestä suhteesta ja se ei saa nähdä sitä, niin se ei haluu samanlaista tilannetta uudestaan. se ei vaan ole valmis vielä isäksi.! aivan loistavasti ajateltu, mutta tää tyttö ei tajuu sitä ja se on vielä muutenkin niin nuori että se ei tosiaan ois valmis äidiks... mua niin harmittaa tollanen että ne jotka ei yritä niin niillä onnistuu ja esim me jotka oikeesti yritetään, ei sitten millään.!! sori, oli varmasti aika sekavaa. toivottavasti sait selvää...
 
Tsemppiä hopelle karppaukseen!

täällä motivaatio vielä toistaiseksi kohdallaan, viime yön valvoin ja mietin, että millaisia äitiysvaatteita mä sitten ostan kun sitä kolmosta odotan :LOL: vähän taas kiirehdin asioiden edelle, ensin pitää raivata nää kilot pois.
tänään kävin vaakalla (koitan käydä keskiviikkoisin ja sunnuntaisi, tai siis koitan olla muullon käymättä) ja näytti -1,2kg nesteitähän nuo on, mut uskomatonta että menkkojen aikaan lähtee nesteitä pois, normaalisti sillon vaan turpoon. vielä 11.9kg pudotettava ennenkun pääsee yrittämään kolmosta.

tänään kävin 75min lenkin jo heittämässä (kaksostenrattaita työntäen)
 
Oon muuten miettinyt että pistän tossa listassa mukana oleviin sellaset ketkä ei oo käyny pitkään aikaan päivittelemässä tietoja. Sit voin taas lisäillä listaan takas jos haluu. Käy vaan nopeemmin päivittelyt.
 
Selis Onhan toi lista aika pitkä, että ota pois sellaisia, joista ei ole kuulunut aikoihin.

Mä ostin tänään sokerittomia karkkeja, että ne ei niin lihottaisi. Mutta ne oli tosi pahan makuisia. Oiskohan sitä jotain parempia sokerittomia, osaako joku suositella?

Mitähän mä alkaisin kohta pukemaan päälle ilmojen kylmetessä. Mä lihoin viime talvena 20 kg ja ostin muutamat housut. Kesälle ostin muutamat hameet/shortsit ja vanhat kietasuhameet meni päälle. Nyt sitten alkaisi taas pitkien housujen kausi. En ostanut keväällä monia, kun ajattelin kesän aikana laihtua. Ja enpäs sitten laihtunut lähellekään vanhoja housuja... :(
 
heissan!!

Täällä olisi yks joka kuumeilee kovasti (ja tjottailu aloitetaan tässä kuussa) ja ylipainoa on öö.. häpeälliset 25kg :ashamed: :ashamed: Meidän esikoinen ja toistaiseksi ainokainen poika, syntyi viime vuoden lokakuussa ja imettämällä (edelleen muutaman kerran päivässä) sain hyvin kiloja pois. Nyt olen jumahtanut ja jopa "onnistunut" nostamaan lisää eloa :/ :ashamed:
Olis kiva saada jokunen kilonen pois enne raskautta (jos sellainen onnaisi..) niin selkänenki tykkäisi ehkä paremmin.
Niin olen 25v nainen Savosta, naimisissa ja tosiaan se yksi lapsi =)
 
:wave: härveli ja tervetuloa mukaan! Sulla on iha sama tilanne kun mulla :D , samanverran ylipainoa ja meillä myös toista toivottais!

Oliko kiharapää hyvä leffa? Mä kanssa lupailin meidän äidille et mentäis kattoo se yhessä. Veisin samalla meitin äipän sivystymään kinopalatsiin kun ei hän oo siellä koskaan käyny :saint: .

Taas tuli illalla herkuteltu kun oli vieraita ja huomenna on taas tulossa :headwall: , hyvin pystyn välttää herkut muuten mut vieraita kun on niin ei onnistu. Mulla on niin huono itsehillintä :kieh: !
 
Selis täällä ainakin ollut monta näytöstä lähes loppuunmyyty kun yritettiin viime viikolla mennä katsomaan sitä.. Suosittelen, että varaatte liput pari-kolme päivää aikaisemmin...

Siis tämä on jo aika kauan pyörinyt tämä leffa, ja edelleen näytökset on myyty lähes loppuun..

KP
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT
**********************
Hope73.........................kp 9/27-28.................yk 1
kiukkutäti......................kp4/30-40?.................yk 16
Nasunen-82..................kp30/28-30.................yk16
kiharapää......................kp 5/30-35..................yk 12
yöperhonen...................kp3/23-25...................yk7
Havupuu........................kp12/28.......................yk 6
Meritähti........................kp4/35.........................yk 4
Piglet.............................kp8/27-28
Sompio.........................kp21/31........................yk 2

TOISTA TOIVOVAT
**************
Heidsu........................kp 34/30-32......
Angel08......................kp.......................tjottailee
tii-tikkä.......................kp 25/28-32.............yk
selis............................kp9/32.....................yk 4
nallekarhu...................kp28/28-..................yk 3

KOLMATTA TOIVOO
*************
tikruliini.........................kp10/37....................yk2
jojo369........................kp16/35-40.............yk???

VIIDETTÄ KAIPAILEE
************
äiti-vm73.....................kp25/27?..................yk2

KUUDETTA KUUMEILEE
*******************
touhu tenava.................kp26/28-32.............yk 3v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
Härveli....tjottailee, esikoinen toiveissa
Jennan äiti......2 vauva haaveissa
Hemmuli87....esikoinen haaveissa
Mammuskainen
Wildmam
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla
******
papaijaa81


PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1.08)
Afu-82 s.tyttö 6.2.08 ONNEA!! :flower: :heart:
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 6.12.08)
Grynna (la 23.12.08)
mei08 (la 1.1.09) Onnea paljon!! :wave:
daizz (la 6.1.09) ONNEA!!!! :wave:

mamma4v (la 10.2.09) Onnea!!!! :flower:
Niiskuneiti (la 3.2.09) Onnea!! :flower:
mantana (la 7.2.09) ONNEA!
rytinä (la myöhemmin) Onnea!
Pilkkis (la 24.02.09) ONNEA!!
Mayah (la 29.1.09) Onnea!!
Miiuliini85 (la myöhemmin) Onnea!!
emmmaa (la myöhemmin) onnea!!
helinä-keiju (la myöhemmin) Onnea!!

kíssendaal (la 19.4.09) ONNEA!!


Tähän lisää ihania plussia kaikille :heart: !

 
Mahtuuko mukaan yksi ylipainoinen kuumeilija? Mulla pudotettavaa n. 10 kg ja kova on vauvakuume. Toista lasta haaveillaan ja tiedossa on jo etukäteen että tärppi saattaa kestää... joten kiireellä kilot pois pitäs saada.

Mistä päin te muut kuumeilijat ootte? Minä olen Pohjois-Savosta.
 

Yhteistyössä