Mun deitti suuttui, kun kuuli et harrastin eilen seksiä yhen toisen kanssa :(

"yyhoo"
Ei hyvää päivää! Vaikka ap taitaakin olla trolli, niin silti nää jutut on niin sairaita, että ap kuuluu johonkin hoitoon... Ja olen todella huolissani, jos ap:lla oikeesti on lapsikin katsomassa ja kuuntelemassa tuota touhua... :(

Jos tää olis oikeesti totta, niin nimimerkiksi sopis paremmin sinisilmä, kuin -sulka. Kukaa ei voi oikeesti olla noin tampio, että kun toinen vähän kehuu ruuanlaittotaitoja päästäkseen pukille, niin toinen on ihan häppy, raottaa ja lulee vielä saavansa exänsä pelkällä panemisella takaisinkin... Ja mä en uskoisi hetkeäkään, että tuo touhu olis sille exän nyksälle ok.
 
"ApUa"
Ja sitä paitsi en edes ajatellut, et siinä oli mitään väärää koska kyseessä oli mun exä :)
Oujee.. mitähän exän nyxä meinaa kun nyxän exä änkes samaan petiin?
Kyllä sun elos on yhtä sekametelisoppaa :x

Onko "facessa sinetöinti" lähes sama asia ko vihille meno "ennen vanhaan"? Ei pysy mummara enää perässä näissä nykyajan kotkotuksissa??? Huhheijaa!??! :D
 
perjantai, 10. helmikuuta 2012
Se oikea tais sit tosissaan löytyä aapelista
Koko ajan hetki hetkeltä vahvistuu tää tunne, että tossa on mun elämäni mies. Ihan mielettömän komea, hyvätapanen, kiva, kiltti, mukava ja just mulle sopiva <3 Täältäkö se tuntuuuu kun löytää sen oikeeaaaan <3 Siis ihan täydellinen mies mulle!! Kukaan mun kaveri ei jaksa enää kuunnella, että miten ihana tää mies on niin onneksi voin täällä rauhassa avautua ilman et kukaan tulee lokaa heittää niskaan!!! Täydellisen pitunen mies, että jos laitan korkkarit jalkaan
niin en ole sitä pitempi <3
Lähettänyt sinisulka klo 11.23


*********************************************

Hmm... mä tipuin ihan kärrystä ja pahasti... Oliko tää se deitti jolle puhuit tjn?

Joo nyt narahti ja pahasti... trolli mikä trolli..
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä