Mun deitti suuttui, kun kuuli et harrastin eilen seksiä yhen toisen kanssa :(

Tosi tylsää, et miehet on noin heikkohermosia nykyään...mun mielestä oli ihan ok päätyä sänkyyn tän yhen tutun miehen kanssa nyt kun en seurustele enkä ole sitoutunut kehenkään...ja sit tää mies, joka on nyt mulla kiikarissa kysy et mitäs teit eilen kun et ollut mesessä? Niin sanoin suoraan, et oli vähän muuta tekemistä ;D Niin eikö toinen vetänyt siitä herneet nenään :( Mut me ei edes seurustella vielä, niin en tajua miksi se suuttui...luulisi, että olis iloinen että mullakin riittää vientiä ;D Tietty eri asia sit heti, kun sovitaan et aletaan seurustella ja se on facessakin sit sinetöity :)
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
hahahahah
mulla tulee susta oikeesti yks mun enetinen kaveri mieleen: tosin sillä todettii njoku mielenhäiriö ja oli jopa suljetulla ja vissiin vieläkin, kuvittelee kaikenlaista,just niinku säkin:D:D
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
No jaa.
Jos itse tapailisin jotain miestä, niin en toivoisi hänen samanaikaan pyörittelevän muitakin. Se ei kerro sitä, että miehellä olis vientiä vaan siitä, että mies on pelimies.
Sama pätee toisinpäin..
Mut kun me ollaan nähty vasta yhen kerran ja tänä viikonloppuna esim. se perui tapaamisen :( oli sillä siihen syy mut mun mielestä mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä perua mun tapaaminen ;D onneksi sit mun exä ymmärsi tilanteen ja tuli mun seuraksi ettei tarvinnut perjantai-iltaa yksin nyhjöttää
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"Hanna"
Ei miehet oli iloisia siitä, että naisella on vientiä :)
Ei muuten naisetkaan ole iloisia, jos tapailemallaan miehellä riittää vientiä sänkyhommiin.

Mutta tuo, että pystyit tuolla tavalla menemään toisen kanssa sänkyyn, osoittaa sen, että tämä tapailemasi mies ei ole se oikea, sinulla ei ole syvällä sisimmässäsi aitoja tunteita häntä kohtaan.

Joten ei kun ettimään miestä, joka kolahtaa oikeasti ja sen kun löydät niin ei muut miehet eksäkään ole mitään muuta kuin pahanhajusta ilmaa vain
 
[QUOTE="Hanna";25741904]Ei miehet oli iloisia siitä, että naisella on vientiä :)
Ei muuten naisetkaan ole iloisia, jos tapailemallaan miehellä riittää vientiä sänkyhommiin.

Mutta tuo, että pystyit tuolla tavalla menemään toisen kanssa sänkyyn, osoittaa sen, että tämä tapailemasi mies ei ole se oikea, sinulla ei ole syvällä sisimmässäsi aitoja tunteita häntä kohtaan.

Joten ei kun ettimään miestä, joka kolahtaa oikeasti ja sen kun löydät niin ei muut miehet eksäkään ole mitään muuta kuin pahanhajusta ilmaa vain[/QUOTE]

Eli mun exä :heart: :D
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"huh"
No johan on menoa...Voit varmaan unohtaa sen miehen ketä tapailet, se tuskin tollasen jälkee haluu susta yhtään sen enempää ku korkeintaan pesää... Toiset meistä on vaan vaimomatskuu ja toiset... no ihan jotain muuta. Sori suora puhe, mut faktat on nää.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="huh";25741946]No johan on menoa...Voit varmaan unohtaa sen miehen ketä tapailet, se tuskin tollasen jälkee haluu susta yhtään sen enempää ku korkeintaan pesää... Toiset meistä on vaan vaimomatskuu ja toiset... no ihan jotain muuta. Sori suora puhe, mut faktat on nää.[/QUOTE]

Haista sinä kukkanen!! Minäkö en muka olis vaimo matskua? Kuule mun exäkin sano, et sen pitää varmaan alkaa syödä mun luona koska sen avokki ei osaa tehdä niin hyvää karppiruokaa kuin mä!!!
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"Hanna"
Saanko kysyä, että jos olet noin hyvissä ja läheisissä väleissä, niin miksi erosit silloin eksästäsi. Kuinka pitkä suhde teillä oli.

Oliko ne eron syyt sellaisia, jotka voisi korjata ja haluatteko molemmat palata yhteen.
Silloin voisitte olla aina yhdessä ja eksäsi avovaimon ei tarvitsisi kärsiä pettävän puolison kanssa, vaan voisi etsiä itselleen uskollisen miehen.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä