Mun mies tosta tyttö/poika-ketjusta: Kaikki miehet toivovat (salaa) poikaa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
uusioäiti
Meillä eka yhteinen vauva masussa ja mies tilasi pojan heti alunpitäen :)
Mutta siis, tosiasia on että aikuisten oikeasti sillä sukupuolella ei ole väliä. Tai niin mä kuvittelen koska mulla on kaksi isoveljeä mutta itse aina olin iskän prinsessa. Samaten kun mun tyttöni on nyt papan silmäterä vaikka poikiakin on lapsenlapsissa.
 
henna
No meillä ainakin toivoi ja ihan avoimestikin. Toivoi esikoisesta joka on tyttö ja toivoi tästä tulevasta joka nyt ultran mukaan pistäis poika ollakin. Mutta eihän se tarkoita, ettei rakastaisi lapsiaan oli ne tyttöjä tai poikia. Pojilla vaan on niin erit jutut isien kanssa ja siitä ne isit tykkää ku saa touhutA poikien kanssa :)
 
ainako tätä jaksetaan väittää. miehet on erilaisia kuten naisetkin. mieheltä kysyin, onko hän salaa toivonut poikaa meille. sanoi että ei. olen joskus aiemminkin kysynyt. päinvastoin usein sanoo että onneksi meillä on tyttöjä...on katseltu poikalapsien menoa. on hiukan erilaista.
 
J
no toihan nyt on ihan selvä juttu, kautta aikojen se on niin ollut ja tulee niin olemaankin. Toivotaan että kaikille miehille se onni suotaisi.
Jo ei, niin on vaan tyydyttävä siihen mitä on saanut.
 
vieras
Totta toinen puoli. Meilläkin mies toivoi ihan ääneen esikoisesta poikaa. Tyttö tuli. kakkosta kun alettiin odottaa, sanoi että toinen tyttö olis kiva (tiesi että lapsiluku jää kahteen). No sit tuli se poika...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja henna:
No meillä ainakin toivoi ja ihan avoimestikin. Toivoi esikoisesta joka on tyttö ja toivoi tästä tulevasta joka nyt ultran mukaan pistäis poika ollakin. Mutta eihän se tarkoita, ettei rakastaisi lapsiaan oli ne tyttöjä tai poikia. Pojilla vaan on niin erit jutut isien kanssa ja siitä ne isit tykkää ku saa touhutA poikien kanssa :)
Kyllä meidän tyttö on ollut isän mukana kalassa ja autallissa asentamassa... ei pidä suhtautua niin rajoittuneesti =)
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
päinvastoin usein sanoo että onneksi meillä on tyttöjä...on katseltu poikalapsien menoa. on hiukan erilaista.
Mä taas olen huomannut että pojat on todella paljon helpompia kun tytöt :D
Vaikka pojat riehuukin pienempinä ihan toisella tapaa, ei mikään voita murkkuikäsen tytön uhmaa ;)
 
Uraani
Mun mies tuskin on toivonut salaa poikaa, koska hänellä oli jo yksi poika kolmen tytön lisäksi. Ja hän oli aika varma siitä, ettei halua poikaa. Ja on sitä mieltä edelleen nyt, kun hänellä on toinenkin poika, ja vielä neljäs tyttö. Mutta ehkä hän ei olekaan mies?
 
Mun mies toivoi ekaksi tyttöä. Toisesta ei sanonut mielipidettä (muistaakseni) mutta kolmanneksi toivoi poikaa kun kaksi ekaa oli tyttöjä. Nyt meillä siis kolme tyttöä.

Muoks: Kysyin ja toivoi kuulemma toisesta tyttöä myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja J:
no toihan nyt on ihan selvä juttu, kautta aikojen se on niin ollut ja tulee niin olemaankin. Toivotaan että kaikille miehille se onni suotaisi.
Jo ei, niin on vaan tyydyttävä siihen mitä on saanut.
Aika surullinen ajattelutapa sulla. Kautta aikojen on ollut vähän eri asia kun miehet on tehneet pääasiallisesti työt, tuoneet leivän pöytään, perineet, jatkaneet suvun nimeä.. Vaan tervetuloa 2000-luvulle ;)
 
vieras
jaa, mä olen itse nelilapsisen perheen nuorin, ja ainoa tyttö, ja aina ollut isän suosikki ja suorastaan lellitty kakara veljiin verrattuna. en nyt ihan niele tuota miehet haluaa poikia puuppaa.
 
ap
Mun miehelle oli ihan sama kumpaa sukupuolta meidän esikoinen oli. Toivoi vain, että kaikki olisi hyvin, kun mentiin rakenneultraa.

No poikahan sieltä sitten syntyi ja kyllä se ny kovasti juttelee 7kk ikäiselle, että sitten mennään kalaan ja mökille ja tekeen remonttia ja kunnostaan moottoripyörää yms. Sitten se multa aina leikkisästi kyselee, että kauanko vielä menee, että pääsee pojan kanssa veneelle ja retkille yms. Sitten aina polleana menee suihkuun ja ilmoittaa, että "Mepä pojat tästä lähdetään suihkuun".

Joten näyttäähän tuo olevan aika innostunut! :) Ehkei nuita asioita tuolla juttelis tytön kanssa, mutta olen aivan varma, että jos tyttö olisi ollut, niin mies olisi aivan yhtä hullaantunut, mutta jutut olisi vain sitten vain erilaisia, tytölle suunnattuja.
 

Yhteistyössä