Mun mies tosta tyttö/poika-ketjusta: Kaikki miehet toivovat (salaa) poikaa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Ko
Me toivottiin esikoisesta poikaa molemmat. Poika tuli. Kakkosesta mies taisi toivoo tyttöä vaikkei mitään maininnut mä toivoin poikaa. Tyttö tuli. Kolmas oli poika. Mies toivoi poikaa ja itse toivoin kaksosia:D mut nyt on sit niin että yleensä pojat jäävät mieluummin kotiin äidin kanssa ja tyttö menee kalaan ja ajeleen koneilla isin kanssa..
 
moisd<g
niin kyllä minäkin naisena haluaisin mielummin tytön jos tietäisin että saan vaan yhen lapsen sitten jos tulee useampia niin saa olla ihan vapaasti poikaki :D No joo ei se nyt niin tärkeää ole mutta kyllähän se pikkuprinsessa olis kiva :)
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Terveisin: Poikalapsia aikaansaanut äiti :) ja erittäin ylpeä siitä
Jos tarkkoja ollaan, niin se lapsen sukupuoli taitaa olla isän aikaansaannosta. Mutta hyvä, että löytyy sinullekin jokin ylpeydenaihe.
 
vieras
Tän ketjun perusteella piti oikein kysyä mieheltä, toivoiko poikaa esikoiseksi, ja näin kuulemma oli. Tyttö siis tuli. Mielenkiintoista. Mä taas en ole koskaan poikaa halunnut, 2 tyttöä olisi ja kolmas suunnitteilla.
 
Mun mies ei toivo salaa poikaa...se toivoo sitä ihan salaamatta. Ja meille on tulossa kolmas tyttö :LOL:

Kakkosen kohdalla mies pettyi pienesti ultran jälkeen mutta that´s it. Kolmonen oli miehelle jo kovempi kolaus sillä KAIKKI ihmiset toitottivat että kyllä meille nyt ihan varmana on poika tulossa kun eihän me millään voida saada kolmatta tyttöä (joka siis oli puolestaan minun haaveeni).

Tuo kakkonen on kyllä ihan henkeen ja vereen isin tyttö, joten veikkaan että sitä kautta miehen oli lopulta aika helppo tottua siihen ajatukseen että kolmaskin on tyttö. Miehen ei siis tarvitse pelätä että jää ulkopuoliseksi tjtn. koska hän on jo nähnyt että tyttöjenkin kanssa on tilanteita joihin äitiä ei kelpuuteta vaan vaaditaan paikalle nimenomaan se isä.

Mielestäni ei voi yleistää että KAIKKI miehet haluavat poikia, vaikka varmasti osa haluaakin. Sukupuolitoiveessa sinänsä en edes näe itse mitään väärää (mä olen avoimesti halunnut aina vain tyttöjä vaikka mua onkin siitä paheksuttu) joten miksi sitä pitäisi ylipäänsäkään salata?
 
''''
Mitäs väliä sillä on, jos ei tulekaan sitä mitä toivoo? Meillä yksi lapsi, tyttö. Mies toivoi poikaa. Rakenneultran jälkeen kysyin, oletko pettynyt, mies vastasi ei. Ainakaan mun mies ei ota näitä asioita niin dramaattisesti.
 
.
meillä mies oli koko esikoisen odotuksen ihan varma että tyttö sieltä tulee, et en sit tiedä olisko salaa toivonut sitä poikaa, mutta ei sitä ainakaan mulle kertonu vaan toitotti vaan miten on ihan varma että tyttö tulee, niin ja tulihan sieltä se tyttö... nyt ootellaan toista ja ei kummempia sukupuoli haaveita ole puolin eikä toisin, itsellä on jotenkin varma poika olo, mut saattaapi sieltä se tyttökin tulla, kesäkuussa se selviää!
 

Yhteistyössä