Mun mies tosta tyttö/poika-ketjusta: Kaikki miehet toivovat (salaa) poikaa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
äiti ihminen
Kyllä mä voin uskoa tuon.
Sillä sehän menee niin että jokainen haluaa nähdä miniMiin..
Eli vähän kuin omankuvan.
Tehdä niitä mitä itse ei saanut lapsena tehdä.

Samoin varmaan joka nainen haluaa tytön.

 
Meillä mies toivoi esikoisesta ihan avoimesti poikaa kuten mä itsekin.
Mutta tunnen kyllä miehiä, jotka toivovat tyttöä etenkin esikoiseksi.
Joten en nyt ihan allekirjoita tota väitettä. En siksikään etten ole itse toivonut tyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ihminen:
Kyllä mä voin uskoa tuon.
Sillä sehän menee niin että jokainen haluaa nähdä miniMiin..
Eli vähän kuin omankuvan.
Tehdä niitä mitä itse ei saanut lapsena tehdä.

Samoin varmaan joka nainen haluaa tytön.
Aika paha yleistää tollai. Ja surullisinta lapselle on se kun monet vanhemmat yrittää elää lapsensa kautta, varmasti ihan yhtälailla isät kuin äidit.. Pojasta tehdään jääkiekkoilija tai formulakuski kun itse ei päästy eikä saatu eikä osattu, tytöstä taas joku malli tai missi tms. Jos nyt kärjistetään aika paljon ;)
 
meillä
ekan kohdalla oli molemmille aidosti sama, kumpi tulee. ihan tarpeeksi oli siinä koko jutussa jo sinällään. poika tuli ja toiseksi molemmt toivottiin tyttöä, joka tuli ja 3:sta toivoin toista tyttöä, sain toisen pojan.
Mutta oikeesti: onko väliä? jos ei sukupuoli kelpaa vanhemmille, ei ne ole vielä kypsiä vanhemmiksi.
 
Beep
En ota kantaa muiden miesten toiveisiin, mutta kyllä omani toivoi mutta samaan hengenvetoon sanoi että ei se oikeasti ole muu kuin toive, ettei pettyisi vaikka tulisi tyttökin. Ei se niin pöljä ole. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ihminen:
Kyllä mä voin uskoa tuon.
Sillä sehän menee niin että jokainen haluaa nähdä miniMiin..
Eli vähän kuin omankuvan.
Tehdä niitä mitä itse ei saanut lapsena tehdä.

Samoin varmaan joka nainen haluaa tytön.
Aika paha yleistää tollai. Ja surullisinta lapselle on se kun monet vanhemmat yrittää elää lapsensa kautta, varmasti ihan yhtälailla isät kuin äidit.. Pojasta tehdään jääkiekkoilija tai formulakuski kun itse ei päästy eikä saatu eikä osattu, tytöstä taas joku malli tai missi tms. Jos nyt kärjistetään aika paljon ;)
Itseäni ärsyttää jostain syystä tyttölasten älytön vaatettaminen... lapsi on kuin aikuisen barbienukke, jolle vaihdetaan vaatteita ihan huvin vuoksi.
 
minttu
Mun mies toivoi esikoisesta tyttöä ja tyttö tuli. Kysyin jokin aika sitten mieheltä, että jos meille tulisi toinen lapsi, toivoisiko hän silloin poikaa - mies vastasi välittömästi, että ei, kun hän haluaa toisen ihanan prinsessan :) Eipä siis kaikki miehet todellakaan toivo poikaa.
 
tyttöjen äiti, helppoa on ollut!
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
päinvastoin usein sanoo että onneksi meillä on tyttöjä...on katseltu poikalapsien menoa. on hiukan erilaista.
Mä taas olen huomannut että pojat on todella paljon helpompia kun tytöt :D
Vaikka pojat riehuukin pienempinä ihan toisella tapaa, ei mikään voita murkkuikäsen tytön uhmaa ;)
Joskushan sen kapinan on tultava tytöillekin. Pojilla se taas on vähän kaiken aikaa, sivusta kun olen seurannut...
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Pearl84:
Meillä ainakin mies toivoi esikoisesta tyttöä ja tyttö tuli :heart: Nyt jo sanoi, että toivoo, että mahd. seuraava lapsi olis myös tyttö :)
ja sä uskot sitä?? :D :D

sehän ihan tutkittu juttu että joskus miehet sanoo niin kun ne suojelee itteään, valmistelee pettymykseen jo etukäteen. Sitten voikin aidosti iloita jos käykin niin hyvä säkä että poika tulee.
 
vieras
Jännä että kaikki jotka tän asian kieltää ovat saaneet vain tyttöjä. Ja juuri niiden miehet ovat oikeen toivoneet tyttöjä..niin varmaan. Terveisin: Poikalapsia aikaansaanut äiti :) ja erittäin ylpeä siitä
 
mariq
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pearl84:
Meillä ainakin mies toivoi esikoisesta tyttöä ja tyttö tuli :heart: Nyt jo sanoi, että toivoo, että mahd. seuraava lapsi olis myös tyttö :)
ja sä uskot sitä?? :D :D

sehän ihan tutkittu juttu että joskus miehet sanoo niin kun ne suojelee itteään, valmistelee pettymykseen jo etukäteen. Sitten voikin aidosti iloita jos käykin niin hyvä säkä että poika tulee.
Tämä on kyllä aivan totta
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pearl84:
Meillä ainakin mies toivoi esikoisesta tyttöä ja tyttö tuli :heart: Nyt jo sanoi, että toivoo, että mahd. seuraava lapsi olis myös tyttö :)
ja sä uskot sitä?? :D :D

sehän ihan tutkittu juttu että joskus miehet sanoo niin kun ne suojelee itteään, valmistelee pettymykseen jo etukäteen. Sitten voikin aidosti iloita jos käykin niin hyvä säkä että poika tulee.
Saisko lähdettä tähän tutkimustulokseen? :whistle:
 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja henna:
No meillä ainakin toivoi ja ihan avoimestikin. Toivoi esikoisesta joka on tyttö ja toivoi tästä tulevasta joka nyt ultran mukaan pistäis poika ollakin. Mutta eihän se tarkoita, ettei rakastaisi lapsiaan oli ne tyttöjä tai poikia. Pojilla vaan on niin erit jutut isien kanssa ja siitä ne isit tykkää ku saa touhutA poikien kanssa :)
Kyllä meidän tyttö on ollut isän mukana kalassa ja autallissa asentamassa... ei pidä suhtautua niin rajoittuneesti =)
juuh, mä oon aina ollut mun isin silmäterä. Ja se olin muuten justiin minä, joka rakensi, maalasi ja onki isin kanssa. ja mulla on siis kaksi veljeä....
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
pakko sanoa, että vaikka mies esikoisen odotusaikana hoki että ihan sama kumpi tulee niin kyllä se kummasti myhäili tyytyväisenä kun tulokas oli poika...
ja mä myhäisin tyytyväisenä kun mulle tuli neljä tyttöä.... :)
 
no voi voi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jännä että kaikki jotka tän asian kieltää ovat saaneet vain tyttöjä. Ja juuri niiden miehet ovat oikeen toivoneet tyttöjä..niin varmaan. Terveisin: Poikalapsia aikaansaanut äiti :) ja erittäin ylpeä siitä
mä säälin sua ja sun maailmankuvaas! mulla neljä tyttöä enkä voisi olla heistä ylpeämpi kuin nyt olen!
 
lapseton
Alkuperäinen kirjoittaja no voi voi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jännä että kaikki jotka tän asian kieltää ovat saaneet vain tyttöjä. Ja juuri niiden miehet ovat oikeen toivoneet tyttöjä..niin varmaan. Terveisin: Poikalapsia aikaansaanut äiti :) ja erittäin ylpeä siitä
mä säälin sua ja sun maailmankuvaas! mulla neljä tyttöä enkä voisi olla heistä ylpeämpi kuin nyt olen!
no voi pata taas kattilaa jne...
 

Yhteistyössä