N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
kuupää
Tuli tänään niin paha olo koulussa, ku huomasin (en oo vielä aiemmin huomannu) että yks tyttö sielä on raskaana. Ei sillä että haluaisin sen häneltä pois, mutta olen vaan niin kateellinen...rupes vaan tuntuun niin pahalta kun oon niin kauan joutunu jo oottamaan. :'( On niin epäreilua kun ympärillä ihmiset raskautuu ja ite jää aina junasta. :'(
 
Hei, ei kannata masentua. :hug:

Sen sijaan kannattaa yrittää keksiä elämään OIKEITA hyviä asioita, joita haluaisi tehdä nyt kun vielä voi, kun ei ole lapsia. Tiedän, että se on vaikeaa, itsekin aina tämän homman aloitan, ja lopputulos on aina se että "kyllä mä kuitenkin mieluiten ottaisin sen vauvan" ja tosiaan, kun ympärillä kaikki kyselee, että "eikös teillekin vauva olis ihan kiva" ja "koskas te ootte ajatellut lapsia hankkia" jne. Hymähtele siinä sitten vain, että no enpä tiedä, Kun mielessä kiroaa jokaisten kuukautisten alkamispäivän ja negatiivisen testin.

Silti olen alkanut miettiä mitkä olis sellaisia asioita, joihin haluaisin keskittyä tai opetella,sellaisia, jotka tekis mulle hyvän mielen. Yritän saada elämääni enemmän tekemistä ja tärkeää sisältöä,, ettei vain lapsen kaipuu kasvaisi ja paisuisi LIIAN suureksi. Tilannetta vaan hankaloittaa se, että miehenkin vauvakuume alkaa tässä vähitellen yrityskiertojen lisääntyessä muuttua entistä voimakkaammaksi. Kuitenkin, kun ei ole niin paljon aikaa ajatella ja toivoa, niin aika kuluu nopeammin, ja raskautuminen ei tunu niin mahdottomalta. Kun lasken päiviä kaikki laskelmat tuntuu niin hirveän masentavilta. Yritän aina vaan olla ajattelematta. Sitten on ihana huomata, kun joku ihana on äivittänyt noita kp:itä, että oho, kohtahan saakin alkaa oottelemaan kuukautisia :) kyllä ne vauvat meillekin tulee.
 
Kiva mmiilia ku käyt kertomassa kuulumisia! =)
Tuu sä Freija kans ihmeessä kertomaan oireista ja fiiliksistä..
Äläkä mitään huonoa omaatuntoa meijän takia pode.. Tottakai täällä ollaan innoissaan ku tuo plussanneiden jono pitenee sehän tuo toivoa meille muillekkin!! =)
Välillä tulee vaan semmonen olo et kaikki muut vaan raskautuu, mut tä on tämmöstä.. :whistle:
 
Keskiviikko 9.5.2007


Wiivi84..............kp11/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp17/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp19/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp21/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp21/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 24/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 24/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 27/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp27/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Hissu.................kp27/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Mimmali............kp 27/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 35?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 49/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 59/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 68/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp72/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:

Vaihdoin Hissu sun paikkaas kun olit vähän hölmössä kohtaa.. :)
 
hissu
kiitos mimmali!

mitäs tänne kuuluupi???

minulla vissiinkin tänään kp 28/29-34 ja kaikki oireet tipotiessään! ei tainnu vielä tärpätä :\| no ei se mitään =)

josko joku muu olis saanu tärpin??
 
Torstai 10.5.2007


Wiivi84..............kp12/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp18/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp20/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp22/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp22/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 25/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 25/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 28/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp28/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Hissu.................kp28/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Mimmali............kp 28/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 36?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 50/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 60/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 69/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp73/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:

Hissu,kun kerran kysyit niin minulla on jotain..En tiä onko oire vai mikä mutta kamala kuitenkin. :ashamed:
24/7 särkee päätä ja silmiä,nukun melkein koko ajan eikä se auta väsymykseen.Oksettaa aamuisin,iltaisin..koko ajan. :/

Mutta oireiluksi en sitä usko.
 
hissu
^mutta kuullostaa hyvälle :D jospa jospa... sullon sama kpkin kun mulla...

onko jollakin jo tiedossa milloin aikoo testata jos punaiset päivät ei yllätä siihen mennessä??

minun tekis niin mieli jo sunnuntaina testailla.. äitienpäivänä you know.. :p oon aika herkästi ennenkin testaillu. eipähän ole tarvinnu enää sitten miettiä. ja oon saanu ihan tahdon voimalla siirrettyä niitä menkkoja eteenpäin! :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 13:21 hissu kirjoitti:
just havaitsin vessassa käydessäni,että pyyhkiessa tuli punaista,eli varmaan huomenna alkaa menkat..
noh vähä haikee olo,mutta kyllä se tästä =)
:hug:

Kun testauksesta kysyit niin testaan varmaan keskiviikkona jos menkat ei ala.
 
Mimmalin "oireet" kuullostaa musta oikein lupaavilta. Toivotaan, että olisi tärpännyt. Aiakin, jos muissa kierroissa ei ole vastaavaa ollut, voisin hyvin olettaa, että toi vois olla positiivinen merkki tässä apauksessa =)

Mulla ei oikein mitään. Ei oiretta mihinkään suuntaan. Taitaa taas tulla huippupitkä kierto. No en oikeastaan muuta olettanutkaan. Ajattelin, että varaan niiden kuukautisten jälkeen ajan gynelle. Ihan muutenkin vaan, että onko kaikki kunnossa. Ja jos ei kesäkuun puolessa välissä oo alkanut kuukautiset niin sittenkin varaan sen gynen. Katsotaan nyt, ja toivotaan, että alkaisivat kuitenkin ajallaan. Ollaan miehen kanssa molemmat paiskittu nyt niin paljon töitä, ettei ole kummallakaan ollut oikein voimia peuhailemiseen. Toivotaan, että äitienpäiväviikonloppu on sressitön, ja ehditään viettää aikaa myös peitonalla, vaikka anoppilaan mennäänkin.

Teillä alkaa olla jännät päivät käsillä. Hieman kateeksi käy, kun itsellä ei oikein ole mitään jännitettävää, mutta silti toivon kyllä tosi paljon plussaonnea kaikille :whistle: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 18:30 haltia kirjoitti:
Mimmalin "oireet" kuullostaa musta oikein lupaavilta. Toivotaan, että olisi tärpännyt. Aiakin, jos muissa kierroissa ei ole vastaavaa ollut, voisin hyvin olettaa, että toi vois olla positiivinen merkki tässä apauksessa =)
Pöh,joka kierrossa mulla on tosi pahat oireet mukamas..Kyllä uskon että kp 1 tulee viikon sisällä. :ashamed:

Pitkät kierrot on inhottavia. \|O
Peukkuja ja jaksamisia sulle,siis jos kirjoituksesi oikein luin..Kun kiireellä läpi selasin.
 
kuupää
Eilen illalla tuli yhdynnän jälkeen hieman verta...mutta nyt ei enää näy mitään. Tuntuu vaan välistä niinku jotain alkais vuotamaan, mutta se taitaa olla vain valkovuotoa...jännää...
 
hissu
no mitähän se tämäkin on...
tuhruttaa välillä jotain punaista... =) tosi hyvät aiheet siis

pyyhkiessä saattaa välillä tulla punaista välillä ei mitään...
minulla ei ole olleenkaan olo että olis menkat ees alkamassa...
:\| Alkaisivat nyt tai olisivat alkamatta.. piruvieköön! \|O

eli en tiedä onko nyt kp 1 vai kp29

ihmeellistä miten toi kierto yhtäkkiä alko lyhenee synnytyksen jälkeen. tai siis oli nyt ainakin 3 tai 4 kertaa tasan 34 ,mutta viimeksi 29 ja nyt ehkä 28??
 
hissu
niin pitää vielä lisätä fiiliksistä..

on aika maansa myynyt olo.. eihän tässä pitäs mitään olla,kun eka kierto,mutta jotenkin minusta tuntuu että kokoajan ikäero kasvaa ja kasvaa... viimeksi kun meni sitä aikaa saada ykkönen aikaan...

sori tiedän ettei mulla ole syytä valittaa,kun teillä monella jo paljon pitempi yritys takana! :hug:
 
kuupää
Perjantai 11.5.2007


Wiivi84..............kp13/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp19/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp21/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp23/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp23/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 26/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 26/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 29/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp29/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Hissu.................kp29/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Mimmali............kp 29/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 37?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 51/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 61/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 70/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp74/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:

]
 
hissu
kuupää; sullahan on jo tosi pitkä kierto! :eek: onko tähän joku syy? sori kun utelen,mutta en ole vielä oikeen ehtiny tutustua aikaisempaan tekstiin... :ashamed:

Joo ei ne punaiset alkanukkaan.. ei tuu enää mitään punaista.. pitää vielä käydä vessassa tarkistamassa...

palaa kohta...

...joo ei mitään..

välilla tuli tosiaan sellaista limavalkovuoto juttua,jossa seassa punaista viirua.. ei muloo koskaan tällaista ollu.. :\| ihan ymmälläni olen... onko mitään ehdotuksii??
 
kuupää harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:50 hissu kirjoitti:
kuupää; sullahan on jo tosi pitkä kierto! :eek: onko tähän joku syy? sori kun utelen,mutta en ole vielä oikeen ehtiny tutustua aikaisempaan tekstiin... :ashamed:

Joo pitkäksi on menny...en mä tiedä edes mikä mun normaali kierron pituus on, tää on nyt ennätys. Viimeks oli 46. :D En tiedä syytä, mutta epäilen etten ovuloi ja sen takia venyy. Huomena aamulla teen vielä testin ja jos nega niin maanantaina soittelen sitte lääkärille...sais jo loppua tää kierto jos en kerran raskaana ole.
 
hissu
Kuupää :hug:

tänään kp1,eli ei tule meille tammivauvaa... olihan tämä odotettavissa,eihän meillä koskaan mene asiat niinkuin suunnittelee tai toivoo :/

noh uuteen kiertoon vaan sitten...
itse olen vaan niin saakutin pahallapäällä,että en jaksa uskoa mihinkään. ja tuntuu etten halua edes ukkoa saman peiton alle \|O
mikä lie hormooni myrsky menossa :ashamed:

Jospa mun kierto alkas olee tuo 29,niinko oli ennen raskauttakin! :)
 
hissu

Lauantai 12.5.2007


Wiivi84..............kp14/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp20/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp22/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp24/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp24/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 27/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 27/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 30/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp30/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Hissu.................kp1/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Mimmali............kp 30/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 38?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 52/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 62/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 71/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp75/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:

haittaako jos minä tämän laitoin?
 
Lauantai 12.5.2007

Hissu.................kp1/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp14/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp20/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp22/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp24/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp24/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 27/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 27/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 30/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp30/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 30/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 38?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 52/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 62/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 71/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp75/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:

Hissu,ei tietenkään haittaa. :)
Korjasin vain sinun paikkasi kun olin pikkasen väärässä paikkaa. :whistle:
 
Sunnuntai 13.5.2007

Hissu.................kp2/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp15/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp21/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp23/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp25/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp25/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 28/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 29/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 31/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp31/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 31/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 39?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 53/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 63/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 72/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp76/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Sunnuntai 13.5.2007

Hissu.................kp2/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp15/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp21/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp23/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp25/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp25/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 28/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 29/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 31/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp31/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 31/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 39?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 53/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 63/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 72/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp76/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 

Yhteistyössä