N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Sunnuntai 6.5.2007

Hissu.................kp?...............................yk1.......................?.lapsi
Wiivi84..............kp8/?............................yk?.....................2.lapsi
Äityli-84.............kp16/34........................yk9......................2.lapsi
Blue123.............kp14/??........................yk2.......................2.lapsi
Hempukka87.....kp18/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp18/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 21/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 21/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 24/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp24/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 24/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Freija................kp 30/22-24...................yk1.........................1.lapsi
Auts..................kp 32?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 46/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 56/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 65/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp69/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu

MiiaMaria
:flower:
<br><br>
 
No hei vaan taas, mulla ei mitään kummempaa.. Flunssa yllätti, kuumetta vähän ja todella tukkoinen olo. Miehen kanssa molemmat ollaan sairaina... taas. o täytyy toivo, että parannutaan nopeasti, kun molemmilla on paljon töitä. Greippimehua ja multivitaa olen popsinut aina kun olen muistanut, mutta mitään ovikseen vittaavaa en ole saanut bongattua. Tuli viimekierrossa niin neuroottisesti tarkkailtua kaikkea, että nyt jotenkin oon vaan ollut ja ihmetellyt. en usko, että olen raskaana. ei tunnu yhtään sellaiselta. Toivon, että kuukautiskierto ei taas veny ihmeellisen pitkäksi, kuten tässä nyt on muutamassa kierrossa käynyt. En aijo ainakaan testailla, koska TIEDÄN, etten kuitenkaan ole raskaana, aina sama juttu, kun menkat myöhästyy, että testailee vaan ja ikinä ei tuu plussaa... joten nyt aijon vain odotella. vielä tosin ei tarvi odotella varmaa tän kuun lopulla vasta.

Toivotaan oikein paljon plussia täältä pinosta. Ainakin teidän oireet vaikuttaa oikein lupaavilta. Ja itse ainakin ajattelen niin, että koska en tiedä mahdollisesta raskaudesta vielä, en voi välttää kaikkea ja stressata kaikeasta. Jos on joku lääkäri tms niin ei siitä varmasti haittaa ole, mikäli menkkojenkaan ei olis vielä pitänyt alkaa... Ja ainahan voi lääkärille mainita, että voi olla mahdollista, että on raskaana. Ainakin röntgenissä aina kysellään, että oletko raskaana tai epäiletkö raskautta.Eivät sitte ainakaan tee mitään sellaisa, jolla tiettävästi olisi haitallista vaikutusta sikiölle.

 
Kiitos mimmali :hug:

Jotenkin mulla taas tää kaksplussa tahmii ja on hidas, mutta yritetään kovasti parantua :) ehkä tuli vähän liian vähissä vaatteissa oltua ulkona. On nämä kevätkelit petollisia, kun aurinko paistaa ja on muka lämmin, mutta sitten kuitenkin kylmettyy ja sairastuu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 18:59 haltia kirjoitti:
Kiitos mimmali :hug:

Jotenkin mulla taas tää kaksplussa tahmii ja on hidas, mutta yritetään kovasti parantua :) ehkä tuli vähän liian vähissä vaatteissa oltua ulkona. On nämä kevätkelit petollisia, kun aurinko paistaa ja on muka lämmin, mutta sitten kuitenkin kylmettyy ja sairastuu.
Mulla monen keväänä iskeny flunssa ja pissatulehdus kun luulee että on lämpimämpi mitä todella on. :whistle:
Älä istu kiven päällä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:28 Freija kirjoitti:
Täällä ollut kunnon mahakipuja viimeiset pari päivää. Alavatsaa repinyt ja kramppaillut. Eilen sitten testasin ja plussa tuli. Pää pyörällä, ei vielä usko todeksi, että näin pian tärppäsi :)
Oho_Onnea kovasti! :heart: :flower:
 
Maanantai 7.5.2007

Hissu.................kp?...............................yk1.......................?.lapsi
Wiivi84..............kp9/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp15/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp17/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp19/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp19/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 22/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 22/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 25/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp25/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 25/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 33?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 47/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 57/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 66/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp70/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:28 Freija kirjoitti:
Täällä ollut kunnon mahakipuja viimeiset pari päivää. Alavatsaa repinyt ja kramppaillut. Eilen sitten testasin ja plussa tuli. Pää pyörällä, ei vielä usko todeksi, että näin pian tärppäsi :)
Onnea Freija! :flower:

T.Ines (myönnetään, kateudesta vihreänä..) :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:17 Ines kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:28 Freija kirjoitti:
Täällä ollut kunnon mahakipuja viimeiset pari päivää. Alavatsaa repinyt ja kramppaillut. Eilen sitten testasin ja plussa tuli. Pää pyörällä, ei vielä usko todeksi, että näin pian tärppäsi :)
Onnea Freija! :flower:

T.Ines (myönnetään, kateudesta vihreänä..) :whistle:
Sama peli. :kieh: :D
Nyt tosin olen jostain syystä ruvennut repimään negatiivisia puolia lapsen saannissa.Ehkä parantaakseni oloani..? :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:29 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:17 Ines kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:28 Freija kirjoitti:
Täällä ollut kunnon mahakipuja viimeiset pari päivää. Alavatsaa repinyt ja kramppaillut. Eilen sitten testasin ja plussa tuli. Pää pyörällä, ei vielä usko todeksi, että näin pian tärppäsi :)
Onnea Freija! :flower:

T.Ines (myönnetään, kateudesta vihreänä..) :whistle:
Sama peli. :kieh: :D
Nyt tosin olen jostain syystä ruvennut repimään negatiivisia puolia lapsen saannissa.Ehkä parantaakseni oloani..? :/
Juu, kumma juttu.. itsellekin on jo tullut mieleen että miksi mä edes haluaisin lapsen jne. Mut tää on tämmöstä tunteiden sekamelskaa..

Voimia sulle mimmali! :hug:
Ja muillekin.. Koitetaan jaksaa!! Kyllä ne 2 viivaa meidänkin testiin joskus tulee.. varmaan silloin kun sitä vähiten odotamme...
 
Mietin juuri että sitten jää baarireissut ja shoppailut väliin,enkä pääse kotoa mihinkään. :ashamed:
Siis mitä ihmettä?!?
Oikea minä ei miettisi tällaisia. :eek: Taitaa tää s.aakelin pitkä yritysaika jo tehdä temppunsa ja aiheuttaa masennuksenpoikasta. \|O
 
hissu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:00 mimmali kirjoitti:
Maanantai 7.5.2007

Hissu.................kp25/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp9/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp15/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp17/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp19/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp19/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 22/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 22/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 25/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp25/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 25/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 33?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 47/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 57/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 66/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp70/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
muokkasin tuota omaa sarakettani :)

Voi Mimmali :hug: voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu!
 
Onnea Freija!!! ihanaa että sait plussan :heart:

Vaikka täytyy myöntää, että olen kateellinen minäkin.

mimmali ja Ines. Voin yhtyä samaan kuin tekin. Minäkin hoen kokoajan itselleni, että onhan se ihan kiva kuiyenkin että saa olla vapaa ja elää oman aikataulun mukaan ja kivaa meillä om miehen kanssa kahdestaankin, eipähän ole ketään rääkymässä yötä päivää jne. Sitten onneliset ysävät, jotka työntävät lastenvaunujaan ja kertovat, kuinka ovat onnesta soikeita, kun eihän tääkään lapsi ollut itsestään selvyys, alkaa taas oma mieli myyllertää ja illalla kotona itkettää. Kun niin kovasti olisin välillä väsynyt ja katsoisin sitä tuhisevaa nyyttiä ja luopuisin siitä omasta ajasta, jotta saisin olla lapseni kanssa ja vaput ja muut olisi kivempia, kun picnicillä olisi lapsikin, eikä vain aikuisia dokaamassa.

Mutta kyllä meillekin ne vauvat vielä tulee. Uskon ja toivon niin. On niitä jo niin monia lääketieteen keinojakin olemassa, että mikään melkein ei ole mahdotonta. Toivotaan, että pian luomuna tietysti kuitenkin.

Meillä nyt vähän muitakin ongelmia, joten lapsihuolet eivät onneksi ole ne päällimmäiset. Ja sitäpaitsi, kun en ole raskaan avoin tässä illalla nauttia siiderin oikein onnellisena ja käyttää aikaa parisuhteen hoitamiseen.
 
Onnea tulin toivottelemaan uusille plussanneille :) Ja tietenkin toivon todella kovaa, että te kaikki pääsisitte tuonne odottajien puolelle myös :hug: Muistan rukouksis teitä.

Täällä voidaan hyvin. Mitä nyt huonoa oloa on, mutta siitäkin oikeastaan nautin, koska ainakin on jotakin konkreettista pkkuisesta. Harvassa on ne ruuat mitä tekee mieli, lähinnä hedelmät ja raikkaat jugurtit on parasta tällä hetkellä :) Perjantaina ois eka neuvola, ja se jännittää pikkusen. Toivon että sielläkin sit ultrattais niin pääsis näkeen, että pikkuisella ois kaikki vieläkin hyvin.. Ja mies kun tulee mukaan, niin sais hänkin nähä papusen sitten.

Mä nyt aattelin tulla vähän kuulumisia kertoileen.. Toivon teille sydämestäni plussia :heart:
 
Kiitos oikein paljon onnitteluista! Tuli hieman huono omatunto kun tulin tänne hehkuttamaan. Joukossa on kuitenkin monta jotka ovat joutuneet pettymään. Toivon kovasti yritysonnea kaikille ja paljon plussia! :)
Tänään piti vielä käydä koulun terveydenhoitajalla varmistamassa kun en millään tahtonut uskoa testiä. Sen verran olen kuullut negatiivisia kokemuksia tuosta Aconin 10 -testistä.
 
Tiistai 8.5.2007

Hissu.................kp26/29-34...................yk1.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp10/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp16/??........................yk2.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp18/34........................yk9......................2.lapsi
Hempukka87.....kp20/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp20/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 23/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 23/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 26/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Dreamer-88......kp26/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 26/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 34?/?........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 48/30 ......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 58/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 67/28.......................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp71/36........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Onnea plussanneille=) (tuohon kateellisten joukkioon kait kuulun minäkin... :ashamed: =) Kaksi aiempaa raskautta alkanut ekasta tai tokasta tärpistä ja nyt on menossa kuitenkin vasta 3. kierto ja olen jo vaipua epätoivoon... En edes voi kuvitella miltä teistä, jotka "joudutte" yrittämään raskautumista kauan, tuntuu... :(

Mutta plussahaleja kaikille :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:23 äippä84 kirjoitti:
Onnea plussanneille=) (tuohon kateellisten joukkioon kait kuulun minäkin... :ashamed: =) Kaksi aiempaa raskautta alkanut ekasta tai tokasta tärpistä ja nyt on menossa kuitenkin vasta 3. kierto ja olen jo vaipua epätoivoon... En edes voi kuvitella miltä teistä, jotka "joudutte" yrittämään raskautumista kauan, tuntuu... :(

Mutta plussahaleja kaikille :hug:
Koita jaksaa. :)
No minusta ainakin tuntuu odottelu hirveältä kun ei tiedä voiko koskaan saadakaan lapsia. :ashamed:
Mutta täytyy yrittää ottaa positiivinen asenne. d :) b
 

Yhteistyössä