N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
No en mä ainakaan täältä minnekään katoa. Tosin en niin usein jaksa kyllä roikkuakaan palstoilla, mutta vähän vaihtelevasti, välillä enemmän. Kyllä me ainakin yritetään koko ajan, koitetaan vaan olla ottamatta siitä mitään stressiä ja laskematta turhan tarkasti jokaista päivää ja merkkiä. Ymmärrän kuitenkin että teitä tuskastuttaa, ja voi tehdä ihan hyvää pieni tauko. Negojen jatkuva testaileminen on ärsyttävää. Mulla on kuitenkin jotenkin sellainen olo, että kyllä se sitte tärppää kun on tarkoitettu, meillä vaan vähän myöhemmin näköjään. Ei tuskastuta, vaikka ilman ehkäisyä ollaan oltu jo puolitoista vuotta, ei oo vaan oikeeseen aikaan onnistuttu touhuilemaan.

Meillä onkin äippä 84:n kanssa aikalailla samassa vaiheessa kierto, ja jänniä päiviä tälläkin eletään.. Ainakin kovasti on ollut yritystä tässä kierrossa, mutta ovista en oikein ole onnistunut kuitenkaan bongaamaan.

Voimia kaikille, ja koitetaan nauttia kesästä :hug:
 
Aivan.. saadaan sitte testailla samaan ajankohtaan Haltian kanssa =)
Nyt pitää vaan malttaa semmoset pari viikkoo...Yrityksen puutetta ei ainakaan täällä voi syyttää jos ei vieläkään tärppää...tosin ovis oli kans pikkasen "hukassa" :/
 
Missäs vaiheessa te ootte yleensä testaillu...aattelin vaan, ku viimeeksi esikoista odottaessa plussaa näytti jo heti parin ylimeno päivän jälkeen? Sillon sanovat tk:ssa et pitäis oottaa et menkat on viikon myöhässä, mut oli niin selvät oireet jo ennakkoon et en malttanu oottaa :D !
 
Mulla kp17 joten haltia ja äippä84, samoissa päivissä mennään :D mä en ainakaan malta pitää mtn lomaa, tai no, aina kun menkat alkaa niin aattelen et prkl nyt saa riittää, mut sitten kun rupee kp oleen 10-13 niin sitten taas alkaa jännittään ja tutkailemaan ovista.
Riquli: mä oon ainakin niin malttamaton et testaan jos 2päivää menee yli :ashamed: ei sille voi mitään, vaik sisimmässään tietää et nega siel on
Omaa: nyt on sit pupuilut pupuiltu ja mielenkiinnolla taas odottelen mitä loppukierto tuo tullessaan (tädin, niinku aina... :/ )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riquli:
Meillä ei myöskään kesätaukoja pidetä...mut me nyt ollaankin vasta aloiteltu yrittäminen, joten tässä ollaan vielä positiivisella mielellä muidenkin edestä :hug: !

Juu teillä ei oo viä hätäpäivää tuon yrittämisen kanssa. :)
Tai kyllä mekin varmaan tästä jatketaan nyt kun yo-hömpötyksetkin on poissa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Juu teillä ei oo viä hätäpäivää tuon yrittämisen kanssa. :)
Tai kyllä mekin varmaan tästä jatketaan nyt kun yo-hömpötyksetkin on poissa. :whistle:
Mutta kyllä mie muistan miltä se tuntu ku esikoista alettii yrittämään ja joka kerta ku täti tuli, ni kyl siinä itku pääsi.
Tällä kertaa olen päättänyt olla stressaamatta, ihan tytönkin takia, mutta saa nyt nähdä miten kauan sitä jaksaa mielen reippaana pitää :/ Onneksi on kesäkelit alkaneet ja pääsee pihalle touhuamaan =)
 
En mie pystykään unohtaan vauvakuumetta. :| Varsinkaan ku eilen tuli varmistus mun epäilyille, että miehen veljen vaimo on raskaana. :'( Huomasin epäilyttävän kokosen mahan pari viikkoo sitte ja eilen puheitten peruusteella arvasin jo, kysyin sitte mieheltä asiasta. Ja mies on tienny siitä jo kuukauden! Yrittäny muka säästää mut siltä, etten mä pettyis ku muut onnistuu ja me ei. Hah. :kieh: Joka tapauksessahan sen jossain vaiheessa saa aina tietää. :kieh:
 
Maanantai 4.6.2007

Äityli-84............kp12/34........................yk10............... .......2.lapsi
Hempukka87.....kp20/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 20/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 22/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 22/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Riquli.................kp 24/28-30..................yk1......................2.lapsi
Hissu.................kp24/29-34...................yk2..................... ..2.lapsi
Wiivi84..............kp38/?............................yk?................. ....2.lapsi
Blue123.............kp44/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k48/32........................yk2.....................1 .lapsi
Dreamer-88......kp53/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 53/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 66/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp67/36........................yk11.................... .1.lapsi
Nirno.................kp 76/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 85/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 95/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
 
Byan Fare: tiedän miltä susta tuntuu. Mulla kans on on viimeisen puolentoista vuoden aikana (kun ollaan miehen kanssa oltu ilman ehkäisyä) 4 läheistä ystävää/sukulaista saanut vauvan tai tullut raskaaksi. Kyllä on aina todella kateellinen olo - e sille voi mitään. Tuntuu, että toisilla se käy niin helposti.

Meillä meni taas tämä ovulaation aika vähän heikosti, kun oli koko viikonlopun vieraita, ja meillä kun on yksiö, niin kauheasti ei ollut kahden keskistä aikaa. Enemmän kuin menkkojen alkamiset mua aina harmittaa seksittömät ovulaatiot, silloin ei ainakaan oo paljon toivoa. Tai no, kun en siitä voi ihan varma olla, koska se oli, niin ehkä on toivoa, että viimeviikon touhuilut on tuottanut tulosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haltia:
Byan Fare: tiedän miltä susta tuntuu. Mulla kans on on viimeisen puolentoista vuoden aikana (kun ollaan miehen kanssa oltu ilman ehkäisyä) 4 läheistä ystävää/sukulaista saanut vauvan tai tullut raskaaksi. Kyllä on aina todella kateellinen olo - e sille voi mitään. Tuntuu, että toisilla se käy niin helposti.
joo todellakin tuntuu et kaikilla kavereilla on niin helppoa tuo raskautuminen (ja kaikki kaverit ketä yrittäneet lapsentekoa, ovat tulleet raskaaksi). jos vielä joku lähipiiristä pamahtaa paksuks, niin mä revin tukkani päästä
 
Voisko joku taas päivitellä listaa kun mä oon pitänyt ja varmaan jatkankin hiljaiseloa täällä kotosalla..?
Ihan tyhjä olo ollut jo kauan..mieskin huomannut.


Huomenna pitäisi mennä pääsykokeeseenkin ja en edes tiennyt että sinne pitää lukea n.100sivua tekstiä vasta kuin tänään.Pitäkää peukkuja.
 
Tiistai 5.6.2007


Äityli-84............kp13/34........................yk10...................2.lapsi
Hempukka87.....kp21/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 21/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 23/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 23/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Riquli.................kp 25/28-30..................yk1......................2.lapsi
Hissu.................kp25/29-34...................yk2......................2.lapsi Wiivi84..............kp39/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp45/??........................yk2.......................2.lapsi
Jenni84.............k49/32........................yk2.......................1 .lapsi
Dreamer-88......kp54/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 54/31-33.................yk10.......................1.lapsi Auts..................kp 67/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp68/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 77/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 86/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 96/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija




Toivottavasti tuli kaikkien kpt oikein. Onko mimmalli sullakin kivelä sama kierto? ei oo kuulunut mitään uutta?

Meillä täällä odotellaan nyt että miten loppukierto menee. Ihanan helteiset ilmat, ja töitäkin on, joten muutakin ajateltava onneksi kuin vauvat.

Onnea mimmali pääsykokeisiin :hug: Toivotaan että menee hyvin =)
 
mulla ois menossa kp 7 jos joku vittii päivittää.. minäkin pidän hiukka lomaa mutta käyn välillä kurkkaamassa ja ilmoitan tietty heti kun täti tulee käymään tai jos vaikka se plussa pläjähtäis tauluun
 
Keskiviikko 6.6.2007


Äityli-84............kp14/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp22/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 22/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 24/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 24/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Riquli.................kp 26/28-30..................yk1......................2.lapsi
Hissu.................kp26/29-34...................yk2..................... .2.lapsi Wiivi84..............kp7/?............................yk?................. ....2.lapsi
Blue123.............kp46/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k50/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp55/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 55/31-33.................yk10.......................1.lapsi Auts..................kp 68/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp69/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 78/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 87/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 97/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


Täällä herättiin iloisen lämpimään kesäaamuun, ja koska vapaapäivä on ja aamupalaa syön ja kahvia juon, en keksinyt muuta puuhattavaa, kuin kurkata tänne palstalle :D

Mulla onkin sitten loppunut limat, joten ovis ohi, ja nyt sitten aloitetaan jännäily.
 
Keskiviikko 6.6.2007

Wiivi84..............kp7/?............................yk?................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp14/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp22/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 22/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 24/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 24/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Riquli.................kp 26/28-30..................yk1......................2.lapsi
Hissu.................kp26/29-34...................yk2..................... .2.lapsi
Blue123.............kp46/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k50/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp55/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 55/31-33.................yk10.......................1.lapsi Auts..................kp 68/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp69/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 78/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 87/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 97/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Torstai 7.6.2007

Wiivi84..............kp8/?............................yk?................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp15/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp23/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 23/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 25/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 25/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Riquli.................kp 1/26-28...................yk2......................2.lapsi
Hissu.................kp27/29-34...................yk2..................... .2.lapsi
Blue123.............kp47/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k51/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp56/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 56/31-33.................yk10.......................1.lapsi Auts..................kp 69/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp70/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 79/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 88/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 98/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


No ohhoh...eipä tarvinnut sitten edes harkita testailua ensimmäisestä kierrosta...täti tuli niin yllättäen, etten edes osannut odottaa!
No jospa sitä seuraavalla kierrolla sitten... =)
 
Jospa tähä munki kiertoon saatais jotain apua kohta. Lääkäriajan sain viimeinkin varattua, 12.6. on aika, ja silloinhan tulee tasan 3 kuukautta edellisten menkkojen alkamisesta. |O Tänään tein vielä yhen varmistustestin (nega, kas kas.. |O ) ku ne kuitenki jossain välissä siitä kysyy...

Yöllä näin unta, että tein raskaustestin, ja siihe alko tulla toinenki viiva. Unen aikana testi ei kerenny ihan valmiiks tulla. Melkonen uni, mut olis vaan jotain muuta ku unta! :kieh:

Kohta pitäs töihi lähtä. Ärtsy ku ei yhtään tiiä kuin pitkä työpäivä on edessä...
 

Perjantai 8.6.2007

Mimmali............kp 1/31-33.................yk11.......................1.lapsi
Riquli.................kp 2/26-28...................yk2......................2.lapsi
Wiivi84..............kp9/?............................yk?................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp16/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp24/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 24/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 26/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 26/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Hissu.................kp28/29-34...................yk2..................... .2.lapsi
Blue123.............kp48/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k52/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp57/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 70/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp71/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 80/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 89/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 99/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija

:flower:

Korjasin itteni,runsaat menkat alkoi. :wave:
Ihmettelinkin miksi mahassa kiersi.. :snotty:
Yllättävän hyvä fiilis.
Plussia sinnepäin kaikille.. :flower:
 
nyt sain aikaiseksi rekisteröityä! =)
Joo meillä olis jännät paikat :whistle: vähä jänskättää!
Mitään erityisiä oireita ei ole :eek: paitsi aina aamupäivällä kauhee pahoinvointi! :ashamed: toivottavasti kroppa ei kiusaa! tekis mieli jo testata! voisinkohan jo... nyt kp 28 sunnuntaina pitäs alkaa menkkojen! olis kyllä hyvä kun jaksas odottaa!

Paljon voimia ja plussatuulia kaikille! toivoisin teille kovasti sitä plussaa :heart: kyllähän se sitten testiin pläjähtää kun on sen aika :hug:
 
Mulle tuli toi sietämätön kutina pikkuhiljaa takasin.Vähän sain sitä antihistamiinilla pidettyä pois mutta nyt ei enää sekään meinaa auttaa.Terveyskeskus ei oo auki viikonloppuisin ja enää ei tälle päivälle saa aikaa.Kiva. :ashamed:
Täytyy nyt vaan kattoo ja odottaa maanantaita..Ja pitää hiki iholta pois.En siis tiedä mistä kutina johtuu,hoitaja arveli aurinkoihottumaa jota minulla on ennenkin ollut mutta ei ole kutissut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mulle tuli toi sietämätön kutina pikkuhiljaa takasin.Vähän sain sitä antihistamiinilla pidettyä pois mutta nyt ei enää sekään meinaa auttaa.Terveyskeskus ei oo auki viikonloppuisin ja enää ei tälle päivälle saa aikaa.Kiva. :ashamed:
Täytyy nyt vaan kattoo ja odottaa maanantaita..Ja pitää hiki iholta pois.En siis tiedä mistä kutina johtuu,hoitaja arveli aurinkoihottumaa jota minulla on ennenkin ollut mutta ei ole kutissut.
Jos siulla ei siis ole selvää ihottumaa, iho ei ole kuiva ja kutina on koko vartalolla eikä paikallinen; niin seuraa ihan oikeasti ettei siula ole mitään muita oireita esim. väsymystä...kutinahan saattaa liittyä erilaisiin maksa- ja munuaissairauksiin, mm. munuaisen vajaatoimintaan!

Olen kuullut että tohon kiusalliseen kutinaan auttaa joskus ultravioletti B -säteily. Merisuolakylpyjä myös suosittelen, se puhdistaa iholta bakteerit pois.

Meidän esikoinen ja minä itse ollaan atoopikkoja, kaikki keinot on käytetty ja toi suola on auttanut ainakin meillä tosi hyvin!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Riquli:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mulle tuli toi sietämätön kutina pikkuhiljaa takasin.Vähän sain sitä antihistamiinilla pidettyä pois mutta nyt ei enää sekään meinaa auttaa.Terveyskeskus ei oo auki viikonloppuisin ja enää ei tälle päivälle saa aikaa.Kiva. :ashamed:
Täytyy nyt vaan kattoo ja odottaa maanantaita..Ja pitää hiki iholta pois.En siis tiedä mistä kutina johtuu,hoitaja arveli aurinkoihottumaa jota minulla on ennenkin ollut mutta ei ole kutissut.
Jos siulla ei siis ole selvää ihottumaa, iho ei ole kuiva ja kutina on koko vartalolla eikä paikallinen; niin seuraa ihan oikeasti ettei siula ole mitään muita oireita esim. väsymystä...kutinahan saattaa liittyä erilaisiin maksa- ja munuaissairauksiin, mm. munuaisen vajaatoimintaan!

Olen kuullut että tohon kiusalliseen kutinaan auttaa joskus ultravioletti B -säteily. Merisuolakylpyjä myös suosittelen, se puhdistaa iholta bakteerit pois.

Meidän esikoinen ja minä itse ollaan atoopikkoja, kaikki keinot on käytetty ja toi suola on auttanut ainakin meillä tosi hyvin!
A)Mulla oli pienenä munuaisongelmia ja niistä olin yliopistollisessa tutkimuksissakin.. :whistle:
B)Pienenä niin ikään ihoon tuli keväisin näppylöitä ja vielä nykyisinkin keväällä käsistä irtoaa nahka ihan täysin.Kutina on kuitenkin jo ihan uusi juttu.
C)Kokeilen vielä antihistamiinia..
D)Meilläpäin ei pääse veritutkimuksiin kun ihan hätätapauksessa..täälläpäin ei oo labraa eikä kunnon terkkaria.Perkule. |O :ashamed:
 

Yhteistyössä