N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti

Sunnuntai 10.6.2007

Mimmali............kp 3/31-33.................yk11.......................1.lapsi
Riquli.................kp 4/26-28...................yk2......................2.lapsi
Wiivi84..............kp11/?............................yk?................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp18/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp26/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 26/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 28/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 28/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Hissu.................kp30/29-34...................yk2..................... .2.lapsi
Blue123.............kp50/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k54/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp59/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 72/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp73/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 82/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 91/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 101/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Nyt uskalsin jopa kirjautua tänne kohtalotovereita tapaamaan :) Ensimmäisen lapsen yrittäminen on alkanut ja tunteet heittelevät kovasti laidasta laitaan. Lopetin pillereiden syönnin huhtikuussa eikä kuukautisia ole sen jälkeen kuulunut. Testin tein juuri tänään ja negatiivistähän se näytti... Outoa koska rintani ovat olleet jo kaksi viikkoa todella arat ja nännipihat levinneet, vessassa joudun juoksemaan koko ajan ja mahassa nipistelee aina välillä. Onkohan tämä sitä kuuluisaa toiveajattelua vai voisikohan testissä olla jotain vikaa? :/
 
Charlott Joillakin nuo pillereiden lopettaminen saattaa sekoittaa kierron kun hetkellisesti hormoonitaso laskee. Itsellä kävi jokunen vuosi samalla lailla, oli 2kk poissa. Kyllä ne varmasti tulee pian, jos ei niin kannattaa sit ihan tk:ssa käydä testaamassa onko plussa.
Mullakin taas "oireita", meinasin oksentaa kun grillasin aamulla ja muutenkin ollut sellanen etova olo koko päivän (ja tuli sairaaloinen himo kakkutaikinaan, mitä en yleensä siedä ollenkaan...) tai sit mä vaan kuvittelen niinku aina :( ois kiva saada tännekin pinoon välillä plussia
 
No heipä hei...mulla ois varmaanki niinku ovis lähettyvillä...ehkä.
ja sen päätin että jos nyt ei tärppää niin sen jälkeen mulla on kielto vauvakuumeen puolelle. pää vaan ei meinaa enään kestää tätä.

nyt ottaa taas päähän ku ukko oli niin kiukkunen aamulla kun vaan olla ja voi..ja syytä en tiiä...ehkä se olis viel halunnu nukkua.


ainii, mul on nyt niinku menossa yk 8 ...nyt kun kerranki jaksoin laskea.
 
Tiistai 12.6.2007

Mimmali............kp 5/31-33.................yk11.......................1.lapsi
Riquli.................kp 6/26-28...................yk2......................2.lapsi
Wiivi84..............kp13/8............................yk?................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp20/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp28/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 28/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 30/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 30/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Hissu.................kp32/29-34...................yk2..................... .2.lapsi
Blue123.............kp52/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k56/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp61/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 74/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp75/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 84/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 93/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 103/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija



Mulla on jotenkin toiveikas olo nyt. Ei mitään ihmeempiä tuntemuksia, Vatsa on aivan sekaisin, mikä on kyllä usein kuukautisia edeltävä merkki ja sitten on vähän huono olo ollut. välillä tuntuu, että vasemmalle puolelle nippailee, mutta se on niin pientä, että voi olla mun kuvitelmaani. oon yrittänyt tunnustella kohdun nipukkaa, mutta en edelleenkään tiedä mikä se on, joten se on aika turhaa. Aaulämpökin mittailin tänään ekaa kertaa, kun sattui kuumemittari olemaan vieressä, kun illalla tuntui olevan kuumetta, mutta ei se ollut kuin 36.1 . normaalisti mulla on kai jotain 35.7. Paljonko sen lämmön pitäis illa koholla, ovulaation jälkeen? En aijo testata vast kuin viikon tai kahden päästä. Kierrot on välillä venyneet niin, että turhia testejä vain kuluu. Toivossa silti eletään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Riquli:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mulle tuli toi sietämätön kutina pikkuhiljaa takasin.Vähän sain sitä antihistamiinilla pidettyä pois mutta nyt ei enää sekään meinaa auttaa.Terveyskeskus ei oo auki viikonloppuisin ja enää ei tälle päivälle saa aikaa.Kiva. :ashamed:
Täytyy nyt vaan kattoo ja odottaa maanantaita..Ja pitää hiki iholta pois.En siis tiedä mistä kutina johtuu,hoitaja arveli aurinkoihottumaa jota minulla on ennenkin ollut mutta ei ole kutissut.
Jos siulla ei siis ole selvää ihottumaa, iho ei ole kuiva ja kutina on koko vartalolla eikä paikallinen; niin seuraa ihan oikeasti ettei siula ole mitään muita oireita esim. väsymystä...kutinahan saattaa liittyä erilaisiin maksa- ja munuaissairauksiin, mm. munuaisen vajaatoimintaan!

Olen kuullut että tohon kiusalliseen kutinaan auttaa joskus ultravioletti B -säteily. Merisuolakylpyjä myös suosittelen, se puhdistaa iholta bakteerit pois.

Meidän esikoinen ja minä itse ollaan atoopikkoja, kaikki keinot on käytetty ja toi suola on auttanut ainakin meillä tosi hyvin!
A)Mulla oli pienenä munuaisongelmia ja niistä olin yliopistollisessa tutkimuksissakin.. :whistle:
B)Pienenä niin ikään ihoon tuli keväisin näppylöitä ja vielä nykyisinkin keväällä käsistä irtoaa nahka ihan täysin.Kutina on kuitenkin jo ihan uusi juttu.
C)Kokeilen vielä antihistamiinia..
D)Meilläpäin ei pääse veritutkimuksiin kun ihan hätätapauksessa..täälläpäin ei oo labraa eikä kunnon terkkaria.Perkule. |O :ashamed:
Tieden nuo iho-ongelmat. Miehelläni on paha atooppinen ihottuma, ja välillä se rajoittaa todella pajon elämäämme, mutta kyllä siihenkin on saatavissa apua. Tavalliselta terveyskeskuslääkäriltä saa lähetteen ihotautilääkärille jos on tarpeen. sup-valohoitoa saa talvisin, jos on tarpeen, mutta silloin täytyy kai olla melko vakava tilanne. Tavallisen perusvoiteen lisäksi suosittelen paikallista kortisonivoidetta, jota saa mielestäni apteekista ilman resepiäkin. Se ainakin miehelläni on helpottanut. Ihan suolakylvytkin tekee usein hyvää. Antihistamiini rauhoittaa ihoa ja lievittää kutinaa. Tietysti en tiedä onko sinulla atooppinen iho, Usein se nimittäin menee niin, että talvella kutisee ja on paha, ja kesällä auringon valo parantaa ihon (suurimmaksi osaksi ainakin) joten voihan sulla olle jotain allergiaakin se. oletko ollut allergiatutkimuksissa? Joku ruoka-aine tai siitepöly?

Toivottavasti helpottaa. Kokemuksesta tiedän miten hankalaa ihotaudin kansa on elää, vaikka tosiaan itse en kärsi iho-ongelmista, olen valvonut monta yötä hoitaen mieheni vaikeaa sairautta.
 
Kävin sitte tänään lääkärissä... Ei näkyny mitään kummallista. Huomena käyn verikokeissa (otetaan raskaustesti ja jotain hormonijuttuja..) ja kun raskaustesti on nega, niin perjantaina sitte alotan terot.

Jotenki silti helpottunu olo, ku vähän eteenpäin asiat menee...

Onko tässä pinossa semmosia joilla terot?
 
Tiistai 12.6.2007

Mimmali............kp 5/31-33.................yk11.......................1.lapsi
Riquli.................kp 6/26-28...................yk2......................2.lapsi
Wiivi84..............kp13/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp20/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp28/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 28/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 30/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 30/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Hissu.................kp32/29-34...................yk2..................... .2.lapsi
Blue123.............kp52/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k56/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp61/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 74/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp75/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 84/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 93/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 103/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


muokkasin vaan noi mun päivät oikeiks
 

Keskiviikko 13.6.2007

Hissu.................kp4/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 6/31-33.................yk11.......................1.lapsi
Riquli.................kp 7/26-28...................yk2......................2.lapsi
Wiivi84..............kp14/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp21/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp29/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 29/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 30/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 32/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Blue123.............kp53/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k57/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp62/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 75/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp76/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 85/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 94/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp104/28......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija

:flower:
 
Tännekin voisin ilmoittautua jos mukaan mahtuu :)
Oon 22v. ja toinen lapsi on tervetullut, mutta ei kiirettä ;)
Mies on 25v. ja ennestään 1,5v. tyttö.
Pillerit jäi jo aikaa sitten pois, mutta aloin jarruttelemaan ja nyt kuume iski taas.
Mies hoputtaa kun olisi halunnut lisää jo heti esikoisen kotiuduttua :LOL:
Mitäs tänne muille kuuluu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja suvitus:
Tännekin voisin ilmoittautua jos mukaan mahtuu :)
Oon 22v. ja toinen lapsi on tervetullut, mutta ei kiirettä ;)
Mies on 25v. ja ennestään 1,5v. tyttö.
Pillerit jäi jo aikaa sitten pois, mutta aloin jarruttelemaan ja nyt kuume iski taas.
Mies hoputtaa kun olisi halunnut lisää jo heti esikoisen kotiuduttua :LOL:
Mitäs tänne muille kuuluu?
Mukaan mahtuu kyllä,ei hätiä.Tervetuloa. :wave:
Mitäs mä sulle merkkaan susta tohon listaan muuta kun että 2.lapsi ja sun nickis?Mitään hajua mikä sun kp on tai yk?

Mitäs tässä,menkat juuri loppumassa ja uusi kierto alkaa kohtalaisen valoisin mielin viime viikonlopusta huolimatta. :)
1v-hääpäivä meillä tulevana viikonloppuna ja kalastin miehelle tänään kaupoista lahjoja.. :whistle:
 
Torstai 14.6.2007

Hissu.................kp5/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 7/31-33.................yk11.......................1.lapsi
Riquli.................kp 8/26-28...................yk2......................2.lapsi
Wiivi84..............kp15/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp22/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Hempukka87.....kp30/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 30/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 31/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 33/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Blue123.............kp54/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k58/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp63/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 76/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp77/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 86/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 95/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp105/28......................yk1.................... ...1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
:flower:


Täällä ei mitään ihmeempiä. Huono olo, ja välillä nippailee mahasta. Tuntuu, että kuukautiset alkaa kohta.

Onko muilla mitään tunntemusia? entäs plussia? :whistle:
 

Yhteistyössä