N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Wau, kiertopäivissä 100 täynnä. :LOL: Eipä ookaan ennen kierto menny kolminumeroiseksi.. :snotty:
HUI!!! hmm...voikohan toi nyt olla mahollista tai siis voihan se kun siinä kerran olet mut silti.... oli mullaki sillon kuukautiset 6kk pois mut jos oisin päivät laskenu ni hitto et oisin pelästyny
 
Bayan Fare nii olitko sä käyny lekurissa/ saatko lääkkeitä aloittamaan menkat? sori jos olit jo sanonut kun tässä duuni"Kiireessä" en kerkeä nyt selaamaan taaksepäin. Toi on varmaan ihan kauheen rasittavaa :(

Mä oon tullu siihen tulokseen et mä en varmaan ovuloi ollenkaan. Ei mtn "limoja" oikeesti. Eiks silloi pitäis just tulla sitä kuuluisaa venyvää ja paukkuvaa limaa :LOL: ei mulla vaan. Meinaako tää nyt että mä en sit ovuloi? byääh :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oikukas:
Bayan Fare nii olitko sä käyny lekurissa/ saatko lääkkeitä aloittamaan menkat? sori jos olit jo sanonut kun tässä duuni"Kiireessä" en kerkeä nyt selaamaan taaksepäin. Toi on varmaan ihan kauheen rasittavaa :(

Mä oon tullu siihen tulokseen et mä en varmaan ovuloi ollenkaan. Ei mtn "limoja" oikeesti. Eiks silloi pitäis just tulla sitä kuuluisaa venyvää ja paukkuvaa limaa :LOL: ei mulla vaan. Meinaako tää nyt että mä en sit ovuloi? byääh :(
Juu oon mä saanu terokuurin. Sunnuntaina pitäs ottaa viimenen, vai oliko se lauantai, no ei kai tuon väliä.

Mäki pelkään itelläni ovuloimattomuutta...ja sikskin kierrot sitte venyis näin. Epäilen että kaikki raskautumiseen tarvittavat hormonit on alhaalla... :|
 
Keskiviikko 20.6.2007

Haltia................kp 3/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Hempukka87.....kp5/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84............kp 8/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp11/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 13/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 14/26-28.................yk2......................2.lapsi Oikukas.............kp18/30-31...............TJOT.......................1.l apsi
Wiivi84..............kp21/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp28/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Suvitus.............kp29/?..........................yk2.................... ..?.lapsi
Ines..................kp 36/?.........................yk5......................1.lapsi
Blue123.............kp60/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k64/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp69/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 82/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp83/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 92/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 101/32-?....................yk6......................1.lapsi Nibbler...............kp111/28......................yk1.................... ...1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Torstai 21.6.2007

Haltia................kp 4/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Hempukka87.....kp6/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84............kp 9/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp12/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 14/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 15/26-28.................yk2......................2.lapsi Oikukas.............kp19/30-31...............TJOT.......................1.l apsi
Wiivi84..............kp22/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp29/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Suvitus.............kp30/?..........................yk2.................... ..?.lapsi
Ines..................kp 37/?.........................yk5......................1.lapsi
Blue123.............kp61/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k65/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp70/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 83/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp84/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 93/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 102/32-?....................yk6......................1.lapsi Nibbler...............kp112/28......................yk1.................... ...1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
iski taas hirveen paha mieli :( Menetetyistä raskauksista nyt 5kk,25kk ja 48kk :'( Onneksi yritystä ei kuitenkaan tätä aikaa ole ollut kun ei yhtään lasta ole sylissä. Ihan yritystäyritystä ei ole ollut kuin ehkä yhteensä max puoli vuotta. Kai se tästä. Sisko saa 2vkon päästä poikavauvan, silloin varmaan kuolen vaikka olenkin äärettömän onnellinen siitä että musta tulee täti ja että sukuun kuitenkin tulee hellittäväksi pieni<3
 
Soitin tänään viimesiä verikokeen tuloksia, mutta eivät osanneet siitä oikeen siinä sanoa, ei osannu tulkita niitä. :kieh: Mutta joka tapauksessa olikohan kolme juttua (hormoneja kai) jotka ei ollu viitearvon sisällä. :/ Viikon päästä on lääkäri, sillon sielä jutellaan noista asioista. Epäilenpä vaan että ne kolme on jotain huipputärkeitä raskauden kannalta. |O
 
Aiotteko muuten ryypätä jussina? Mä aattelin muutaman siiderin ottaa, vaikka eka aattelinki että tipaton tulee tästäkin jussista kuten kaikista edellisistäkin. Kuitenkin sinänsä "hyvä" nyt ottaa, kun en raskaana ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Aiotteko muuten ryypätä jussina? Mä aattelin muutaman siiderin ottaa, vaikka eka aattelinki että tipaton tulee tästäkin jussista kuten kaikista edellisistäkin. Kuitenkin sinänsä "hyvä" nyt ottaa, kun en raskaana ole.
Mä en ota mitään kun oon helluntaiherätyksen juhannuskonferenssissa.Ja kun mies ei juo ollenkaan niin en mäkään si kauheesti yleensä. :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Aiotteko muuten ryypätä jussina? Mä aattelin muutaman siiderin ottaa, vaikka eka aattelinki että tipaton tulee tästäkin jussista kuten kaikista edellisistäkin. Kuitenkin sinänsä "hyvä" nyt ottaa, kun en raskaana ole.
Mie meinasin olla ihan kuskina koko jussin, ovuloin tällä viikolla joten en halua ottaa mitään riskejä!

Hyvää Juhannusta kaikille.... :hug:
 
Mites juhannus menny?

Meillä ihan ok, eilen illalla tuli otettua reilu pari siideriä, eipä se oikeen kaiken sen rahan arvosta ollu... Illalla käytiin vähän särkillä ajeleen (yök miten paljo porukkaa). Tänään ollaan oltu ihan kotosalla, suunniteltu kotia, ja nyt illalla käytiin anoppilassa, grillailua ja herkuttelua.

Ja tänä iltana viimesen teron ottaminen edessä. :D
 
SUNNUNTAI 24.6

Haltia................kp 7/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Hempukka87........kp 9/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 12/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp15/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 17/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 18/26-28.................yk2......................2.lapsi Oikukas.............kp22/30-31...............TJOT.......................1.l apsi
Wiivi84..............kp25/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp32/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Suvitus.............kp33/?..........................yk2.................... ..?.lapsi
Ines..................kp 40/?.........................yk5......................1.lapsi
Blue123.............kp64/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Jenni84.............k68/32........................yk2...................... .1 .lapsi
Dreamer-88......kp73/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 86/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp87/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 96/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 105/32-?....................yk6......................1.lapsi Nibbler...............kp115/28......................yk1.................... ...1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija :flower:


päivittelin vähän... tuntuu et osa ei oo enää hirveesti kirjotellu tänne kun kiertopäivät huitelee jossain toisessadas (en siis tarkoita sua Bayan Fare) et pitäiskö tiputella jos ei ala kuulua, kun vähän ärsyttää päivitellä tollasia jokkei es mukana oo. vai mitä mieltä muut?
 
Moikkas, eli Jenni84 oli arvatenkin käytössä joten oon nyt sit Mökönen ku rekisteröidyin. Mut vois varmaan näillä päivillä ja muutenki tiputtaa pois listasta. Toki seuraan edelleen teidän kuulumisia ja oon käyny lukemas usein mut, mut eipä oo ehtiny :snotty: kirjottaa :D
 
Ihan mukava juhannus oli....käytiin to-su:n välillä jopa 4:llä eri mökillä vierailemassa, et kiirettä piti! Hieman kyllä "herätin huomiota", kun ei tullut alkomahoolia juotua, mutta saapihan tuota kysellä jos jotakuta häiritsee :headwall:
Mielestäni tässä vaiheessa vielä ei oo mikään tarve lähtee mainostamaan et "yritetään pikku-kakkosta"! :ashamed:
Mieluummin kerron sitten, kun pikku-kakkonen on konkreettisesti tulossa. :p

Ja samaa mieltä oon niiden poistamisesta, joista ei oo pitkään aikaan mitään kuulunut...ne ilmoittakoot olemassa olonsa jotka vielä haluavat listoilla olla :D
 
Maanantai 25.6

Ines..................kp 4/?.........................yk6......................1.lapsi
Haltia................kp 8/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Hempukka87........kp 10/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 13/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp16/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 18/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 19/26-28.................yk2......................2.lapsi Oikukas.............kp23/30-31...............TJOT.......................1.l apsi
Wiivi84..............kp26/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp33/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Suvitus.............kp34/?..........................yk2.................... ..?.lapsi
Blue123.............kp65/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Dreamer-88......kp74/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 87/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp88/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 97/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 106/32-?....................yk6......................1.lapsi Nibbler...............kp116/28......................yk1.................... ...1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Meidän juhannus oli tyhmä. ihan ok, mutta todella rankka. Sattui kaikkea huonoa, ja kaiken lisäksi mies hukkasi vielä kihlasormuksensa. todella väsynyt ja huono olo (ei siis krapula), mua ei nyt varmaan vähään aikan täällä näy, mutta käyn aina ilmoittamassa mikä on tilanne, ja välillä lukemassa mitä teille kuuluu.

Mukavaa kesänjatkoa.
 
No heips kaikille!
Juhannus siinä oli ja meni, pikkasen tuli kuningas alkoholia maisteltua mökillä... ei sen kummempia. Ja kovat touhut jussina, josko nyt se pikkukolmonen jo suvaitsisi ilmotella olemassaolostaan.. Taas on eessä ne piinavimmat pari viikkoa :/ Mitäpä muille?
 
hellouta!
jussi meni ihan ok! tuli syötyä niin että nyt oon sen 5kiloo painaempi mitä perjantai aamuna :LOL:
tänään tosiaan kp 16 ja luulenpa nyt olevan ovulaatio meneillään. vasta illalla päästään touhuumaan,kun esikko on unilla! nyt on päikyillä,mutta isäntä ei kotona!
Tai ainakin luulen nyt olevan oviksen. limaa tulee :x ja mahaa vihloo välillä,niinku menkat olis!
onkohan enää illalla mahkuja?!
 
Tiistai 26.6

Ines..................kp 5/?.........................yk6......................1.lapsi
Haltia................kp 9/31-36..................yk8.......................1.lapsi
Hempukka87........kp 11/30........................yk9...................1.lapsi
Äippä84.............kp 14/28-30...................yk5.....................3.lapsi
Hissu.................kp17/29-34...................yk3..................... .2.lapsi
Mimmali............kp 19/31-33.................yk11.....................1.lapsi Riquli.................kp 20/26-28.................yk2......................2.lapsi Oikukas.............kp24/30-31...............TJOT.......................1.l apsi
Wiivi84..............kp27/30-32..................yk8................. ....2.lapsi
Äityli-84............kp34/34........................yk10.............. .....2.lapsi
Suvitus.............kp35/?..........................yk2.................... ..?.lapsi
Blue123.............kp66/??........................yk2..................... ..2.lapsi
Dreamer-88......kp75/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Auts..................kp 88/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp89/36........................yk11................ .1.lapsi
Nirno.................kp 98/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 107/32-?....................yk6......................1.lapsi Nibbler...............kp117/28......................yk1.................... ...1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
 
Mä taidan tänään siirtyä kp:lle 1 !! :D Siistiä! Mutta en siis ihan vielä, kun eivät oikeesti oo alkaneet mutta pari tippaa jo näkyi ja menkkkasärkyä tuntuu. Enpä ois uskonu että menkkojen alkamisesta vois olla näin innoissaan! :LOL:
 
meillä ei tainnu vielä tärpätä, koska ei oo mitään tuntemuksia ja kohta pitäis menkkojen alkaa...kyllä taas potuttaa..syksyllä lähen töihin ja sitte mua ei saa enää kotiin jäämää. taas jo valmiiks niin pahamieli :ashamed: :'( :'( :ashamed:
 

Yhteistyössä