N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Maanantai 23.4.2007

Hempukka87.....kp 5/30.........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp 5/32..........................yk 2.....................1.lapsi
Ines..................kp 8/?........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 8/31-36.................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 11/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali...........kp 11/31-33.................yk10.......................1.lapsi
Auts.................kp 19?/?......................yk?.........................2.lapsi
Nirno................kp 33/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää.............kp 43/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler..............kp 52/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 56/36.......................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria



:flower:
 
Tiistai 24.4.2007

Hempukka87.....kp 6/30.........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp 6/32..........................yk 2.....................1.lapsi
Ines..................kp 9/?........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 9/31-36.................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 12/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali...........kp 12/31-33.................yk10.......................1.lapsi
Auts.................kp 20?/?......................yk?.........................2.lapsi
Nirno................kp 34/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää.............kp 44/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler..............kp 53/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 57/36.......................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria

:flower:

Meillä yritys jäänyt pikkasen taka-alalle kun perheessä ollut pientä surua. :ashamed:
Mutta se siitä.

Pitäiskö Jenni84 sun yk olla 3 vai onko 2 oikein?
 
kuupää
TORSTAI 26.4.2007

Hempukka87.....kp 8/30.........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp 8/32..........................yk 2.....................1.lapsi
Ines..................kp 11/?........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 11/31-36.................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 14/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali...........kp 14/31-33.................yk10.......................1.lapsi
Auts.................kp 22?/?......................yk?.........................2.lapsi
Nirno................kp 36/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää.............kp 46/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler..............kp 55/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 59/36.......................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
:flower:


Mehän oltiin pudottu. :)

Toivottavasti päivitykset meni oikein. Älkää välittäkö vaikka onki puolisen tuntia etuajassa. :D

Onko mitään uutta missään suunnassa?

Mulla testausaika koittaa ihan pian (vkoloppuna viimestään)... ;) Tulisinkohan sitte kertoon tuloksen? :D
 
Moi kuupää ja kiitti päivistyksestä..:wave:
Ei mulla ainakaan mitään erikoisempaa,tosiaan sen laskurin mukaan mun ovis olis 30.4.En tiä sit.. :/

Pari kuukautta oon ollu ihan puolinukuksissa kaiket päivät..Kai tää kevät sen tekee. :\|

Ollaan yritelty aika paljon jo nyt,vaikka sen oviksen pitäiskin olla myöhemmin.Kaiken varalta kuitenkin kun ei tästä perkuleen kropasta tiä.
 
saanko liittyä mukaan??

ikää 22 ja yksi poika on jo.

toista ollaan yritetty ja toivottu mutta ei oo tullu.. yksi keskenmeno koettu tässä välissä.

no sitten näistä kiertopäivistä eli ei hajuakaan..keskenmenon jälkeen kuukautiset tuli tasan 30 päivän välein. ja nyt niitä ei oo taaskaan tullu 2kk...lääkärit vaan käskevät odottelemaan että kyllä ne tulee sieltä. mutta jos voin tulla tänne mukaan kuumeilemaan.
 
Liitynpä minäkin tänne kanssasisarten joukkoon :) 20 vuotta täynnä ja ensimmäisestä kuumeillaan. Kp 20/22-24 ja ensimmäinen yrityskuukausi meneillään. Ei vaan jaksa uskoa, että olisi vielä tärpännyt kun ei mitään oireitakaan ole, paitsi rinnat kipeät. Mutta silti jänskättää...
 
kuupää
Nega testattu mutta toivoa ei heitetty. Menkkojenkin pitäis viime kierron mukaan alkaa vasta huomena. Jos ei ala, ni lauantaina tai sunnuntaina testailen sitte uudemman kerran. :)
 
Lauantai 28.4.2007

Hempukka87.....kp10/30.........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp10/32..........................yk 2.....................1.lapsi
Ines..................kp 13/?........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 13/31-36.................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 16/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali...........kp 16/31-33.................yk10.......................1.lapsi
Auts.................kp 24?/?......................yk?.........................2.lapsi
Nirno................kp 38/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää.............kp 48/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler..............kp 57/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 61/36.......................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria


:flower:
 
Moikka!
Missä kaikki on???? Mitä kuuluu???
Mulla su näytti donna sylkiovistesti hedelmätöntä, mut su illalla nippaili alamasusta ja ma oli venyvää kirkasta limaa.. Mitä luulette oliko mulla ovis? Vaikka ovistesti ei sitä varmistanutkaan... Hyyym.
 
Keskiviikko 2.4.2007

Hempukka87.....kp14/30.........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp14/32..........................yk 2.....................1.lapsi
Ines..................kp 17/?........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 17/31-36.................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 20/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali...........kp 20/31-33.................yk10.......................1.lapsi
Freija...............kp 26/22-24.................yk?.........................1.lapsi
Auts.................kp 28?/?......................yk?.........................2.lapsi
Nirno................kp 42/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää.............kp 52/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler..............kp 61/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 65/36.......................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
 
Keskiviikko 2.4.2007

Wiivi84..............kp?...............................yk?.....................2.lapsi
Hempukka87.....kp14/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp14/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 17/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 17/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 20/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali............kp 20/31-33....................yk10.......................1.lapsi
Freija................kp 26/22-24....................yk1.........................1.lapsi
Auts..................kp 28?/?.........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 42/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 52/32-?.....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 61/28........................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp65/36.........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria


:flower:
 
Blue123
Heippa te parikymppiset.... Täällä on 23 vuotias pikkukakkosen kuumeilija..Mahtuuko mukaan? Esikoinen on vasta 4kk mutta toista jo yritetään.. Nyt vasta kuukautiset alkoi 10 päivää sitten ja toivotaan että kierto on nyt edes suht normaali... 2kk sitten tuli ne ensimmäiset kuukautiset.javascript:emoticon(':p') Ovista tikuttelen tässä ja kp 8 tuli selkeä haamu.. eilen ei mitään ja tänään taas selkeä haamu... ymmärtääkö kukaan noista mitään? Sillä minä en
:LOL:

Onpas sateinen ilma :( Nooh ei se auta muu kuin lähteä ulos esikon kanssa :)
 
Blue123
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 01:00 mimmali kirjoitti:
Keskiviikko 2.4.2007

Wiivi84..............kp?...............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp10/??........................??.......................2. lapsi
Hempukka87.....kp14/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp14/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 17/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 17/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 20/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali............kp 20/31-33....................yk10.......................1.lapsi
Freija................kp 26/22-24....................yk1.........................1.lapsi
Auts..................kp 28?/?.........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 42/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 52/32-?.....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 61/28........................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp65/36.........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria


:flower:
Hmm hirmuisesti kiinnostaisi mikä ihme on yk ja tuo numero :)
 
Keskiviikko 2.4.2007

Wiivi84..............kp?...............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp10/??........................yk2.......................2.lapsi
Hempukka87.....kp14/30........................yk7?...................1.lapsi
Jenni84.............kp14/32........................yk2.....................1.lapsi
Ines..................kp 17/?.........................yk4......................1.lapsi
Haltia................kp 17/31-36..................yk6.......................1.lapsi
Äippä84............kp 20/28-30...................yk3.....................3.lapsi
Mimmali............kp 20/31-33....................yk10.......................1.lapsi
Freija................kp 26/22-24....................yk1.........................1.lapsi
Auts..................kp 28?/?.........................yk?.........................2.lapsi
Nirno.................kp 42/30 .......................yk3......................1.lapsi
Kuupää..............kp 52/32-?.....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 61/28........................yk1.......................1.lapsi
Anna333.............kp65/36.........................yk10.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria


:flower:
 
Moikka, Mä olen pitänyt aika matalaa profiilia nyt tässä kierrossa. Ei jotenkin jaksa olla oikein mukana, kun mellä nyt ei oo pahemmin yritystä ollut, jotenkin tosi rankkaa kaikki tällähetkellä, ja sitten harmittaa, ettei voi odottaa mitään raskautumisuutisia, kun ei pahemmin olla seksiäkään nyt harrastettu. Rakkautta kyllä on paaljon paljon, joten ehkä se tästä.

Mulla varmaankin on ollut ovulaatio tässä lähiaikoina tai sitten se tulee kohta olemaan. En ole tikutellut mitään. en ole ikinä tikutellut oviksia, vaikka pitäis kai kokeilla. Mutta saako niitä testejä muualta kuin netistä?

Paljon tsemppiä kaikille, ja käyn kyllä lueskelemassa palstaa ja toivomassa kaikille hirmuisesti plussia, vaikka en itse niin aktiivisesti nyt osallistukaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:25 haltia kirjoitti:
Moikka, Mä olen pitänyt aika matalaa profiilia nyt tässä kierrossa. Ei jotenkin jaksa olla oikein mukana, kun mellä nyt ei oo pahemmin yritystä ollut, jotenkin tosi rankkaa kaikki tällähetkellä, ja sitten harmittaa, ettei voi odottaa mitään raskautumisuutisia, kun ei pahemmin olla seksiäkään nyt harrastettu. Rakkautta kyllä on paaljon paljon, joten ehkä se tästä.

Mulla varmaankin on ollut ovulaatio tässä lähiaikoina tai sitten se tulee kohta olemaan. En ole tikutellut mitään. en ole ikinä tikutellut oviksia, vaikka pitäis kai kokeilla. Mutta saako niitä testejä muualta kuin netistä?

Paljon tsemppiä kaikille, ja käyn kyllä lueskelemassa palstaa ja toivomassa kaikille hirmuisesti plussia, vaikka en itse niin aktiivisesti nyt osallistukaan.
:hug: :flower:

Meillä vähän sama juttu..yritystä on ollut kohtalaisen paljon mutta ei juurikaan olla stressattu itteemme tai mietitty vauvaa..On ollut kaikkea muuta.Tai no,mitä nyt palstailen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:53 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:54 mimmali kirjoitti:
Tervetuloa! :wave:
Yk on yrityskuukausi..kuinka mones.
Eikös yk ole yrityskierto eikä kuukausi? Näin ainakin olen ymmärtänyt
Jep! yrityskierto mustakin.. kuukausia mulla olis kasassa ainakin muutama enemmän ku kiertoja ku ne on venyny niin pitkiksi..
 
Ines: kiitos tiedosta. Täytyypä lähteäkin varmaan käymään city-marketissa tässä jonain päivänä. Ikinä ei ole mulla tullut noi testit vastaan, mutta katsotaanpa nyt tarkemmin :)

Kiitos mimmali :hug: on kyllä ihan kivaa, että jotkut jaksaa rohkaista. Ja onhan se tietysti vieläkin mahdollista raskautua, jos se ovis ei olekaan ollut. Greippimehua olen kovasti yrittänyt juoda. Olen vain noissa asioissa vähän muistamaton, että saattaa hyvinkin mennä muutama äivä ja huomaan taas, että eipä oo kaapiss greippimehua. Nyt onneksi on. se jotenkin piristää :) hassua. Toivotaan teillekin nopeaa plussaa.

Mmiilia, miten teillä jaksetaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:18 Ines kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:53 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:54 mimmali kirjoitti:
Tervetuloa! :wave:
Yk on yrityskuukausi..kuinka mones.
Eikös yk ole yrityskierto eikä kuukausi? Näin ainakin olen ymmärtänyt
Jep! yrityskierto mustakin.. kuukausia mulla olis kasassa ainakin muutama enemmän ku kiertoja ku ne on venyny niin pitkiksi..
Kk ja kiertohan on tossa tapauksessa oikeastaan aikas sama juttu.. ;)
 

Yhteistyössä