N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
alabama
PERJANTAI 23.03.07

Nirno................kp 2/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 5/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 8/28-30...................yk2......................3.lapsi
MiiaMaria...........kp14/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 17/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 19/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Anna333...........kp 23/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 24/31-36.................yk5.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 21/28......................yk1.......................1.lapsi
Kuupää.............kp 11/32-?....................yk6.......................1.lapsi
 
kuupää

PERJANTAI 23.03.07

Nirno................kp 2/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 5/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 8/28-30...................yk2......................3.lapsi
MiiaMaria...........kp14/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 17/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 19/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Anna333...........kp 23/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 24/31-36.................yk5.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 21/28......................yk1.......................1.lapsi
Kuupää.............kp 12/32-?....................yk6.......................1.lapsi



Korjasin oman kp:n. :)
 
nirno
hyh hyh ku näyttää tylsältä toi kp 2/30.. ei sen puoleen kuukautiset loppuivat jo tänään.. oli helppo homma kun vuoto niin niukkaa ja kesti vain pari päivää!!! B) ostin eilen niitä multitabseja.. apteekin emäntä meni aivan hämilleen kun pyysin "niitä multitabseja kun raskaaksi yrittää".. ihan posket sillä punastu kun olen vielä ikäistäni nuoremman näköinen ja kun tässä muutenkin nuoria ollaan :LOL: mietti varmaan että pitäisköhän tuota ede sneuvoa vai passittaa suoraan kotiin kasvamaan :LOL: ja mulla oli hauskaa.. ;)
 
alabama
PERJANTAI 23.03.07

Nirno................kp 2/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 5/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 8/28-30...................yk2......................3.lapsi
MiiaMaria...........kp14/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 18/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 19/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Anna333...........kp 23/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 24/31-36.................yk5.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 21/28......................yk1.......................1.lapsi
Kuupää.............kp 12/32-?....................yk6.......................1.lapsi

Minäkin korjasin kp:ni..Kuinkas nyt näin monella se on väärin mennyt..Tsori. :snotty:

Taitaa olla joku mahataudin poikanen,maha huutaa ja pytty raikaa.Pitäisi huomenna mennä (opiskelija)pilleisiin,mut saa nähdä jääkö menemättä.Toivon mukaan ei.
 
apua joku laitto mut listalle, voi kääk :LOL:
ja samalla oon niin iloinen :saint:

Voi ketales,mitenköhä tekis? Tai sen neuvolan vois soittaa joka tapaukses,mutku alotan työt uudes paikas maanantaina niin on aika hankala saada sellasta aikaa et pääsis sinne.

 
Ja täälä vain mäkin yömyöhällä. Koira ja mies nukkuu jo ja luskelin just tossa "mitäs nyt" palstan topiccia, olikohan "olen huono äiti".
Me rakennetaan kans taloa,eikä oo lapsia ja silti se ON raskasta, niin mitenköhä mä lapsien kans selviäisin?
Huominen menee rakennusmessuilla ja ma alkaa työt. :$
ei tähän aikaa yöstä järki enää oikein luista... :kieh:
 
alabama
SUNNUNTAI 25.03.07

Nirno................kp 4/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 7/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 10/28-30...................yk2......................3.lapsi
Kuupää.............kp 14/32-?....................yk6.......................1.lapsi
MiiaMaria...........kp16/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 20/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 21/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 23/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 25/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 26/31-36.................yk5.......................1.lapsi



Kuupää ja nibbler oli hölmössä paikkaa,korjasin..
 
On ollut kiva viikonloppu. miehen kanssa ollaan tehty kaikenlaista kivaa. Käyty leffassa yms. Eilen oltiin ulkona ja join 4 tuoppia olutta. Miten te muut kuumeilijat, juotteko lainkaan kun yrtätte hankkiutua raskaaksi? Toisaalta on huono omatunto, jos masussa onkin joku pieni, ja sitten juo, mutta mistäs sitä voi koskaan tietää, ja tämä on aika pitkä aika vain odotella tietämättä mitään, jos ei mitään kuulu. No sitten jos menkat alkaa olemaan myöhässä niin en kyllä useinkaan ole mitään ottanut.
 
Jos ite osais niin lisäisin tonne mun kierron, eli ennen pillereitä se oli 28 mut viimeksi kun olin ilman pillereitä menkkoja ei tullut ollenkaa, et tässä sitä odotellaan kuinka nyt käy. Huomenna eka työpäivä, ei millään löytyny kelpaavia työvaatteita :p
Jos vanha kierto pitäs paikkansa niin ens viikonloppuna ois ovis.
Tänään oltiin rakennusmessuilla, sielä meni koko päivä ja koira oli tehny tuoha sillä aikaa :headwall:

Ja toi juomisasia, mä en yleensä muutenkaa juo mitää ja kaikki on siihen tottunu joten, ei mulle oikeastaan aiheuta mitää mietintöjä ees.

Niin se nukkuminen :whistle:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 20:43 haltia kirjoitti:
On ollut kiva viikonloppu. miehen kanssa ollaan tehty kaikenlaista kivaa. Käyty leffassa yms. Eilen oltiin ulkona ja join 4 tuoppia olutta. Miten te muut kuumeilijat, juotteko lainkaan kun yrtätte hankkiutua raskaaksi? Toisaalta on huono omatunto, jos masussa onkin joku pieni, ja sitten juo, mutta mistäs sitä voi koskaan tietää, ja tämä on aika pitkä aika vain odotella tietämättä mitään, jos ei mitään kuulu. No sitten jos menkat alkaa olemaan myöhässä niin en kyllä useinkaan ole mitään ottanut.
Haltia,Jos tiedän tulleeni raskaaksi niin en taatusti juo pisaraakaan alkoholia.En edes 0,5 siideriä.Eilen oli "bileet" kavereiden kanssa ja ekaa kertaa en juonut pisaraakaan viinaa kun olin juhlimassa tuolla tavalla.

Mies siis pyysi olemaan tämän kerran juomatta ja jotenkin tuntui että en taida juoda.. :)

Mielestäni,jos lasta yrittää,niin ei kauheasti kannattaisi sitten juoda,kun ei ikinä tiedä mitä siitä koituu.Mutta jokaisen oma päätös.

Arvaatkaa mitä..alkoi hirveä tissikipu.Oikeanpuoleinen tissi tosi kipee,viiltävää kipua vähän väliä.Vasemmassa ei mitään,se kun on tynkärintani.Minulla siis rinnat tosi erikokoset.

Ja pissalla käydessäni tänään oli pissa vihreetä.En nyt varmaksi raskaudesta mene sanomaan,mutta kyllä tällaiset asiat laittaa miettimään.. :whistle:

Eikä kai niitä raskauden oireitakaan vielä näin aikaisin tulisi?Mutta niin kuin sanoin jo aiemmin niin yritys tässä kierrossa on ollut kova,kun halutkin ovat palanneet.
<br><br>
 
alabama
MAANANTAI 26.03.07

Nirno................kp 5/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 8/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 11/28-30...................yk2......................3.lapsi
Kuupää.............kp 15/32-?....................yk6.......................1.lapsi
MiiaMaria...........kp17/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 21/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 22/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 24/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 26/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 27/31-36.................yk5.......................1.lapsi
 
Alabama saastuttaa ilmaa nyt täällä! Vihreetä pissaa! :LOL: Miten voit kertoa alkoholijuomiskokemuksiasi, kun olet kertonut olevasi uskossa ja menneesi nuorena naimisiin? Tietääkseni uskovaiset eivät moista syntiä harjoita! Toivon sydämestäsi että ET ole raskaana!!
 
Aika epäasiallisa kommettia Visitor. Kuka sitä on sanomaan saako juoda vai ei. Oma asia se kai on, oli sitten uskossa tai ei. Tietääkseni myös Jeesus muutti vettä viiniksi, joten siihekin aikaan ilmeisesti juotiin, ja olettaisin, että melko paljonkin.

No kuitenkin mäkään en siis varmasti joisi alkoholia, jos tietäisin olevani raskaana. Kierron alkupuolella on hyvä ja "turvallista" juoda, kun ei ole vielä ainakaan hedelmöittynyt. Sitten tietysti oletetun ovulaation jälkeen voi olla tarkempi. Ei mun kyllä mitenkään kauheasti tee edes mieli juoda silloin, jos ajattelen voivani olla raskaana. Ja ainakinn se jää hyvin vähään.

Oireita mulla ei ole vielä oikeastaan mitään. Välillä pistelee mahaan, mutta en tiedä se on varmaan kaikkea muuta, kuin mitenkään raskautumiseen liittyvää.

Toivotaan, että sulla on tarpännyt Alabama =)
 
kuupää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 07:31 visitor kirjoitti:
Alabama saastuttaa ilmaa nyt täällä! Vihreetä pissaa! :LOL: Miten voit kertoa alkoholijuomiskokemuksiasi, kun olet kertonut olevasi uskossa ja menneesi nuorena naimisiin? Tietääkseni uskovaiset eivät moista syntiä harjoita! Toivon sydämestäsi että ET ole raskaana!!
Ihan vaan tiedoksesi, että uskovainen voi olla monella tapaa ja en tiedä kuin vanh.lestadiolaiset jotka kieltää alkoholin juomisen.

Ja mitä syntiä on mennä nuorena naimisiin? :whistle: :LOL: Eiköhän jokainen saa mennä silloin ku tahtoo. Iteki oon menny 19-vuotiaana. ;)
 
kuupää
Tuosta juomisasiasta... Mä en juo ollenkaan nyt ku yritetään. Sen verran tän yrityksen aikana oo ottanu että syksyllä maistoin pikku huikan verran yhtä siideriä. Sen jälkeen ei pisaraakaan, enkä aiokaan, ellei just tommosia maisteluja. En mä tavallisestikaan juo juuri ollenkaan, on todella helppo ollu jättää kokonaan pois, ei se edes tunnu siltä että mistään ois pitäny luopua! Ei alkoholi houkuta mua millään tavalla, en tiedä yhtään alkoholipitoista juomaa josta tykkäisin. Eikä se olokaan kiinnosta, yhtä hyvä ja parempikin on ilman. Aivan hyvin voisin olla täys absolutisti, mutta en mä halua olla niin nipo minkään asian suhteen. ;)

Liiallinen alkoholin juonti voi paitsi vahingoittaa vauvaa, myös vaikeuttaa raskautumista. Siks kannattaa varmaan miettiä omaa alkoholin käyttöään myös ennen tärppiä...
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 07:31 visitor kirjoitti:
Alabama saastuttaa ilmaa nyt täällä! Vihreetä pissaa! :LOL: Miten voit kertoa alkoholijuomiskokemuksiasi, kun olet kertonut olevasi uskossa ja menneesi nuorena naimisiin? Tietääkseni uskovaiset eivät moista syntiä harjoita! Toivon sydämestäsi että ET ole raskaana!!
Joo moi vaan sullekkin. :D
 
moikka! mäkin voisin tulla tänne.... :) eli oon 85 syntynyt ja esikoinen toiveissa!! yritystä ollut 11/06 lähtien ja helmikuussa tuli vähän mutkia matkaan ku gyne ilmotti että mulla on monirakkulaiset munasarjat enkä juuri ovuloi.. mutta sain ensin primolutit tuomaan menkat ja nyt terolutit kierron säännöllistämiseen ja kun menkat on saatu kulkemaan saan ilmeisesti clomifenit jotta saatais mut ovuloimaankin.. toivottavasti!
ja nyt on kp 18/?
 
alabama
MAANANTAI 26.03.07

Nirno................kp 5/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 8/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 11/28-30...................yk2.....................3.lapsi
Kuupää.............kp 15/32-?....................yk6......................1.lapsi
MiiaMaria...........kp17/35-45..................yk1......................1.lapsi
Saitu.................kp 17/28-30.................yk2......................1.lapsi
Ines..................kp 18/?........................yk3......................1.lapsi
Alabama...........kp 21/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 22/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 24/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 28/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 27/31-36.................yk5.......................1.lapsi

Tervetuloa Ines! :wave:
..Ja saitu. :flower:

Meitähän onkin täällä jo runsaasti..Vielä tosin lisää mahtuu.. :heart: <br><br>
 
Moi taas! Kunhan tulin kurkkaan mitä tänne kuuluu... tervetuloa kaikki uudetkin mukaan jännäilemään :)
Meillä oli viikonloppuna sellaset suhinat päällä, etten edes täne ehättänyt ;)
Onkos kellään ollut jo mitään "raskausoireita" ? Paitsi alabamalla oli jotakin tuntemuksia..... täällä päin ei mtn erikoista, mutta eipä ole ollut kahdessa aiemmassakaan raskaudessa mitään.. ja nyt on kp: tkin vasta noin vähän, ovis tosin lähenee....
Mutta kirjotellaanpa kuulumisia=)
 
Moikka vaan.
Oon tässä lueskellu juttuja jo hetken ja nyt uskallan kirjoitella..Elikkäs oon vm.87 ja vauvasta haaveilaan. Menossa kp 17/28-30 ja yk2.
Flunssa on iskenyt ja vielä pitäis keskiviikko aamuun asti jaksaa töissä..sit vapaa pvät..

mut tsemppiä kaikille =)
 

Yhteistyössä