N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 22:18 Nimetön kirjoitti:
Etkö oo, Mimmali, vielä testannut, vaikka noin paljon on menkat myöhässä?
Mie oisin jo varmaan kymmenen kertaa testannut jos oisin sinä..Mut ei oo toisille(kuten allekirjoittanut) suotu hermoja sen vertaa :ashamed:

No,joka tapauksessa plussaonnea sinulle ja muillekin!
Oon kerran negan testannut tossa 1½ vko sitten.Ei mullakaan hermoja riitä,usko vaan. :ashamed:

Mulla on nyt pari päivää ollu ihan epätodellinen olo..Kaikki masentaa ja ahdistaa,tuntuu kamalalta.En tiä sitten mikä on.
 
Sunnuntai 27.5.2007

Äityli-84............kp4/34........................yk10......................2.lapsi
Hempukka87.....kp12/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 12/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 14/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 14/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Riquli.................kp 16/28-30..................yk1......................2.lapsi
Hissu.................kp16/29-34...................yk2.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp30/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp36/??........................yk2.......................2.lapsi
Jenni84.............k40/32........................yk2.....................1.lapsi
Dreamer-88......kp46/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 45/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 57/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp59/36........................yk11.....................1.lapsi
Nirno.................kp 68/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 77/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 87/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Mulla olis nyt ilmeisesti kp 44 ja hassua kyllä mimmali mutta mäkin oon ollu jotenkin tosi omituisen #&%?$!* kaikkeen nyt parisen päivää. Synttärit meni aivan loistavasti mutta poislukien itse juhlatilanne ni oon ollu kyl tarpeeksi ärsyttämään itseänikin.

Johonkin ketjuun jo pistinkin että kierron 30-31 mukaan olen eleskellyt ja tossa joku aika sitten tuli mieleen kuitenkin laskea että viime kuussa oli kierto 40 päivää, joten eihän mitään olisi 10 päivää sitten edes näkynyt. Testejä on mennyt enkä aio uusia ostaa (joojooniinvarmaan) koska ei oo yhtään milliä raskautunut olo. Alkais nyt ne saakelin menkat sitten jos tää siitä tammikuisesta keskenmenosta johtuu.

Rasittaava \|O
 
Mulla olis nyt ilmeisesti kp 44 ja hassua kyllä mimmali mutta mäkin oon ollu jotenkin tosi omituisen #&%?$!* kaikkeen nyt parisen päivää. Synttärit meni aivan loistavasti mutta poislukien itse juhlatilanne ni oon ollu kyl tarpeeksi ärsyttämään itseänikin.

Johonkin ketjuun jo pistinkin että kierron 30-31 mukaan olen eleskellyt ja tossa joku aika sitten tuli mieleen kuitenkin laskea että viime kuussa oli kierto 40 päivää, joten eihän mitään olisi 10 päivää sitten edes näkynyt. Testejä on mennyt enkä aio uusia ostaa (joojooniinvarmaan) koska ei oo yhtään milliä raskautunut olo. Alkais nyt ne saakelin menkat sitten jos tää siitä tammikuisesta keskenmenosta johtuu.

Rasittaava \|O
 
Mulla olis nyt ilmeisesti kp 44 ja hassua kyllä mimmali mutta mäkin oon ollu jotenkin tosi omituisen #&%?$!* kaikkeen nyt parisen päivää. Synttärit meni aivan loistavasti mutta poislukien itse juhlatilanne ni oon ollu kyl tarpeeksi ärsyttämään itseänikin.

Johonkin ketjuun jo pistinkin että kierron 30-31 mukaan olen eleskellyt ja tossa joku aika sitten tuli mieleen kuitenkin laskea että viime kuussa oli kierto 40 päivää, joten eihän mitään olisi 10 päivää sitten edes näkynyt. Testejä on mennyt enkä aio uusia ostaa (joojooniinvarmaan) koska ei oo yhtään milliä raskautunut olo. Alkais nyt ne saakelin menkat sitten jos tää siitä tammikuisesta keskenmenosta johtuu.

Rasittaava \|O
 
Negan testasin tänä aamuna. Menkkoja ei vieläkään kuulu. :attn: Katellaan...

Mä oon varmaan hullu, mutta joskus tuntuu, että tekis mieli masentua ihan oikeesti tästä koko asiasta. Tuntuu, että sillon sais oikeen luvan kans murehtia ja kunnolla...sais vaan heittäytyä, märistä päivät päästään, olla vaan, rypeä itsesäälissään.. Tuntuu, että toivon etten kesäksi töitä saakaan, saisin päivät murehtia vaan ja rakennella mökkiä siinä sivussa. Tavallaan tekis mieli kertoo kaikille läheisille kuin tää sattuu...mutta en osaa kertoa ja tavallaan en sitten haluakaan kertoa...silti haluaisin että he tietäisivät. En tiedä... Sekaisin kai tässsä ollaan. Ulospäin täysin normaali, sisällä velloo ees taas. Mieskään ei varmaan tiedä kuin paljo mä mietin ja murehin, välillä sille märisen, mutta enimmäkseen hänelle asti ei edes näy tää. En halua kaikkia tunteita hänelle näyttää, koska kuitenki hän välittää niin paljo, ei hän taho että mä suren, ja hän rupee iteki siitä sureen jos hänelle märisen jatkuvasti. Toisaalta, ei puolisolta pitäis tunteita salata...jotenki vaan silti en taho masentaa häntä enempää, kuitenki hänki on pettyny siihen mihin tämä vauvantekopuuha on menny..

Tulipa sepustus, ja varmasti sekava. Anteeksi. :ashamed:
 
Hempukka87
Bayan Fire :hug:
Onhan tää vaikee asia, ei siitä mihinkään pääse. Me molemmat ollaan jo jonnin verran aikaa raskautua yritetty, eikä tulosta minkäänlaista, kyllä se vaan masentaa.Sulla kun on viä tuo kp niin pitkällä, et sekin varmastaa ottaa palloon.
Juuri puhuttiin työkaverin kanssa asiasta, hän on sentään jo koht 10v yrittänyt lasta, nyt sitten saivat adoption avulla itselleen lapsen. Kertoi juuri siitä kuinka ihmiset tavallaan leimasivat heidät "itsekkäiksi" ihmisiksi kun eivät lasta hommanneet vaikka iso omakotitalo maalla ja molemmat vakityössä. Eivät ihmiset ymmärtäneet sitä että ei niitä lapsia niin vaan hommata, mielellään molemmat olisivat lapsen halunneet.
Muakin tympäsee kun oikeestaan kaikki kaverit jokka nyt on lasta yrittäneet, ovat paukahtaneet paksuks melkeen heti ja sitten kun pitäis vielä olla nin iloinen heidän puolestaan. Ei siinä, tottakai sitä on onnellinen kun kaveri saa lapsen, mutta kyllä sitä harmittaa kun joillakin tuntuu tuo onnistuvan niin helposti eikä itselle sitten millään. Ja vielä sekin kun tädit kyselevät että no millos teille tulee vauva, eikä siihen oikeen osaa mitään sanoa...
Nyt sitten tilasin ittelleni ovistikkuja, varmaan huomena tai ti tulevat, nyt on kp12 joten heti saa alkaa testailemaan. Tänään jo lakanat pöllys ja kulta lupaskin et ensviikolla pöllyävät vaikka joka päivä jos haluan :D Tottakai!
Mutta kaikille tsemppiä ja paljon ++++ (ja varsinkin niille jotka jo pitemmän aikaa ovat yrittäneet) :flower:
 
Maanantai 28.5.2007

Äityli-84............kp5/34........................yk10......................2.lapsi
Hempukka87.....kp13/30........................yk8...................1.lapsi
Ines..................kp 13/?.........................yk5......................1.lapsi
Äippä84............kp 15/28-30...................yk4.....................3.lapsi
Haltia................kp 15/31-36..................yk7.......................1.lapsi
Riquli.................kp 17/28-30..................yk1......................2.lapsi
Hissu.................kp17/29-34...................yk2.......................2.lapsi
Wiivi84..............kp31/?............................yk?.....................2.lapsi
Blue123.............kp37/??........................yk2.......................2.lapsi
Jenni84.............k41/32........................yk2.....................1.lapsi
Dreamer-88......kp47/29, 51-86............puoli vuotta.........1.lapsi
Mimmali............kp 46/31-33...................yk10.......................1.lapsi
Auts..................kp 59/?........................yk?.........................2.lapsi
Anna333.............kp60/36........................yk11.....................1.lapsi
Nirno.................kp 69/30 ......................yk3......................1.lapsi
Bayan Fare........kp 78/32-?....................yk6......................1.lapsi
Nibbler...............kp 88/28.......................yk1.......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija


:flower:
 
Täällä pahoinvointi yltynyt oikein kamalaksi..Oksettaa 24/7 ja pyörryttää ja on tosi voimaton ja uupunut olo. :ashamed:

Joku sanoi eräässä keskustelussa että koska testasin 1½ vkoa sitten niin minun pitäisi vielä odottaa 1-2 vkoa uudelleen testaamiseen mutta en tiedä pystynkö..Tilasin testin netistä ja sen pitäisi tulla tänään (ma) tai huomenna..Saa nähdä mitä teen..En kuitenkaan tätä oloa enää kauan ilman selitystä jaksa. :/
 
Oikukas harmaana
No eikai nyt paria viikkoa tarvi välissä pitää, ihan hyvin voisit testata jo. Muakin hutsittais mut ei vaan melkein enää ees kehtais mennä tohon samaan apteekkiin ostamaan TAAS testiä :D nyt nimittäin on kuitenkin jotain kp45 tjsp että jos olisi ollut suurinpiirtein kp40 mukaan niin senkin pitäisi nyt näkyä.

Hajottaa.

Viittisköhän sitä vai ei. Hmm...
 
Kiitos, hempukka87 :hug: Toivottavasti teilläki tärppäis pian, onhan teillläkin tuota yritystä jo.


Jokohan kohta rupeis mulla jotain tapahtuun, kun nännit on tulossa aroiksi. Eilen tuntu semmoselta että tuleeko vai eikö tule, mutta tänään on jo selkeämpi. Maha tuntuu ettei se toimi ihan kunnolla, ilmavaivoja ja sekaisuutta vähän, alamahalla sitten sattuu se. Pieniä viiltoja/vihlasuja on myös tuntunu isolla alueella, sivuilla, ihan navan alapuolella ja häpyluun tuntumassa. Märät olot meinaa olla pöksyissä varsinki aamuisin, valkkaria.. No, jospas se tästä. :) Mutta mie kyllä ihmettelen jo ei ne menkat tässä tänään tai huomenna tule...jos ovis oli silloin kun ajattelin sen olevan (jos edes mahdollista), niin viikonloppuna ois jo menkat pitäny tulla. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:51 Oikukas harmaana kirjoitti:
No eikai nyt paria viikkoa tarvi välissä pitää, ihan hyvin voisit testata jo. Muakin hutsittais mut ei vaan melkein enää ees kehtais mennä tohon samaan apteekkiin ostamaan TAAS testiä :D nyt nimittäin on kuitenkin jotain kp45 tjsp että jos olisi ollut suurinpiirtein kp40 mukaan niin senkin pitäisi nyt näkyä.

Hajottaa.

Viittisköhän sitä vai ei. Hmm...
No sitä minäkin vähän ihmettelin että miksi niin kauan mutta noh.. :whistle:
Minäkin ostin testin netistä kun ei aina apteekkiin viittisi mennä..En häpee siellä käymistä mutta ne myyjät on tuttuja ja ne varmaan arvaa että meillä on yritys päällä.. :/
Ei olla siis kellekään kerrottu.

Ette muuten arvaa..Näin tänään ekan todentuntusen synnytysuneni.Herättyänikin tunsin kropan "kivut" ja henkisen tuskan.Siis oli kyllä tosi outo uni mutta huh huh.. :eek:
 
Helou! Mitäs tänne porukoille kuuluu? Täällä on ovistelut par`aikaa meneillään ja yrittämisen puutteesta ei ainakaan voi syyttää ellei nyt tärppää ;)
Vietän tässä viikon ylityövapaita, voi kun tuo ilmojen valtias nyt vaan olis meidän puolella, niin päästäis pikkusten kanssa hommailemaan kaikkia mukavia kesäjuttuja =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:23 Oikukas taas kirjoitti:
Puhdas nega. Uskomatonta. Kyllähän mä sen tiesin mutta on se silti aina pettymys.
:hug:
Negan testaaminen jos on paljon menkat myöhässä niin on aina v-mäistä hommaa..Mietin juuri että jos tässä lähipäivinä testaan taas negan niin en tiä mitä teen..Sillä oireet tuntuu niin selkeiltä ja menkatkin paljon myöhässä..Mietin jo yrityksen lopettamista jos tulee nega. :ashamed:

Voimia sulle kuitenkin. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:24 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:23 Oikukas taas kirjoitti:
Puhdas nega. Uskomatonta. Kyllähän mä sen tiesin mutta on se silti aina pettymys.
:hug:
Negan testaaminen jos on paljon menkat myöhässä niin on aina v-mäistä hommaa..Mietin juuri että jos tässä lähipäivinä testaan taas negan niin en tiä mitä teen..Sillä oireet tuntuu niin selkeiltä ja menkatkin paljon myöhässä..Mietin jo yrityksen lopettamista jos tulee nega. :ashamed:

Voimia sulle kuitenkin. :flower:
No hei... eipäs nyt vaivuta epätoivoon, kyllä se lapsi jokaiselle suodaan, tavalla tai toisella =)
Etkös sä ny mimmali vois jo testailla? jänskää täällä sun puolesta db
 
Kiitti äippä. :heart:
Joo no siis odottelen postista tulevaksi viljatestiä..
Mutta kun melkein joka kierrossa ollut näitä "oireita" niin ei sitä enää oikein usko kehonsa ääntä..Tosin nyt on ollu aika fyysisiä ne oireet.. :ashamed:

Taidan käydä heti katsomassa postin onko testi tullut.. :whistle:
 
Ei ollu tullu mitään postia,joten ei ollu testiäkään laatikossa. :ashamed:
Toisaalta ihan hyvä jos se tulee vasta huomenna,niin ainakin varmasti sitten näyttäisi että olenko raskaana vai enkö..Nythän olisi jo rv 6. :/
 
Ei ollu tullu mitään postia,joten ei ollu testiäkään laatikossa. :ashamed:
Toisaalta ihan hyvä jos se tulee vasta huomenna,niin ainakin varmasti sitten näyttäisi että olenko raskaana vai enkö..Nythän olisi jo rv 6. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:43 mimmali kirjoitti:
Ei ollu tullu mitään postia,joten ei ollu testiäkään laatikossa. :ashamed:
Toisaalta ihan hyvä jos se tulee vasta huomenna,niin ainakin varmasti sitten näyttäisi että olenko raskaana vai enkö..Nythän olisi jo rv 6. :/
No höh... :kieh: Kusti oli sitte polkassu teiän ohitse..., mutta huomenna sitte=)
Mä täällä vaan kärvistelen oviksissa, ku tuntuu et vaikka mitenpäin ja kuinka paljon harrastelis, niin tuo pikku- kolmosen alulle saattaminen on melkosen vaikeeta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:55 äippä84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:43 mimmali kirjoitti:
Ei ollu tullu mitään postia,joten ei ollu testiäkään laatikossa. :ashamed:
Toisaalta ihan hyvä jos se tulee vasta huomenna,niin ainakin varmasti sitten näyttäisi että olenko raskaana vai enkö..Nythän olisi jo rv 6. :/
No höh... :kieh: Kusti oli sitte polkassu teiän ohitse..., mutta huomenna sitte=)
Mä täällä vaan kärvistelen oviksissa, ku tuntuu et vaikka mitenpäin ja kuinka paljon harrastelis, niin tuo pikku- kolmosen alulle saattaminen on melkosen vaikeeta...
:hug:
Koita jaksaa..
 
Jee mie sain töitä kesäksi! :) Mökkien ja mahdollisesti linja-autojen siivousta. Saapahan jotain muutaki ajateltavaa ku vaavi. Tosin huono puoli tossa on, että sitä on myös iltasin ja viikonloppusin. Mutta onpa ainaki töitä. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:04 Bayan Fare kirjoitti:
Jee mie sain töitä kesäksi! :) Mökkien ja mahdollisesti linja-autojen siivousta. Saapahan jotain muutaki ajateltavaa ku vaavi. Tosin huono puoli tossa on, että sitä on myös iltasin ja viikonloppusin. Mutta onpa ainaki töitä. :)
Onnea. :flower:
Mä sain kans kesällä 2vkoa töitä.. :whistle:
 

Yhteistyössä