Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
"Alissa"
No niin, yleinen kyykky suoritettu! :)
Menin tänään kuntosalin jälkeen suihkuun. Avatessani suihkun ovea, olin jo kääntyä pois, koska tunsin lähestyvän hysterian. Pelkäsin räjähtäväni nauruun astellessani siihen toisten keskelle. Ja olen ihan varma, että tunnistin yhdessä jos toisessakin alkavaa nauruhysteriaa, eli varmasti ainakin pari palstalaista oli paikalla.

Mietin siinä pestessäni, teenkö sen vai jänistänkö. Sitten vain kokosin itseni, ja täysin pokkana laskeuduin kyykkyyn suihkuttelemaan! En tosin uskaltanut katsoa muiden reaktioita, mutta olin aistivinani sekä huvittuneisuutta että puhdasta kauhua. Mutta hälläväliä, mä kehtaan taas!
Kehtaa ihan miten vaan. Vaikka nostaisit nilkkasi niskan taakse. Ihan oma asiasi. Siihenhän tällä palstalla saa tottua. Muista ei tarvitse välittää, kunhan vaan sinä saat toteuttaa itseäsi.

Onnea valitsemallasi uralla.
 
  • Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
pesen pyllyni
jaa. minä luulin kyykkyvatkausta tosiaan sellaiseksi suihkussa heilumiseksi :D enkä muuten ollut tullut ajateleeksikaan, että kyykyssä voi pestä pyllynsä.
mutta siis peseekö jotkut tosiaan alapäänsä suiihkuttamalla vain "sinne päin"?? minä pesen viimeiseksi suihkussa huolella KÄDELLÄ joka sopukan. siis levitän vaan jalkoja, en rupea mitään kyykkimään. sen jälkeen pesen saippualla kädet ja lähden.

mutta siiis eikö kaikki muka tee niin :eek:
 
"vieras"
jaa. minä luulin kyykkyvatkausta tosiaan sellaiseksi suihkussa heilumiseksi :D enkä muuten ollut tullut ajateleeksikaan, että kyykyssä voi pestä pyllynsä.
mutta siis peseekö jotkut tosiaan alapäänsä suiihkuttamalla vain "sinne päin"?? minä pesen viimeiseksi suihkussa huolella KÄDELLÄ joka sopukan. siis levitän vaan jalkoja, en rupea mitään kyykkimään. sen jälkeen pesen saippualla kädet ja lähden.

mutta siiis eikö kaikki muka tee niin :eek:
No ilmeisesti eivät ja siitä tässä nyt on riemua revitty monta päivää. Ja ihan kuin olis joskus ennenkin ollut tämä kyykkyvatkaus analysoitavana täällä :D
Koskaan en oo vatkannu, enkä vatkaa.
 
sisäpiirin tietoa
Turha itkeä, kun mies yllättäen jättää. Pahanhajuista toosaa ei niin vain kehtaa ilmoittaa eron syyksi, mutta olen sattumoisin kuullut monen miehen äkkilähdön syyn olleen juuri se, ettei nainen pese persettään hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa;24163447:
Turha itkeä, kun mies yllättäen jättää. Pahanhajuista toosaa ei niin vain kehtaa ilmoittaa eron syyksi, mutta olen sattumoisin kuullut monen miehen äkkilähdön syyn olleen juuri se, ettei nainen pese persettään hyvin.
:D Mies ei siis kehtaa sanoa vaimolleen,että toosa tai perse haisee,voisitko pestä paremmin perseesi,mutta jolllekin ulkopuoliselle,kuten sulle kehtaa puhua? :D :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
"Abigail"
Moni säikähtää kyykkyvatkaajien tyylissä varmasti myös sitä, että valahdetaan yhtäkkiä, tai pudottaudutaan arvaamatta kyykkäämään. Voisiko kyykkääjä esim. notkutella polvia kevyesti hetkeä ennen kyykkäämistä, niin että vieressä kaivelija osaisi hiukan edes varautua tulevaan? Kyykkäämisenkin voi ainakin voimakasreisinen sisar suorittaa hi-taas-ti. Ja vatkausta voisi imitoida niin ikään käden liikkein ilmassa ennen konkreettiseen toimintaan ryhtymistä?
 
[QUOTE="vierailee";24151899]Jollekin oli selvinnyt miehensä tyyli käydä suihkussa. Mies pesi viimeiseksi takapuolensa ja sulki niillä perseisillä käsillään sitten sen suihkun. Sen ketjun ap oli sitten pessyt tolulla sen suihkun.[/QUOTE]

:O:LOL:
 
oletteko amerikkalaisia
Eikö teillä ole muuta elämää kuin tarkkailla mitä se toinen nainen tekee :O?
Kaupungilla kuljetaan niin lyhyessä mekossa että persevako näkyy, ja pusero on niin avara et napa näkyy. Netissä levitellään sit loputkin ihan ilman rihman kiertämää. Mut voe kauhia ku se naine siel suihkusa pesi sitä römpsääsä, se on jotaki iha kauhiata :O
 
"ilmatar"
Kai teillä koko perhe käyttää samaa saippuaa? Ja hieroo saiputta suoraan naamariin?
Kyllä. Siis käyttää koko perhe samaa saippuaa. Siitä naamanpesusta en ole varma, itse en ainakaan saippualla naamaani pese.
Mutta ei sinne saippuaan suinkaan mitään sisällepäin imeydy, kyllä se on niin että siitä saippuasta sitä ainetta siirtyy ihoole, eikä toisinpäin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24146695]Et ymmärrä koska et ole ikinä ollut alipainoinen = hoikka. Tiedän, että teillä rehevillä pepun pyyhintä on ihan erilaista, pakaraväli on ahdas ja valtavahko. Ette myöskään taivu pyyhkimään kuin tuputtelemalla peräaukkoa (kaikki kakka jää sinne, mutta ette näe koska ette taivu katsomaan) Ei ihme, että moni pullea tuoksuu pissalle ja kakalle.[/QUOTE]


Siis pyyhkimisen jälkeen taivuttaudut katsomaan että onko puo puhtoinen? Ilmeisesti et ole ainoastaan hoikka vaan myös huomattavan notkea, täytyy myöntää etten pysty itseäni katsomaan silmästä silmään...
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";24170499]Siis pyyhkimisen jälkeen taivuttaudut katsomaan että onko puo puhtoinen? Ilmeisesti et ole ainoastaan hoikka vaan myös huomattavan notkea, täytyy myöntää etten pysty itseäni katsomaan silmästä silmään...[/QUOTE]

:LOL::LOL:
 
"..."
[QUOTE="Abigail";24163539]Moni säikähtää kyykkyvatkaajien tyylissä varmasti myös sitä, että valahdetaan yhtäkkiä, tai pudottaudutaan arvaamatta kyykkäämään. Voisiko kyykkääjä esim. notkutella polvia kevyesti hetkeä ennen kyykkäämistä, niin että vieressä kaivelija osaisi hiukan edes varautua tulevaan? Kyykkäämisenkin voi ainakin voimakasreisinen sisar suorittaa hi-taas-ti. Ja vatkausta voisi imitoida niin ikään käden liikkein ilmassa ennen konkreettiseen toimintaan ryhtymistä?[/QUOTE]

:LOL:
 
"vieras"
Tää kyykkyvatkaus tuntuu nostavan esiin monelaisia tunteita ja kantoja. Varmaan pitäis järjestää TV kakkosella seuravaksi Kyykkyvatkaus-ilta, kuuluisan Homoillan seuraajaksi
 
erratic
Paras ketju :D

Mulle on henkkoht ihan sama miten kukin perssilmänsä ja römpsänsä pesee, pääasia ettei tarvitse toisten rekkamiehen pastillien ja kaiken maailman ikivihreiden seassa uida, mutta käsite kyykkyvatkaus on kyllä ihan huippu.. Ehkä tähänkin voisi järjestää jotain valistusta että kaikkien toosat saataisiin puhtaaksi? Kansainvälisin käsimerkein olisi toki hyvä myös ilmaista aikeensa kanssasuihkuttelijoille. Ettei vain kukaan säikähdä, ja kaikki muistavat hyvän hygienian Ja uimahalleihin merkit ennen altaaseenmenoa, notta pesithän toosasi perusteellisesti :D! Kuvassa tietysti sinisellä pohjalla kyykkyasennossa ahkerasti lutraava tikku-ukko (akka), veden roiskuessa.
 
"Mää"
Eli siis onko laihoilla peräaukko ylenpänä ku muilla? Tuskin kellään sitä läskiä persaukon "alla" on, tai mä en ainakaan käsitä, et miten laihalla vois olla jotenki lyhyempi matka häntäluuhun ku lihavalla. Pakaroihinhan se rasva sit kerääntyy...
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24170542]Aivan yksi lysti, ketkä haluaa pestä alapäänsä kyykkyasennossa. Iso osa saa puhtaammaksi niin. Onko tämä asia oikeasti joku ongelma joillekin?[/QUOTE]

No kyllä täytyy sanoa, että hieman ongelmalliseksi ja ällöttäväksi kokisin, jos tuolla liikuntakeskuksen suihkussa vieressä joku pudottautuisi kyykkimään niin että toosa olisi minuun päin levällään. :x
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa;24163447:
Turha itkeä, kun mies yllättäen jättää. Pahanhajuista toosaa ei niin vain kehtaa ilmoittaa eron syyksi, mutta olen sattumoisin kuullut monen miehen äkkilähdön syyn olleen juuri se, ettei nainen pese persettään hyvin.
Niin miten tämä nyt liittyy tähän ketjuun yhtään mitenkään? :LOL:
 

Yhteistyössä