Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
Voihan sitä kääntyä seinää päin. Vai häiritseekö ne pakaroiden raosta vilkkuvat sormet? Yhtähyvin sitä voisi pitää hiustenpesua ällöttävänä, karvojahan siinäkin hangataan.
Niin, no vatkaajia tai kyykkijöitä on moneen makuun (kai). Ja ei, ei se mua häiritse, vaan se just että ei mennä sinne seinään päin vaan paljastetaan kaikki kaikille.
 
Niin että perse hipoo lattiaa.
Ja vielä kysymys: Miksi kaikkia muita kehonosia saa hangata, mutta toosaa ei?
Sinä itsehän sanoit, että se "perseen kaivelu" tai vaon sively on ällöttävämpää kuin tuo kyykkyvatkaaminen. Ei kukaan ole sitä hankaamista kieltänytkään, mutta sen kun voi tehdä huomaamattomasti, niin miksi se pitää tehdä vaikeamman kautta ja toosan levittäen.

Ethän (toivottavasti) nenääkään kaivele kaikkien nähden ja sieraimia levittäen, vaan teet sen julkisissa paikoissa mahdollisimman huomaamattomasti. Kotioloissa saat sitten tehdä miten lystäät, jos koet sen välttämättömäksi.
 
Viimeksi muokattu:
aapeee
Siis kotona käytän käsiä, tottakai, olen aina käyttänyt. Ennen julkisilla paikoilla tyydyin kyykkään ilman käsiä. Nyttemmin en palstan takia kehtaa edes kyykätä, ja kuten aiemmin kirjoitin, joudun sen tähden tekemään kovemman työn menemällä viimeistelylle vessaan.

Ja nyt vähän epäröittää se vessaan menokin..Jospa joku seuraa touhujani ja tunnistaa minut tämän ketjun aloittajaksi! Käsisuihkustahan kuuluu lorinaa! Olen huomenna menossa taas treenaamaan, enkä tiedä, kuinka voin mennä muina miehinä suihkuun! :(
 
Siis kotona käytän käsiä, tottakai, olen aina käyttänyt. Ennen julkisilla paikoilla tyydyin kyykkään ilman käsiä. Nyttemmin en palstan takia kehtaa edes kyykätä, ja kuten aiemmin kirjoitin, joudun sen tähden tekemään kovemman työn menemällä viimeistelylle vessaan.

Ja nyt vähän epäröittää se vessaan menokin..Jospa joku seuraa touhujani ja tunnistaa minut tämän ketjun aloittajaksi! Käsisuihkustahan kuuluu lorinaa! Olen huomenna menossa taas treenaamaan, enkä tiedä, kuinka voin mennä muina miehinä suihkuun! :(
Siis kerro nyt, miksi sinun on kyykättävä tai käsisuihkutettava siellä uimahallissa? Mikset voi tehdä sitä kotona ennen/jälkeen uimahallireissun? Miten kauan oikein olet siellä uimahallissa, jos sinä aikana alapäästäsi tulee niin saastainen, ettet pysty elämään sen seisomavatkauksen lopputuloksen kanssa?
 
aapeee
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24150146:
Siis kerro nyt, miksi sinun on kyykättävä tai käsisuihkutettava siellä uimahallissa? Mikset voi tehdä sitä kotona ennen/jälkeen uimahallireissun? Miten kauan oikein olet siellä uimahallissa, jos sinä aikana alapäästäsi tulee niin saastainen, ettet pysty elämään sen seisomavatkauksen lopputuloksen kanssa?
Koska haluan peseytyä kunnolla, sitä vartenhan ne suihkut siellä on! Uimahalleissa tosin käyn harvemmin, kuntosaleilla usean kerran viikossa. Kyllä kunnon hikitreenin jälkeen paikat on limaiset ja hikiset, ja ne haluaa puhdistaa kunnolla.

Kukaan ei ole muuten kunnolla kommentoinut sitä, miksi se pepun kaivelu seisten on hyväksyttävämpää kuin kyykky. Vaikka ihan vain peruskyykky, ilman sormia.

Nyt naiset, haastan teidät kaikki: Seuraavan kerran yleisessä suihkussa, vilkuilkaa toistenne tapoja! Varokaa paljastamasta ilmeillänne ja eleillänne sitä, että olette täältä plussalta saaneet tällaisen tehtävän. Tulkaapa sitten takaisin tähän ketjuun ja kertokaa, kuinka monta pepunkaivajaa vs kyykkääjää näitte.
 
Koska haluan peseytyä kunnolla, sitä vartenhan ne suihkut siellä on! Uimahalleissa tosin käyn harvemmin, kuntosaleilla usean kerran viikossa. Kyllä kunnon hikitreenin jälkeen paikat on limaiset ja hikiset, ja ne haluaa puhdistaa kunnolla.

Kukaan ei ole muuten kunnolla kommentoinut sitä, miksi se pepun kaivelu seisten on hyväksyttävämpää kuin kyykky. Vaikka ihan vain peruskyykky, ilman sormia.

Nyt naiset, haastan teidät kaikki: Seuraavan kerran yleisessä suihkussa, vilkuilkaa toistenne tapoja! Varokaa paljastamasta ilmeillänne ja eleillänne sitä, että olette täältä plussalta saaneet tällaisen tehtävän. Tulkaapa sitten takaisin tähän ketjuun ja kertokaa, kuinka monta pepunkaivajaa vs kyykkääjää näitte.
Minä mielestäni ainakin perustelin tuossa äsken. Eli se on huomaamattomampaa ja helpompaa ja asia hoituu ihan yhtä hyvin.

Tarkoitin siis sitä, että miten se alakerta tulee niin kamalan likaiseksi, ettet pysty seisaaltaan sitä pesemään siedettävään kuntoon ja sitten vaikka kotona pesemään loput. Jos sinua siis nyt niin kauheasti tämä asia vaivaa ja hävettää.
 
aapeee
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24150276:
Minä mielestäni ainakin perustelin tuossa äsken. Eli se on huomaamattomampaa ja helpompaa ja asia hoituu ihan yhtä hyvin.

Tarkoitin siis sitä, että miten se alakerta tulee niin kamalan likaiseksi, ettet pysty seisaaltaan sitä pesemään siedettävään kuntoon ja sitten vaikka kotona pesemään loput. Jos sinua siis nyt niin kauheasti tämä asia vaivaa ja hävettää.
Pestäänhän kainalokin nostamalla käsi ylös. Ja kyllä sen pepun kaivelun näkee ihan yhtä hyvin kuin kyykänkin. Minä haluan pestä värkkini puhtaaksi, niin on kivempi pukea puhtaat alushousut jalkaan.
 
Pestäänhän kainalokin nostamalla käsi ylös. Ja kyllä sen pepun kaivelun näkee ihan yhtä hyvin kuin kyykänkin. Minä haluan pestä värkkini puhtaaksi, niin on kivempi pukea puhtaat alushousut jalkaan.
No itse asiassa minä en nosta kättäkään kokonaan ylös, kun pesen kainaloani. Riittää kun nostan sen sivulle. Ja mitä tulee tuohon näkyvyyteen, niin kyllä minusta on näkyvämpää jos seisaalta menee kyykkyyn ja sitten taas nousee seisomaan, kuin jos seisoo koko ajan, mutta taidan sitten olla väärässä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24150327]En muuten nosta olkavartta kuin korkeintaan olkapään tasalle. Kai sekin sitten on väärin, pitääkö nyt nostaa kyynärpää kohti taivasta?[/QUOTE]

Jatkan vielä että tästähän palsta riemastuu seuraavaksi kun voi vaikka jonkun ajamattomat kainalokarvat vilahtaa...
 
aapeee
Voiko tämä olla enää tottakaan! Ette kehtaa nostaa kättä ylös kainaloa pestessänne! Onko sekin hävettävää? Tästälähtien minä käyn pyörähtämässä suihkun alla kädet tikkuina vartaloa vasten ja jalat yhdessä. Pompin sinne suihkun alle, ettei vain kävellessä vilahda lammas. Mutta kuinkas saan sen suihkun nostettua ylös ilman että kainalo näkyy?
 
Voiko tämä olla enää tottakaan! Ette kehtaa nostaa kättä ylös kainaloa pestessänne! Onko sekin hävettävää? Tästälähtien minä käyn pyörähtämässä suihkun alla kädet tikkuina vartaloa vasten ja jalat yhdessä. Pompin sinne suihkun alle, ettei vain kävellessä vilahda lammas. Mutta kuinkas saan sen suihkun nostettua ylös ilman että kainalo näkyy?
No ei se ole kehtaamisesta kiinni, vaan siitä, että ei TARVITSE. En tee monia muitakaan asioita vaikeamman kautta, jos ne hoituu helpomminkin. Jos minun pitää nostaa kynä lattialta, en mene maahan makaamaan ja ota sitä suuhuni ja nouse ylös, vaan ihan vaan kumarrun ja otan sen kädelläni.
 
"vieras"
Voiko tämä olla enää tottakaan! Ette kehtaa nostaa kättä ylös kainaloa pestessänne! Onko sekin hävettävää? Tästälähtien minä käyn pyörähtämässä suihkun alla kädet tikkuina vartaloa vasten ja jalat yhdessä. Pompin sinne suihkun alle, ettei vain kävellessä vilahda lammas. Mutta kuinkas saan sen suihkun nostettua ylös ilman että kainalo näkyy?
Ainakin vielä mun ranteet taipuu sen verran että pidän suihkua siinä samassa kädessä jota nostankin ja pesen sitten toisella kädellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"vieras"
Siis kotona käytän käsiä, tottakai, olen aina käyttänyt. Ennen julkisilla paikoilla tyydyin kyykkään ilman käsiä. Nyttemmin en palstan takia kehtaa edes kyykätä, ja kuten aiemmin kirjoitin, joudun sen tähden tekemään kovemman työn menemällä viimeistelylle vessaan.

Ja nyt vähän epäröittää se vessaan menokin..Jospa joku seuraa touhujani ja tunnistaa minut tämän ketjun aloittajaksi! Käsisuihkustahan kuuluu lorinaa! Olen huomenna menossa taas treenaamaan, enkä tiedä, kuinka voin mennä muina miehinä suihkuun! :(
Taitaa olla parasta että lopetat uimahalleissa käymisen kokonaan kun se tuntuu tuottavan ihan ylipääsemättömiä vaikeuksia ja kohtuutonta vaivaa...
 
"uuniomena"
Mielummin sitä kattelee kyllä jonkun karvaasta kainaloa kuin sukupuolielimen levittelyä...
Peesi :D Enkä mä ymmärrä että siellä suihkun alla tarvii niin kamalasti väännellä itteensä. Etenkään uimahallissa. Kyllä mua häiritsee jos joku siinä vieressä muljaa ja vääntää oikein huolella. Pysyköön vaan omassa pualessaan.

Väännelköön sitten kotonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä