Nämä uudet hotellit, jonne ei saa viedä lapsia (tjäreborg), mitä mieltä? :(

  • Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
surullinen äiti
Meinasi tältä mammalta tippua kyllä silmät päästä kun kuulin tuosta. Siis tuohan on ihan rasismia ja sairasta! Lapset ovat myös ihmisiä. Ilmeisesti näihin hotelleihin eivät ole siis lapset tervetulleita. Se lehtimainoskin oli ihan kamala, jossa oli kuva kahdesta aikuisesta illallispöydässä ja pieni lapsi istui vieressä ja sit sen lapsen ympärille oli piirretty katkoviiva ja saksien kuva:(:(

Raivo iskee aina, kun törmää tällaiseen syrjintään.*Lapset eivät tässä maassa saisi kai näkyä eikä kuulua missään, häissä, kaupoissa, kirkoissa, kaduilla, hotelleissa.. jne.MIstä tällainen syrjintä voi johtua? Todella surullista, lapset ovat elämää. Itse en kyllä aio ikinä tukea tuollaista toimintaa, vaikka olisinkin lomalla ilman lapsia (jos sellainen tilanne edes tulee). Lapsivapaat hotellit boikottiin!
 
"alma"
Häh, ootko ihan tosissasi? Miten se voi loukata, että lapset eivät pääse joka paikkaan. Kyllä noita "lapsivapaita" hotelleja on sitäpaits ollut aina, niitä ei kai ennen vaan ole ollut valmismatkoina.
Silloin, kun olimme lapsettomia, valitsimme ailna hotellin, jota ei suositella lapsiperheille esim. korkeuserojen vuoksi. Ei kaikki halua kuunnella iloisesti leikkiviä (siis kiljuvia) lapsia lomallaan.
Hyvähän se vaan on, että ihmiset löytävät itselleen mieluisen hotellin.
Boikotoi vaan rauhassa.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"Kristiina"
Kyllä minäkin haluaisin hotelliin missä ei lapsia olisi jos miehen kanssa kaksin lomalle lähtisin. Kuitenkin perheille suunnattuja hotelleja on pilvin pimein....

Mainosta en muista nähneeni joten sitä en voi kommentoida.
 
häh
Tuli vielä mieleen, että yleensä lapsiystävällisissä hotelleissa on myös hiukan erilaista tarjontaa esim. ruokien jne. suhteen, joten jos menemme miehen kanssa kahdestaan niin mieluummin valitsen sen "ei-lapsia" hotellin.
 
kannatan
Minun mielestäni tuo on tosi hyvä. Asiakas saa valita mieleisensä lomakohteen, jossa ei ole lapsia. Jos minä esimerkiksi lähtisin mieheni kanssa lomalle ja hankkisin lapsillemme siksi aikaa hoitajan, niin nauttisin siitä, ettei paikalla olisi muidenkaan lapsia. Lapselliselle asiakkaalle tuo on myös hyvä. Hän ei joudu vahingossa sellaiseen paikkaan lomalle, jossa lapset koetaan häiriönä. Onhan lapsille sopivia lomakohteita vaikka kuinka paljon, joten miksi mennä lomalle kohteeseen, jossa lapsille ei ole oikein mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
IHANAA.

Minä oon varaamassa Tjäreborgilta matkaa lasten kanssa, mutta jos menen reissuun miehen kanssa kaksin tai ystävien kanssa niin mitä vähemmän lapsia, sen parempi. Kun on omista muksuista ns. lomalla (joojoo, Kunnon Pyhä Äiti EI kaipaa lomaa lapsistaan, tiedetään) niin ei todellakaan jaksa katsella tai kuunnella vieraiden nikopettereiden ja jessiinajanicoiden toilailuja.
 
juuhs
Jaa, mun mielestä ihan kiva. Jos me miehen kanssa päästään kaksin reissuun niin todellakin mennään hotelliin jossa ei tarvitse kuunnella muidenkaan lasten ääniä. Lapsiperheille suunnattuja hotelleja on kyllä aivan tarpeeksi että tuskin kukaan lomatta jää vaikkei jokaista hotellia ole lapsille tarkoitettukaan.
Samaa mieltä. Itse asiassa idea on minusta hyvä, enkä mitenkään koe sitä syrjimisenä. Me esimerkiksi pääsemme mieheni kanssa varmaan kerran kahdessa/kolmessa vuodessa liikenteeseen ilman kolmea lastamme ja tuollainen hotelli voisi hyvinkin olla kohteenamme. Juuri siitä syystä, että pääsee kokonaan irtautumaan lapsiperhearjesta. Ja siitä syystä, ettei tarvitse katsella lapsiperheiden touhuiluja, koska silloin iskee ikävä omia lapsia kohtaan ja samalla syyllisyydentunto siitä, että ne omatkin muksut voisivat olla mukana.
 
"justiinsa"
Voi hyvänen aika... siis maailmassa on pieni hyppysellinen hotelleja jotka eivät ota vastaan lapsivieraita ja heti se tarkoittaa sitä että lapset eivät saisi olla MISSÄÄN. Hohhoijaa taas. Sillä ei siis ole mitään merkitystä että ne 99% hotelleista tarjoaa pinnasänkyä ja syöttötuolia ja lasten leikkipaikkaa jne... Miksette muuten vastusta sitä että yökerhoihin on lapsilta pääsy kielletty?
 
"vieras"
Palveluntarjoajia ja palvelun ostajia on monenlaisia, ja kyllä mun mielestäni hotelleja joita mainostetaan nimenomaan lapsiystävällisinä on tjäreborgillakin huomattavasti enemmän kuin niitä, joihin lapsia ei haluta. Mitä se sinua haittaa jos sellaisillekin ihmisille löytyy mieleisiä hotelleja jotka eivät lomaansa lasten keskellä halua viettää? Eikä se ole syrjintää, se on ainoastaan palveluiden monipuolistamista niin että kaikille löytyisi mieleinen hotelli.
 
"pingu"
Ihan normaalia tuo on. Oletko vähän vajaa kun tuosta loukkaannut? Just sun tyyppisten ihmisten/äitien takia noille ei-lapsia-hotelleille on niin paljon kysyntää. Muiden mielestä sun oma kultsipuppeli ei ole niin ihana että sitä jaksaisi katsella ja kuunnella omalla lomallaan.
 
"HEI"
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;23860050:
kuva kahdesta aikuisesta illallispöydässä ja pieni lapsi istui vieressä ja sit sen lapsen ympärille oli piirretty katkoviiva ja saksien kuva
:O :O no huh huh! ihan hirvee mainos! mä ainakin boikotoin tommosia ällötyksiä
 
minmin
Finnmatkoillahan on ollut jo useita vuosia tällaisia hotelleja valikoimassaan. Onhan se hyvä että jokaiselle tarjotaan jotakin, niitä perhehotelleja kun on edelleen suurin osa. Ei kaikki halua kuunnella lasten kiljuntaa lomallaan. Nuo hotellit ovat yleensä sen verran tyyriitä että myös örveltävä tuulipukukansa on niistä poissa.
 
Ois kiva nähdä se mainos.

Jotkut aikuiset haluaa toisaan mennä ihan kahdestaan lomalle viettämään parisuhdeaikaa. Toiveet on silloin ihan erilaiset, kuin niillä, jotka menee lasten kanssa. Silloin lapsiperheiden on hyvä tietää, mikä hotelli sopii heille ja samoin parisuhdelomalaiset haluavat hotellin heidän tarpeisiinsa. Ei siinä muusta taida olla kyse. Jos mä meen viettään miehen kanssa jotain romantiikkalomaa, niin en halua joudua mihinkään Bamse-hotelliin.
 

Yhteistyössä