Nämä uudet hotellit, jonne ei saa viedä lapsia (tjäreborg), mitä mieltä? :(

  • Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miksi vain lapset pitäisi huomioida, muttei ilman lapsia matkustavia aikuisia?
Katsos kun meidän Keijo-Orvokki on maailman napa ja kaikkien tulee rakastaa häntä ja kaikkea mitä hän tekee. Juuri siksi näitä hotelleja tarvitaan kun niin monet vanhemmat lähtevät lasten kanssa lomalle mutta ottavat samalla lomaa vanhemmuudesta ja antavat lasten riekkua miten tahansa ja häiritä muita.
 
Tsuih
Ovat lapsettomatkin lomansa ansainneet! ILMAN lapsia. Eiköhän tässä maailmassa ole tilaa kaikille, myös niille jotka haluavat nauttia lomasta. Lapsilla tai ilman. Se mainos on kyllä erittäin osuva ja hyvä, jos olisin lapseton ja matkustelisin, niin tarttuisin kiinni.. Ja eihän lapsivapaat hotellit mikään uusi juttu ole!
 
"Noo"
Me kierrämme nykyisin kaukaa kaikki bamse-kerho- ja vastaavat hotellit. Jos hotellissa on esim. 220 perhehuonetta ja -sviittiä, se tietää noin 400-500 lasta aamiaisella jne. Meteli on suorastaan kaamea.
 
syrjintää sekin
Minun mielestäni nuo huumorintajuttomat turhan valittajat ovat juurikin nämä, jotka lapsia syrjivät.
Minusta taas turhasta valittajia ovat ne,jotka valittavat siitä että on ylipäätään olemassa hotelleja joihin lapset eivät ole tervetulleita.Niin ne lapselliset syrjivät lapsetta matkaavia.
Ei se nyt parista hotellista voi olla elämä kiinni,kuitenkin noita hotelleja on PALJON vähemmän,kuin niitä mihin lapset ovat tervetulleita.
 
"hipp"
mun mielestä on vaan hyvä jos joku haluaa lapsettomaan hotelliin,hän myös pääsee sellaiseen. niin ei tarvitse nokkakippurassa istua ja mulkoilla lapsia ja niistä lähtevää elämän ääntä, jos ei sellaisesta pidä tai sitä ei lomalla kaipaa.
 
jxdf
Musta on hauskaa että ei-lapsirakkaita ihmisiä pidetään jotenkin pahoina. Mä en pidä lapsista, en varsinkaan vieraista lapsista. Mua ei kiinnosta lasten vaippojen sisältö, lässytys ja hehkutus siitä, kuinka Petteri osaa taas uuden sanan. Ja varsinkaan lomalla, mua ei kiinnosta kuunnella lasten kiljumista, hihitystä tai yhtään mitään muutakaan. Mä haluan nukkua rauhassa ilman naapurihuoneessa kiljuvaa koliikkimukulaa, syödä ilman että joku pikku muija seisoo ruokapöydän vieressä tuijottaen ja syöden räkäänsä. Haluan olla uima-altaalla ilman että joku pikkumukula hyppää pommilla päälle "kun kato äiti mä osaan".

Osaan ottaa rennosti, olen hyvä kummitäti ja ystävä, mutta lapset on ei-ei.
 
"vieras"
Mä näin niiden mainoksen leffateatterissa.. oli aika hyvin toteutettu äänentoistoakin ajatellen. Siinä ensin alkoi tunnelmallinen kuvaus matkakohteesta tai jotakin vastaavaa, yhtäkkiä alkoi kuulua lasten kiljumista siihen päälle niin että kuulosti ihan siltä kun se olis tullut katsomosta. Eka ajatus oli että "kuka p*rkele on tuonut kakaransa tänne (leffakin oli K-18), kun olisin halunnut kuulla mitä siinä sanotaan". Muutaman sekunnin päästä tajus sen idean :D

Jos joku tommosista loukkaantuu niin taitaa olla koko elämä yhtä loukkaantumista. Tosin niinhän se on, kun täälläkin vähän väliä joku kysyy että pitäskö loukkaantua tästä tai tuosta tai kun mies räpytti silmiään väärään aikaan.
 
Keittiönoita
Ap:lle tiedoksi: jos noihin hotelleihin ei enää asiakkaita tule, peruvat sääntönsä. Veikkaan kyllä, että aika moni ihminen nauttii lapsettomasta hotelliajasta. Lapset ovat osa elämää, mutta jos haluaa olla hetken ilman lapsiaan, lapsilleen järjestää hoitajan. Ja silloin ei tosiaankaan ole velvollinen pitämään seuraa tai muutenkaan kiinnittämään huomiota vieraisiin lapsiin. Itse näen tuon asian jopa lapsiperheiden kannalta hyvänä...ei tarvitse sitten jälkikäteen märistä, miksi Keijo-Annikin nuotin vierestä laulettu Hard Rock Halleluja ei saanutkaan viereisessä pöydässä aikaiseksi mitään positiivista.
 
ve-la
Minä en pidä lapsista, tai ole pitämättä. En pidä huonosti käyttäytyvistä ihmisistä, riippumatta iästä. Lapset vain useammin ovat huonosti käyttäytyviä kuin aikuiset. Mikähän show syntyisi jos joku vaatekauppa pistäisi vaikka kerran kuussa pari tuntia k-18? Varmaan hekin olisivat tolkuttomia lapsivihaajia jotka pitää heti laittaa boikottiin. Mutta eipä se ole kivaa olla alusvaatteisillaan sovituskopissa kun joku kullanmuru viskoo verhoja sivuun ja vanhemmat eivät tee asialle mitään.
 
"minäminä"
[QUOTE="Vieras";23860202]Mullekin särähti toi mainos aika negatiiviseen sävyyn. Minusta lapset ovat osa elämää. Jos kuulen, että jotain häiritsee niin kovin lapset, niin siitä henkilöstä kyllä muodostuu mulle aika negatiivinen kuva... Tai sellainen, ettei osaa oikein ottaa rennosti. Tiukkis. Jotenkin tosi outoa. Ihmisistä on tullut jollain lailla niin itsekkäitä, että sitä omaa tilaa on suojeltava kynsin ja hampain, eikä mikään saa järkyttää sitä omaa mieltä. En tiedä... Nämä ovat ensitunnelmat.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Joo, jokaisella on _oikeus_ jne, mutta juuri se särähtää, se OMAN oikeuden hakeminen aina ja kaikkialla. Se, ettei siedetä muita ihmisiä. Tämä on isompi asia kuin yks hotelli. Niitä tosiaan on senioritaloja, lapsettomia häitä jne. alkanut olla pilvin pimein. Kaikki ne menee mun mielestä samaan itsekkyys-lokeroon. Ja ihan ketään yksin sormella osoittamatta voi vaan miettiä miksi tähän on tultu ja miten tämä jatkuvasti lisääntyvä minä itse- arvo on johtamassa, missä lapset on kuin jotain eläimiä. Me itse olemme aloittaneet tämän viihdytyskasvatuksen missä aina on kivaa ja lasta ei saa suunnilleen kieltää mistään ja nyt sitten ei jakseta niitä silmissämme. :(
 
"vieras"
Mä lähden lomalle rentoutumaan. Ja maksan laadukkaasta palvelusta yms. Ei se ole itsekästä, jos kovalla työllä tienaamani rahat haluan käyttää sellaiseen. Minä nyt vain en voi rentoutua jos jonkun lapsi käy lääppimässä, tönimässä, kiljumassa, viemässä tavaroitani tai ihan mitä tahansa. Olen aika paljon matkustellut, myös rantaloma- yms. kohteissa, ja tiedän ettei jokainen lapsi ole tuollainen, mutta valitettavan moni on. Todellakin valitsen sen aikuisten hotellin jos sellainen on, niin ei tarvitse sen kaukukakaran äidinkään sitten valittaa matkaoppaille kuinka häntä on katsottu pahasti ihan ilman syytä.
 
ve-la
Tuo lapseton loma on muuten aika helppo toteuttaa muutenkin kuin valitsemalla tuollaisen hotellin. Valitsee lomakohteeksi sellaisen missä ei ole upeaa matalaa hiekkarantaa (jos siis rantalomalle kuitenkin haluaa), vesipuistoa ja eläinitarhaa, ja on paljon korkeuseroja. Hotelliksi sellainen missä ei ole suurta allasaluetta eikä todellakaan mitään Bamse-kerhoa. Illalla lähtee syömään vasta 22 aikaan niin ne vähäisetkin turistilapsiperheet ovat jo lähteneet nukkumaan. Eipä ole pahemmin kiljuvat lapset häirinneet mua lomalla.
 
"vieras"
minä 5 lapsen äitinä ainakin pidän mainoksesta ja hotellista missä ei ole lapsia...onhan lapsille paljon kaikkea. ei kaikki ihmiset edes pidä lapsista niin onhan se hyvä kaikkien kannalta että tuollainen hotelli on. sinä joka siellä puhiset niin oletko tullut ajatelleeksi,että on sellaisiakin pariskuntia jotka ovat esim.20 vuotta yrittäneet lasta ja kun eivät ole saaneet niin eivät kestä nähdä ja kuulla lapsia varsinkaan jos yrittävät ottaa irtiottoa arjesta! Niin ja siis muutenkin mahtava idea minusta! Ja mitä mainokseen tulee niin huumoria peliin ulisijat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
ejk
Tulee mieleen, kun meidän kaupungissa järjestetään eräs nuorisotapahtuma ja sitä varten on sitten poikki yksi tietty kadunpätkä. EIkös koko kaupugin senioriosasto ole muka juuri silloin kulkemassa tuota kadunpätkää ja elämä on hankalaa kun siitä ei pääsekään nyt silloin ja jokamiehenoikeutta on nyt sorrettu ja ne miljoonat vieraat jotka just silloin on tietenki tulossa kylään,joutuvat kiertämään nyt toista kautta .
Kun mitään ei suvaita toisille. Kaikki on muka aina itseltä pois. Kiitos moi,en tajua enkä haluakaan!
 
Vähänkö ihanaa jos olisi myös lapsettomia lomalentoja.

(ei muistele lämmöllä sitäkään lentoa, kun takanani istunut sinänsä ihan söpö pikkukundi potki tauotta penkkiä ja ajoi räkä roiskuen pikkuautollaan mun pään päältä monen monta kertaa niin, että hiukset sotkeentui renkaisiin - ja äiti ei osannut pitää kuria, isää ei edes kiinnostanut)
 
Vähänkö ihanaa jos olisi myös lapsettomia lomalentoja.

(ei muistele lämmöllä sitäkään lentoa, kun takanani istunut sinänsä ihan söpö pikkukundi potki tauotta penkkiä ja ajoi räkä roiskuen pikkuautollaan mun pään päältä monen monta kertaa niin, että hiukset sotkeentui renkaisiin - ja äiti ei osannut pitää kuria, isää ei edes kiinnostanut)
Mua kans ärsyttää kun lapset rynkyttää penkkejä. Ihan ku lentokoneessa ei muutenkin jo olis riittävän epämukavaa olla.
 
matkailija
En ole nähnyt kyseistä mainosta mutta olen tiennyt jo monta vuotta tällaisten hotellien olemassa olon. Onhan jotkut hotellit esim myös gay-hotelleja...
Kannatan ehdottomasti tuollaisia hotelleja. Aina kun olemme matkoilla yritämme karttaa hotelleja joissa olisi paljon pikkulapsiperheitä.
 
"vieras"
En kyllä tajua miten tämä muka olisi lapsiperheiltä pois? Miksei muka saisi olla mitään minne ei lapset ole tervetulleita? Hyvä vaan että on tarjontaa jokaiselle! Tylsäähän se olisi jos kaikki tarjonta olisi vaan samaa.
 
[QUOTE="minäminä";23860309]Samaa mieltä. Joo, jokaisella on _oikeus_ jne, mutta juuri se särähtää, se OMAN oikeuden hakeminen aina ja kaikkialla. Se, ettei siedetä muita ihmisiä. Tämä on isompi asia kuin yks hotelli. Niitä tosiaan on senioritaloja, lapsettomia häitä jne. alkanut olla pilvin pimein. Kaikki ne menee mun mielestä samaan itsekkyys-lokeroon. Ja ihan ketään yksin sormella osoittamatta voi vaan miettiä miksi tähän on tultu ja miten tämä jatkuvasti lisääntyvä minä itse- arvo on johtamassa, missä lapset on kuin jotain eläimiä. Me itse olemme aloittaneet tämän viihdytyskasvatuksen missä aina on kivaa ja lasta ei saa suunnilleen kieltää mistään ja nyt sitten ei jakseta niitä silmissämme. :([/QUOTE]

No voi luoja.
Se on itsekästä jos valittaa pihalla leikkivistä lapsista tai jos kaupassa joku lapsi sattuu saamaan jotkut raivarit yms. Mutta loma/häät tms. on tarkoitettu juuri itselleen ja ne on "lupa" tehdä juuri sellaisiksi kuin itse haluaa.

Silloin on ihan lupa olla itsekäs.
 
Shepss
"minusta lapset ovat osa elämää". Joo kyllä varmasti lapset kuuluu elämään ja etenkin sellaisen ihmisen elämään jolla on lapsia.

Kaikkien arkeen lapset ei kuulu joten mun mielestä on vähintäänkin kohtuullista että tällaiset ihmiset saavat myös LOMAilla ilman lapsia. Puhumattakaan vanhemmista jotka pääsevät lomalle kaksin ja voivat rentoutua myös ilman muiden lapsia :)
 

Yhteistyössä