Nämä uudet hotellit, jonne ei saa viedä lapsia (tjäreborg), mitä mieltä? :(

  • Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
"äitix3"
En ole ko. mainosta nähnyt, mutta minusta on ihan ok, että on myös lapsivapaita hotelleita. Ymmärrän täysin, jos aikuiset haluavat viettää laatuaikaa lomallaan, ilman kiljuvia ympäriinsä juoksevia kakaroita, jotka ulisee hiukka ennen nukkumaan menoa hotellihuoneessa.. Yleensähän nuo on spa-hotelleja ja taso hieman parempi.. Se on selvä, että ruokailutilanteet, puhumattakaan uima-allas alueilla touhu hyvin usein on enempi tai vähempi kaaoottinen tai vähintäänkin rauhaton. Ei voi verratakkaan rauhalliseen ja rentoon ravintoiltaan ravintolassa, jossa ei ole yhtään lasta..
Itseä ei lapset häiritse, mutta voin kuvitella, että joskun vanhana patuna haluaa viettää rauhallisen luksusloman ilman lapsia..
 
ei oo totta
Voi taivas... Ei voi olla totta - tän on oltava vitsi?! Lapsien syrjintää

Hei puhu asioista niiden oikeilla nimillä! Jos SINÄ et koskaan pääse ilman lapsia mihinkään niin pitääkö siitä rangaista meitä, jotka saamme sellaisesta luksuksesta nauttia?!

Huh mikä tyyppi...
 
"Jay"
Se, että minä en halua lomalla nähdä hotellissa lapsia ei tarkoita ettei lapsia "tässä maassa saisi näkyä eikä kuulua missään, häissä, kaupoissa, kirkoissa, kaduilla, hotelleissa.. jne" kuten asian hyvin typerästi ilmaisit. Eikö se ole lapsiperheillekin ihan hyvä, että esimerkiksi parikymppisistä jätkistä koostuva porukka ei ole samassa hotellissa??? Uskomatonta jeesustelua ja naurettavaa "äitin kultsipuppeleita taas syrjitään"- kuraa. Eli HUH HUH! Nyt ajatusta kehiin. Ei tässä ketään syrjimässä olla. Lisää vaan tuollaisia hotelleja, lapsiperheille niitä on jo tarpeeksi!
 
"mie"
Jos lähtisin ilman lapsia lomalle niin ehdottomasti tuollaiseen hotelliin. Kotona saa kuunnella porua ja marinaa ihan tarpeeks ja jos lomalle ilman lapsia pääsen niin mieluummin sellaiseen paikkaan jossa ei tarvii. Oltiin just lapsiperheelle suunnatussa hotellissa ja sen hetken kun omat lapset oli hiljaa niin joku muu muksu kiukutteli.
 
"jay"
Alkuperäinen kirjoittaja nämä minua häiritsevät enemmän;23865837:
Kuka sitten korvaa sen, jos lapsivapaassa hotellissa on asiattomasti käyttäytyviä AIKUISIA? Ravintolassa ei ehkä juokse Irmapetterit mutta viinit saattavat läikkyä syliin viereisen pöydän humaltuneen idiootin takia. Yöllä saatte nauttia naapurihuoneen seksileikeistä tai pöntön halailusta.
No sähän voit valita silloin perhehotellin tai mennä keskelle maaseutua! Tässä annetaan ihmisille vapaus valita itselleen sopiva hotelli.
 
"jeejee"
Ei tää maailma pyöri pelkkien lapsien ympärillä. Miks joillekin se on niin vaikea tajuta? Johtuiso siitä että on liuta näitä naisia joiden elämässä ei ole mitään muuta kuin lapset ja älli on karannut jonnekin... Musta on ihan oikeutettua että on "aikuisystävällisiä" hotelleja kun kerta on lapsiystävällisiäkin. AIKUISILLAKIN ON IHMISOIKEUDET, siinä missä lapsilla.
 
"minna"
Hah, tää on kyllä paras. Voiko joku oikeasti loukkaantua tuollaisesta. Onhan niitä hotelleja, jotka on tarkoitettu lapsiperheille. Ja jos mä valitsen tuollaisen hotellin, vihaan lapsia, hohhoijaa. Mulla loksahti suu auki kun luin tätä aloitusta, että joku voi olla lapsellinen. On paljon myös lapsettomia ja silti tehdään hotellialuieta erityisesti lapsiperheille. Mun mielestä vain hyvä, että on myös tuollainen mahdollisuus. Ei kaikki aikuiset halua lapsia pyörimään ympärille ja nauti lomallansa, että saa höpötellä muiden lasten kanssa. Ja se ei tee mitään lapsivihaajaa. Meillä on neljä pientä lasta ja takuulla nautittas jos päästäis tuollaiseen viikoksi. Eiköhän me nyt rakasteta oikeasti meiän lapsia ;(
 
Täällä vaaditaan ihmisoikeuksia lapsille vedoten suvaitsevaisuuteen. Mitä se sitten on, ettei hyväksytä joidenkin aikuisten haluavan viettää lomaa kahdestaan rauhallisessa ympäristössä?

Samantien voisi valittaa siitä miksi lapset eivät pääse baareihin, kyllähän sekin aivan normaaliosa ihmisen elämää johon lapset kuuluvat halusit tai et.
 
Ja onhan se lapsienkin parhaaksi, että heitä varten on omat hotellit. Näiden hotellien resurssit voidaan sitten kohdistaa esim. lapsiystävälliseen-menuun, tilojen rakenteeseen vaunuilla liikuttaessa ja lastenkerhojen toimintaan.
 
Neutraalikas kaveri
No on erityisen hyvä, että lapset eivät ole tervetulleita joka ikiseen paikkaan mesoamaan. Yritä siinä käydä esim hotellin ravintolassa lounasaikaan neuvotteluja, kun vieressä istuu lapsiperhe ja pikkupellet mesoaa sen minkä kerkeää ja vanhemmat eivät viitsi vaivautua ojentamaan heitä edes vähää..

Lapset kuuluvat elämään, onhan minullakin lapsia. Mielestäni lapsiperheet kuitenkin voivat valita sen hotellin, jossa voivat olla keskenään. Ei se ole keneltäkään pois, jos aikuiset saavat omat hotellinsa.
 
nimetönna
[QUOTE="vieras";23931035]Mä nostan kyllä metelin ku mun pikku fifi ei pääse hotelliin!! Tätä syrjintää on tapahtunut jo vuosia... :([/QUOTE]

No on se nyt kumma, että joku suuttuu tästä, YRITÄ YMMÄRTÄÄ. lapset eivät ole terve tulleita joka ikiseen paikkaan tän mailman päällä! ihme valittaja olet.. Fifi on sitä paitsi koiran nimi, ei ihmisen, oletko tyhmä.
 
"minna"
Ja kuitenkin suurin osa hotelleista on sellaisia, mihin lapsetkin pääsee. Miksi sen perheellisen pitää loukkaantua siitä, että jossain on joku yksi hotelli, mihin ei lapset pääse. Eikö se ole vain hyvä, että on vara valita juuri sellaista mitä sillä hetkellä kaipaa. Kun mulla pyörii tässä neljä pientä lasta, olisi täydellistä päästä tuollaiseen hotelliin. Nyt mä olin kavereiden kanssa lomalla ja oltiin lapsiperheiden hotellissa. Mutta jos miehen kanssa lähtisin, menisin ehdottomasti tuollaiseen. Maapallolla on niin paljon erilaisia ihmisiä, että jokaiselle jotakin. Kaikki ei varmaankaan tarvi olla sellaisia, mistä juuri sä tykkäät.
 
nii iiin
Onhan tää surullista, että tähän on tultu, mutta kun nykyään asutaan "hieman" tiheämmin kuin ennen maalla, joten jokaisen nyt vaan pitäs ihan itse omin pikku käsin ja silmin vahtia ja hoitaa kakaransa, ja pitää kurissa, eikä ulkoistaa niitä muille.

Liian moni kokee tulleensa kiusatuksi toisten lasten taholta. Ei voi verrata, että ennenkin kakarat laumoissa hoitivat toinen toisensa. Kaupungeissa saavat nuo laumat hieman enemmän vahinkoa aikaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";23865860]Ja jos multa kysytään haluisin bussiinkin osion, jonne lapsilta pääsy kielletty, puhumattakaan junasta...

Ja olen kyllä äiti itsekin..[/QUOTE]


Voi miten ihana olis junassa "aikuisten vaunu"! Ja joo en tarkota et siellä pitäs saada dokata ja panna :D Mutta puuttuis se pienten jalkojen iloinen tepsutus käytävällä eestaas 3t putkeen. Ja pienten äänien iloinen kimitys. Ja pienten sisarusten riemukas riitely eväistä/istumapaikoista/leluista. Ja pienet ihkusimmut jotka jäävät viereen möllöttämään kun kiinnostava täti lukee kirjaa tms.

Ja kyllä, tiedän että sitten siellä voisi olla aikuisia, joista on jotain häiriötä. Mutta ainakin mahdollisia häiriönaiheuttajia olisi vähemmän.
 
Musta on ihanaa, kun Flamingo Spassa Spa ja Wellness -alue on kielletty alle 20 -vuotiailta. Olen useamman kerran käynyt siellä erilaisissa hoidoissa ja lillumassa rauhassa altaissa. Se on kuin eri maailma. Suosittelen kaikille lämpimästi. :)

Ne on sit eri reissuja, kun käyn lapsen kanssa kylpylässä rälläämässä. :D

Ja jos joskus mentäis miehen kanssa kahdestaan reissuun (ei ole suunnitelmissa -perhelomat tällä hetkellä), niin todennäköisesti valitsisin hotellin, joka suunnattu aikuisille.
 
"vieras"
Mun mielestä toi on todellakin loistava ratkaisu! Kaikki, jotka ei siedä lapsia ja lapsista aiheutuneita ääniä/pientä "sekasortoa" voivat kiitos mennä tuonne! :) Ikävää onkin ollut kun aina lomalla on joku joka katsoo lapsen väsyitkua tms. pahalla silmällä! Ei ole kiva meidän lapsellistenkaan yrittää olla kuin lapsemme olisivat ilmaa jotta heitä ei loukkaisi. Hyvä näin!!!! :)

Samoin kaikki ryyppyrellestäjät ja örveltäjät - sinne kiitos, pois meidän lasten ihanalta lomalta!
 
Mitäkö mieltä? No sitä että onhan se hyvä että on jokaselle jotakin. Paljon on kuitenkin lapsiperhehotelleja joten mitä sitten jos nyt aivan jokaseen ei pääsekään lasten kanssa. Jos me mentäs kaksin lomalle niin kyl miettisin tota vaihtoehtoa. Vaikkei sinällään oo vastaan muiden lapsia.
 
hahah
Siis teidän tappelunne on päätyneet jo taloussanomiin ja näköjään meidän perhe lehti on huomannu jutun, kun on postannu sen facebooksivuilleen :) Naurettavasta aiheesta kamala kohu!
 

Yhteistyössä