nainen miesten saunassa

  • Viestiketjun aloittaja saunojatar
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun mieheni ei tykkää käydä missään sekasaunoissa. Hän kyllä sen myös sanoisi tai jättäisi itse saunomatta. EI kaikki miehetkään ole mitenkään innokkaita sekasunojia. Harva vain sen uskaltaa myöntää.
 
saunojatar
niin, no toivottavasti sanovat sitten, jos häiritsee. Kurjaa, jos joku jättää sen takia saunomatta...vaik toisaalta onko sillä sitten suurempi oikeus saunoa ku mulla? Voihan sekin mennä sitte ennen tai jälkeen. No okei, tiedän, et aika iso kynnys sanoo porukalle, et mä meen nyt ensin yksin...ja en tosiaan tahallani ketään kiusaa, jos joku sanoisi häiritsevän...
 
"kate"
sinkku oon, mutta en mä niitä miehiä siellä saunassa iske :)
:) En mä sitä ajatellutkaan. Mut mun mies vetäis kyllä herneet nenään, jos saunoisin jonkun äijäporukan kanssa. Mut kuten jo aiemmin sanoinkin, niin uskoisin, et häntä ei haittais alaston nainen saunassa ollenkaan. Uskoisin, että olisi vain hyvillään :/ Paitsi et sanoitkin, että sulla on on pyyhe tai bikinit päällä. Ehkä se ei sit oo niin paha :)
 
"vieras"
ohi aiheen, mutta miksiköhän uimahalleissa miesten puolella saa olla naissiivoojia?
Miettikää mikä haloo siitä syntyis jos naisten puolelle tulisi miessiivoojia samaan aikaan kun naiset tissit ja pimppi paljaana suihkuttelevat ja saunovat.
 
"vaimo"
No en todellakaan tahtoisi mieheni saunovan toisten naisten seurassa vaikka olisikin kyse urheilun jälkeisestä saunasta. Kyllä meillä tulisi asiasta kova haloo. Aivan varmasti siis miestäni asia vaivaisi!
 
Kepsis
[QUOTE="vaimo";24768659]No en todellakaan tahtoisi mieheni saunovan toisten naisten seurassa vaikka olisikin kyse urheilun jälkeisestä saunasta. Kyllä meillä tulisi asiasta kova haloo. Aivan varmasti siis miestäni asia vaivaisi![/QUOTE]

Niin siis sinua vaivaisi, pieni korjaus :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24768617]ohi aiheen, mutta miksiköhän uimahalleissa miesten puolella saa olla naissiivoojia?
Miettikää mikä haloo siitä syntyis jos naisten puolelle tulisi miessiivoojia samaan aikaan kun naiset tissit ja pimppi paljaana suihkuttelevat ja saunovat.[/QUOTE]

Olin kerran kylpylän suihkussa, kun tuli huoltomies jotain sinne tekemään.
Ei kukaan nostanut meteliä.
Mua otti kyllä pattiin.
niin ja EN ikinä menis yksin jonkun miesporukan kans saunaan.
 
"tii-"
Minusta tuo on ihan ok. Yksin on tylsää saunoa! Työporukkaa ja harrastusporukkaa en vertaisi, harrastuksessa ollaan yleensä enemmän kaverisuhteissa, jolloin saunominen on sopivampaa kuin työporukan kanssa (minä en haluaisi saunoa välttämättä työpaikkani naisten kanssa).

Pyyhkeen/bikinien pitäminen on ihan asiallista, jos jotakuta miestä nyt häiritsisi alastomuus. Tai siis jotakuta vaimoa/tyttöystävää. Oikeasti, ei minua häiritsisi, jos mieheni saunoisi porukassa jonkun alastoman naisen kanssa. Herranjestas, kyllä se on alastomia naisia nähnyt ja jos haluaa pettää niin ei se ryhmäsaunassa tapahdu ja tuskin sen naisen alaston vartalo on ainut pettämisen syy.
 
Saunatypy
Kerran kävi silleen, että Juhannuksena oli tietty mökillä kauhiat kännipippalot ja tuli sitten mentyä saunaan silleen että siellä oli minä ja neljä miestä. Kauheessa kännissä tuli uitua ja saunottua ja heitettyä kyllä semmosta seksiläppää... No kyllä siinä sitten niin kävi että jossain vaiheessa tuli yhen saunaukon kans sekstailtuaki mut ei kyl saunassa vaan myöhemmin. Mutta kyllä se siemen sille jutulle kylvettiin jo tos saunas.
Nii oli nuori sinkku sillon.
 
Sauno vaan ja mielellään ihan älasti :D
On vaan ajankysymys, millon siitä on täällä ketju, missä vihainen vaimo tilittää karmeasta ämmästä joka väkisin työntää itsensä miesten sekaan saunaan.
 
"Mira"
Mulla on kroppa kunnossa ja tykkään mennä miesten kanssa saunaan. Kyllä mä huomaan miten ne tuijottaa, ei kuitenkaan liikaa ettei tuu noloja tilanteita. Ja kyllä mä kans huomaan, että jotkut vaimot on naama norsunvitulla kun meen samaan aikaan saunaan kuin miehet.
 
"JEE"
"nautit kevyen eroottisesta huomiosta"...heh. Tosi eroottista olla pyyhe päällä. :D Saunassahan ne parhaat jutut tunnetusti puhutaan, joten kivahan siel on olla mukana. En mä siellä ketään arvio ja pisteytä. :)

Ai niin, joku kysyi miten peseydyn...siel on suihkutila, johon ei näe saunasta htaaja herrasmiehet antaa mun aina mennä suihkuun yksin rauhassa.
Huorana miehet aina pitävät naisia, jotka työntyvät miesten kanssa saunaan. Kerrankun teet tämän, kannattaa vaaihtaa työpaikkaa ja paikkakuntaa. Kukaan ei halua jakorasiaa.

MIES
 
"mmmm"
En usko, että tuo huorittelija "mies" on mies ensinkään.... mutta kysymykseen: itse en pidä saunaa minään erotiikan kehtona laisinkaan, mutta itse en menisi seka saunaan ihan itsestäni johtuvista syistä, en tykkää ees naisten sauna illoista. Mutta ei minua haittaa tai kadehdituta, jos juku muu seka saunookin. Itsestä ei vain tunnu luontevalle.
 
kolehmainen jari
No mitäs siitä minun tyttöystävani ja hänen naisystävänsä käydään yhdessä saunassa ja on isoa tissiä ja pienempää tissiä katsottavana ja he saavat katsoa minun munat niin paljon kuin haluavat.(ja on sellaisetkin jotka ovat ajaneet karvansa vitusta paljaaksi ja sanovat että kesällä on viileä ja mukava olo kun ei ole karvoja) Minun mielestä jos haluat mennä miesten kanssa saunomaan niin olet sinut kroppasi kanssa eikä siinä ole mitään häpeämistä. Olin töissä 9 vuotta Venäjällä ja meidän saunatiloja siivosivat naiset oltiinko saunassa tai ei, vaikka me peseydyttiin ja oltiin tietenkin alasti niin se ei heitä häirinnyt tippaakaan, se kertoo tietenkin heidän suhtautumisestaan alastomuuteen joka on luonnollista. Tietenkin joku saivartelia voi sanoa että nehän olivat huoria mutta se ei pidä paikkaansa.
 
vierailija
olen aina kesäisin uimahallissa siivojana,ja pidän siitä kun eri ikäiset ja kokoset miesten kalut ovat nähtävillä.Olen 21 nainen odotan taas kesää, ja kivaa työtäni.
 
vierailija
No vastahan tässä etusivulla oli ketju, jossa mies oli suuttunut, kun vaimo oli tuonut siskonsakin saunaan, jossa mies oli jo etukäteen istumassa lauteilla. Oli siis tuntenut itseensä vaivaantuneeksi ja suuttunut vaimolle jälkikäteen tästä. Eli miksei jotain teidänkin porukassa olevaa miestä voisi haitata...
Ihme nyhverö. Ei tuollaisella mitään tee.
 

Yhteistyössä