nainen miesten saunassa

  • Viestiketjun aloittaja saunojatar
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen vartioiti alalla joka on mies valtainen,firmalla on iso mökki järven rannalla maalla.Meitä on usein n.10 hekilön porukoita,3-4 naista.Saunomme ja uimme alasti .Liikuskelemme myös sisällä,pyyhe päällä tai ilman.Minusta siinä ei ole mitään erikoista.
 
vierailija
Moikka!

Kaipailisin ihan mielenkiinnosta mielipiteitä seuraavaan asiaan: harrastan sellaista lajia, jossa kaikki muut paitsi minä ovat miehiä. Treenien jälkeen on aina sauna. Minun annettaisiin saunoa ensin tai jälkeen miesten, mutta olen katsonut, että on järkevämpää ja hauskempaa, että kaikki saunovat samaan aikaan. Muutamalta olen vähän ohimennen kysynyt, haittaako, jos minäkin olen saunassa, ja he ovat sanoneet asian olevan varmasti kaikille ok. En kuitenkaan ole mitenkään koko porukalle huudellut, että onko ok, jos olen saunassa, kun en usko, että kukaan edes kehtaisi porukan kuullen sanoa, että se häiritsee. Miehet ovat saunassa alasti, mutta itse olen saunonut pyyhkeisilläni tai bikineissä. Olen miettinyt, onko tilanne jotenkin korni, kun muut ovat alasti ja minä en...! Toisaalta ajattelen kuitenkin, että alaston nainen on jotenkin eri asia kuin alaston mies...mielipiteitä??? Joskus miehet heittävät, että pyyhe pois, mutta se taitaa olla sellaista läppää...
kolme
 
vierailija
Minä en sauno rumien naisten enkä pienimunaiset miesten kanssa. Naisella pittää olla pillu ja isot tissit. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Isomunaiser miesten saunassa saa kusta ja piereskely on suotavaa
 

Yhteistyössä