Neljännen kuumeilijat!!!

Tänään kp13, pari kolme päivää ollu limaa ja nyt nippaili sen verran että tein testin ja ehkä vähä hailakampi viiva tuli mitä on se testiviiva joten onko tuo nyt silti nega vaikka eilen ja toissapäivänä ei tullu minkäänlaista viivaa?
Joskus ennen nuorimmaista testailin siskolta ylimääräiseksi jääneet ovisliuskat. Muuten en oo testaillu ja näköjään ei välttämättä oo tarvistakaan kun noin selkeet oireet on.

Snowmamma82 tuo appiukon paikka ainaki kuulostaa upealta, just sellanen jokaisen unelma:)

Hannah4 Kovin vaikee on sanoo tuosta greippimehun vaikutuksesta(n)
Tää on eka kierto millon sitä oon juonu. Ajattelin nyt tehdä kaikki mistä vois yhtään olla vaikutusta raskautua:):ROFLMAO:
 
Täällä kans kp14 ja ovistesti vielä nega, tänään ois kyllä tarkoitus vietellä tuota isäntää :love:
Tuskin on kovin vaikea tehtävä!
Ajattelin jatkaa nyt testaamista päivittäin bongaamiseen asti. Onko sillä väliä kauanko pissa on ollut rakossa? Siis testitulokseen?
Kuulostaa olevan jännät paikat myös muilla!(y)
 
Mitäs tänne kuuluu?
Täällä ovis edelleen hukassa. Oon tikuttanut nyt sunnuntaista asti, mutta testin vaatimia tasavahvoja tai testiviivaa vahvempaa viivaa ei oo vielä ilmestynyt. Tänään aamulla heräsin lämpöiseen oloon... MUOKS: Äsken mittasin lämpöä ja kohollaan se on 36.9!!! Eli iltapäivälle toiveita plussaan ovistestissä!
En ehtinyt aamulla testaamaan, mutta kokeillaan iltapäivällä uudelleen. Ois kyllä tosi kiva tietää oma ovisajankohta vähän tarkemmin!
Mullahan on ollut vähän jotain pco-oireita tms. mutta ei mitään tutkittua kun raskaudet on kuitenkin lähteneet ihan itsekseen liikkeelle aiemmin. Keskenmenojakin kun on takana niin ei tämä raskautuminen tietenkään ole ihan itsestään selvää. Mutta näillä mennään eteenpäin ;)
Taloasiat odottaa nyt sen toisen talon kuntotarkastusta ensi viikolle. Appiukon kanssa puhellaan lisää taloaiheesta varmaan viikonloppuna...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä menossa dpo3, olen ihan iloinen kiireisestä viikosta, sillä en ole ehtinyt ihan niin paljon hermoilla (vielä ainakaan) oviksen jälkeen kuin viime kierrossa. :D

Laitan vielä kuvan omista ovistestailuistani. Oli tosiaan aika sekavaa, kunnes tuli vahva viiva. Nyt kun olen jo muutaman kk kirjoittanut oireita ylös ja pari kk testannut ovista, alkaa ehkä jotain tolkkua tulla touhuun.. Tosin nyt odotin ovista aiemmin kuin se tuli, ja elän toivossa (varmaan melko turhassa), että simpat selviäisivät 4,5vrk. :cry: Mutta oon huomannut, et mulla sitä kananmunanvalkuaista muistuttavaa limaa tulee muutamana päivänä, ovispäivänä "isoin" klöntti (ja anteeksi tällainen ällö kuvailu:ROFLMAO:). Oviksen jälkeen päivä hiljaista, sit kipeytyy nännit.

En oikein osaa odottaa nyt mitään vaikka silti todella toivon kovasti että marrasvauva saataisiin..
 
Täällä on ihan rennot fiilikset ollu makuuhuoneen puolellaki, ei oo tuntunu sille että vaan ja ainoastaan oviksen takia on harrastettu:love:
Tänään treffaillaan miehen kans ihan kahestaan vihdoinkin.
Nuorin menee serkulleen leikkimään täksi illaksi. Nyt on ollu tällanen elämän vaihe ettei kovin usein päästä miehen kans kahdestaan mihinkään, mutta näköjään osaa arvostaa sitä muutamaa tuntia minkä sitten joskus saa.
Eipä täällä muuta, nyt saa jänskättää että tuottaako tämä kierto tulosta.
 
Ihanaa @Kath että teillä on treffi-ilta! Älyttömän harvoin niitä meilläkin, osaa arvostaa! :) Nauttikaa! Ja mukavaa kun osaat(te) ottaa rennosti myös vauvanteossa. :D

@Snowmamma82 saitko ovisplussaa tälle päivälle? :)

Kopsaan nyt suoraan tänne mitä kirjoitin Toiveissa vauva -keskustelun puolelle. Siis mä nyt todella tuon oviksen sain varmuudella napattua tässä kierrossa, mutta nyt ihmetyttää.

Dpo 3 , kp 27-31. Meillä meni talletukset turhan varhaiseen (4-5vrk ennen ovista) ja olen ihan varma ollut, että ei kyllä tässä kierrossa tärppää. Nyt kuitenkin (ällövaroitus:ROFLMAO:) tuli vessassa ihan kuin ovislimaa!! Siis sitkeää mut ei ihan kirkasta.. Ja olen ihmeissäni. Ei mulla tällaista ole yleensä. Onko teillä muilla? Kyllä mulla nyt kuivaa on kuitenkin ovispäivän jälkeen ollut, tai ei ainakaan tällaista limaa..
 
Ei oo ovisplussaa vieläkään tullut tikkuun. Viiva ilmestyy edelleen vaaleampi oli eilen kun aiemmin ja nyt yhtä kuin aiemmin. Ei ymmärrä. No täytyy vaan fiiliksen mukaan hommailla mutta toiveita ei nyt isosti oo....
Hiihtoloma alkoi tänään, lapset menee mummolaan yökylään ja me suunnataan ulos syömään! Luxusta!!!
 
Mitäs tänne kuuluu? Täällä taas piinaillaan kpl 24/25-32. Huomenna lähdetään miehen kanssa etelään, siis etelä-Suomeen hakemaan matkailuautoa!?!? Aamulla neljältä ylös ja auton nokka kohei Tampereen seutua. Toivottavasti auto on sellainen kuin kuvat antaa ymmärtää....
Muuten ei ihmeellistä tänne. Piinailua vaan :ninja:
 
Turvallista matkaa @Snowmamma82 !On varsin kurja ajokeli isossa osassa Etelä-Suomea. Piinailua täälläkin.. Kp 28/27-31. Dpo 11. Ovistestejä kaapissa ja menin tyhmänä sellaisen tekemään, negahan se oli. Ja siis eihän se välttämättä mitään tarkoita... Kahdessa raskaudessa oon vaan saanut ovistestissä näkymään muutama päivä ennen menkkojen oletettua alkua vahvan plussan.
 
@Hannah4 mikä tilanne? Ootko testannut uudestaan.
Asuntoauto oli ihan susi! Käytiin 1500 km reissu ihan turhaan! Just tultiin takaisin kotiin. Alussa harmitti ihan sikana mutta päätös oli oikea!
Kpl 26/25-32. Oireita ei oo oikeastaan mihinkään suuntaan, joten nyt vaan odottelen.
 
Snowmamma82 Kyllä tuollasen matkan kun turhaan ajaa niin varmasti ottaa päähän. Me ollaan ajettu muutama sata kilsaa yhden auton takia joka omistajan mukaan oli täysin kunnossa mutta eipä sit ollutkaan.

Työhaastattelussa tällä viikolla tuli käytyä ja meni omasta mielestä ihan hyvin. Ainakaan en kovin paljoo parempaan pystyiskään.
Täällä kans alkaa piinailu 25/26-29..... Eikä oo mitään merkkejä mistään.
 
Voi ei! Tosi ikävää, että kävi noin tuon auton kanssa! Talvikelillä ja hirvittävän pitkä matka.. Voin uskoa että sapetti.

Tein eilen illalla apteekin (Apteq vai mikä oli, herkkä testi kuitenkin) raskaustestin, nega. Harmitti... Ja muutaman tunnin olin vaan pidätellyt. Huomenna tai ma pitäisi tädin tulla. Aika kovia kipuja on ollut tänään, eli olen varsin varma siitä, että saapuu ajallaan.. :( En osaa vielä ajatella eteenpäin, seuraava kierto tarkoittaisi laskettua aikaa joskus jouluna. Vaikka nyt tuntuu siltä, että en varmaan tule raskaaksi helpolla. Mistä lie tällainen pessimismi nyt kumpuaa. Aiemmat raskaudet ovat alkaneet varsin helposti, myönnän että kuvittelin, et nyt kävisi samoin. Vaikka eihän se niin ole, ja aikaakin edellisestä on. Anteeksi negatiivisuus. Nyt vain tuntuu tältä..

Sulle pidän Snowmamma nyt peukkuja. Aiotko testata vai odotella vaan että tuleeko täti..? :)(y)
 
Oliko sulla @Hannah4 viivanpaikkaa apteekin omassa kuivuttua? Tein tänään kp24/24-28 Apteekin oman ja nyt kuivuttua siinä näyttäis jotain olevan, ei testiajalla kyllä näkynyt.
Tuo mun testi ei ollut Apteekin oma (se vaaleansininen pakkaus) vaan Apteq (vihreä pakkaus). Apteekkien valikoimaa sekin.. Viivanpaikkaa ei kyllä näkynyt. Oon tehnyt aiemmissa yrityksissä Apteekin omia testejä ja ei ne musta ole viivanpaikkoja näyttäneet.. Onhan näistä aikaa, mutta muistan pitäneeni niitä aina luotettavina koska nega oli selvä nega. Laita kuvaa @Nemmiina ?:)

Täällä valkeni aurinkoisena aamu. Eilen purin tylsää oloani remonttihommiin. Toimii! :ROFLMAO: Tänään sit odottelen vaan tätiä.. Kp 30/27-31. Ja tietenkin myös mietin, tuhlaanko kaapista ainoan siellä olevan testin, cb digitaalisen. Negasta olen niin varma, mut tietty silti tekisi mieli..
 
http://aijaa.com/9zniCl Kuvassa näkyy huonommin ku livenä. Jos raaskit digin käyttää, niin mä tekisin huomen tai ylihuomenna aamulla sen jos vuoto ei oo alkanu Hannah :) Kaapissa olevat testit polttelee aina, nyt mulla ei oo ja aattelin et oottelen keskiviikkoon jolloin ois viiminen normaali menkkojen alkamispäivä ja testaan sit uusiks jos ei oo alkan. Kp25/24-28
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
http://aijaa.com/9zniCl Kuvassa näkyy huonommin ku livenä. Jos raaskit digin käyttää, niin mä tekisin huomen tai ylihuomenna aamulla sen jos vuoto ei oo alkanu Hannah :) Kaapissa olevat testit polttelee aina, nyt mulla ei oo ja aattelin et oottelen keskiviikkoon jolloin ois viiminen normaali menkkojen alkamispäivä ja testaan sit uusiks jos ei oo alkan. Kp25/24-28
Kyllä tuossa mun viivalaseilla ainakin näkyy jotain! Viivanpaikka ainakin. Jännät paikat Nemmiina sinulla!

Varmaan yritän nyt sitten odotella huomiseen tuon testin kanssa... Säästyy rahatkin:ROFLMAO:jos ja kun sitten täti kuitenkin kurvaa paikalle.
 
@Nemmiina mä nään tossa kanssa ainakin viivan paikan! Peukut pystyssä täällä!!!

Kpl 27/25-32 ei edelleenkään oireita suuntaan tai toiseen. Tai no vähän jäykempää valkovuotoa tuli ehkä eilen... mutta se ei kyllä varmaan tarkoita mitään. Ajattelin nyt vaan odottaa tuleeko täti vai ei...jos on selkeästi myöhässä ens viikolla niin sit testaan.
 
Hannah4 Samaa katoin että ompa jännä ku kaikki ollaan samaan aikaan piinailemassa:) Toivottavasti meillä tärppäis pian(y)
Täälläkin edelleen tätiä oottelen.
Tänään ollu vihlaisuja alamahassa ja ihan tuolla alhaalla jomotteli päivällä....
Kyllä taas harmittaa jos alkaa uus kierto, vaikka en uskalla odottaa raskautta, tuntuu taas yhtä kaukaiselle kuin lotto voitto...
 
@Kath pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :( Virtuaalinen halaus, jollain lailla voin samastua noihin ajatuksiin. Edellisestä raskaudesta jo useampi vuosi, kroppa toimii ihan eri tavalla kuin ennen.. Pohdin gynelle menoa jo tässä kierrossa. Jos edes ultraisi, että näyttääkö kaikki olevan kunnossa raskaaksi tuloa ajatellen. Saanko kysyä, miten pitkään teillä on jo yritystä takana? Meillähän ei tällä lailla "tosissaan" ovulaatiotestien kanssa ole kuin kolmas kierto vasta alkamassa, mut ilman ehkäisyä oltu kesästä asti, eli jo noin 8kk.

Samassa veneessä ollaan kierron osalta, testasin aamulla heti negan cb:n digillä ja nyt kauheisden kipujen kera odotan vaan, että täti ilmestyy.. :poop: fiilis.
 
Toinen viesti vielä, mä herkistelen nyt oikein tosissani. Tämä neljännen lapsen toive kun ei ole mitenkään kovin julkinen asia meillä ja mahdollisen raskauden tiedän aiheuttavan monenlaista kommentointia lähipiirissä.. No niin, mutta tämä palsta, vaikka meitä nyt vain muutama aktiivinen tässä on, niin tosi tärkeä tästä jo on tullut. Muistan jotenkin paremmin asiat kun meitä ei ole niin montaa, ja nyt kun vielä kierrotkin aika lailla synkassa menee.. :ROFLMAO: Tänne on mukava avautua tuntemuksista, kun tietää, että te jotka luettu ymmärrätte paremmin kuin ehkä kukaan (mieheni lisäksi) läheisistä.
 
Hannah4 Pahoittelut myös sinulle:( Myöhänen kkm loppu syksystä ja sen jälkeen oli parin kuukauden taukoa yrityksestä kun tekivät normi tutkimusten lisäks kromosomitutkimukset, joista ei sitten löytyny mitään.
Kolme kiertoa ollaan "vasta" yritetty. Ens kuun alussa olis ollu la ja se kummittelee mielessä nyt kun päivä lähenee.
 

Yhteistyössä