*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Tervetuloa uudet!!
Täällä sitten tuli testit postissa tänään ja hätäsenä varmasti aamulla taas testiä teenkin ;)
Pitää vaan muistaa, et on kierto kuitenkin vielä hiukan vaiheessa 26/28 tänään, että ei välttämättä vielä huomenna saa varmaa tulosta.
Alavattalla sellasia pieniä repäsy kipuja tuntunut ja alaselkää poltellu, jotenka voi siis johtua kummasta vaan, samoin kuin noi nännit on niiiiiin kipeet, ei oikeesti koskeen pysty yhtään, ku tuntuu et viiltäis jollain puukolla.
Tää kuumeilu kyllä hajottaa pään...ja se tätin tulohan siis on sit aivan maailmanloppu, vaikka sitä yrittää järjellä aatella, et jos ei nyt niin ehkä ens kierrosta sit :)
Koittakaa ottaa jotain selkoo mun kirjotuksesta, vaikka se heittelee ihan juur niin paljon kun mun ajatuksetkin.
Plussatuulia kaikille ja empijät, rohkeesti vaan sen murun yritykseen, kyl asiat aina jotenkin järjestyy =)
 
Tervetuloa Mivian mukaan kirjoittelemaan =)
Ei se neljännen yritys täälläkään alkuun niin selkeää ollut ja tuli mietittyä kaikkea mahdollista. Mutta siitä se sitten lähti kun ilmoittautui tänne odotuspuolelle. :whistle: Ja meillä ei ollut kortsua kummempaa ehkäisyä ollutkaan tässä välissä, niin sekin oli sitten helppo jättää pois. Kyllä sitä edelleen välillä miettii, että mitenhän tässä tulee jaksamaan, mutta eiköhän se omalla painollaan tule menemään niin kuin aiemminkin. Nyt on enää ainakin turha alkaa hannaamaan :kieh: :LOL:

Merettelle Kauheesti tsemppausta... voi kun se plussa sieltä nyt tulis :heart:

Katjuska ja sintti 13+4 :heart:
 
Heippa kaikki ihanaiset!!
Täällä yksi levee hymyinen äitykkä liihottaa ympäri kämppää niin että esikoinenkin ihmetteli ihan ääneen et mihin äitillä on kiire ;)
Elikkä siis mähän sit testasin tänä aamuna ja siellä aivan haalee mutta selvä viiva näkyi :) :heart:
Vielä ei ihan täysin uskalla iloita asiasta, kun kuitenkin oli vielä haalea, mutta huomenna aamusta uusi testi sitten, josko se siitä vahvistuisi.
Nyt on niin onnellinen ja sekava olotila.
 
Merette, onnea onnea!! Kyllä se sieltä vahvistuu, uskotaan näin.

Mulla kylvöaika ohi, nyt vain odotellaan "kevättä" kasvaako satoa vaikko tuleeko kato.. ;) Piinaavat 2viikkoa alkanut, saas nähä milloin testailen. Päätin kyllä et jos kunnon fiilistä/oireita ei ole niin en etes testaile.
Hyvät mahdollisuudet kuiten plussaan ois. Ovis löytyi testaillen selkeästi ja ne ajan hyödynnetty siis hyvin :D
 
Mamma5v: Ollaanpa samanlaisessa tilanteessa :) ja saman ikäisiäkin vielä!
Juuri ollaan muutettu uuteen taloon ja lainat on aikas mahtavat...joten ei pahemmin ole varaa kikkailla työpaikan kanssa. Täällä kun vielä huonosti nyt töitä tarjolla.

Tosiasiahan on että kyllähän tuolla työelämässä ehtii olemaan vielä kymmeniä vuosia...välillä puntaroin mikä on tärkeintä. Mutta taloudellista ahdinkoa en halua missään tapauksessa...nyt kun kaikki on kuitenkin hyvin.

Minulla on vielä hieman erikoinen virka johon vaikea saada äitiystuuraajaa niin että se kannattaisi taas antaa takaisin minulle kun palaan äitiyslomalta. Pelkäänkin että saan kyllä pitää työni mutta tämä lisäosa otetaan minulta pois ja annetaan jollekkin toiselle :( Ja sillä on iso taloudellinen vaikutus mun palkkaani sekä myös viihtymiseeni(haasteita).

Tiedän et sain työn koska oli jo 3 lasta ja varmasti ajateltiin et en enään äitiyslomalle tule jäämään. Lasten sairastelut on yllättäneet ja olenkin joutunut olemaan nyt viimisen 5kk aikana paljon pois :( aikaisemmin lapset ei koskaan ole näin sairastelleetkaan....töissä on asiasta keskusteltukkin ja olen saanut asiasta negatiivista "huomiota" joten osaan kuvitella miten käy kun ilmoittaisin olevani raskaana huh..huh..naisvaltainen ala, joten hitaita katseita ja kuiskuttelua selän takana :( Ei kauheasti houkuta.

Tiedän ettei työ ole koko elämä, mutta se on kuitenkin tärkeä osa sitä...ja varsinkin taloudellisesti TODELLA tärkeä osa. Toisaalta en nyt voi antaa työni "hallita" koko elämääni ja päätöksiäni ja toisaalta on perhettämme kohtaan väärin jos tulo tasoni putoaa ja kulut vielä kasvaa. Nämä lapset kun täytys pystyä kouluttamaan ja antaa hyvät eväät elämälle.

Hassuinta et ekaa kertaa elämässäni mietin tällaisia ja vielä olen ekaa kertaa elämässäni vakituisessa työssä. (aikaisemmin olen opiskellut ja lapset syntyneet tosi huonoon taloudelliseen tilanteeseen ja sen jälkeen ollut yrittäjänä jossa kauheat taloudelliset riskit) Nyt siis tilanne tasaisempi kuin koskaan ennen, ehkäpä jotenkin pelkään nyt riskeeravani sen???
Merette: Onnea plussasta! kyllä se siitä vielä vahvistuu :) :flower:

Minäi: Taidat sinäkin pian lähteä tuonne odotuspuolelle..paljon peukkuja!!!Piiitkät 2vk edessä.

Katjuska-78: Onhan se tosiaan niin että sitä raskautta pohtii ja pohtii mutta täytyisi vaan uskaltaa heittäytyä "tunteiden" vietäväksi, kyllähän se arki pyörii siinä missä ennenkin. Asioilla on tapana järjestyä!

Johnu: siellä on tiedossa jännä vkl! Nyt paljon peukkuja sinne, toivottavasti plussaat! :)

Onkohan täällä kohta enään ketään kun minä vain pohdiskelen :|
Onhan se tietenkin vähän niin että kun elämää kovin yrittää suunnitella ja "järjestää" kohtalo puuttuu peliin ja sekoittaa pakan...turha suunnittelu ja murehtiminen on yleensä aika turhaa. Elämästä kun ei koskaan tiedä mitä se eteen tuo. Täytyisi vaan nauttia tästä hetkestä enemmän.

Luin eilen kaikki teidän tämän ketjun viestit ja oli kyllä ihana lukea teidän juttujanne :) Kuulostaa niin tutulta teidän kaikkien arki. Sellaista hallittua "kaaosta". :D Mutta niin hauskoja juttuja noiden pikkuisten suusta tulee joka päivä ja olisihan tuo arki aika tyhjää ilman näitä ihanuuksia.

Täällä kuume vain pahenee vaikka nuorin on oksennustaudissa...tuntuu että joutuu jatkuvasti olemaan pois töistä :/ kohta joutuu etsimään uuden työpaikan kun muksut koko ajan kipeitä ja tuntuu et joudun jatkuvasti olemaan pois. Ei kyllä yhtään kiva juttu..toisaalta vaihtoehtoja ei ole. En voi 2vuotiasta oksentavaa lastakaan hoitoon viedä ja muuta hoitajaa ei ole. Nyt vain ollut meillä lapset jatkuvasti kipeitä ja kun toinen paranee tulee toinen kipeäksi
:(
Eilen jo kovasti katselin ovulaatio ja raskaustestejä jos niitä muutaman tilaisi??? Ensin tietty täytys varata aika gynelle kierukanpoistoon. Olen vain aina haaveillut kesävauvasta ja olisi ihanaa saada vauva kesällä (samalla ratkeisi kahden kesän vanhempien lasten loma ongelmat, kun voisi olla 2 kesää kotona äitiyslomalla). Siinä tapauksessa yritys täytyisi aloittaa vasta syksyllä lokakuun jälkeen.
Mutta mutta...muistaakseni täällä oli muitakin joilla ollut hormoonikierukka? kannattaisiko kierukka kuitenkin poistaa jo alku kesästä että kierto ehtisi normalisoitua ennen syksyä? Niin olisi helpompi sitten syksyllä aloitella yrittämistä jos hormoni toiminta olisi jo normalisoitunut.

Huh huh tulipa taas pitkä pohdiskelu ja kirjoitus...toivottavasti jaksatte lukea :ashamed:

Mivian
 
Kiitoksia kaikki!
Katjuska: ei nyt vielä uskalla tuohon plussanneisiin siirtyä, joten odotetaan ainakin huomisen testin tulosta vielä :)

On jotenkin vielä tosiaan niin epäuskoinen olo, ei uskalla hirveesti vielä iloita...isäntäkään ei oo vielä tuota tikkua mulle päässyt varmistamaan, mutta josko sitten huomen aamuna saadaan selkeemmin plussa ja iskäkin näkee sen heti testin tehtyä.

Mivian: Mulla oli myös hormoonikierukka, kerkes oleen 1v7kk ja siis tossa marraskuun alussa kävin kierukan poistaan ja kierto palas melkos normaaliin siis aivan heti ja nyt jo sitten näyttäs ilmeisesti (toivottavasti) plussaa, eli niinku kaks täyttä kiertoo ja se eka sellanen mikä oli hiukan sekavampi. Joten siis näyttäs ettei tuo hormoonikierukka niin hirmusesti sitä hormoonia kehoon jättäs poistamisen jälkeen :) Tosin siis ei kaikilla tietenkään samalla tavalla. Itekkin varauduin jollain tasolla kyllä useemman kuukauden yritykseen ja kierron normiin palautumiseen, mut hienoo jos näin pian se tapahtu.
Tsemppiä sinulle ja tietenkin kaikille muillekin yrityksessä ja ratkaisujen päätöksen teossa.

Paljon plussatuulia jokaiselle lähettelee niiiin onnellinen merette :heart: :heart:
 
Se ois viikonloppukin sitten taas ja meillä jatkuu hyvä mieli...eli siis eilen ja tänään myös on tikkuun viivat saatu, ei vielä yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta selkeesti tummentunut joka päivä kuitenkin =)
Että eiköhän sitä nyt sitten vois siirtää sinne plussanneiden joukkoon minutkin.
Edelleen vielä hivenen hämmentynyt olo, et onnistuko se todella näinkin pian kuiteskin, mutta kuiteskin siis niiiiiin onnellinen on nyt.

Nyt vaan tietenkin alkaa mietityttää se, että mitähän mahtaa sukulaiset sanoa asiasta, vaikka siis ei todellakaan eletä niin kuin muut ajattelee, tää on meidän elämä ja me haluttiin näin ja vieläpä ihanasti siinä sitten onnistuimme ja siitä kiitollisia olemme :heart:

Mites katjuska teillä suku on asian ottanut? Myös muut jotka ootte plussannu ja täällä vielä piipahdatte, niin kertoilkaas hiukan kuinka asian kerroitte ja mitä muut on sanonut??

Nyt hurjasti plussapuhureita jokaiselle täältä suunnalta...tahdon monta mukaan lähtiessäni.
Tosin ette te täällä musta niin vaan eroon pääse, käyn ihan varmasti päivittäin lueskeleen teidän kuulumisia täällä :)
 
Merettelle nyt sitten virallisemmat onnittelut plussasta :heart: :flower:

Me jo varoiteltiin sukua etukäteen siitä, että viel yks on ainakin jossain vaiheessa tulossa :whistle: Nii ei sitte tullut kellekään ainakaan kauheen isona järkytyksenä. :kieh: Vähän tää meidän kiire aikataulu ehkä joitakin järkytti, mutta hyvin on suku kuitenkin asian vastaan ottanut. :D

Katjuska ja sintti 14+0 *POKS* :heart:
 
Merette plussasta.Meillä oma sukuni on ollut tietoinen että nelosta toivotaan..miehen suku taas..sisko oli tietoinen että nelosta halutaan,vanhemmille oli tuo kolmonenkin jo liikaa...meillähän on uusperhe ja tämä virallisesti miehen toinen lapsi.Miehen vanhemmat ovat uraihmisiä,ovat hyvin rahoissaan olleet aina,ja silti äiti valitti minulle kuinka oli pakko viedä lapset 2kpl 8kk hoitoon..ja minä lusmunnu jo 3-vuotta kuopuksen kanssa kotona.Meille on elämässä eri asiat tärkeitä,ja heidän vaikea ymmärtää meidän valintoja =)
 
Vielä ei tätiä näy. Mun mielestä tuo täti-vertauskuva on aika hauska. Miehellekin sitä puhuin ja olen käyttänyt sitä tässä arkipuheessa, niin meidän 4-vuotias huudahti, että "Voi ei, taasko joku täti tulee meille!!" :LOL: Eikä meillä ole kyllä känynyt vieraita aikoihin.

Kiertopäivä on siis 30/29 edellisen kierron mukaan. On NIIN sekavat mielialat, että voihan hitto! :ashamed: Niinkin ihanaa ja odotettua kun tämä lapsen saaminen meille onkin, niin nyt rupes yhtäkkiä pelottamaan aivan hurjasti. Testin teen vasta viikolla. Ajattelin vanhanaikasesti apteekista ostaa testin :) Ja sitten nuo ovulaatiot on ilmeisesti mulla heti kuukautisten jälkeen ja just ennen kuukautisia, kun on ollut NIIIIIIIIIN hiljaista vällyjen alla, että suurempi todennäköisyys on voittaa lotossa jättipotti kun noilla kerroilla tulla raskaaksi. Tai sitten ne siittiöt on jääny väijymään kahdeksi viikoksi ja hyökänneet, kun on aika ollut sopiva. Kituuttaneet piruuttain hengissä... :D JOS tästä nyt vauva tulee, niin sitten on kyllä jonkun isomman voiman tarkoitus että niin käy.

Varasin ittelleni ajan lääkärille. Tuntuu että kaikki ei ole kunnossa. Nukun nykyään 10 tunnin yöunia ja päivällä en pysy hereillä en sitten millään. Kaksi tuntia päiväuntä on aivan normalia nykyisin. Paha homma, kun olen perhepäivähoitaja... Onneksi mies on kotosalla apuhoitajana, muuten tämä tilanne olisi lähinnä katastrofaalinen. Epäilen kyllä muutakin kuin mahdollista raskautta. Ei ole enää normaalia ei, olen jatkuvasti väsynyt. Sillälailla ylivoimaisen väsynyt. Vähän pelottaakin, entä jos en jaksakaan raskausaikaa. Mutta verikokeisiin nyt ensiksi ja sitten parin viikon päästä lääkäriin. Kun nyt vaan ei mitään vakavaa.

Onnittelut ja tervetulotoivotukset kaikille tasapuolisesti. Kivaa, kun on uusia ihmisiä mukana jännittämässä. :D Tuli nyt vähän tämmöinen valitusvirsi tästä tilannekatsauksesta.

Ja hyvää ystävänpäivää! :heart:

-johnu-
 
Kiitos kaikille!!!
Tänään sitten testissä jo todella selkee viiva!!!!

Johnu: tottakai sä lähet testin haku reissuun ja testailet ja pääset mun kanssa sitten samaa matkaa tuonne odotuspuolelle ;)

Nyt täällä vaan sitten mietitään, että koska ja kuinka asiasta kerrotaan sukulaisille. Osa on kyllä todella tietosia siitä, että minä oon aina halunnut ison perheen, mutta jotenkin kuitenkin miettii, et mitä ihmiset sanoo...ei haluis kuulla mitään typerää, koska asia on itelle niin ihanan onnellinen!!
 
Merette Onnea plussasta!!! Toivottavasti pien nähdään odotuspuolella =) Olen nyt tässä kovasti miettinyt jos jo kävisikin kierukan poistamassa :eek:

Johnu Täällä jännätään sun testin tulosta...käy ostamassa vaan :)

Muille kertomisestaMä olen valmiiksi jo kiusannut/järkyttänyt ihmisiä kertomalla et meillä on vauvakuume...saavat näin hyvin aikaa varautua siihen et jossakin vaiheessa imoitan meille neljännen tulevan. Mä en kanssa jaksa niitä asiattomia kommentteja..pahimpia on ne jotka eivät sano mitään, kuten mun oma äiti kun kerroin odottavani meidän kolmatta...oli ihan hiljaa ei edes onnitellut,ihan kun en olisi mitään sanonut :'(
Ja sitten vihaan sitä kun ihmiset on heti "toivottavasti se on nyt sitten poika"!!!! Grrr..ei kolmen tytön äidille voi niin sanoa, se on loukkaavaa. Jokainen perhe on erilainen, omanlaisensa ei sen tarvitse koostua tytöistä ja pojista vain siksi että se on jokin "keskiarvo" määritelmä perheelle. Usein kysynkin miksi sen poika pitäisi olla? Niin kukaan ei osaa sanoa muuta kuin-no kun on jo kolme tyttöä. Hyvä perustelu... grrrrrrrrrrrrr.....

Sanonkin aina et tytöt on NIIN ihania ja mä olen niin ylpeä meidän tytöistä et otan mielelläni niitä lisää (ajatteleeko ihmiset kuinka loukkaava se on lapsillekkin et kaikki toivoo vaan poikaa??tai toistappäin jos ennestään poikia) Sori vuodatus :ashamed:
 
mivian: mulla on NIIN samat tuntemukset kuin sulla!! Meillä on nimittäin kolme poikaa ja ihmiset tuumasi jo tuota kolmatta odottaessa, että toivotaan, että nyt sitten saatte sen tytön. Siis tä?! Joku vielä lisäsi, että "Ei tarvitse sitten enää sitä neljättä tehdä!" Jumaliste, että otti päähän. Ja kommentit, "pitäähän sitä nyt äidille tyttö saada", ottaa kans päähän. Olenko jotenkin VAJAA, kun en synnytä tyttöä?! :LOL: Siis huumoria peliin... Mulla tulee kans tarve kauhistuttaa ihmisiä, jotka sanelee tekstiä sen kummemmin ajattelematta. Meillä kans äiti paasasi ettei tähän elämäntilanteeseen, kun me eletään (siis mies työtön) voi tehdä enempää lapsia. Sanoin kolmatta odottaessa usein, että yritetään saada seitsemän veljestä aikaseksi. Tai sitten olen kommentoinut, että miksi ostaa 7-paikkainen auto, kun jää tyhjiä penkkejä? Pitäähän silloin lapsia olla ainakin 5!!! Grrr.... Eipä ne ihmiset ajattele ei. Mutta harva kuitenkin ilkeyttään noita kommentteja suustaan päästää. Toivottavasti. :)

Testi odottaa vessan kaapissa huomisaamua... :p
 
Plussa onnea johnulle :heart:

Täälä itse vedetään semmosessa kiireessä ja muutoksien ajassa ettei meinaa pysyä itekää perässä. Oireitakaa ei oo tässä kerinny bongaileen ;) mutta niitä odotellessa. Loppuviikosta varmaa jo löytynee jos on löytyäkseen.
 
Johnu Voi kurja kun sait negan..toisaalta jos se oli helpotus niin se on tietenkin eri asia :hug: Osaatko sanoa miksi helpotus? Oletko jo saanut itsellesi lääkäriaikaa? Itseänikin vaivannut väsymys enemmän ja vähemmän...nyt olen yrittänyt tehdä ru9okavalion muutosta, eli kaikki nopeat hiilarit jne..pois sellaiset jotka nostavat verensokerin nopeasti. Itsellä kun tuo hemoglobiinikaan ei kerran syynä voi olla. Kannattaa tosiaan käydä lääkärissä otattamassa ihan veriarvot jos sieltä löytyisi syy väsymykseen. -voimia- :hug:
Huomasin muuten et meillä on hyvin samanikäiset lapsukaiset! Nuorimmat jo ihan samanikäiset (tai ainakin samana vuonna synytyneet) Mitenkäs teillä joko nuorimmainen nukkuu yöt? entä käykö jo paljon potalla? Naureskelin eilen itsekseni kun olit laittanut viestisi et olet niin samoissa ajatuksissa kuin minä kun jo ennestään 3 poikaa ja ihmisten kommentit raivostuttavat. Niin mehän voidaan vaihtaa jos taas saat pojan ja mä tytön :LOL: Koitetaan nyt kato vaan plussata samaan aikaan HAHAHAHAH!!! :LOL: Voidaan sitten kyselijöille sanoe et ei hätää kato jos tämä on nyt tyttö niin mulla on netissä sovittu jo vaihdosta poikaan...voisi ihmisetn naamat vähän venahtaa.. :kieh: Mä olen vähän levottomalla tuulella.

Johtuukohan eilisestä keskustelusta, mut näin yöllä unta et olin saanut poikavauvan se oli tosi suuri ja pelottava. sillä oli jo vaikka kuinka paljon hampaita suussa ja osasi puhua. Pyysin sitten vaan ennen imetystä et koitathan syödä varovasti ettei mua satu :| Eli tällaista täällä...nyt on sitten helokkiöljy kapselit ostettu.

Vihjeitä raskaaksi tuloon gallub eli millaisia vinkkejä te olette kuulleet? Itse laitan muutaman eli Greippi mehu paksuntaa limakalvoja ja auttaa kohtua vahvistumaan, foolihapot tosi tärkeitä. Ja helokkiöljy tasaa kuukautiskiertoa,auttaa ovulaatiota tapahtumaan ja mm. auttaa pmms oireisiin. Mutta mitäs muita vinkkejä!!?? Kaikki hulluimmatkin voi laittaa!!

ps. mulla tietty olisi kaikista parhain apu toi kierukan poistaminen :LOL: Muutenkin tekisi mieli kokeilla muutama kierto ilman sitä, et olisinko edelleen yhtä väsynyt jne...
 
Päivitystä: Ei näy kuukautisia, ei ole oireita, ei niinku mitään missään. Pihalla vaan pakkasta. :D

mivian: Joo, tehdään nettivaihtarit jos tulee "taas" samaa sukupuolta :LOL: On tää niin hassua. Tuossa pohdin, että varmaan siksi oli helpotus, kun oma olo on yhtäkkiä niin väsynyt. Tajusin, että en millään jaksa edes ajatella raskautta, kun oma jaksaminen on kortilla. Täytyy niinku ensin selvittää oman kropan viat ja sitten vasta yrittää luoda uutta elämää. Ellei tämä nyt sitten ole joku ihmeraskaus. Kun alunperin ajatus oli tasaannuttaa kuukautiskierto ja vasta sitten rueta yrittämään, mutta elämä ei oikeastaan koskaan mene niinku on suunnitellu. :) Saattaa muuten olla, että sen kierukan voisit ottaa pois, helpottais ehkä vähän... tai no yrittänyttä ei laiteta.... :p :D Meillä 2-vuotias käy potalla kakalla, mutta pissailee mihin sattuu. Suurimmaksi osaksi kuitenkin vaippaan. Keskimmäinen oli täysin vaipaton 2-vuotiaana. Ja allergioiden takia yöt on vähän levottomia. Kutiaa ja raapii toisinaan, mutta uusin villitys on nyt höpöttäminen, kun puhe alkoi yhtäkkiä ja KIROSANAT varsinkin on niin kivoja, että niitä pitää öisinkin huudella. Ja semmosia karjahduksia kuuluu myös. Että herättää varmasti, mutta mitään hätää ei ole. Olen nukkunut edellisen kokonaisen yön lokakuussa 2007... Miksiköhän väsyttää koko ajan????? :D

En oikeen tiedä mitä tässä nyt sitten oikein ajattelisi. Vai ajatteleeko ollenkaan. On niin helkkarin huono omatuntokin, kun ajattelee kaikkia niitä jotka eivät saa lapsia ja minä täällä pohdin että missää kuussa saa tärpätä. Nolottaa :ashamed: Ja samaan aikaan ajattelee, että tulee kun on tullakseen. En tiedä tajuaako kukaan mun tilannetta. Pari kuukautta sitten olin aivan eri mieltä asiasta. Ja nyt sitten hoksasin, että taitaa tässä nyt kuitenkin olla vauva tulossa, kun ei olla käytetty mitään ehkäisyä, mutta vältetty pupuilemista ovulaation aikoihin. Mutta siis jos kuukautisten alotuspäivä heittää paljonkin, niin onhan se sitten ovulaatioon osunut se ainoa kerta viime kierrossa, kun pupuiltiin :LOL: No ei nyt ihan NIIIN kuollutta ole....

Tsemppiä lukijoille, tuli piiiitkäää tekstiä :D
 
Mä koitan sua johnu niin kovasti vetää mukanani tuonne odotus puolelle, ettei se täti uskalla teille tulla ollenkaan...mä niin toivon että sä plussaisit ja lähtisit mun kaverina tuonne odotukseen.
Ootkos miettinyt koska meinaat uudelleen testailla jollei tätiä näy??

Täällä on niin hirmusesta väsymyksestä kärsitty kans jo ennen plussaa, mutta nyt se vasta sitten ihan tappiinsa on vetänyt...saatan nukahtaa ihan kesken päivääkin jos istahdan paikalleni, pahiten tuo väsymys pukkaa siinä kuuden jälkeen ja joka päivä nyt oon joutunukkin ottaan päikkärit sillon, että jaksan sit ilta touhut lasten kanssa touhuta.
Hiukan etovaa oloo on, mutta eipä sitten oikein muuta raskausoiretta ookkaan ja se tietty hiukan pistää mietityttään, että mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin.

Mä käyn tääl teille laitteleen plussatuulia ja odottelen mahdollisimman monen pian pääsevän plussailemaan <3
 
36 (?!)/29 Voihan nenä! Eikä siis niinku edelleenkään yhtään mitään! Taitaa tämä tyttö viikonlopun jälkeen taas testailla. Ollaan viikonloppu pois kotoa, joten varmaan sitten maanantaina tai tiistaina ellei mitään näy vielä sillonkaan. Pystynpäs olemaan kummallisen rauhallinen tämän asian kanssa nyt. Tuossa olen tehnyt pohdintoja suuntaan ja toiseen ja pikkuhiljaa pieni toivonkipinä on alkanut kytemään :) Sain lääkäriajankin ja väsymys on vähän helpottanut. Jospa se tästä...

Miehelle kerroin vasta eilen, että viikon ollaan myöhässä. Se oli vähän hämmentynyt eikä oikein osannut sanoa mitään. Iloinen tietysti oli, mutta huolestuneen oloinen. Nauroi sitten, että ei passaa sitten pestä jatkossa aluskalsareita samassa pyykissa, jos noin helposti tärppää. :LOL:

 
JohnuKyllähän se niin on et ei sitä kyllä koskaan tiedä vaikka olisikin tärpännyt :D Mulla on hyvin samanlaisia ajatuksia kuin sulla...nyt mieskin alkanut epäröimään, se on muutenkin sellainen "harkitsija" luonne(eilen totesi yhtäkkiä et kyllä täytyy olla onnellinen nyt vaan näistä kun 3 tervettä lasta ja et siirretään nyt kuitenkin sitä hankintaa vielä).

Pyörittelen edelleen ajatusta onko nyt kuitenkaan se neljäs ihan viisas ratkaisu, tuon nuorimman kanssa kun alkaa helpottamaan ja pitäisikö sitä vaan "itselleen" antaa aikaa jossakin välissä. Arki kun helpottaa koko ajan ja jos sitä jotain uraakin haluaisi luoda. Ennen kun olin sitä mieltä et ura ja lapset on ihan helppo yhdistelmä...nyt olen hieman eri mieltä kuin viimeiset 6kk mennyt niin et aina joku on sairastellut ja itselläkkin koko ajan jotakin. Poissaoloja kertynyt töistä ihan mukavasti :( Mut sitä se on kun monta pientä lasta ja nyt vaan jouduttu siihen sairastelu kierteeseen.

Et vaikka töistä olisin pois "vain" sen 11kk äitiyslomalla niin kyllä ne illta on tosi raskaita ja aina huono omatunto joko lapsista tai töistä tai sitten parisuhteesta. JA toisaalta kaikki on mennyt NIIN hyvin ettei pitäisi edes valittaa koska ei mitään vakavaa olla sairastettu ja parisuhde menee hyvin ja muutenkin molemmat panostaa tähän perheeseen.

Toisaalta olen vielä niin nuori et olisi hyvä tehdä lapset peräjälkeen ja luoda sitä uraa sitten joskus 6v päästä kun olen silloin vielä parhaassa iässä eli 36v ja lapsetkin eivät enää mitään taaperoikäisiä. Et toisaaltaan on se fiilis et nyt tai ei koskaan!!!:eek: Eli täällä pää IHAN sekaisin!!! :ashamed:

Hävettää myös se et "suunnittelen" et paras aika olisi tulla raskaaksi marraskuussa niin saisin kerrankin sen kesävauvan josta aina haaveillut. Typerää :(

Yksi nainen sanoi mulle kerran hyvin et sä yrität ihan liikaa suunnitella elämääsi et me pelataan niillä korteilla jotka saadaan ja kohtalolla on vaan omat näppinsä pelissä. Täytyy pystyä nauttimaan tästä hetkestä. Mieskin sanoi et kyllä sen sitten tietää kun se neljäs tulee...mä nauroin et just joo, harvemmin lapsia tulee jos on kierukka et otetaan vaan ehkäsy pois ja annetaan kohtalon kuljettaa :LOL: Olisi varmaan talo täynnä tyttöjä :LOL: ??????

Eli olen nyt sitten taas alkupisteessä..mulla on siis joku ihmeen 30v kriisi pukkaamassa päälle???? Kun mietin mkä mua siinä vauvassa niin mietityttää niin se on varmasti se et pelkään et mitä jos me ei enää jaksetakkaan pyörittää tätä rumbaa. Jos toinen väsähtääkin yhtäkkiä? Toisaalta tuntuu etten ole 8v nukkunut kunnolla joten tuskin se väsähtäminen tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta taitaa tämä olla tällasta tasasta väsymystä ja arjen ihanuutta mutta myös välillä arjen kurjuuttakin.

Sori taas vuodatus!

Ps. täällä ollut aika hiljaista, joko kaikki on plussanneet?
 
mivian: Ihan kuin itse olisin tuon kirjoittanut! Pikaseen vaan oli pakko kommentoida.

On perjantaisiivouksen aika. Eli minä siivoan ja perheen MIEHET istuu sohvalla ja pelaa pleikkaria. Toisaalta kiva siivota rauhassa ja kyllähän se mieskin auttaa, kun vaan komentaa. Oma-aloitteisesti ei kylläkään. Kiva siivota rauhassa, kun tuon 2-vuotiaan kanssa ei TODELLAKAAN siivota. Iskän kanssa tuolla nyt touhuavat jotain "miesten juttuja".

Miehelle alkaa vihdoin valjeta, että tässä saattaa olla pullat hyvinkin uunissa. Motkotti tuolla itsekseen, että "Mihin helkkariin me se neljäs laitetaan, jos se onkin tyttö. Eihän sitä voi murrosikäsenä samassa huoneessa poikien kanssa pitää." :LOL: Meillä kun on "vaan" kolme makuuhuonetta.
 

Yhteistyössä