*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Minäkin tänne hyppään sitten. Meillä se pahempi kuumeilija on iskä, itseä vähän hirvittää kun kuopus on vasta 1 vuotias. Ollaan yritetty miettiä hyviä ja huonoja puolia ja niitä tuli kyllä listaan yhtä paljon :ashamed: . Aina kun helpottaa vauvan kanssa niin vauvakuume nostaa päätään.. Tietty nyt olis otollinen hetki jos meinaa kuopukselle kaverin tehdä. Isommat lapset on niin isoja jo että pikkunen jäis aivan kaikesta menosta paitsi jos jäis meille pienimmäksi. Kuopuksen vauva-aika on ollu ihanaa ja siksi nyt vähän huokuttaa vielä yksi perheenjäsen. Sen tiedän että meillä riittää syliä ja rakkautta kaikille ja ollaan vähän tällasia vauvahöperöitä koko perhe. Yritän tässä puolustella tunnetta, mutta järki sanoo toista.
 
Täällä minäkin olen ajatuksiani ja tuntemuksia pyöritellyt vaikka ei olla vielä tositoimissa. Meilläkin nuorin täytti just vuoden! on se niin ihanan kamala tauti tuo vaavikuume!

Plussatuulia tositoimissa olijoille :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Tää alkaa olla jo ihan perseestä. Ei vieläkään mitään!!! Just tein testin ja oli niin selvä negatiivinen ettei edes suurennuslasilla näkyny viivanpaikkaa... Apteekin oma -testeillä olen nämä negat saanu. Kuulemma ainakin ihan hyvä ja luotettava testi.

Mitä tässä nyt sitten tekisi? Odottelee?? ÄRSYTTÄÄ!!!!! |O

40/29
 
Johnu Kamalan pitkä toi sinun kiertosi, varmasti turhauttaa. Onko sulla aikaisemmin ollut näin pitkää kiertoa?

The MomTervetuloa!

Itse täällä edelleen mietistkelen tilannettani ja sen nyt ainakin tiedän tai luulen tietäväni että vauvaa aletaan yrittämään syksyllä..nyt tai ei koskaan ajatuksella. Mutta syksyyn on vielä piiiiitkääää aika! Joten saa nyt nähdä muuttuuko vielä mieli :)

Paljon plussia kaikille!!!
 
Kierto on yleensä aika tarkasti ollu sen 30 päivää. Viime vuonna ei tosin ollu yksikään kierto normaali, kun minipillerit pisti sen ihan sekasin, mutta siis normaalisti on ollu sen 30. Jospa tämä on nyt jotakin tasaannusta vaan. :/

...perseestä on joo...

Voikohan stressi vaikuttaa näin kuukautisiin?
 
kädet täriseee!!


Nyt tuli ylläri. Olin niin vannoutunut tädin nimeen. Vkl testasin ja puhdasta negaa näytti. Ei oireita, ei mitään. En etes tiä miksi nyt yhtäkkiä sain päähäni testata. Eikä edes aamupissasta...
 
minnäi :heart: onnittelut :hug:

muitakin plussia oli, onnittelut myös niistä! :heart: :hug:

menetyksiä oli myös taannoin, :hug: pahoitteluni näin jälkikäteen..

en ole kerennyt paljoa koneella istua, joten anteeksi, yritän taas palailla kuvioihin pikku hiljaa..
mä olen jostain syystä ilmoittanut kiertoni viimeksi väärin, tarkistelin eielen kalenteria ja nyt taitaa olla menossa jo ko 33 tai 32.. en oo ihan varma.. joten ton 32 voipi laittaa listalle..
viikon verran olen palellut aivan tajuttomasti, huimaa ajoittain ja väsymys on ihan valtava..
mietin että varmaan käyn huomenna hakemassa testiä jos vaan kerkiän.. ja testaillen jahka jaksan/kerkiän..

nyt pitää mennä pienin pelastaan kakkosen käsistä tuolta lattialta :wave:
 
MinäiIhanaa! Onnittelut ihan selvästä plussasta!

Itse yritän täällä haudata vauvakuumetta vähän taka-alalle :/ Olen päättänyt nyt ajatella asiaa ihan rauhassa ja katsotaan joka tapauksessa tuon kesän ylitse ja jos kesän jälkeen edelleen tuntuu siltä et pikkuinen olisi tervetullut niin sitten käyn kierukan ottamassa pois. Tässä nyt vähän järki ja tunteet on ristiriidassa :eek: Mut oikeastaan tiedän et se neljäs tulee, aikataulu on nyt vaan pikkasen epäselvä!

JohnuItselläni on kerran elämässäni ollut super pitkä kierto, olin silloin vielä lukiossa ja yhtäkkiä menkat ei vaan tulleet. olin ihan varma et olen raskaana ja aivan kauhuissani! En muista kuinka pitkäksi kierto lopulta venyi, mutta pitkäksi ja johtui ihan vaan stressistä. Se on ollut elämäni ainoa pitkä kierto ja toivottavasti siksi jääkin. No saa nähdä miten sitten käy kun kierukka poistetaan (jos poistetaan). Koska meitsi täällä pähkäilee edelleen. Toivotaan et täti tulee pian ja kierto tuosta tasoittuu! :hug:
 
ihan varovasti tänne uskaltauduin lueskelemaan kuumeilevien juttuja ja jännittämään muiden puolesta. Itsellä iso toive vielä neljännestä, isommat jo 7 ja 11 ja kuopus vasta 6kk, mutta mies ei lainkaan mukana ...on sitä mieltä ettei ole varaa neljänteen :'(
 
Täällä rinnat kipeät ja eilen nukahdin kovan väsymyksen takia sohvalle. Vtsakin juilii ihmeellisesti :( Ihan siis raskaus oireita!! Joko mielikuvitus laukkaa..tai...?? Mulla on kyllä edelleen hormonikierukka,ainakin pitäisi olla. Kuukautisia ei ole ollut aikoihin. :/
 
pieni merkkaus..
ei oo täti eksynyt viel tänne.. en ole kerennyt sitä testiäkään hommata.. josko viikonloppuna..
edelleen palelee ja väsymys on kova.. mut en tiiä sitten..
parin päivän sisään selviää toivottavasti..
 
Onnittelu plussanneille ja tervetuloa uudet!
Minähän siis en oikeesti enään tälle puolelle kuulukaan, mutta jotenkin on niin vaikee ollu tonne odotuspuolelle ilmottautua ;)

Johnu : Ootkos testaillu uudelleen? inhottavaa kyl tuommonen pitkä kierto...ite hermoilin jo 30 päivän kanssa.

Plussatuulia :whistle: puhaltelen kaikille kuumeilijoille!!
 
Kp 45 menossa!! Enkä ole sitten testaillu enää, kahdesti vasta, viime tiistaina viimeksi. Olkoot helkkari!! Eiköhän tuo aika näytä mille mallille tämä tästä kääntyy. Eilen kyllä oli jo vähän maha kipeä, mutta laantui sitten. Tiistaina lääkäri, vois siellä puhua tästä kierrostakin, kaiken muun ohessa.

Kivaa, kun tulee lisää porukkaa tänne jännäämään ja ihanaa, kun niin moni on jo päässyt tuonne toiselle puolelle. Eihän tätä yksin jaksais millään!!! :heart:

-johnu-
 
Ollaanpas me kiireisiä nykyään! Kun täällä on niin hiljaista, tai sitten olen nettiaddikti :)

Tänään siis tuomiopäivä. Ja kyllä jännittää. Jos se nyt on sitä kilpirauhasongelmaa, niin saa nähdä miten nelosen kanssa käy. Siihen kun liittyy lapsettomuutta ja keskenmenoriski. Tiedän kyllä monta tautia sairastavaa, jotka onnellisesti ovat saaneet lapsiakin. Mutta kyllä silti vähän mietityttää, jos meille ei nelosta suodakaan. Sitä kun oli niin "varma", että sehän tulee sitten, kun vihreää valoa sille näytetään. Taas kolautti kohtalo päähän. No joo, sairastan taas etukäteen...

Toinen virallinen talvilomapäivä pyörähti iloisesti käyntiin. Kaikki pojat kömpi samaan sänkyyn ja sitten höpöteltiin maailman menosta :heart: Niitä hetkiä, joita ei mistään hinnasta vaihda pois. Oli kieltämättä vähän ahdasta, kun kaikki halusi olla äidin ja isän keskellä, mutta sitten oltiin enemmin tai vähemmin limittäin. :D

Käynpä sitten laittamassa infoa, että mitä se lääkäri minulle kertoi. Että olenko sairas vai ihan vaan "normaalisti" masentunut/väsynyt... jee jee.... :D

P.S. Huomaako sitä itse, jos kaikki "muumit katoaa laaksosta"? ;)
 

Yhteistyössä