NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Hellou! Omanapaista tilannepäivitystä sen verran, että pääsen minimaalisen vähän jännäämään tässä kierrossa, kävikö "vahinko". Oltiin nimittäin ilman ehkäisyä kp 7 ja ovis oli mulla tässä kierrossa päivää normaalia aiemmin, kp 13. Onhan toi nyt ihan järjettömän epätodennäköistä, että mikään supersiittiökään olisi sinnitellyt hengissä 6 pv, mutta saanpahan tutkailla "oireita" oikein urakalla ;)

ainomaija taustalta :wave:
 
kääkkis
On tämä kyllä tosiaan erittäin ristiriitaista :) Mietin tuossa taas, että onkohan järkeä tulla taas raskaaksi, kun juuri on saanut kroppaa ja selkää kuntoon...Toisaalta, ei tästä enää nuorene, enkä halua lapsille isoja ikäeroja. Kaitpa se on kuukauden päästä: nyt tai ei koskaan :D Mies sanoi jo ajat sitten, että on mun oma asia syönkö niitä pilsuja vai en.
Minäkin ( todella ) Kuumeilin kolmatta :) Oli yhdenlainen tuskien taival koko odotuskin, sitten kun se alkoi, mutta palkinto siitä on ollut aivan ihana :heart: Helpompaa vauvaa on vaikea kuvitella, nyt on taaperona kyllä yhdenlainen riiviö, mutta minua ei haittaa kun nukkuu kuitenkin tosi hyvin jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
Heips!

Nopea huikkaus tänne..

:hug: kaikille tarvitseville pettymyksistä ja kovasti tsemppiä ja plussatuulia uusin kiertoihin!

Rupeeko kenelläkään oleen yhtään jänniä hetkiä käsillä? :) Itsellä menee vielä tovi sinne jännäilyihin..

Täällä on aikaa kulutettu ja hyvinhän se on mennyt, nyt jo kp 10, vaikka tuntuu, että juuri vasta kierto alkoi :) Sitten vaan oviksen bongausta ja toivottavasti tulee nyt yhtä selkeänä, kun tässä ensimmäiset kierrot tuon kuopuksen jälkeen. Helppoa, kun se voi olla mitä vaan kp 12-25 väliltä, mutta vielä ei ole ollut merkkejä sen lähenemisestä ainakaan :)

Kyllähän tämä kuumeilu herättää niin paljon ajatuksia ja kysymyksiä ja mikä sitten on järkevää tai oikein, mutta eipä kai niihin ole oikeaa vastausta.. tai ehkä se mikä oikealta yhtään tuntuu :)

Ainomaija meillä kuopus sai alkunsa 5pv henganneilla simpoilla, kun kierto olikin vähän venynyt ;)

Nyt kuitenkin nukkuun..
 
Heipä hei..
Täällä mennään suunnillen kp 29 nyt.. Vielä hakee vissiin kierto pituuttaan kun viimeksi oli 24 ja nyt tein huvikseni (ovistikut kun näyttäneet mulla raskaudenkin) ovulaatiotestin kp 25 joka näytti selvää plussaa. No tuo plussa sitten hiipui seuraavana päivänä eikä menkatkaan ole vielä alkaneet että taisi olla nyt vasta se ovis ja menkkoja saa sitte odotella vielä ensviikon lopulle.. Hyvä puoli siinä et jos olis kierto ollu normaali 28 niin ovisaikaan mies oli työreissussa, ja kun se olikin nyt vasta niin ainakin toivoa on.. :D
On tää jännää tää kuumeilu tosiaan, mut kun kuumeilee jo neljättä niin ei enää oo niin hullun vakavaa ku oli ekan ja tokan aikaan.. :)
 
heippa täällä yksi kuumeilija vähän myöhässä ilmoittautuu..meillä siis yrityskerta 1 menossa ja mulla ennestään 1 tyttö ja 2 poikaa..mutta mutta en kerinnyt ees kuumeilee kun se haamuplussa ilmestyi tikkuun sunnuntaina kp24..ja tänään kp 29/28 selvä oikein liila plussa ilmestyi ruutuun <3 Aijaa.com - 11079487 on vähän epäuskoinen olo edelleen..
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
tässä muutes mun raskausoireet vielä : dpo 6 repäisykivut vatsan oikealla puolella (kiinnittyminen) ei mitään vuotoa!
-huonoa oloa jos oli syömättä pidemmän aikaa
-vesi aamulla tyhjään mahaan meinas lentää oksu
-nippailut alamasus
-vatsa kuin potkupallo,niin turvonnut
-huimannut nyt viikon verran aivan kuin ois laivalla
-lämpö SELVÄSTI koholla,ennen plussaa oli 37.8 astetta,kun normisti 37.3 maximissaan
-kauhea tuskahiki..hikoilen kun porsas =P
-sellainen olo että nyt tärppäs
(kun sain ovisplussan kp 13 me samana päivänä rakasteltiin kerran eli ainoa kerta koko kuukauden aikana ja tärppäs tästä =)) eli suosittelen juuri sinä päivänä heiluttaa peittoja kun ovisplussa tulee
niin joo muokkaan vähän eli mulla oli myös heti kiinnittymisen jälkeen tähän päivään asti jumalattomat menkkajuilinnat,mitä ei normaalisti ole!
 
Viimeksi muokattu:
No ni taitaa meillä mennä tämä kierto puihin.

Lääkekuuri päällä ja lääkärin mukaan ovulaatio juurikin kuurin kanssa päällekkäin, joten jää hyödyntämättä... jos ei jotain ihmettä tapahdu ja ovulaatio olekin myöhemmin :rolleyes:

Onnittelut plussan saaneille.

:hug: negan saaneille

Tsemppiä meille kaikille :)
 
Myös täällä testattu nega ja nyt illalla vähän veristä limaa pyyhkiessä... että sieltä se täti taas kurvaa...:headwall: :'( Halaus myös teille muille negan saaneille... :heart: Vielä se meidänkin vuoro tulee!!!
 
Solenelle, alannalle ja tietysti muillekin tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

petronella: jätä vaan päivityshommat, eiköhän ne joku meistä jäljelle jäävistä jossain vaiheessa itselleen nappaa tai sitten laitetaan oman viestin perään aina tilanne tai jotain.. Kiitos sinulle, kun olet hommaa tähän asti hoitanut :heart:

Itellä dpo 9 menossa, en usko raskautuneeni tuosta "vahingosta" (varmat päivät siis käytössä ja nyt oli ovis päivää normaalia aiemmin). Dpo 7 oli merkillepantavaa voimakkaat hetken kestäneet viiltelyt alavatsalla (toiveikkaasti voisi ajatella kiinnittymistä, mielestäni kipu ei kuitenkaan ollut samanlaista kuin aiemmissa raskauksissa). Tänä aamuna dpo 9 mulla oli joku ihme parin minuutin "hikoilen kuin sika" -kohtaus, piti ihan riisua, kun hiki vaan valui. Normaalisti palelen koko ajan.. Siinäpä ne "oireet".

Tuhruttelun pitäisi alkaa dpo 11 - 12, joten ei auta kuin odottaa ja toivoa ihmeen sittenkin tapahtuneen..

ainomaija
 
kääkkis
Kiitos Petronella ja toivottavasti tavataan jossain välissä odottajissa, ellet ehdi livahtaa jo pois sieltä, ennenkuin itse tulen ( jos tulen ) :) Ihanaa odotusta sinulle :flower:

Tää on kyllä aika mahdotonta, mä lasken noita pillereitä että kuinka monta jäljellä :whistle: Yritän ottaa tästä haaveilusta paljon iloa irti, koska mahdollinen neljäs jää viimeiseksi omalla kohdallani. Vähän kyllä jännittää jo etukäteen, miten jaksan myös henkisesti raskauden, koska kolmas oli kaikinpuolin rankka odotus : /
 
kääkkis mulla sama homma. Vauvakuume kova, mutta toisaalta aivan kauhistuttaa miten raskaus menisi, kun edellisetkin ollu ongelmaisia... ja 3. kävi jo ihan parisuhteen päällekin... ja nyt on miehellä vähän työkuviot muuttunu, joutuu vähän reissaamaan, joten siksikin on alkanu kovin mietityttää.... ja tuolla suurperhe kuumeilijoissa kirjotinkin, että mulla myös noi hormonihäiriöt vaikuttaa... elikkäs raskautuminen epätodennäköistä... siks halutaan jo nyt yrittää, kun voi olla että siinä kestää ja kestää ja kestäää.... vaikka hulluahan tähän showhun on lisää lapsia haluta.
 
kääkkis
soja ihanaa kuulla, että myös on muitakin joilla odotus ei todellakaan ole ollut herkkua. Olisi tosi helppoa, jos joku toinen olisi mun puolesta raskaana :) Sitähän sanotaan, että raskaus ei ole sairaus, mutta minun raskauteni ovat kyllä aiheuttaneet sellaisia kipuja, että ei hirmu terve olo ole kyllä ollut. Kävely esim. oli tosi paha juttu selälle, eikä kukaan tuntunut uskovan sitä että oikeasti sattuu. Viimeisimmän jälkeen selkä alkaa nyt olla ok, kiitos jumppaamisen ja jäsenkorjausten. Tuntuu kyllä, ettei kunnossa ole, mutta nyt sen kanssa elää. Vältän kaikkea mikä pahentaa särkyä ja yritän muistaa venytellä ja rentoutuakin :) Meillä oli myös mies töissä pitkää päivää silloin kolmannen kohdalla, nyt on kylläkin päässyt toisiin hommiin, niin säännöllisempi työaika. Voihan se olla, että mahdollinen neljäs odotus on helpompi, toivossa on hyvä elää... vauvat ja lapset ovat kyllä ihania :)
 
Onnea kaikille odottajille ja juuri plussanneille!!! :heart: :hug:

Meillä ei tilanne ole muuttunut/edennyt mihinkään suuntaan....yritystä ei ole vielä enkä edes uskalla varma olla koska alkaa yritys :O mieliala heittelee ihan normaali tilassakin, mitä se on sitten raskaana ollessa :whistle:
vauvahaaveita on, muttei vielä niin päätöstä, että sais tulla. Mulla raskaudet mennyt hyvin enkä pelkää odotusaikaa (paitsi väsymystä!). Enemmän pelkään jaksamistani....se on suurin syy tähän harkintaan koska saa vauva luvan tulla :) Meinaa tää arki ja pojat viedä kaiken energian niin pohdittava tarkkaan jaksanko ihan vielä vauva-arkea tän kaiken lisäksi. Meidän kaikki vauvat on valvottanut kiitettävästi yöt ekan puoli vuotta. Sit ovat nukkuneet hyvin =) Mut on ne vauvat kyllä niin ihania ja haaveissa on monta lasta!! En taas halua kovin pitkää ikäeroa lapsien väliin et kohta se on alettava hommiin jos meinaa!

Tsemppiä kaikille yritys käynnissä oleville!! Perästä tullaan :wave:
 
alanna mä oon kans aiemmin luottanut greippimehun voimaan :) tsemppiä!

Mulla myös pelottaa mahdollinen odotus, koska oon joka kerta kärsinyt pari kuukautta aivan järkyttävästä pahoinvoinnista. Tiputuksessa oon ollu ja lääkkeitäkin kokeiltu, että helpottais, mutta on pahentunut joka odotuksessa. Luultavasti mies pelkää myös tota asiaa, koska olen tosiaan ollut sen 2 kk käytännössä toimintakyvytön ja kuinkahan se näitten 3 lapsen kans sit onnistuis..

Nyt dpo 12 ja niinhän se tuhruttelu alkoi ihan aikataulussa. Tätä riemua muutama päivä ja eiköhän ne hanat sieltä sit taas kunnolla aukea. Eipä sattunut vahinko sitte, ei.
 

Yhteistyössä