NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Sunnuntaina tekis mieli testata, jos ei menkat ala lauantaina. Kierron pituus on vielä vähän epäselvää. Olis hauskaa laittaa pakettiin se testi, jos on plussa, mutta meneekö päivä pilalle jos onkin nega? Täytyy miettiä...
Vielä lisään noihin oireisiin, että yks aamu oli outoa päänsärkya ja unet on taas muuttunut kummallisiksi.
 
alanna, hauska idea laittaa testi pakettiin :) Kuulostaa kyllä hyvältä sun oireet :)

Kävin ostamassa jo odotus ja imetysajan MultiVitaa ( olikohan se multivita..), ajattelin alkaa jo syömään niitä :D Katsotaan kuinka monta kuukautta saan popsia niitä ennen raskautta, mutta tuskinpa niistä haittaakaan on :)
 
Toivotaan Alanalle plussaa :)

Kääkkis, eihän siitä haittaa ole vaikka söis etukäteen vitamiineja, parempikinhan se on saada vitamiinit kohdilleen eka :) toivottavasi nyt kuitenkin tärppää pian! Mä syön vain deetä ison annoksen, muut vitamiinit saan ruuasta, kun tulee syötyä tosi monipuolisesti :)

Täällä kp11 ja eilen ja tänään ovistestiin tullut viivat, mutta ei vielä plussaa. Munasarjoja vihloo vasemmalta, jospa se munasolu sieltä pian irtoaisi :) Mä tuun putoomaan korkeelta jos niin käy, kun olen päättänyt, että nyt on tärpättävä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:

Ultraan olisi nyt kolmisen viikkoa ja varpaillaanhan saa koko aika olla, kun mitä vaan voi käydä. Hyvillä mielin kuitenkin.

Poppaskonsteja mulla muuten oli käytössä menkoista ovikseen asti greippimehu, karpalomehu ja foolihappo sekä lisänä melkein aina käyttämäni perus multivitamiini porejuoma. Vaikka tiedä sitten oliko niillä vaikutusta :)

Alanna kuullostaa lupaavalta :) Pidän kovasti peukkuja ja olispa kyllä mahtava lahjaidea, toivottavasti sen saat toteuttaa :heart:

Mutta ihan kaikille tänne hirveästi plussatuulia ++++++:whistle:

omppunen 5+2
 
Omppunen onnea plussasta!! :heart: Alannalle peukut pystyssä!! Itsellä dpo 10 ja selkeä plussa testattu aamulla pregchekillä, eilen sain jo haamulaisen :heart: Pahoinvointikin on jo astunut kuvaan... Mutta olo on niin onnellinen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Onnea Solene!! :heart:

Tapahtuukohan tässä ees ovulaatiota, kun ei nuo viivat vahvistu, samanlaista tullut vaan. Ens kierrossa en kyllä osta tikkuja, noi pistää vaan miettimään liikaa, onhan tuota ennenkin raskauduttu ilman ovistestejä!
 
Mäkin mietin noita ovistestejä, mutta ajattelin, että ehkä on vähän stressittömämpää, kun ei tarvitse tikutella :) Olen kyllä sellainen tuuliviiri, että en yhtään ihmettelis jos 6 kk:n päästä löytäsin itseltäni niitä ellei ole tärpännyt :D Toivon niin paljon, että jos en nyt pian lähde raskautumaan, niin tulisi ainakin ne menkat, ettei käy niinkuin viimeksi.
Kertaakaan en ole raskautunut ns. normaalista kierrosta, eka tärppäsi heti kun lopetin e-pillerit, toinen tuli pitkästä kierrosta... varmaan oli lähemmäs joku kp50 ja viimeisin kp74 kun ei ollut menkkoja kolmeen kuukauteen :kieh: Kyllä erittäin mielenkiinnolla odotan mitä tästä tulee :)

Mikäs täällä oli menossa...Onkohan jo kp 8/ ?? Hui, mihin tää aika menee :cool:
 
Ihana lukea täältä teidän tsemppauksia :). Itellä ei taas meinaa usko riittää, kun nyt ei ole pariin päivään ollut oikein mitää oireita. Mutta niinhän se muistaakseni on aina mennyt. Huominen pitäis vielä malttaa olla testaamatta, testin ostin jo eilen. Ja huomennahan niitten menkkojenkin pitäis aikaisintaan alkaa. Että voi olla että tässä hieman hätiköin.

Solenelle paljon onnea :heart:
 
:heart:Paljon onnea kaikille plussanneille!!:heart: ja suuri :hug: menetyksen kohdanneille!
On taas hetki vierähtänyt viime käynnistä täälä. Sattuu ja tapahtuu paljon. Nyt kun luin teidän raskautumis ja yritysjuttuja niin on itelläkin niiiiiiiiiiin malttamaton olo :p Oon tässä nyt muutaman päivän
kypsytellyt vahvaa kuumetta, todellakin alkaa olla olo, että NYT on alettava yrittämään. On vauvakuume kasvanut suureksi ja mielikin muuttunut entistä varmemmaksi, että haluan jäädä taas kotiin ja nauttia vauvasta ja lapsista :heart:

Joku olikin käynyt poistattamassa kierukan, en muista nimimerkkiä :ashamed: mut mulla olis sama edessä. Oon ollu siinä luulos et menkat alkaa het kierukan poiston jälkeen.....saa nyt nähä sitten, malttamaton kyllä oon, et toivottavasti ainakin pian sitte alkaa. Vielä kun nyt uskallan ottaa askeleen ja soittaa ajan poistoon :whistle:

Nahistelevia lapsia on meilläkin. Se kai kuuluu elämään :D Ihme ja kumma mun mieli on senkin suhteen rauhoittunut, kun ennen ajattelin etten halua yhtäkään enään tänne tappelemaan ja huutamaan.... nyt kuitenkin tuntuu, että kyllä tänne ääntä mahtuu ja vielä neljäs lapsi on tervetullut :):heart:

Onnea kaikille yritykseen ja plussatuulia toivottelen :wave:
 
Oikein paljon onnea Solene ja Alanna plussasta ja paaaljon tarrasukkia pienille! :heart: Ihana isänpäivälahja on kyllä :)
Tulkaahan sitten tuonne heinäkuisiin :)

Ja kaikki muutkin tulkaa pian perästä, pidän peukkuja! :heart:
 
Hei kaikille! Ja onnea plussista :flower: !
Jaksamista menetyksen kokeneille ja heille, joille täti on asiattomasti tullut kylään :hug: !

Minulla on nyt menossa kp40 km:n jälkeen. Jälkivuotoa kesti lähes viisi viikkoa, mutta nyt on päästy jo peittoja heiluttelemaan :whistle: . Menkkoja odottelen alkavaksi, koska tuskin ovulaatio on mahdollinen näin myöhään??

Meillä ennestään kaksostytöt (11-v.) ja poika (5-v.). Minä kuumeilin neljättä aika pitkään, mutta nyt on onneksi mieskin ylipuhuttu ja yritystä on ollut juhannuksesta asti. Kierukka poistettiin juhannuksena ja sen jälkeen menkat ja sitten jo tärppi, mikä sitten meni valitettavasti kesken.

Itsellä sellainen salainen haave, että josko tulevan nelosen jälkeen saisi vielä yhden lapsen... Hullua!!

Mitäs tänne nyt pitikään ilmoitella?? Alexa 39-v. 2xT/01, P/07 kp40/? yk3

Plussatuulia kaikille!
 
Alanna, Onnea hurjasi :heart:

Täällä kp16, Jes, ovis ei ehkä olekaan mennyt vielä, ovistestiin nimittäin tuli aika vahva viiva, en tiiä olisko toi plussa, eilen laitettiin simot matkaan, täytyy tänään tai huomenna jatkaa ;) Mä jo eilen turhauduin noiden tikkujen kanssa, kun aina vaan tullut sama haalea viiva, piti ihan veteen testata tuleeko silläki haalea viiva, mutta siitä ei tullut ollenkaan viivaa :) Mä niiiiiiiin haluan raskautua nyt eikä ens kuussa :D
 
Suuren suuret onnittelut plussanneille!!! :flower:

Ja isot halaukset menetyksen kohdanneille :hug:

Noista raskaustuntemuksista ja plussatestien jännittävyydestä meinaa tää omakin kuumeilu nousta ihan uusiin sfääreihin ;)

Kp 6 mennään nyt, enkä vieläkään tiedä aloitetaanko tästä kierrosta yritystä... jännitää... kaikki... Pitäis kyllä varmaan tänään nostaa kissa pöydälle miehen kanssa, onko se nyt vai joskus myöhemmin... APUA!!! Kyllä voi olla tunteiden vuoristorataa jo näin kuumeiluvaiheessa :D mutta on kyllä eri asia kuumeilla kolmatta kuin neljättä...

Plussatuulia kaikille ja rohkeutta sydämenpäätöksiin, jos joku painiskelee samojen aatoksien kanssa kuin itse :)

MimSe
 
Tervetuloa Alexa joukkoon :wave: Itse olen ovuloinut kyllä edellisen raskauden tosi myöhään, koska plussa tuli kp 74 :) Kaikki on siis mahdollista.

Rixutin: Vähän samaa olen nyt huomaavinani, kamalan malttamaton olo... Vähän väliä tuntuu jotain pieniä oireita, mietin koskahan tärppää :LOL: Luulen, että mulla on ovulaatio vielä reippaasti edessäpäin, luomuna oli kierto jotain 32 päivää, mutta nythän en tiedä mitä se on : / Ihan kivasti on kyllä puuhasteltu, selvästi aktiivisemmin, kuin ennen :) Itsellä on haluja nyt enemmän.

MimSe: Meillä mies vielä varmisti ennen varsinaista yritystä, että kai me nyt varmasti aletaan sitä neljättä tekemään :D Menikin siis näin päin, mutta se oli tosi helpottavaa itselle. Hänkin siis tietää mihin ryhtyi :)

Täällä on nyt kp 11, eikä mitään sen kummempi "oireiluja", kovasti elättelen toiveita, että keho toimii :)
 
Ehtoota.

Hyppään remmiinne mukaan, eli neljättä siis kuumeillaan. Tai kuumeilla on ehkä vähän väärä ilmaisu, sillä minkäännäköistä vauvakuumetta ei meistä kumpikaan pode. Mutta koettiin, että nyt olisi ehkä hyvä hetki sille neljännelle, joka kuitenkin on puheissamme aina joskus ollut.

Kierukka poistettiin tänään, joten mistään kiertopäivistä ei ole mitään tietoa. Viimeksi raskautuminen kesti kierukan poiston jälkeen 7kk, joten kovinkaan suuria odotuksia en sille lataa, että heti tärppäisi. Ja ehkä olisi parempikin että tässä nyt edes hetki menisi, koska päätöksemmekin on vielä niin tuore, eikä todellakaan ns. loppuun saakka harkittu :D

Vauvan kyllä haluamme, mutta mitään kiirettä ei ole. Paitsi sitten siinä kohtaa, kun on kulunut 3kk, enkä vieläkään ole raskaana. Siinä kohtaa liityn todennäköisesti joukkoonne (jos en peräti jo aiemmin) tikuttamaan ja kaikenmaailman itsekeksittyjä raskausoireita itsestäni kuulostelemaan. Mutta juuri nyt tuo kaikki tuntuu kaukaiselta, ainakaan ihan vielä en siis sille linjalle lähde :)

Sellainen hassunhauska olo on siitä lähtien ollut, kun päätös neljännestä tehtiin (pari päivää sitten) mutta kuumetta ei tosiaan ole. Mutta mistäs sitä tietää, jos sekin tässä vielä ajan saatossa pinnalle nousee?

Mulla on ollut tapana vähän hötkyillä noissa vauvantarvikeasioissa ja tällä kertaa lupasin miehelle, etten osta yhtäkään vaatetta ennen, kuin tiedetään kumpi tulee. Onneksi en puhunut mitään muista hankinnoista, sillä ostin vauvalle jo turvakaukalon ja hoitopöydän :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
heissan vaan kaikille pitkästä aikaa! ahkerasti olen lueskellut teidän juttuja, ja voi että kun olen iloinen ja onnellinen plussanneiden puolesta :heart: Onnea teille kaikille!

sori nyt tulee vaan omaa surkeilua.... elikkäs menkkoja vaan oottelen. Hormonikokeiden tulokset sain, (en tosin mitään tulkintaa vielä, kun ei ollu lääkäri paikalla). ja sen mitä itse niistä tajuan, niin E2 oli ainakin niin matala, ettei tässä tarvii varmaan "pelätä" ovista... tsh, lh, prol. ja fsh oli sit kans suht matalia, mut ehkä ei ihan niin surkeita. no pitää vielä ootella lääkärin mielipidettä, mut ei paljon nyt jaksa toivoakaan enää =(.
 
Tervetuloa Losa :)

Sojalle :hug:

Kääkkis, hyvä etten ole ainoa malttamaton :D

Omassa navassa ovis mennyt ohi, eilen oli se ovis plussa vissiin, kun tämän päivän viiva tosi haalea jo. Myös limailut loppui, naama kukkii ja mieliala muuttui iloisesta ihan masikseksi :( Hirvee pessimisti olo iski päälle! Toisaalta mietin, että kohta saa miettiä tuleeko oireita suuntaan tai toiseen. miksi pitää olla näin malttamaton... Vaikka johan siitä vuosi on, kun päätettiin, että nelonen saa tulla, kesti vaan näiden kiertojen paluu liika kauan...
Ovisaika kyllä on hyvin hyödynnetty, että siitä ei oo kiinni ainakaan :p
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä