Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

Marrasmasu, onnea hymynaamasta :) Käsittääkseni menee juuri noin, eli varsinainen ovulaatio tapahtuu positiivisesta testistä 24-48h kuluttua.

satsumama, vierailusi taisi jäädä ennätyslyhyeksi, onnea!

Itse täällä pähkäilen noiden viivojen kanssa ja sitä että miltä noiden testien nyt pitäs näyttää... Laitoin kuvaa tuonne "Kuvia plussatesteistä" -ketjuun. Vaikka kyllä kai tässä nyt ihan raskaana ollaan mutta ei vaan uskalla iloita. Jotenkin tuntuu että varsinainen piinailu alkoi vasta nyt, ennenkun saa tietää onko tuolla oikeasti joku :heart: Varasin ultran ensi viikon perjantaille ja nyt mietin onko se kuitenkin liian aikaisin?

Piinailijoille tsemppiä :flower:
 
Satsumamalle onnea :) Oli tosiaan pikapyrähdys täällä!

Marrasmasulle "lempeitä hetkiä" toivottelen ;)

JA KAS kyseli lapsilukumäärästä... Nooo, mä en uskalla varmaksi mennä mitään sanomaan. Oon kuvitellut olevani lopun ikää vauvakuumeileva tyyppi... Mut kyllä nää 1vee ja 2vee nyt vähän hillitsevät ja jos vielä sitten sen vauvan tähän niin varmasti hetkeksi riittää! Mut en missään nimessä halua sanoa mitään ehdotonta eitä jos vaikka vielä viiden vuoden päästä tulisikin vauvakuume kylään... Aika näyttää!

Mun maha on tällä hetkellä ihan räjähdyspisteessä!!! Kp nyt 24 jos nyt ne väärin muista, tuntuu että menkat alkaa just eikä melkein... Olispa sitten lyhyt kierto jos pian tulee... No, sitten päästään tosi hommiin kunhan täti punainen on näyttäytynyt... Mut ehkä tästä nyt nukkumaan! JA kiitos hei onnitteluista :heart: =)
 
ja coffeeBreak mä kävin katsoo noi kuvat ja mun mielestä on ihan selkeesti vahvistunut tuo viiva! :heart:

Mä en ole käynyt yhdessäkään raskaudessa varhaisultrassa, mut meillä neuvolassa ultrataan ekassa lääkärin tarkastuksessa n. 10 rv tietämillä, joten oon jaksanut sinne aina odotella. Mut voihan se olla, et tuo ultra on vielä vähän liian aikaisessa, ettei tule huolta sulle vaan lisää siitä jollei näy oikein mitään vielä? Olisko seuraavalle viikolle siellä aikoja, jos vain maltat?
 
KAS
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

5.9..2013

Kuumeilijat
nimim. (ikä)............kp............yk...... ..lapset

KAS (32)..........23/26-29....yk5....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..........29/26-31...yk8.........
Miinu84(29).......23/25-28...yk3.....-07(P), -08(P), -11(T)
Tinttu85 (28)......9/27-28.....yk5...... P-04, T-08, T-11
Ansukka(34).......24/26-29....yk1......T-04, T-11, P-12
Kengumamma......10/28-30.....yk1.....11/-07, 03/-12 ja 02/-13
tipi75(38)............23/20-23....yk2......T-04, T-07, T-10
marrasmasu(33)..12/28-30.....yk1......P-06, P-08, T-11
mwaona(29).........xx/xx.....yk?..........t-07, t-09, p-12
giraffe (27)..........xx/xx......yk?..........-06, -08, -10

**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)
Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........42/28-30.......yk1.......t06, p08, p12

Taustailijat ja harkitsijat :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2278784-neljatta-kuumeilevat-2013-a/
 
Viimeksi muokattu:
KAS
Mustakin coffeebreakin viiva on vahvistunut. Älä murehdi nyt hirviästi etukäteen, vaikka helppohan se on sanoa... Ultra on ehkä karvan turhan aikaseen, jos malttaisit vaikka sinne seuraavaan maanantaihin.

satsumamalle onnittelut.

Oli ehkä jotain kommentoitavaa, mut en muista enkä pääse palaa takasin enkä jaksa avata toista ikkunaa. Seli seli. Mul ois pitkästä aikaa tiedossa yks mielenkiintonen työhaastis ja saa nähdä, miten käy. Haastiksen ja plussauksen suhteen... Jos paikan saisin, menis kyl tää projekti jäihin. Katsotaan, mitä tuleman pitää.

KAS
 
Huomenta!

Coffebreak:munkin silmään näyttäisi, että viiva on vahvistunut. Olen myös samaa mieltä, että ultra saattaa olla liian pian? Me ollaan käyty kaikista 3:sta varhaisraskaudenultrassa rv7+ ja tuolloin jo selvä näkymä :heart:

Satsuma:paljon onnea odotukseen

Lempeitä ollaan oltu, illalla viimeksi ja toivotaan, että simot on siellä huudeilla tyrkyllä:D Mulla oli ajatuksissa, että vielä tänään voisi talletella, mutta voipi olla ettei mies tule kotiin kun on reissuhommissa. Vkl oli vilkasta makkarissa, ma ja eilen.. Pientä nipistelyä olen havainnut alavatsalla ja olisko se jotain oviskipuilua? Tämä on joka kerta aina yhtä uutta ja ihmeellistä vaikka 3 raskautta onkin takana.

Aurinkoista syyspäivää ja plussapuhureita!

// Marrasmasu
 
Pyh, ovistesteissä on vaan negaa, ei ees kunnolla havaittavaa haamulaistakaan, ennen kuin testi on kuivunu.. ennen niitä ns menkkoja oli kyllä kauniita viivoja ja ihan niinku kuuluukin.. nyt jos mulla on kp 11 ja ovis tulossa normisti, mulla pitäs olla jo aika kaunista nousevaa viivaa.. En käsitä, ovistestitkin loppuu seitsemän päivän jälkeen ja nyt ei näytä yhtään mitään!! =( siis ne on melkeen tyhjiä, vois sanoa..
tein aamusta jopa r-testin kunnen ymmärrä, mitään tietty näyttäny..

masentaa mun kroppa..
 
KAS
Marrasmasu on ainakin ilmeisen hyvin hyödyntänyt oviksen =) Toivottavasti Kengumammakin saa kohta ovisplussan.

Mulla lienee dpo9 ja ei haamulaisen haamulaista sitten tullut testiin. Vielä en ihan heitä kirvestä kaivoon asian takia. Jos sunnuntaina testaan uusiksi.

KAS
 
Kengumamma, toivottavasti kroppa rupeaisi pian toimimaan ja ovis pärähtäisi tulemaan sieltä.

KAS peukut pystyssä plussan puolesta! On toi dpo9 kyllä tosi aikasin, että toivoa on.

Marrasmasu, KAS ja Ansukka kiitos paljon rohkaisevista kommenteistanne ja puhutte asiaa, siirsin sitä ultraa seuraavan viikon keskiviikolle. Se vasta kurjaa sitten on panikoida epätietoisuudessa jos sinne menee liian aikasin. Ja joo, yritän kyllä olla murehtimatta liikoja mutta... Kiitos tuesta, se merkitsee paljon :heart:

Mitenkäs Romanssi?
 
KAS
Tiedän kyllä, että on aikaista, mutta kun hätähousu olen :)

Nyt on taas menossa vauva- ja työkuviot jännässä vaiheessa. Jos ei plussaa tuu, ni en usko työpaikkaakaan saavani. Jos taas tulee plussa ja saisin työn, en aio sitä ottaa vastaan. Olen kyllä siis työelämässä koko ajan, mutta kun harrastuksena on työnhaku ;)

Romanssilta toivoisin niin kovasti ihania uutisia. Jos maltat huomiseen asti coffeebreak sen digin kanssa, niin tuu sitten kertomaan, mitä "sanoi".
 
Huomenta!

Pitipä aamulla testata mitä ovistikkuun tulee ja tyhjä 0 siihen tuli eli keskiviikko aamuna saatu :) naama oli ja meni ja luultavastikkin ovulaatio on tapahtunut joko heti ke tai eilen? Kummastuttaa hieman etten havainnut kummempia limailuja mitä muista ovulaatioista, joita bongailin vanhempia lapsia haaveillessani. Ei kai se kuitenkaan ole merkki siitä ettei ovista oliskaan tapahtunut?

On tää kauheeta kun ajatukset pyöri kokoajan tietyssä ja toiveet on korkealla.

En muista onko täällä jo aikaisemmin kyselty, että onko kenelläkään ravintolisiä tms. käytössä? Mulla käytössä Multitabs raskaus +, joka on suunnattu raskautta suunnitteleville ja imettäville äideille.

Kuinka pian teillä aikaisemmat lapset sai alkunsa? Meillä jokainen ilmoitteli tulostaan 2-3kk yrittämisen jälkeen ja 1kkm takana.

Hyvää viikonloppua!

// Marrasmasu
 
Ajattelin välillä ilmoitella itsestäni. Täälä aletaan olla siinä vaiheessa kiertoa, että odottavalla kannalla ollaaan, et kuinka käy. Jotenki mulla on sellanen kutina, et olis voinu tärpätä ja raskaana oltais. Varmaan tänään kaupankäyntireissulla on pakko mennä apteekkiin ja ostaa testi jo varuiksi, jos sit viimestään su tai alkuviikosta testais, jos menkat ei ala. Isäntä on viime aikoina nähny aika monta kertaa haikaran mökin rannassa, että saapi nähä tietääkö ne mistään mitään... ;)
Niin ja mun kp pitäis mun laskujen mukaan olla tänään 24, et jos sen vois KAS korjata, sit kun seuraavan kerran päivittelet listaa.
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak ja KAS
KAS, sulla onkin sitten useampia verkkoja vetämässä.. toivottavasti ne nappaisi kaikki ja pääset sitten pähkimään :) Ite oon kyllä vähän samanlainen työelämässä etä vaihtelu virkistää.

Tipille tsemppiä ja peukut pystyssä! Ihana tuo haikarajuttu :heart:

Marrasmasu, mä kans hämmästelin ovislimojen puutetta näissä keskenmenon jälkeisissä kierroissa. Tässä viimesimmässä tosin jonkinnäköistä limailua oli havaittavissa. Ja nyt plussan jälkeen ikään kuin ovislimat tulis joka päivä??

Mulla vasta plussan jälkeen käytössä Multitabsin raskaana oleville tarkoitettu vitamiini ja se kalakapseli. Muuten syön jotain normimonivitamiineja, mitä milloinkin.

Meillä on kaikki lapset menny samalla tavalla, ensin vuosi yritystä -> keskenmeno ja sit noin puolen vuoden päästä uus plussa josta tulee lapsikin. Toivottavasti tää vika nyt noudattais samaa kaavaa kun km on jo kärsitty, ja tää menis loppuun asti. Niin se digi näytti aamulla Raskaana 2-3 eli on ainakin viikon takaisesta lukemat noussu. :saint: Oireina lähinnä väsymys ja tissikipu. Ens viikolla oon lähdössä lyhyelle lomareissulle kahden kaverin kanssa ja heille on kyllä pakko kertoa, ei mene läpi mikään selitys että en juo skumppaa... jaiks. Muuten en vielä näin aikaseen kertoisi.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Marilyn1
Ei ne haikarat sit vissiin tienny... :'( Testi tehty ja se oli kyllä niin negatiivinen kun olla voi. Menkkoja ei kyllä edelleenkään näy ja nyt on jo kuitenki 26. päivä, mun kierrolle pitkä. Vaan voihan se tietysti olla, että tuo kierukan poistaminen vaikuttaa tohon kierron pituuteen. Jotenki mä olin jo niin varma, et tärpänny on, mut olishan se nyt ollu, jos sitä näin helpolla olis raskaaksi tullu. Ehti jo aatella kaikki, et miten mukava sitä on sit jo keväällä jäädä kotiin ja sopivasti ku vauva syntyy, niin isommilla loppuu pian koulut ja saa sit aamusin nukkua itekki yövalvomisten jälkeen. Pieni toivonkipinä vielä elää kuitenki... Pitää ens viikolla jossain välissä testailla uudestaan, jos menkkoja ei edelleenkään näy.
 
KAS
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013
[/I]
9.9..2013

Kuumeilijat
nimim. (ikä)............kp............yk...... ..lapset

KAS (32)..........27/26-29....yk5....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..........5/26-31...yk9.........
Miinu84(29).......27/25-28...yk3.....-07(P), -08(P), -11(T)
Tinttu85 (28)......13/27-28.....yk5...... P-04, T-08, T-11
Ansukka(34).......28/26-29....yk1......T-04, T-11, P-12
Kengumamma......16/28-30.....yk1.....11/-07, 03/-12 ja 02/-13
tipi75(38)............28/20-23....yk2......T-04, T-07, T-10
marrasmasu(33)..16/28-30.....yk1......P-06, P-08, T-11
mwaona(29).........xx/xx.....yk?..........t-07, t-09, p-12
giraffe (27)..........xx/xx......yk?..........-06, -08, -10

**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)
Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........42/28-30.......yk1.......t06, p08, p12

Taustailijat ja harkitsijat :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2278784-neljatta-kuumeilevat-2013-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mökkireissu takana, kivaa oli ja rentouduttua tuli :) Aivan ihana mökki <3 Eilen illansuussa kotiuduttiin ja talleteltiin ;) tikutuksia en kyennyt mökillä tekemään (puuttui se oma rauha), tänään on kp 13/27-28, oviksesta ei ole tietoa (tikutus jatkuu tänään). Oikealla on ollut kipuilua... En usko oviksen vielä menneen, koska kuiva kausi ei ole alkanut.
 
Moikka!

Tänne ei kummempia. kp 16 menossa eikä ainakaan vielä tuntemuksia suutaan tai toiseen. oviksestakaan ei ole kulunut viikkoakaan, joten odottelua, odottelua. Piinaavaa! Jotenkin olen asennoitunut niin ettei ekasta kerrasta voi vielä tärppiä tulla, mutta kuka tietää? :rolleyes:
 
Moikka!
Mulle vois päivittää 2/26-29, ja yk 2 starttasi siis käyntiin! Menkat alkoivat odotetusti eilen.

Ensimmäinen tärppäsi yk2, toinen yk1 ja kolmas kerrasta :whistle: vaikka oli täysimetyskin päällä... Tosin menkat oli jo alkaneet, mutta siitä huolimatta.

Tällä hetkellä yritän syödä kalsium-tabletteja, kun imetän vielä tätä nuorimmaista.

Ansukka
 
Pistätkö KAS mulle yhden päivän lisää, eli tänään kp16 ja huomenna siis kp 17.

En kyllä tunnistanu ovista missään, en edes tikuissa, ennen sitä runsasta tuhruvuotoa, tarkistin vanhat tikut tänään vielä, oli nättejä viivoja, nyt vois sanoa nykyisestä kierrosta että niissä on vaan tasaseen haamuja.... Mutta tallettelut on tehty kp13-15.

Millä mä jaksan odottaa vielä viikon???
 
Moikka!

Tänne tuli lentsu ja olo ei ole mikään kovin hehkeä :snotty: Vanhin poikakin on kotosalla keuhkoputkentulehduksessa, mutta onneksi ab-kuuri on alkanut jo puremaan ja olo helpottanut.

Kp17 ja ihan kuin olisin havainnut alavatsalla pientä nippailua ja molemmin puolin munasarjoja? Oletetusta oviksesta on vain 5 päivää, joten vielä saan odotella aika monta päivää ennenkuin odottelen menkkoja tulevaksi tai ei tulevaksi. Onko muilla ollut mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

Mukavaa päivää kaikille!

// Marrasmasu
 
Toivo tästä kierrosta mennyt, menkat alko tänään eli mulle saa merkata kp 1 yk 3. Näköjään tuo kierukan poisto on saanu kierron sekasi, kun ei mulla oo oikeen koskaan ollu näin pitkää kiertoa, 27 pv. Toivottavasti ei nyt kauheasti alkais noi kierrot heittelemään, kun on sit vähä vaikea tietää sitä hyvää aikaa kuusta. Mutta, kunhan näistä menkoista selvitään, aletaan taas innolla uus yrittäminen :heart: :hug:
Mukavaa päivää kaikille!!
 

Yhteistyössä