Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

80emilia,
Mulla on dpo 3(4) vasta.. kesti toi oviksen tulo pillereiden jälkeen.
Greippi mehu on hyvä, mulla oli kaikenmaailman vippaskonsteja kun poikaa tehtiin 3½v.. Greipit, vitamiinit, tulehduskipulääkekielto, lantionostot, asennot jne jne.. vasta kun join tota greippiä niin plussasin kaksi kertaa 2kk, toinen oli kemiallinen ja toinen oli tuo poika.. =)
 
Mullakin oli aikaisemmissa raskauksissa greippimehut käytössä ja niimpä taidan ostaa nytkin jos ei tärppää ensin. Join menkkojen ekasta päivästä ovulaatioon asti. Tiedä oliko vaikutusta vai ei, mutta jokainen lapsi sai alkunsa yk3 ja yk4 eli suht nopeasti tärppäsi. Tsemppiä kaikille!
 
Kovasti onnea Romanssille :heart: :)

Ja pahoittelut Tintulle :hug: niin harmillista...

Omaa napaa sen verran että kp 25/26-29 menossa!!! Iiks. Mulla on tosi vahva tunne, että olen raskaana. Monena iltana on ollut hieman ällöttävää oloa, ja viimeistään tänään aamulla kun nyyhkin katsoessani "kukkaron herraksi" ohjelmaa :D mietin että tän on parasta johtua raskaudesta :DDD Käväisin apteeksissakin jo mutta odotellaas tässä vielä pari päivää!
 
Ansukka, toivotaan että tuntemuksesi osuvat oikeaan! Minulla loppuisi kierto huomenna mutta kyllä mulla on sellainen tunne nyt että olisi viimeinkin tärpännyt. Testit on loppu mutta huomen aamuna taas testaan. Olo on aamuisin hieman flunssainen ja ns krapulainen, ei kuitenkaan oksettava olo. (Voihan kyllä olla että flunssa on ihan oikeasti tuloillaan). Ei ole sitä ällöä menkkaturvotusta vaan turvotusta ja paineentunnetta on ihan alamahalla kohdun tietämillä.
 
Mä tein testin seiskalta ja negaa näytti. Oho! Edellisen kerran kävin vessassa puoli kolmelta... Mut luulis jo 4,5h rakossaolon jälkeen kuitenkin raskaushormonia olevan virtsaan erittynyt sen verran, et jos olis raskaana niin olis ollut edes haamu tms. Mutta menkkoja odotellessa siis! Vähän sellainen hölmistynyt olo! :)
 
Romanssille suuren suuret onnittelut ja toivotaan että pieni on nyt tiukasti kiinni ja pysyy matkassa loppuun asti!!:heart:

Giraffelle näytti myös tulleen plussa, eli suuret onnittelut sinullekkin!!!:flower:Ja kp tarkottaa kiertopäiviä,eli monesko kiertopäivä on menossa. ja yk= yrityskierrot.eli monesko yrityskierto on menossa. mutta sun nyt ei tarvitte murehtia enää noita!!

Antsukka toivotaan,että sieltä vielä plussa tulis!

täälä olis kp 27/28-29 menos..toissa päivänä jotai olematonta rusehtavaa tuhrua,ihan tyypillistä mulla paria päivää ennen menkkojen alkua.No eilen ja tänään ei mitää??! eli tiedätte,että täälä on nyt sit toiveet korkealla ja kovalla ryminällä tullaan alas.28kp on ollut nyt kolme viime kiertoa...Jotenki yritän kyllä kumminki aatella ,et kyllä ne menkat sieltä tulee.kolme yötä on juilinu vattaa oikee kunnolla.Plaah..katotaan..

Ihanaa lauantain jatkoa!!
 
Kiitos teille! On tätä plussaa odotettukin, 9kk yritystä takana. Tuntuu että ehkä tämän kuuluikin mennä näin, la olisi 12.6. Minusta ihan paras aika jäädä vauvalomalle juuri kesän kynnyksellä. Kunpa vain kaikki menisi hyvin.
Hassua että just kun uhrauduin ja ostin ne kalliit digitaaliset ovistestit niin tärppäsi. Hymynaama tuli kp15 ja talletukset tehtiin kp14 ja 15. Kyllä on ihan raskautunut olokin nyt, väsynyt ja vilustunut. Kohdunalue tuntuu erilaiselta, niin kuin tuntui jo oviksen jälkeen. Rinnat kipeytyy koko ajan lisää. Täytyy viim alkuraskauden UÄ:n jälkeen uskaltautua tuonne odottavien ryhmään.

Koska Miinu aiot testata? Entä Ansukka, testaatko uudestaan?
 
Hei kaikille!

En oikein itsekään tiedä olenko oikealla palstalla. Meillä ei neljäs ole ollut mitenkään suunnitelmissa. Nuorimmainen on vasta 8kk ikäinen, ja ekat menkat tulivat elokuun lopulla. Siinä vaiheessa havahduin miettimään, että jos emme enempää perheenlisäystä toivo, niin pitäsi varmaan jotain ehkäisyäkin miettiä. :whistle: Kävin jo gynekologillakin, ja kierukkaresepti olisi odottamassa, mutta vielä en ole sitä apteekista hakenut.

Niitä seuraavia menkkoja tässä on nyt sitten odoteltu. Ennen edellistä raskautta kiertoni pituus heitteli 29-35 päivän välillä. Kun kp 35 tuli tällä viikolla täyteen, tein raskaustestin. Se näytti negaa. Olin hieman ihmeissäni, kunnes tajusin että viikkoa aiemmin ilmenneet menkkamaiset kivut ym. asiaan kuuluvat jutut olivat ilmeisesti oireita reilusti viivästyneestä ovulaatiosta. Jännitys jatkunee siten vielä ensi viikolle asti.

En oikein tiedä mitä ajatella. Kaikki järkisyyt sanovat ettei nyt todellakaan olisi paras mahdollinen tilanne uudelle vauvalle. Mutta kuitenkin... En tiedä olikohan se nega sittenkin jonkinlainen pieni pettymys kun vähän jo ehdin ounastella että saattaisinkin olla raskaana.
 
Huomenia!!!

Romanssi huomenis aattelin testailla...:whistle:

tänäänkään ei mitää vuotoa,ei tuhrua ei mitää..alavattaa juilii kyllä nii menkkamaisesti,että jotenki kumminki pelkään että kyllä ne sieltä alkaa. Mutta siis tänään kp28/28. Yks kiertohan mulla venähti 31 päivään,ja uskon että tällä kevyellä pienellä jännäämisellä on paljon vaikutusta kierron venymiseen...Niin kamalaa ku koko ajan kuulostelee tuntemuksia...pakko tehä se testi huomenna nii näkee jännäileekö turhaa!!!

Liljan kukka,kyllä sä ihan oikeas pinos oot!!tervetuloa vaan mukaan=)JA kokemuksesta sanon,että aina ne järkisyyt ei kumminkaa auta kun se vauva-ajatus sinne päähän tulee:D

Mä jään nyt sitten kuulostelemaan olojani:whistle:
 
Kiitoksia infosta miinu :)

Jos nyt tämä pysyisi.. toivon mukaan ainakin, oireet on kyllä niin vahvoja koko ajan eetä ihmettelen koska aikasemmissa raskauksissa ole mitään oireita ollut paitsi loppupuolella oleva närästys :D

Joten ehkä tällä kertaa
 
joo siis olisin testannu jos olsi ollu testi jolla testata...muisti teki temput. Olin ihan varma että kaapin perillä on yks testi mutta EI!!!:OEli tänää apteekin kautta kun lähden kauppareissulle.

ELi ei oo menkkoja vieläkää...JEI! Valkovuotoa sit sitäki enemmän,joka aiheuttaa sit ylimääräisiä sydämen tykytyksiä...Käyn vessas varmaa sata kertaa päiväs ku on nii kostee olo,et oon ihan varma et menkat on alkanu...Mut poissa ne on pysyny!!Mitää raskautee viittaavia oireita mulla kyllä ei oo...: /
 
Viimeksi muokattu:
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

Maanantai 7.10.

Kuumeilijat
nimim. (ikä)..............kp.............yk........lapset

Kengumamma..........22/28-30.....yk1..............11/-07, 03/-12 ja 02/-13
Popelid (30).............37/26-27.....tjot 9/13......P-07, P-09, P-12
Ansukka(34)............30/26-29.....yk2.............T-04, T-11, P-12
Miinu84(29).............29/25-28.....yk4..............P-07, P-08, T-11
tipi75(38)................28/20-23.....yk3..............T-04, T-07, T-10
marrasmasu(34).......19/28-30......yk2..............P-06, P-08, T-11
80emilia (33)............14/31............yk2...............P-00, P-02, T-05
Tinttu85 (28)...........12/27.........yk6...............P-04, T-08, T-11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)
Jadey (36)............xx/xx........yk1.............-08, -09, -11
Hede79 (34)...........42/28-30.......yk1.......t06, p08, p12

Taustailijat ja harkitsijat
Neljättä (29v).......................................-01(T), -04(T), -07(T)
KAS (32)..............................................-06(T), -08(T) ja -10(P)

Plussanneet
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/


Muutospyynnöt punaisella, kiitos!! :)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä