Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

mymosa
Mua sattuu, tuonne sivuille alas ja välillä viilteli häpykummun kohdille.. Äsken nousin sohvalta niin auts mitkä viiltämiset. Saunaan meinasin pyörtyä ja oli tosi oksu oli sen jälkeen.. Rinnat ovat perinteisen arat, mitä ennen menkkoja. Liiveistä ottaessa kivistää.

Ai miten kivasti kuviteltuja oireita :D

Mites Emilia, jännittää sun puolesta..
 
Jeah täällä päästy jo 29/26-30!
Noh tisseissä ei mitään...
vihlaisuja ei ole vielä tuntunut tänään alavatsalla.
Ehkä menkka jomotuksia tai ilmavaivoja mahalla.
Niin ja eilen oli päivällä aika kosteeta tuolla, mutta illalla miehen kanssa peiton alla puuhastelun jälkeen, kun kävin suihkussa kunnolla peseytymässä niin sen jälkeen oli koko illan kuivaa ku Saharassa ja nyt aamulla oli niin kiirus etten kerenny kurkkaa onko tilanne muuttunut... -> eikös kuivuus enteile menkkoja?

mymosa mullakin oli noita kovia vihlaisuja just noilla sun päivillä :) . Koskas uusia testejä?

jotenkin en kuitenkaan usko muuhun kun menkkoihin just Ton takii kun ovista en bongannut :( harmillista...
 
Kävimpä lääkärissä tänään ja ärhäkkä hiiva se löytyi, joten ei ihmetytä jos alapää on tuskassa kun limakalvot on huonona ja kuulema pieni haavakin löytyi?! Diflucan kuuri 3 taplettia yhteensä viikon ajan. Uskallan ottaa kun dpo 5 vasta menossa. Kaikkea sitä pitääkin olla!!! Ei ole ensimmäinen krt. Onneksi ei tullut ovulaation aikana koska nyt tonne römpsään ei työnnetä yhtään mitään!

emilia: pidät hullua jännityksessä :D

mymosa: jospa ne menkat ei alakaan?
 
Emilia edelliset raskaudet on tärpänneet huomattavasti iisimmin, yk2, yk2 ja kolmas oli kertalaukaisusta täysimetyksen aikana :D et ihan ennenkokematonta tämmöinen odottelu.. Mutta uskon ja luotan, että hänellä on tarkkaan suunniteltu päivä tulla luoksemme! :)

Tänään 14/26-30 oikealla alavatsalla vihloo niin maan perkuleesti ja tuntuu painetta myös. En muista kyllä tämmöistä ennen kokeneeni? Mut nyt tuli mies nukuttamasta lapsia, et täytyy vissiin alkaa "hommiin"? :D Palataan...
 
mymosa
No sitten jos ei menkat ala alkaa niin lähettävä hakee terot.. raskauteen en kyllä jaksa uskoa. kuvittelen kyllä oireita, kuvottaa.. närästää.. vihloo.. ja autosta noussessa vihlas häpykumpua ikävästi.. limaista vuotoa.. ääh.. :D
 
No niin... Palataas aiheeseen! Homma näyttää täällä etenevän hyvin, vielä jos ylihuomenna jaksais, niin sitten olis kyllä ainakin oltu luultavimmin oikeeseen aikaan liikkeellä.. :)

Uhhuh! Pahalta kuulosti marrasmasun vaivat! Toivottavasti lääkkeet helpottaa pian!!!

Mymosan haamut näytti mielenkiintoisille, etenkin toi jota oli muokattu näytti ihan siltä että selvä plussahan se siinä!! Oireetkin kuulostais hyvälle! Kyllä se elämä vaan välillä oikeasti yllättääkin ;) Peukut pystyssä!!

JA Emilialle edelleen kovasti peukut pystyssä!!
 
Voih, kurjan vaivan on marrasmasu saanut, mullakin joskus noita ollut. Edellisestä kyllä aika kauan aikaa... Toivottavasti pian ohi ja toiaan onni ettei osunut ovikseen!

Täällä iloinen omasta päivän rivistäni 30/26-30 näyttää hienolta!
Ei tullut täti vielä eilenkään, vaikka kuinka joka vessa reissulla kyttäsin :D .
Niin ja ei tullutkaan kuiva kausi ,kyllä Se johtu siitä peseytymisestä. Eli edelleen v.vuotoa riittää sellaista valkost ja tahmast... ;)
Tissit, hmm...harmikseni ne on tänä aamuna kipeytyneet täsmälleen samoista kohdista, kuin just ennen menkkoja. Kurjaa tämä oire enteilisi menkkoja tänään tai huomenna :( . Eikö ne nyt vois jättää vaan tulemasta jos oikein toivoo... :)
Päänsärky tuli myös kylään heti aamusta kera lievän kuvituksen.
Illalla hehkuin kuumana ja mittasin lämmöt 37,2 ja muutamaa tuntia myöhemminkin vielä 37,1. Niin ei sitten ainakaan Viel lämmöt eilen pudonnu.

Kiitos kun saan täällä jakaa näitä juttuja, vaikka kävis niin tai näin niin aina kannustetaan. Mahtava pino kun täältä ei joka kuukausi putoo pois vaan saa jatkaa samassa porukassa ja lukea teidän juttuja ja jännätä mukana!

Mites mymosa? Mihinkäs aikaan päivästä tuli täti viimekierrossa? Toivottavasta jättäis tulematta ja olis syyspallero kyydissä, hyviä nimittäin noi sun oireesi kyllä on ;)

Ai olet sinäkin Ansukka aiemmin noin nopsasti raskautunut. Mullakin siis yk3,yk3 ja yk1.
Hienosti ootte kyllä jumppailleet tässä kuussa, toivottavasti tuottaisi parhaan palkinnon :)

Jaahas sitten päivää jatkamaan.Piinaavia vessareissuja tänään tiedossa...ei punaista, ei punaista mä niin TOIVON <3
 
Turhia huolit mymosa. Et ole jäämässä yksin, onhan täällä moni muukin kuumeilemassa ja mulla nyt on niin skeptinen olo koko raskauden suhteen ja tänään kävi jopa mielessä etten kohta enään edes jaksa ja antaa olla jos ei ole tule :headwall: Tiedän, että on ihan typerä ajatus kun ei tässä olla kovin pitkään edes yritettykään, mutta pikkasen masentaa.. Yllättävän pitkään menee kropalta palautua kierukan jälkeen.

Eilen laskin kiertoa kun olen aina luullut, että mun kierto on ollut tarkka 28 päivää siis ennen kierukkaa, mutta mulla on aina menkat alkanut kp28 eli silloinhan kierto on ollut 27pvä, eikös se niin mene? Aletaan olemaan normeissa pikkuhiljaa.

Noh, tänään tällainen masis päivä jo ihan tämän hiivan takia :ashamed:
 
Minäkin olen täällä, hiukan vain ollut viimeviikkoina ylityöllistetty ja kaikki extra-aika kuluu sitten erääseen toiseen projektiin :D Onneksi se on niiiin mukava projekti.

Käyn kyllä lukemassa kuulumisianne ja elän hengessä mukana, jännitän ja toivon teille parasta mahdollista tulosta. Ja joka kerran kun alan kirjoittaa omaa kommenttia, kuuluu lastenhuoneesta erinäisiä nukutusvaatimuksia ja onnetonta nyyhkytystä.... Meillä on meneillään; "uskallan nukkua OMASSA sängyssäni" projekti myös. Voi tätä projektien täyttämää aikaa...

Työpaikallakin on siis aikalailla hommia ja kun ne tässä heti kohta helpottavat, pitäisi minun osatatehdä isoja päätöksiä. Kääk. Minun täytyisi osata päättää lähdenkö mukaan erääseen projektiin, josta joutuisin sitten jättäytymään pois, mikäli raskaus alkaisikin lähiaikoina. Se tuntuisi siltä, että olen pettänyt työyhteisöni, kun edes läksin mukaan, jos kerran tiesin, että saatan olla kohta raskaana. Mutta kun en ole. Aivan pian on vuosi yritetty ja tämä alkaa tuntua jo siltä, ettemme ikinä onnistu. Siksipä tuntuisi tyhmältä jättäytyä pois projektista, johon haluaisin olla osallisena, jos voisin. Entä jos raskaus alkaakin vasta puolen vuoden kuluttua. Tai vielä pidemmän ajan. Jos en lähde projektiin, enkä raskaudu, sitten olen surullinen kun en lähtenytkään. Ja jos lähden ja raskaudun, tunnen syyllisyyttä, että joudun jättäytymään projektista pois.

Oikeastaan, kierolla tavalla ihan hyvä, että on niin paljon muutakin stressattavaa, kuin alkamaton raskaus :D jospa se sitten vaikka alkaisikin.

Mutta asiaan:

Emilia ja Mymosa, mulla ei ikinä kestä hermot odotella tuossa vaiheessa, olen jo kaivanut testit esiin ja tehnyt :D

Tsemppiä teille!
 
Hellou! Mahtuuko mukaan?

Oon käynyt teitä lukemassa monesti, mut nyt tuntus sopivalta ajankohdalta siirtyä aktiivisemmaksi. emmin 31 v P 6/06, P 1/11, P8/12, yk 3?.

Eli meiltä löytyy kolmen kopla poikia, ja tietysti myös mies. Meillä ei ole ollu mitään ehkäisyä kuopuksen syntymän jälkeen, mies lupaili vasektomiaan, mut sit alko kummitella neljäs mielessä. Viime kesänä sain yhden km ja sen jälkeen mentiin vähän aikaa keskeytetyllä mut nyt sit taas kuumeillaan. Joten veikkaisin et toi yk 3 on ihan paikkaansa pitävä. Mut ihan niin vallatonta vauvakuumetta ei viel oo et olisin tikuttanu ovista, mut ehkä sit tulevaisuudessa sitäkin sitten. Kuopuksesta tikuttelin ja sillon tulikin plussa yk 6.

mymosa melkoisia viivanpaikkoja, toivottavasti olisi kuitenkin plussa. Mut mulla on myös ollu tota et kierto heittää häränpyllyä. Se voi olla oikeestaan mitä vaan 23-33 tällä hetkellä. Edellinen kierto oli 23 ja nyt mennään kp 30. Inhottaa ku kroppa prakaa. Toi viime kerto oli mulla kyllä kans ovuloimaton.

emilia testaamaan siitä :)

marrasmasulle pikaista toipumista!

Ja sen verran viel omaa napaa et tänään nega testattu ja tätiä odotellaan kp
30/30-33


Plussatuulosia kaikille!
 
KAS
Tervetuloa emmin :wave:

Meemii, tottakai lähdet projektiin mukaan, jos se sinua kiinnostaa =)

Mymosalla ja Emilialla onkin jännää....

Toivottavasti marrasmasulla on jo parempi päivä :hug:

Mulla ei mitään uutta. Dpo taitaa olla 6. Ensi viikon loppupuolella pitäs kuukautisten alkaa. Kauheen korkeella ei raskauden suhteen toiveet ole, kun ei ihan otollisimpaan aikaan taidettu keritä sitä yritystäkään toteuttamaan.

KAS
 
Jep Jep täällä VIELÄKIN piinailemassa nyt kp.31/26-30 Yk5 tässä nyt koko rivi kun uusiakin täällä.
Lämmöt oli eilen illalla edelleen koholla 37.3-37.1c vilutti ja hikoilutti vuoron perään :)
Nyt aamusta vähän ehkä menkka tuntemuksia vatsalla.
Niin ja rinnat vähän kipeemmät ja varsinkin vasen ulkosivusta ja Se tekee sen aina just ennen menkkoja :(:( nyyh!
Enkös mä vaan voi laittaa jalat ristiin tänään koko päiväksi ja estää niitä alkamasta ;)
Noh silti tänään aikasta jännä päivä jospa kuitenkaan ei menkat alkais... Ainahan sitä joka kuukausi me kaikki toivotaan <3

Niin ja huimasti tervetuloa emmin -> sieläkin jo aika jännät paikat jospa nega vielä kääntyis plussaksi :) . Vaude kuinka meillä onkin ihana ryhmä jo kasassa :)

Niin ja meemii ehdottomasti mukaan projektiin. Täällä maailmassa eletään tässä hetkessä ja tehdään päätöset sen mukaan, että tulevasta ei voi tietää ja siksi toimitaan sen mukaan kuinka asiat on nyt ja tässä :D .

Mites mymosan aamu?

marrasmasu ihan oikein olet nyt kiertosi laskenut! Ja täällä kans noita samoja luovutus ajatuksia ja ootahan vaan jos täti tulee nyt niin on itku taas lähellä :'( . Noh mulla gyne varattu ens kierron puoliväliin. Voih kumpa sen pääsiskin perumaan niin, että olis plussa testissä :) Kääk mikä päivä edessä ja vessa reissulle joka kerta varmaan jalat tutisten...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Tervetuloa emmin ryhmään, jospa saisit vielä plussan testiin tässä kierrossa?

emilia: nyt ihan oikeasti jo sitä testiä tekemään!!! Lämmöt ja kaikki enteilee hyvää. Hopi, hopi!!! :)

Meemii: minä myös olen sitä mieltä, että on elettävä tässä hetkessä ja se mitä tulevaisuus tullessaan ei voi ennakoida etukäteen. Mäkin vaihdoin työpaikkaa vaikka kuopuksen yritys oli käynnissä. Joulukuussa aloitin ja helmikuussa plussa.

Nyt mahdollisesti dpo7 ja eipä oikeastaan mitään tuntemusta tämän hiivan lisäksi. Onneksi huomenna saan taas ottaa lääkkeen ja sit vielä ma, joten eiköhän se niillä taltu?

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
 
mymosa
Emilia, mä taas antaisin mitä vaan, jotta saisin noi menkat tulemaan ihan luomuna.. mutta mä tiedän jo oman kroppani.. ei tule. Eli koetan ens viikolla saada ajan gynelle.

Mutta niin hyvät hermot mullakaan ei ois, että pystyisin odottelee noin kuten Emilia :D
 
mymosa
Mä siirrän nyt ajatukseni pois vauvoista ja alan tekee soittolistaa häihin.. Että saadan sinne miehen verjnuarmun, belphegorin, dimmun lisäks vähän tanssittavampaakin musaa, ysärii, twilight saga musaa ym
 
Kiitos tsempityksistä ja joooo hermot on tiukalla, mutta kun en sitä ovistakaan bongannut niin toisaalta voiko tästä saada positiivista tulosta?
Noh ei menkkoja ainakaan vielä, mutta harmikseni päivää on vielä liian kauan jäljellä :(
Rinnoissa päivänaikana kipuilu lisääntynyt sekä vatsassa :( nyyh!
Mä en niin mee enää tänään vessaan ni pääsen ainaki huomiselle ;)
Voikun joskus saisimme vielä sen pikkuisen <3

emmin ehkä ei vaan näy jos ovis ollu myöhässä?
 

Yhteistyössä