Neljättä odottavat

No niin, nyt ollaan kotiuduttu kaikkien tyttöjen kanssa terveyskeskuksesta ;)
Eli terv. hoitajalle ei ollutkaan jonoa vaan silläaikaa kun olin riisunut pikkuneidin ja käytiin vessassa niin isot likat istu jo sen vastaanotolla ja keskimmäinen analysoitu eli tavallinen flunssa ei muuta.
Pikkuneitillä punotti hieman toinen korva eli lekurijonoon jossa sit oltiinkin 1,5h, huoh :ashamed: Moneen kertaan ehti neiti jo hokee et lähetään kotiin vaik kuinka anto piirustuspaperii ym. mut lopulta sit päästiin lekurin pakeille ja neitihän ei edes suostunut katsomaan koko setää, peitti silmänsä. Lekuri katsoi korvat uudestaan ja sano et molemmat korvat punoittavat hieman ja kirjoitti antibiootin sekä silmätipat kun illalla tahtoo rähmiä. Ollaan siis selvitty tähän asti ilman mitään korva ym. tulehduksia et koputan puuta kyllä ;)
Esikoiselta otettiin pikaviljely kurkusta sekä verikokeena tulehdusarvot. Terkka oli sit sanonut sille kun pikkuneiti ei suostunut yhtään olemaan siinä huoneessa et näyttääkin niin kipeeltä et kirjoitti saikkulapun amista varten tuonne torstaihin asti. Nyt sit soittivat puol 2 että pikaviljelyssä ei mitään mut tulehdusarvot 84 et huomenna uudestaan et ottavat pikaviljelyn ja sit lekuri perään. Anto ensin ajan puol 10 mut sanoin et mulla neuvola et en millään ehdi ajamaan 30 km välimatkaa et aikasintaan 10 ehdin mikä sit kävi.

Huomenna siis aamusta neuvola ja sit tuon esikon kanssa toiselle puolelle kuntaa lekuriin niin iltapäivällä käympi päivittämässä tilanteemme ;)
Jaksuja kaikille, palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 38+3 :heart:
 
Jee, tänään jo paremmat keikat neuvolassa että lekurissa ;)
Neuvolassa oli, tiesin kylläkin kun oma terkka lomalla niin se ihana vanha tuttu terkka joka pikkuneidin aikaan :) Sillä kun on kaikki niin rutiinia niin ei se ollut mistään huolissaan, verenpaineestanikin sanoi että sit vasta kun alapaine on yli 95 niin sit pitää huolestua ja nyt mulla oli ihan kivasti eli 134/84 kun taas nykyinen ollut jo tuosta 84 alapaineestakin jo hiukka huolissaan ;) Paino oli tippunut 1,2kg mut nyt ei kyllä ole turvotustakaan ja sf mitta oli 37cm et sentillä pienentynyt ja tämä terkka sanoi että on laskeutunut ja kiinnittynyt jo lähtöasemiin =) Painoarvioksi meinasi 2,9kg ja et syntyessään olisi varmaankin sen 3,2kg. Luotan hänen arvioihin koska pikkuneidistäkin oli vain 100g heitto ;)

Sit esikon kuulumiset eli oltiin jo hyvissä ajoissa siellä toisessa päässä kuntaa, typerää ajamista ensinnäkin mut minkäs teet. Neitillä katsottiin ensin tulehdusarvot jotka laskeneet mut silti vielä korkea. neiti pääsi heti 10 lekuriin kun alko päivystys ja lekuri kirjoitti sille sit benisiliinikuurin ja ihmetellyt miks ei jo eilen ole kirjoitettu kun tulehdusarvo sen verran korkea.
Mies kävi aamulla työterv. huollossa ja sai pari päivää saikkuu kun sillä kans tuota kuumetta mut eiköhän sekin siitä sit parane mahd.pian =) Eli eiköhän tämä tästä, elämä taas voittaa kohta ;)
 
:wave: Mitäs tänne kuuluu?
Tyttö on toistaiseksi rauhallinen ja tyytyväinen, oman aikansa kuitenkin ottaa.. :D Sitähän mä vaan, et miten kummassa sitä kerkee taas kaiken muun tekee kun itse sohvalla tissi suussa nalkissa..? Mites muut? :D
 
Huomenta!

Tosi ihana kuulla susta Ristiinkulkija ;) Kyllähän kaikki menee sit omalla painollaan ihan varmasti. Hyvä että prinsessanne on tyytyväinen typykkä :heart:

Täällä ei kummempia, iltasella tulee tiuhaan kivuttomia suppareita mutta yönaikana häipyvät, Onneks =) Tää vauveli kun on muutenkin pieni niin parempi et pysyy masussa mahd. pitkään et ehtii saavuttamaan sen hiukka yli 3kg edes :heart:
Mies tietty pienessä paniikissa et koska koska ja muistuttelee mua et sanon sit ajoissa ja hokee et ajomatkaan menee sen 45min jne. voi sitä reppanaa välillä :D

Mä sain pikkuneidin nyt "isojen tyttöjen" huoneeseen, nukkui jo toisen yön siellä eikä yhtään herännyt yöllä. Aamulla tuli reippaana kun ensin oli käynyt aamupisulla niin herättämään meidät ja nyt katseleekin pikkukakkosta. Nyt kun ollaan oltu kipeitä niin yöt olleet tosi levottomia ja viimeisen kk muutenkin nukkunut meidän välissä niin tää on ollut luxusta nää kaks yötä =)

Mut nyt aattelin mennä aamukaffelle, eilen sain melkeen siivottua niin tänään oisi enää pikkuneidin tavaroiden siirtelyä tuonne tulevaan huoneeseen ja isot likat saisivat katsoa omansa vielä sieltä mitä säästävät, mitä menee varastoon ja mitä ottavat möksäänsä. Isot likat saivat kyllä niin ihanan siitä mökistään, välillä olen ihan kateellinen :whistle:

Tulkaahan kertoilemaan kuulumisenne, palaillaan :wave:
Ävm 70 ja " pikkukakkonen" 39+0 poks'
 
Moips!

Jospa nyt tyttö antais äidin vähän kirjoitella :D
Muut lapset ovat mummulla ja ukilla kylässä. Mä en ole silti saanut oikein mitään aikaiseksi, vaikka mitä poiti tehdä :ashamed: Tai vähän normi juttuja, kuten pessyt pyykkiä ja silittänyt. Kävin vähän ostoksilla "yksin" pitkästä aikaa. Ostin pääsiäisjuttuja, kun ajattelin että tänä pääsiäisenä laitetaan ruohot ja muut ajoissa, ja askarrellaan kortitkin pitkästä aikaa. Pari vaatettakin jopa raaskin lapsosille ostaa ja sitten ihan normi ruoka ostokset.

Ristiinkulkija Nukkuuko teidän tyttö siis hyvin?
Kun musta tuntuu, että tuo mun nukkuu melko huonosti, ainakin yöllä :ashamed:
Valvoo pahimmillaan yli kahteentoista. Sitten herää 2-3 kertaa ja saattaa valvoa vähän silloinkin. Aamulla on herättävä viimeistään klo:7. Olen ollut melko väsynyt viime aikoina :ashamed:
Taitaa masuvaivojakin olla :(
No nyt tyttö heräsikin taas..

Hyviä vointeja kaikille! :hug: :heart:
Tiukun äiti ja pikkuneiti :heart:
 
Me tultiin eilen matkalta kotiin,ja oli kiva viikko =) Hotelliin karattiin kaksin yhdeksi yöksi,muuten touhuttiin perheen kanssa,käytiin kylpylässä yms.
Tänään on sitten pyykinpesua ja kouluun ja töihin valmistautumista..arki ei kyllä huvita :ashamed:
Mutta tämä kevät on kyllä kesään asti aika rentoa,luvassa on laivamatkaa ja lapsimessureissua,niin aika kuluu nopeeta kesään.
Itsellä on flunssanen olo,mutta toivottavasti ei tästä pahemmaksi tule..to ois rakenneultra ja sitä odotellaan =)
Toivottavasti Tiukun äiti saa levättyä!meillä tuolla kuopuksella oli paha koliikki,ja vähän pelottaa jos nytkin vauva vaan huutaa ja huutaa.. :ashamed:
 
heippa!

Kiva kuulla susta Tiukun äiti ;) Eikös se ollut tarkoituskin et saat hiukan huilahtaa kun isommat mummolassa ;) Et nyt ota paineita tekemättömistä töistä, vaan nautit olostasi vauvan kanssa kahdestaan :heart:

Hipsu Onnittelut puolenvälin saavuttamisesta :flower: Täällä edelleen ollaan kuten huomaat, ei siis mitään tapahtunut lomasi aikana ;) Kuulostaa tosi ihanalta teidän viikko ja tulevaisuuden suunnitelmat =)

Eipä tämä vauveli sit kuitenkaan halunnut syntyä ainakaan meidän hääpäivänä ;) siis onhan tässä vielä tätä vuorokautta jäljellä mutta ei mitään sinne viittaavaakaan et nyt noiden kahden supparipäivän jälkeen kyllä asennoidun et yli mennään =)
Esikko teki meille ihanan hääkakun, muuten kerma mut koristeeksi teki sit marsipaanista tosi söpöt istuvat possut ja ruusut vihreine terälehtineen ;) Aivan mahtava kakku, ei kyllä äitiltään perinnyt tuota näperrystaitoa, tullut hieman kauempaa :D
Minä sit tein valkkari-kermaperunoita, uunijuureksia ja naudan paistia ruoaksi :p Ei tässä mua ainakaan oisi houkuttanut lähteä minnekkään syömään ja nyt ainakin sai just sellaista mitä itse halusi ja masun täyteen.

Höh, mä luulin et mun olo on jo parempi, tänään korvat ihan sairaan tukossa, tuntuu et pää vain humisee enkä edes kuule kunnolla :ashamed: Miks tää tauti ei voisi jo jättää mua rauhaan :headwall:

Nyt jatkamaan sohvalla makailuu, ei jaksa muuta :ashamed:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 39+1 :heart:
 
Tiukun äiti :hug: Jokainen lapsista ollut omanlaisensa nukkuja, esikoinen ei nukkunut kuin 20min pätkiä.. toistaiseksi pienimmäinen nukkunut tosi hyvin, ainahan tilanne voi vielä muuttua.. Mie tainnutan hänet antamalla pullosta aamulla lypsettyä maitoa, niin saa reilumman satsin nopeemmin. Mitä täydempi maha sen pitemmät unet.. :D Ei sitä tässä kun on kolme muutakin niin kerkee istumaan koko päivää tissi suussa, eikä sitä jaksa jollei itse saa nukuttua. Itse oon tuskaillut et missä välissä kerkeän lypsämään..saa nähä joutuuko sitten kohta korviketta antamaan :ashamed: , mut jos se on yöunien hinta niin ehkä sitten niin.
 
Hyvää naistenpäivää kaikille! :flower: :heart:

No mä en siivoillut, vaan olin laiska ja lepäilin :D
Tyttö tuli eilen kotiin. Pojat lähtivät vielä mummun ja ukin kanssa kylpylään.
Eilen käytiin tyttöjen kanssa isomummoa katsomassa ja tänään isomman tytön kummitädin kanssa ostoksilla. Ja ollaan vietetty laatuaikaa "tyttöjen kesken" muutenkin :heart:
Sain vihdoin ostettua itselleni kahdet uudet imetysliivitkin :) Huomenna on sitten jo vauvan lääkärineuvola. 16.3 on mun jälkitarkastus ja 23.3 tytön 2v neuvola. Pitää täälläkin "hehkuttaa". Tyttö meinaan pissasi ensimmäistä kertaa pottaa. Meni siis ihan itse :heart: Jospa vihdoin rupeaisi potalla käymään :)

hipsu79 Onnittelut täältäkin puolenvälin poksumisesta :heart:
Mulla on näköjään mennyt niin, että joka toinen lapsonen nukkuu hyvin. (Esikoinen ja tuo "kolmonen" ) Ja joka toinen huonosti. (Eli nuorempi pojista ja nyt tämä pikkuneiti)
No seuraavan pitäisi nukkua sitten taas hyvin :D (juu, huono vitsi, anteeksi :ashamed: )
Toivottavasti teidän vauva nukkuu hyvin :)

Hyviä vointeja kaikille ja nauttikaas masuistanne! :hug: :heart:
Tiukun äiti ja pikkuneiti (jolle ei millään keksitä nimeä ) :heart:
 
Hienoa Tiukun äiti että olet saanut nauttia laatuaikaa tyttöjen kanssa :heart:
Kyllä se siitä lähtee tuo pottailu sujumaan, pakottaa kun ei voi niin mentävä niiden omilla ehdoilla ;) Ensimmäinen onnistuminen kannustaa toista tekemään useamminkin, kohta saat huomata et tyttö käy itse aktiivisesti potalla ;)

Jospa tämä tauti nyt alkaisi talttumaan, tunti sitten pääsin neuvolasta ja sain 7pvän antibioottikuurin korvatulehdukseen. Vasemmasa korvassa märkää, oikea terve mut vasen nyt kipuillutkin enkä kyllä muista et näin aikuisikänä oisin korvatulehdusta sairastanut mut eipä se voi kovin paha olla kun olen pystynyt sinnittelemään tähän asti koska samanmoista kipua tuntunut jo viikonloppunakin :/
Neuvolassa muutenkin kaikki ok, paino oli tippunut -300g viikossa eli nyt sitten 2vkon aikana -1,5kg, verenpaine oli ekaks 140/80 mut mittas sit uudestaan ja sai 126/ 74 mitä ei sit taas ole ollut aikoihin =) Kyllä tää vauveli on kuulemma selkeesti kiinnittynyt jo lähtökuoppiinsa. Ensviikolle sain ajan ja sit totesikin et on vika kerta et seuraava on äippäpolin yliaikaiskontrolli, iikkk........ tässä täytyy nyt sit oikeesti alkaa asennoituu et parin viikon pääst meil on jo kenties vauveli maailmassa :whistle:

Tänään kyl ostin sit sen vaippapaketin ja vanutupot että puikot valmiiks ettei kotiväen tartte sit kaupassa ihmetellä mitä pitää ostaa ja lisäks aamupäivällä pesin sen taittuvan hoitoalustan valmiiks ettei tartte kuin heittää paikalleen kun alkaa sitä tarvitsemaan.
Tänne ei siis muuta kummempia, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 39+3 :heart:
 
Ihanaa, tyttö nukkuu. Sain tiskattua ja siivottua keittiön :D
Sitä nauttii nykyään jopa siitä, että saa rauhassa siivoilla.

Äiti vm70 Pikaista paranemista! :hug:
Kovasti täällä jännitän, milloin teidän pikkuinen päättää syntyä :heart:
Paljon jaksuja viimeisille päiville :hug: Ja voimia koitokseen :)

Eilen oli pikkuneidin 2kk neuvola. Hyvin on kasvanut . Mitat nyt pituus 59cm ja paino 6160g :heart: Suunnilleen saman kokoinen kun sisaruksensa ollut saman ikäisenä :)
Eilen vauva oli tosi itkuinen :'( Johtuikohan siitä rokotteesta. Täti sanoikin, että voi masu tulla vähän kipeäksi. Tyttöllä taitaa olla muutenkin olla herkkä masu, joten ihan varmasti sattui :(
Onneksi nyt vaikuttaa tyytyväiseltä.

Iloista päivää ja hyviä vointeja kaikille! :hug: :heart:
 
Meillä oli rakenne-ultra ja hyvin vauva voi.Oon nyt 5 kertaa nähnyt pikkuisen ultrassa,ja eiköhän se ole alettava uskomaan että kaikki on hyvin,kun mitään poikkeavaa ei ole löytynyt =) Poika olisi taas meille tuloillaa,taloudellisesti tämä onkin järkevintä,sillä tytön tullessa olisi joutunut ostamaan ihanuuksia kaapit täyteen :LOL: On ihana saada vauva enkä erityisesti ole kumpaakaan toivonut,esikoistyttö löytyy niin onhan meitä 2 naista täällä =) Luulen kyllä että tyttö huokaa kun kuulee 3:sta pikku-veljestä,kun kaksikin on sille välillä liikaa :LOL:
hipsu ja poitsu 20+4
 
Onnittelut Hipsu :flower: :heart:

Täällä siis edelleen kasassa vaikka anoppi jo taas ehti aamulla soittelee et vieläkö sä oot kotona :eek: Sanoin että yli mennään kuten kaikki muutkin! No, toivottavasti ei ala taas sitä jokapäivästä puhelinrumpaa koska se rasittaa mua :headwall: Muut on kaikki sanoneet mulle et ilmoittele sit kun vauveli on syntynyt etteivät rupea mua häiritsemään et joko, joko et ei tunnu kivalta =)
Tänään pitäis jatkaa siivoiluja kun eilen jäi kesken, lupasin pikkuneidille et laitetaan sen tulevaan huoneeseen muumiverhot, isosiskojen peruja ;) Meikä kun säästellyt kaikki mahdolliset vaikka likat jo noin isoja :)

Mut eipä siis kummempia, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 39+5 :heart:
 
Tänään tasan 40 :heart: poks' ei tuntemuksia suuntaan tahi toiseen ;) :wave:

Tulen kirjoittelemaan paremmalla ajalla, tänään siivousta ja saunomista ja ehkä sitä kolmattakin ässää, ainakin mies eilen sanoi et pitäisikö kokeilla kaikki vaik ei kyllä pikkuneidistä tehonnut :)
Palaillaan, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "p-k" 40 :heart:
 
Täällä ei kummempia, anoppi se sit jaksaa soitella ja päivitellä kun vauva ei ole vieläkään syntynyt :/ Kyseli jo et mitä ne neuvolassakin sanovat et kuinka ne nyt voi näin päästää sen yli. Sanoin sille et 2vkoa saa mennä yli ja sit vasta alkavat tekemään jotain et näin oli pikkuneidistäkin vaikka huomenna antavatkin jo neuvolassa seuraavalle viikolle sen äippäpoliajan :) Aattelin et jos saisin tällä olla sit edes muutaman päivän rauhassa :ashamed:
Lauantaina siivoilin urakalla, pesin sit vaunutkin ja eikä se sisus lähtenytkään puhtaaks vaikka kuinka pyöri tehopesus konees kaikki mitä irti lähti :ashamed: No, vaikka en mikään näppärä ompelija ookkaan niin eilen sit ompelin useamman tunnin niiden vanhojen päälle uudet sisukset vanhasta froteisesta nallepussilakanasta jonka kirpparilta löytänyt eurolla ;) Haastavin oli se kuomu mut sain kuin sainkin senkin vaan tehtyä, hiukka olin sit itsestäni ylpeä ja muutkin perheen jäsenet tykkäsivät uudistetuista vaunusisuksista :)

Mut nyt hetkeks telkun ääreen, palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 40+2 :heart:
 
en varmaan vastaisi koko anopille,mun anopilla ei oo kyllä edes minun numeroa :ashamed:
Ei ole itsellä mennyt yksikään raskaus yli,yksi on mennyt laskettuun päivään..nyt varmasti tämä nelonen ei synny millään ja saan kesä helteellä olla 2 viikkoa ylimääräistä mahan kanssa :LOL:
Maha tuntuu kasvaneen ihan hirveesti,kauhea pallo tuossa edessä :) ja kovasti käy melske mahassa.Ihmeitä meille ei muuten kuulu taaskaan =)
Hipsu ja möykky 21+1
 
Täällä oli tänään neuvola ja eikös painoa ollu tullut sit ihan 1,6kg vko :eek: mutta osa turvotusta enkä mä muutenkaan jaksa enää miettiä koko painoasiaa. Sf mitta oli taas sentillä pienentynty eli 36, pissa puhdas ja verenpaine 134/76 ja yliaikaisajan sain äippäpolille vasta to25pv ja maanantaina viimenen neuvola kun haluaa vielä tuon verenpaineen kattoo.
Nyt sit kun neuvolassa kokeili taas sen vauvelin kiinnittymisen niin sattu ihan hitosti kun paino ja sen jälkeen on tuntunut ettei pysty edes istuu puhumattakaan kävellä kunnolla kun painaa :/

Mut nyt mentävä hakee likat koulusta :)
Palaillaan :wave: Hirmuisesti jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja p-k 40+3 :heart:
 
me tilattiin äiteelle kanavatyö meidän yhteis tenava kuvasta.
eli mä ja mun sisarukset.ei vieläkään oo tullu.
ehkä ens viikolla viimmeistään.

pääsiäisen jälkeen sit meidän elämä mullistuu.
tyttösemme (4v4kk) aloittaa päiväkodissa ja
nuorimmaisemme (2v4kk) aloittaa likan nykyises hoitopaikas.
se on raju muutos kaikille.
likka odottaa innokkaana päästä isojen lasten päiväkotiin
joten vaikuttaa hyvältä.

maanantaina kävin taas labras verikokees.
perjantaina seinäjoelle ultraan ja tutkimuksiin.
kunpa saatais selvyys niihin kohtauksiin.
(3-4h oksentelua ja kova pyörryttämistä)
neuvolassa lääkäri epäili korvissa olevan jonkin vialla
mut seinäjoelta ku aika tuli niin käskettiin anemiatutkimuksiin.
sen takia olin verikokeis.

neuvola lääkärissä oli paikat pysyny visusti kiinni
eikä oo ees pehmennystä havaittavissa.
eli paineen tunne ja supistelut ei oo vaikuttanu.

vauva on perätilassa.mut en murehdi "vielä" sitä.
kääntyköön tai ei.kyllä se ulos tuloo..

ny vaan sais alkaa lumi sulamaan ja kesä tulemaan
niin sais kaivaa pyörät varastosta.
siitä mieleen..kuinka te pyöräilette loppu raskaudes?
tämä on mu eka raskaus ku mulla on mahd. pyöräillä,
mietin vaan onko pyöräily hyväksi rv30 jälkeen?
 
pyöräilin vielä 39+1 neuvolaan kun odotin kolmosta,joka silloin illalla sitten syntyi =)
Äitini aina kauhisteli että vauvan pää painuu littanaksi kun pyöräilen :LOL: Ihan normaali pää oli..ja äiti sanoi että siksi sinulle meni ne lapsivedet kun pyöräilit..eiköhän nuo ois voinut mennä muutenkin kun oli tosiaan jo 39 viikko menossa :LOL:
Mutta nytkin odotan että pääsen pyöräilee,käveleminen on yhtä tuskaa..
 
Tänään poksu 41 viikko :heart: Ei siis merkkiäkään et toinen haluaisi tulla pihalle mut viimeistään to 25pv käynnistetään jos ei ole ymmärtänyt sitä ennen yksiötään jättää :)
Olen kyllä jo toiveikas huomiseen kun kakkonen syntynyt 41+3, kolmonen 41+2 niin huomen oisi sit 41+1 ;) esikko ollut poikkeus 40+2, se ei ole silloin ymmärtänyt et ollaan Hämees ja tunnetusti Hämees ollaan hitaita ja jahkaillaan :D

Mamma uskomattoman kauan on mennyt teidän lahjassa :/ Mut ainutlaatuinen, ihana keksintö :) Toivottavasti pian saisitte sen äidillenne.
Mikä on vointisi nyt? Toivottavasti parempi :hug:

Mut palaillaan, mentävä jotain puuhastelee :wave: Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 41+0 :heart:
 
Siis tää on ihan pakko jakaa teidän kanssa B)
(koska ehdottomasti ihan kaikkia kiinnostaa :D )
Tuli se kuuluisa täti kylään :D :eek: Siis jo nyt. Ennen kun mulla on alkanut kuukautiset n.6kk-11kk synnytyksen jälkeen, niin kun tuolla vauvakuumepuolella sitä kirosin joskus.. :ashamed: Mutta nyt, kun ei miestä ole, eikä lapsosia lisää tule, niin eikös jo nyt ala. Olis mun puolesta voinut pysyä poiss ainakin sen vuoden.. Just, mun tuuria.. :(

Hyviä vointeja kaikille! :hug: :heart:
Tiukun äiti ja pikkuneiti 2kk :heart:
 
No voi Tiukun äiti :hug: Voihan se olla et nyt oli mutta sit jäävät taas pois, toivotaan ainakin parasta ;)
Onnea, eikös teillä tänään ole pikkuneidin ristiäiset :heart:
Onnittelut myös teidän 2-v neidille jos en jostain syystä ole tiistaina onnittelemassa vaikka epäilen kyllä et silloinkin yhtenä :D

Täällä ei siis merkkejäkään suuntaan tahi toiseen, nautitaan siis näistä viimeisistä päivistä ;)
Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 41+1 :heart:
 
Minulla on ollut mieli maassa kun exän kanssa taas tullut tapeltua..huokaus :ashamed:
Onneksi nykyinen mies on tukena ja ihanuus =)
Tiukun äiti:Minulla on aina alkanut menkat kuukausi synnytyksestä :ashamed: mutta viimeksi söin sitten imetysajan niitä minipillereitä ja ei ollut vuoteen menkkoja :)
Meillä ei ole tarkoitus vauvoja hankkia vähään aikaan ja joku pitempi aikainen ehkäisy olisi tämän jälkeen kiva..kierukka vaan epäilyttää,joten saa nähdä mihin päädyn..sterilisaatioon ei kyllä lähdetä kun haaveilaan iltatähdestä vielä joskus =) Onko muut miettinyt ehkäisyä?
Nyt ulkoilemaan koko perheen voimin!
Hipsu ja paketti 22+0
 

Yhteistyössä