Neljättä odottavat

Äiti vm70 Kiitos hyvää minulle ja muulle perheelle kuuluu =)

Tiukun äiti Ihan on pojan virallinen nimi :) Hyvin on meillä mennyt, vauva on kiltti tapaus. Hyvin nukkuu ja hyvin syö. On kyllä ihana vauva (kuten jokainen äiti varmasti ajattelee omastaan :) ), ihania hymyjä jo suo ja omaa vauvakieltä jo jonkun verran juttelee. Pelkäänpä pahoin ettei vauvakuume katoa koskaan, olisi se ihana vielä viides ellei peräti kuudeskin. mUtta mutta, mies on vähän sitä mieltä et tässä meidän lapset nyt on. Tosin jo toisen lapsen jälkeen ajatteli et riittää mut niin vain mieli on muuttunut hälläkin. Mutta eipä tässä nyt vielä sellaisia murehdita, nautin vain täysin siemauksin tästä pienestä miehestä ja vaikka meille ei enää lapsia tulisikaan niin olen enemmän kuin onnellinen jo näistä olemassa olevista =) :heart:

Käyn aina välillä kurkistelemassa teidän kuulumisia ja jännäilen täällä teidän puolesta. Kohta teilläkin on jo omat tuhisijat sylissä

Säde :heart:
 
Tiukun äiti kiitos :hug: Älä ole huolissasi teidän pikkuneidin potalle opettelusta ;) Mä olen jo kolmen kanssa tullut siihen tulokseen et väkisin ei saa, tulee vaan kammo et ihan itse ovat jokainen neiti siinä 1,5v iässä alkaneet harjoittelemaan milloin milläkin tuloksella eli välillä sit tullut hetkellisiä taantumia ja sit taas uudestaan. Toisaalta parempikin ettei pikkuneitisi ole aktiivinen ennen vauvan syntymää koska se voisi taas tuoda pidemmänkin taantuman asiaan eli kun vauva syntyy niin voipi vaikka alkaakin käydä potalla reippaasti et haluupi näyttää isommalta tytöltä jo :D Lapsukaiset ovat niin yksilöllisiä :heart:

Mä kävin eilen hiihtää :D :D Arvaa et nautinko, siis niin ihanaaaaaaaaa!!!!!!!!! Siel olis ollut sellainen tasanen 1,5km lenkki mut erehdyin siitä kun ne ladut on hieman muuteltu aikaisemmista vuosista kun asutusta tullut sinne metsikköön ;) Alussahan oli tosi tasasta sen reilu 2km mut sit tuli loivaa ylämäkee eli jatkoin vaan eteenpäin kunnes 3,5km kohdalla tajusin kavuttuani jälleen suht loiva n ylämäen et kohtahan alkaa ne järkyt alamäet eli ei muuta kuin käänny takas kun siellä todellakin ladut et toista puolta menet ja toista puolta takas, sit takas tullessa osasin mennä sit sille "suolenkillee" mistä mieheni oli jo puhunut ja sanonut et hiihdät ainoastaan sitä et muualle sit mene, kilometreä tulikin sit sen 8km mut aikaa kyl meni 1h15 :ashamed: Esikko oli kanssani mut se hiihti alun jälkeen omaan tahtiin eli samaisessa ajassa reilu 10km ja siihen sit mahtuukin 3km ainakin suht jyrkkiä nousuja ;) olin mä aika puhki mut onnellinen =) Lauantaina taas viimeistään uudestaan ;)

Täällä ei kummempia, palaillaan :wave: Jaksuja kaikille ja eritoten Tiukun äitille tulevan viikonlopun koitokseen :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 31+5 :heart:
 
Heipsan!
Kyllä vakaasti siltä näyttää että Tiukun äiti päässyt hakemaan nyyttiänsä ;) Ensviikolla siis kuulumisia odotellaan et kumman saanut ja miten mennyt :heart:
..... Tai sit me taas tehdään vääriä johtopäätöksiä kun ainakin huomasin et eilen 10 jälkeen aamupäivällä kirjoitellut tuolla tammikuisissa ;) Jos vielä olet yhtenä niin älä loukkaannu meidän mietteistä :ashamed:


Kyllä nää yöt on risasia :ashamed: miks ei nyt sit saisi nukkua vielä kun voi eli tavallaan varastoon, ehtii sitä ihan riittävästi noita yöheräämisiä :headwall: Lisäks vielä näkee unia et tää on poika enkä rakasta sitä, sit kun herää niin sit itkettää ihan kamalasti etten osaa hyväksyä jos poikana syntyy :ashamed:

Meidän pikkuneidistä on nyt kertaheitolla tullut iso tyttö :heart: Jätettiin riskillä vaippa kokonaan pois, jopa yövaippa kun en sit rupee illalla taistelemaan asiasta ja kun aamusin herää niin sit hetken päästä menee potalle. Muutaman päivän aikana olen oppinut tuon neitin suht säännöllisen "pissarytmin" ja kun ilmoittaa kiltisti et pitää päästä tai on menossa potallo kuten itse sen ilmaisee ;)

Mun piti mennä tänään hiihtää kun keskimmäinen treeneissä mut esikko lähtikin Lahteen shoppailemaan niin tarvitsee nyt sit katsoo et menenkö sit ollenkaan vaiko sit aamupäivästä vielä tähän lähelle kun ajettu meistä reilun kilometrin päähän ladut pellolle. Meili kovasti halajais ladulle, oli se niin ihanaa keskiviikkona =)

Nyt mentävä hieman siivoomaan, huomenna tulossa porukkaa kun tupperit ;) Palaillaan ja jaksuja kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 32 poks' :heart:
 
Kyllä aika vierii hitaasti...Tiukun äiti on varmaan tosi hommissa tai nyytti jo kainalossa ja Ristiinkulkijallakin aika lähellä =)
Onko teillä muilla ollut pelokja neljännen aikaan enenmän,mä oon välillä ihan hysteerinen,jotenkin kun on 3 tervettä lasta ilman keskenmenoja,niin tuyntuu ettei hyvä "tuuri" voi jatkua..huh.Jospa pelot hellittää kun viikot kuluu :ashamed:
 
Hipsu kyllähän siltä voi alussa tuntua et aika menee hitaasti mut kohta huomaat et olet puolessa välissä ja siitä se aika sit kiitääkin ;)
Kyllä mä ainakin mietin ihan kaikkea maan ja taivaan välillä ennen ekaa np-ultraa ja sen jälkeen vasta rauhoitun :) Sitä kun tulee luettua täältä palstoilta yht sun toista niin sekin vaikuttaa omalla tavallaan :ashamed: Nyt sitä välillä unohtaa kokonaan olevansa edes raskaana paitsi tää jonkinasteen kömpelyys sit palauttaa mieleen kun ei taivukkaan ihan niin hyvin tai hengästyy hetkessä jne. Mulla kun tää vauveli ilmoittelee enemmän olemassa olostaan näin iltaisin, aamupäivät taitaapi koisata ;) ja kaipa sekin haluaa tuoda oman osuutensa aina iltaisella kans huomaansa kun meillä iltasella muutenkin kovempi meno, pikkuneitillä on show kun isosiskot ja iskä kotona, aamupäivisin touhottaa aikasta kivasti omia juttuja tai ulkoillaan jne.

Ristiinkulkija toivottavasti tämä loppuaika mennyt paremmin :hug: Nyt siis päästään odottelemaan jo sinunkin vauvauutisia ihan kohta ;) Onnea tulevaan koitokseen :hug:

Jaksuja kaikille :wave:
Ävm70 ja "pk" 32+1 :heart:
 
Moips!

Juu, nyt ollaan sitten jakaannuttu :D
Pikkuinen tyttö syntyi 16.1 klo:6.03 :heart: Mitat neidillä paino 4024g, pituus 53cm ja pää 35,5 :heart:
Synnytys oli aika lailla nopeahko n.1h 30min. Ponnistusvaihe 1min.. Pää kuulemma näkyi, kun pääsin saliin. Katoin papereista, että olivat "kirjanneet mut sisään" 5.55, eli 8min ennen kun typy syntyi :D
Tänään päästiin kotiin. Kirjoittelen enemmän paremmalla ajalla :)

Hyviä vointeja kaikille! :hug: :)
Tiukun äiti ja pikkuneiti 2vrk :heart:
 
Paljon onnea Tiukun äidille tytön tylleröstä :heart: :flower:

Ihanan vauhdikkaan kuuloinen synnytys :whistle: :D

Mä ostin ne rannekkeet tähän huonoon oloon ja ovat vissiin auttaneet ja jos ei ne niin ainakin usko siihen, että ne auttaa. :LOL:
Kyllä edelleen välillä heikottaa, mut silloin tuudittaudun siihen, että ovat varmaan vähän siirtyneet paikoiltaan. :whistle:
Juu oon vähän epäleväinen aina tällaisten suhteen, mutta pakko sitä oli tääkin kokeilla, kun olo oli ihan kaamea.
Muuten ei tänne ihmeempää. Lääkärineuvola on 27. päivä ja toivottavasti silloin jo sykkeet kuuluis, kun viime kerralla ei saatu kuulumaan. (syynä varmaan vaan nää mun peitteet :ashamed: ) Ja sitte np-ultra ois 1.2, että niitä odotellessa sitten.

Ihanaa kun toiset jo saa nyyttejä syliin asti :heart:

Katjuska ja sintti 10+2 :heart:
 
Tiukun äiti Suuret onnittelut tytöstä. :heart: :heart: :heart:
Hienoa että kaikki meni hienosti...kuulosti nopealta touhulta.. ;) Tuota mä jännitän itekki..kun meiltä sairaalaan on 100km...ni miten osataan lähteä tarpeeks ajoissa. :p
Viimeks lähettiin just sopivasti..ei tullu missään vaiheessa kiire...rauhallinan tapahtuma se edellinen oli..mut saas nähä miten vaikuttaa tää näijen lyhyt ikäero...
Tekin osasitte siteen lähteä ajoissa... ;) Kerkisitte sairaalaan asti.. :D

Onnea nyt sitten vielä koko perheelle oikeen paljon!! Ihanaa!! :D :heart:

Daizz....joka poksuu uusille ja viimesille kymmenyksille...30+0 POKS!!
 
paljon onnea tiukun äiti nyytistäsi :flower: :hug:

kirjoittelen paremmalla ajalla enemmän,
pitääs olla jo nukkumas,kurkkasin vain kuulumiset.

tiskikone saapui tänään.samoin äitiysvaatteita.
vauvalle saatiin vaatekaappi kasaan.vauvanvaatteita hieman
kattelin laatikoista.pitää ostaa pesuainetta ja järjestää ne ku vielä pystyy.

olo alkaa olla jo tukala,potkut alkaa voimistua ja kävely on vaikeaa ja kivuliasta.
tänään poksuu puoliväli rv 20

mut ny öitä!! |O
 
Tiukun äitille ja koko perheelle suuren suuret Onnittelut Prinsessasta :heart: :flower:
Hienoa kun kaikki mennyt nopeasti ja hyvin ;) Nopeasti olette kotiutuneet, oikein ihanaa vauva-aikaa, äläkä unohda meitä ;) Kerää voimia aina kun voit, sulla kuitenkin muutto häämöttää ja kaikkea :hug:

Täällä valmistaudutaan likkojen vientiin ja 9 aamulla onkin neuvola ;) Illalla siis viimeitään tulen kertomaan kuulumiset :wave:
 
Mulla on pahin väsymys helpottanut,ja paha olokin on enää satunnaista.Mahakivut jatkuu ja jatkuu,kai ne kestää loppuun asti :ashamed:
Katjuska-78..meillä ei kuunnella sydänääniä täällä edes ennen viikko 14..nyt kun minulle tehtiin se ylimääräinen ultra viime viikolla 12+3 niin täti sanoi että kokeillaanko kuuluuko sydänäänetkin?niin sanoin että kokeillaan,ja kuului hyvin.Kakkosen aikaan ei kuulunut vko 11 mitään,ja olin tosi masentunut sillon :ashamed:
 
Neuvolassa käyty ja voihan Grrrrrrrr........ painoo oli tullut yli kilo/vko, pissas protskut + ja hemppa enää 120 :headwall: :headwall: Se olisi lähettänyt mut äippäpolille jos verenpaine olisi ollut niissä lukemissa missä yleensä mut onneks verenpaine oli mitä ihanteellisin eli 130/67 siis ei edes lähtö ole ollut näin hyvä ;)
Vauveli ilmeisesti edelleen perätilassa eli ensviikolla uusi aika jolloin yrittää hahmottaa tuon tarjonnan ja jos edelleen sitä mieltä et perätila niin seuraavalle viikolle tilaa mulle äippäpolin jossa katsovat sen ultralla.
Mä en edelleenkään käsitä tuota painonnousua kun vielä perjantaina mulla vaaka näytti kiloa vähemmän ja viikonlopun aikana se nousi tuon toisen kilon, tuli kyl vedettyy juustonaksui ja muita herkkuja mut olen mä kuitenkin liikkunut, eilenkin olin hiihtämässä 5km lenkin :ashamed: Ei auta kuin tarkkailla kunnolla syömistä, pienentää annoksia ja yrittää liikkua vielä enemmän :ashamed: Anteeks tää omanapasuus mut nyt vaan alko niin ahistaa ja itkettää :'(
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 32+3 :heart:
 
Moips taas!

Kiitos kaikille onnitteluista :)
Synnytys oli kyllä aika kauhea. Tai siis minä oli niin nolona :ashamed: Ei muuten.
Mä se en osaa synnyttää, eikä mulla ole minkäänlaista kivunsietokykyä :(
Siis mulla tuli jo autossa kakat housuun :ashamed: En vaan voinut sille mitään. Sitten meni lapsivedetkin. Tuntui vaan poksahdus alapäässä, ja vedet valuivat. Sitten tulikin pakottava tarve ponnistaa. Ja vaikka epätoivoisesti yritin olla ponnistamatta, tuli varmaan muutaman kerran "ponnistettu" ennen kun pääsin saliin asti. Sielä sairaalan aulassa huusin että "apua, auttakaa", kun luulin et vauva siihen syntyy :ashamed: Siltä se tuntui :(
Mitäköhän musta ajattelivat :( Et oon ihan sairas tai jotain :ashamed:
No sieltä tuli joku nainen joka kysyi mikä mulla on hätänä ja minne olen menossa. No kai mä sitten sanoin että synnyttämään, kun meni sieltä kätilön (?) hakemaan. Olin tosin jo melkein perillä silloin. Kätilö vaan et et ponnista ja sitä jatkoi kunnes sain housut pois, pääsin sängylle ja saivat "tavarat" valmiiksi. Sitten mulla on vaan sellainen muistikuva kun etten olisi ponnistanut kun pari kertaa ja taas käskivät olla ponnistamatta. Tytöllä siis napanuora oli tiukasti kaulan ympäri. Joutuivat leikkaamaan sen heti ja sitten typy "vaan syntyi"..
Sai vaan 3 pistettä, ei hengittänyt :( Olisi varmaan kuollut, jos olisi autoon syntynyt :(
Onneksi virkosi tosi nopeasti, ettei kuulemma mitään hätää ole. Jotenkin oli epäonnistunut olo. Sanoivat että seuraavalla kerralla pitäis aikasemmin lähteä ja kuinka joskus käynnisteäänkin synnytyksiä, jos edelliset ova olleet nopeita. No lisää lapsia tuskin tulee..
Niin ja ei mieskään ehtinyt mukaan, eli sain yksin siellä olla. Mies sit kysyi mona kertaa, et enkö oikeesti saanut mitään kivunlevitystä. No miten tuossa olisi jotain ehtinyt saada :D Et tulipa nyt koettua tuo "luomusynnytyskin" sitten ;)

daizz Meiltä ei ole sairaalaan kun 30km, ja mä sentää soitin sairaalaan jo kun oli supistellut 45min. Ja kivuliaita tullut ehkä alle puolet ajasta. Ensin tuli sellaisia vähän kivuttomampia. Mutta kun huvikseni katoin, kuinka usein ne tuli niin heti oli n.5min tai alle. Autossa rupesi tulemaan vasta sellaiset oikein kunnolliset sattuu ihan kauheesti supistukset. Ihan hyvä siis että lähdinkin aíkeisemmin, kun oli tarkoitus. Kun sairaalaan soitin ja kysyin voinko tulla, niin sanoi vaan et tule vaan, katotaan vaan tilannetta, kun edellinen synnytys ollut kuitenkin melko nopea.. (alle 3h)
Toivottavasti osaat ajoissa lähteä. Sun tarviikin varmaan heti ekasta supistuksesta lähteä, että ehdit :D

äiti vm70 :hug: Jospa tuo oli vaan väliaikaista turvotusta :hug: Varsinkin jos kerran niin juustonaksuja olet herkutellut ;) Eiköhän se lähde pois :hug:
Tuskin mitään vakavaa, kun sulla nuo paineetkin ihan hyvät :hug:
Mullakin oli sen kerran ihmeellisesti just tullut painoa paljon ja oli proteiini + sekä paineetkin korkeammat kun sulla, mutta seuraavalla kerralla olikin sitten kaikki ok. Jospa sulla myös :)
Mä kyllä ajattelin teitä vielä silloin tällöin piinailla täällä, jos ei haittaa? :D
Tai tää taitaa olla vaan odottaville tarkoitettu..

Ristiinkulkija :hug: voimia ja jaksuja viimeisille päiville ja paljon tsemppiä koitokseen :hug: :heart:

Iloista päivää ja hyviä vointeja kaikille! :flower: :hug:
Tiukun äiti ja pikkuneiti 3vrk :heart:

Ai niin :wave: Terkkuja :wave: jos joku tunnisti mut :ashamed:
 
Joo..täällä oon nii huonosi fiiliksis...että...maalikuisten pinosta voi lukea enempi... :/

Tiukun äiti Juu saas nähä nyt mite tää laps mu mahasta poistetaan...riippuu saako syntyä itekseen..tuskin.Epäilen hyvinki pitkälti että antavat mennä loppuun ja syntyä kun syntyy... :( Voi olla toissaa jo että maaliskuun alussa tää kersa pakotetaan pihalle...saas nähä...tällä kasvulla ainakin. :'(
Juu viimeks katoin viis supistusta..ja istten isäntä soitti appiukolle että tulee lapselikaks et ois lähettävä...sillä meni voin puol tuntia tulla...ja siin niit supistuksia tuli lie kui monta..mut tasaseen...noin 7 min välein.Matkaan ku päästiin..ni sama tahti jatku koko matkan 10 km..isäntä paineli semmosta kevyttä 120km/h vauhtia tuon matkan...kun oli yö eikä muita liikkujia näkyny.Tai mä en ainakaa huomannu. :LOL:
Mä soitin matkalta...puolesta välistä että ollaan tulossa...yllätyivät mite nopeesti selevittiin ku vastaanoton ovea koputeltiin.Että sitä o taijettu hurjastella.Ukkeli oli muutenki tosi tohkeissaan..oliha kyse häne esikoisesta.Autoki oli valmiina talon eessä alle 5 min.Matkalle ku varattiin peittoja ja mutama pyyhe varmuudeks.ja etupenkki piti vuorata jätesäkillä et jos manis matkalla laps veet ni ei kaik imahtas penkkiin.Mut ne ei menny vasta kun salissa. :p Viime synnytys oli ihana...vaikka tuskailinki ku en saanu lääkettä.Tästä synnytyksestä mulla on jo nii "tosi ihanat" kauhu skenaariot...että...huh...kun selviän.

Kuulostipas kyllä hurjalta meiningiltä.. tuo sun synnytys. ;) Mutta selvisitpäs. ;)Onneks tyttö virkos hienosti sitten.Ja pääs mamman hoiviin. =)

Mä meen vaihtaa tuolta meijä vuotiaalta sonnat pois...käry on kaamee... :p

Palataan...daizz ja "eemeli" joka kasvaa ihan liikaa 30+3
 
Tiukun äitille Hurjan paljon onnea vauvasta!!
Onneksi kaikki meni kuitenkin lopulta hyvin vaikka melkoisen hurjalle kuulostaa. Onneksi sulla ei ollu ton pidempi matka sairaalaan, saman verran kerkesit olla sairaalassa kuin minäkin :)

:flower: :flower: :heart:

Säde ja Jesse-vauva 2.5kk
 
Tiukun äiti olipas sulla hurja tuo synnytys mut onneks kaikki meni lopulta hyvin :hug: ja arvokas aarre kainalossa :heart: :heart:
Sulla on nyt ihanasti, kaksi vanhinta poitsuu ja nämä nuoremmat sit molemmat prinsessoita :heart: :heart:
Kuten jo aikaisemminkin kirjoitin niin älä turhaan karkaa minnekkään :/ On niin ihana jatkossa lukea vauvakuulumisia, miten pieni prinsessa kasvaa ja miten isosisko ja veikat suhtautuu vauvaan, miten muuttosi sujuu jne. eli ihan niiitä arkipäivän juttuja ;)

daizz kovasti jaksuja :hug: :hug: Lueskelin kirjoitustasi myös tuolta maaliskuisista jossa itsekkin pinoutuneena mut harvoin kirjoittelen, en tunne pinoa kotipinokseni vaan tämän :ashamed: Jospa se vauvelin kasvu nyt rauhoittuisi ja saisit huokaista, toivotaan ainakin :hug: Eihän se todellakaan ole mitään mukavaa olla tarkalla ruokavaliolla ja kiristää syömistä entisestään :ashamed: Toivotaan siis parasta et kaikki vielä järjestyy parhain päin :hug:

Omaa; Mä sit eilen unohdin viedä eilen sen pissanäytteen, sit tuli mieleen kun olin aamupisuni lorottanut pönttöön mut tänään sit muistin ;) Eli ihan oli puhdas et ei siinä mitään ollut eli kun oli vaan pari tuntii ollut rakossa niin siksi sit nousi taas yhdelle plussalle neuvolassa tiistaina :) Sen puolesta saa huokaista.
Tiistaina oltiin pikkuneidin kanssa pitkällä kävelylenkillä, neiti käveli ensin sen reilu 2km josta olen ihmeissäni ja sit vasta halus rattaisiin mut nukahtikin kyllä suht saman tien ja jatkettiin sitten rattailemalla koiran kanssa vielä 7km päälle et tosi hyvin kyllä jaksoin mut vasta illalla mua supisteli kaupassa käydessä ja miten hitossa se aina alkaa just kaupassa supistelee, aamullakin vaik muuten ei olis mitään :ashamed:
Eilen oltiin pikkuneidin kanssa puistossa, siel oli kivaa vaik pakkasta olikin sen -15 mut olivat perhepäivähoitajankin lapset siellä mut kotimatka olikin yhtä helv......... neiti halus et kantaisin ja enkä mä oikein jaksa, sit lisaks mulla oli stiga mukana eikä suostunut siinäkään istumaan, milloin neiti oli mul niskan päällä, milloin heittäyty mitenkin retkottamaan, hanskat pois käsistä, sit kun lähden hakee niin juoksi takas suht saman matkan mitä päästy kotiinpäin, milloin tippu rimpuillessaan mun sylistä hankeen naamalleen, lopulta mulla oli neiti välillä kainalossa, välillä raahasin haalarin olkapäistä siis todella noloa :ashamed: :ashamed: jos joku olisi nähnyt niin varmasti olisi tehnyt musta varmaan ilmoituksen jonnekki mut mun voimat oli vaan niin loppu jo kun metsää pitkin tultiin, alkumatka on leveetä paanaa minkä perhepäivähoitaja tehnyt mut loppu sit sellaista kinttupolkua ja tosiaan revin sitä stiigaakin perässä, siinä kilometrin matkassa meni 40min :( ja mielessäni jo rukoilin voimia et oikeesti päästään kotiin, itku meinasi todellakin tulla jossaín vaiheessa :ashamed: Mennessä neiti oli niin reipas, tykkäsi kulkea metsää pitkin, puistossa laski mäkeä ja kaikkee mut sit tosiaan sai kohtauksen et äipän pitää ottaa syliin ja kantaa niin siinä sit taas oltiin, keinoja en löydä :ashamed:
Anteeks, kuulostaa kamalalta mut mua itteeni tämä oma käytökseni, retuuttamiseni stressaa ja ahistaa niin siksi halusin tän tänne purkaa :ashamed: :ashamed:

Jaksuja kaikille :hug:
Ävm 70 ja "pikkukakkonen" 32+5 :heart:
 
täälläkin.Lähdin yksi päivä pojan kanssa puistoon,ja siinä leikittiin ja odoteltiin koululaista.
Poika huusi kun palosireeni että äiti pois ja en leiki,ja mennään kotiin ja ei mennä kotiin..uhma tyyliin..sanoin pojalle että nyt äitin on pakko soitta neuvolaan,kun sinne soittoaika.Mietit siinä 2min että mitä haluat tehdä.Menin 5m päähän puhumaan puhelimeen,ja puistoon syöksyi joku mummo halaamaan ja pussaamaan poikaa,ja sanoi pojalla (tässä vaiheessa olin jo vieressä)että onko sinut yksin tänne jätetty?poika tietysti vastasi että on :) olin siis näköetäisyydellä ja poika kyllä näki minut,mutta huusi uhmaansa.Mummo kääntyi ja alkoi huutamaan ihan raivona mulle kuinka kauhee äiti vaan juoruaa puhelimessa,ja antaa lapsen yksin itkeä puistossa,lapset pitäisi kuulema ottaa pois minunlaisilta..juuri silloin oli ollut se verinen vuoto,ja siksi soitin neuvolaan kun hoitaja pyysi ilmoittamaan tilanteen loppuuko vuoto yms..en saanut sanaani suusta ja mummo lähti huutaen juoksemaan.Koululainen saapui paikalle,ja nostin edelleen karjuvan uhmiksen vaunuihin,poika taisteli vastaan ja kyllä itku tuli kun en saisi 2 viikkoon ees nostaa painavaa.
Puistossa poika huusi etä haluaa kotiin ja koko matkan kotiin roikku kärryissä ja huusi mennään takaisin puistoon :ashamed: Kotona poika vaikeni ja oli taas oma itsensä..välillä kun uhmakohtaus jossain iskee niin minkäs teet..
Tämän halusin kertoa kaikille huonosta äitiydestä kärsiville,aina ei vain pysty olemaan täydellinen,ilta meni tuoloin kyllä aika kurjissa fiiliksisä,huoli vauvasta+nuo haukut oli yhdelle päivälle liiikaa :ashamed:
hipsu ja möykky 13+4
 
Just niin, ihanaa kun nää ulkopuoliset tuntuu tietävän ja puuttuvan aina niin "ihanasti" kun toisella uhmiskohtaus menossa |O Hipsu :hug:
Tänään kaupassa pikkuneiti jäi sit prismassa siihen missä pullia, piirakoita ym. irtomyynnissä eikä heti suostunut tulemaan vaikka pyysin niin eikös joku papparainen ollut mulle heti et "isäänsä tullut kun ei tottele" et just joo :headwall: :headwall:

Voitteko kuvitella, täällä oli muutama viikko sitten yleisökirjoitus lehdessä et eikkös kaupoissa voisi pitää lapseton päivä että "ihmiset" pääsisivät rauhassa ostoksille joutumatta kuuntelemaan lapsien itkua ja kiukuttelua ostosreissullaan :eek:

Tän päivän yleisönkirjoituksessa oli et joku hiihtäjä oli käskenyt juuri hiihtämään opettelevan lapsukaisen väistämään ja karjunut sille kun on ladun tukkeena :/ Tässä siis nähdään että osa ihmisistä ei voi sietää lapsukaisia :/

Mut nyt mentävä nukkumaan, väsyttää ja aamulla taas nuorison kuskausta ;)
 
äiti vm70 ja hipsu79 :hug: Jaksuja molemmille :hug: :heart:
Minähän se vasta huono äiti olen. Varsinkin jos sitä mitataan lapsien uhmaravareilla :ashamed: On tullut melko useasti "raahattua" tuota nuorempaa poikaa, kun saa mahtavia raivareita. Siis kantanut sylissä, kun rimpuilee ja huutaa esim. "mä en halua" :ashamed: Kyllähän te tedätte mitä tarkoitan.
Tuli pari vuotta sitten yksi nainen selittämään, että poika saa aivovaurion ja kuinka mä en saa hankkia lapsia, kun en osaa niitä hoitaa. Ja poika siis huusi että mun olisi pitänyt kantaa sitä. Joidenkin on vaan "pakko olla ilkeitä" :headwall:

Se on jännä miten aika tuntuu kuluvan paljon nopeammin, nyt kun vauva on syntynyt :D
Tänään mennään vauvan kanssa ekaa kertaa uuteen kotiin :heart:
Olen vähän tällä viikolla pakkaillut ja aamupäivällä pitäisi lisää pakkailla. Ajattelin, et oltais menty "yökylään" uuteen kotiin, vähän niin kun tutustumaan :)

Hauskaa päivää ja hyviä vointeja kaikille! :hug: :flower:
Tiukun äiti ja pikkuneiti 7vrk :heart:
 

Yhteistyössä