Neljättä odottavat

Lapset haluaisivat kovasti kertoa vauvauutisen kavereilleen. Lupasin, että 1.4. saavat kertoa. Ei kyllä kukaan usko... se on aprillipäivä! :D
Oikea ajankohta kertoa, ihan huippu idea :D

Itse saatan tuona päivänä jo nähdä plussan jos on tullakseen. Silloin myös miehen synttärit joten olisi tuplaonnea. Eli aprillipäivää odotellen.
Tekisi mieli mahdollisella plussalle vähän aprillipäivänä "leikkiä". Uskon että monet pitäisivät täysin pilana koko hommaa vaikka meille joululahja olisi totista totta.

Mutta jäitä hattuun, tovottavasti pääsen parin viikon sisällä tänne pinoon :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tuo 1.4. vauvauutisen kertominen olisi kyllä ihan hauska juttu. Harmi, että tulee vähän ajoissa, ei ihan ehdi tuo np-ultra tuohon huhtikuun alkuun. Eka neuvola olisi ensi maanantaina joten silloin varmaan selvenee tuo np-ultran ajankohtakin. Muutaman viikko tässä täytyy vielä kärvistellä. Olen onnistunut pitämään tämän mahan vielä piilossa ja salaisuuden salaisuutena. Vain minä ja mies tiedetään. Tosin olen niin ajatellut että jos asiasta tulee jollain tavalla juttua sukulaisten kesken niin paljastua kyllä saa. Myöskin jos tilanne niin vaatii niin joillekin kavereille asian voi toki kertoa. Nyt kun pieni syke on ultrassa nähty niin luottamus on ihan hyvä. Julkisesti haluaisin asian tiedoittaa vasta np-ultran jälkeen. Rakenneultraan minulla ei ole mitään mahdollisuutta pitää tätä salassa. En taitaisi tätä jaksaakaan salaisuutena niin kauan pitää. Jotenkin raskasta kun pitää aina lähtiessään pohtia mihinkä kaapuun sitä itsensä tunkisi ettei näyttäisi raskaana olevalta vain huonosti pukeutuneelta :D.

Irmeli ja Eila 8+5
 
Täällä yksi neljättä odottava liittyy joukkoon :wave:
Olen 30v, mies 28v ja uusperhe ollaan. Tämä on ensimmäinen yhteinen tulokas. Edellisestä avioliitosta lapset 05, 06 ja 08.
Plussasin viime viikolla, kovin varovaisena täällä vielä pyörin kun ei asiasta uskalla hehkuttaa eikä olla kyllä uutista muille paljastettukaan. Neuvolakin vasta kolmen viikon päästä, ultrasta ei tietoa...

Isebel 6+
 
Minäkin voisin ilmoittatua tähän pinoon, tuolla marraskuisissa jo olenkin seikkaillut :)
Neljättä siis odotellaan, ihan alussa vasta 4+6 eli hyvin varovaisesti ollaan liikkeellä.

Isommat poika-00, tyttö-02 ja tyttö-07,
ihanuus ajatus että voisi olla kotona, kun tuo nyt nuorin tyttö aloittaa koulutiensä:heart:

Olo on ollut tämän alun jo huonohko, mutta pahinta on mun kiukuttelu :kieh:

Kerrottu on jo miehen vanhemmille ja siskolle, omille lapsille kerrottiin eilen saunassa(vanhin uhkasi ottaa loparit isoveljen hommista:LOL: ) ja parille ystävällenikin kerroin.
 
Moikka kaikille!

Liitympä minäkin joukkoon:)

Eli olen juuri 30v. täyttänyt (kauhea ikä;)) -05 (tyttö), -06 (poika) ja -09 (tyttö) lapsosten äiti ja heinäkuussa (la 18.7) olisi tarkoitus mennä TAYS:n synnyttämään meitin 4. kullanmurunen:)
Onko täällä kukaan tehnyt ikinä sormustestiä, mikä näyttää lapsimäärän ja sukupuolet? Olen tehnyt sen muutamia kertoja ja aina näyttänyt samoin, eli tyttö, poika, tyttö, poika..ja sen vuoksi onkin ollut "sulattelemista" kun rakenne uä:ssa todettiinkin että tulokas onkin tyttö, siis muutenkin ollut toiveissa toinen poika. Onhan tuo tyhmää tollasiin testeihin uskoa, mutta toisaalta kun on kaikki aiemmatkin näyttänyt oikein, niin miks muka nyt olisi mennyt vikaan?;) Noh, teimpä sitten uä:n jälkeen uudestaan ja niin vaan näytti, että tyttö, poika, tyttö, tyttö(!), poika..tiedä sitten mihin perustuu ja ehkä saa hiukan hullu ja taikauskonen olla jos noihin uskoo, mutta näin mulle näytti;D
Noh, pääasia että masussa kaikki kunnossa.
Vielä tuosta raskaudesta kertomisesta; meillä lähipiiri kyllä aika hyvin jo tietää asiasta ja alkaa kyllä jo masukin näkyyn, että eipä sitä kauheesti enää piiloon saa. Mutta ukon vanhemmat eivät tiedä, ainakaan ite ei olla kerrottu. Kun kolmannesta kerroin, silloin vielä tuleva, anoppi tokas että "voi jumalauta..", ei kauheen mieltä nostattavaa kuulla tollasta lapsen mummon suusta, varsinkin kun on herkässä tilassa. Ihmetteli suureen ääneen että miksi pitää tehdä lisää lapsia, kun ovat kokoajan hoidossa, itse kuitenkaan ikinä hoitanut lapsiamme. Ja todellakaan ole lapset ollut kokoajan hoidossa, äitini nyt vaan on tykännyt noita hoitaa ja touhuta niitten kanssa, mikä on mielestäni vaan hyvä asia, varsinkin kun toiset isovanhemmat eivät piittaa ollenkaan:( Pystyy kahden käden sormilla laskemaan kerrat, kun ovat nähneet tän meitin nuorimmaisen ja asuvat alle 20km säteellä meistä:/
Että näin meillä..mutta niillä mennään mitä on annettu ja siihen olemme tyytyväisiä!:D
Tulipas pitkä (toivottavasti ei pitkästyttävä) sepustus:O

Onnea kaikille odotukseen!
 
Viimeksi muokattu:
Tähän raskauden vaiheeseen mennessä on kai selvää että kaikki tietää odotuksesta :D Mut kun kerrottiin lapsille niin vanhin (12v tyttö) ei tykänny yhtään. Oli tosi ilkeekin välillä.Siitä se sitte laantui normaaliksi vauvoja rakastavaksi itekseen :heart: On kutonu piponki ja semmosta. Omilta sisaruksiltani yms en olis voinut pitää salassa edes ekaan ultraan kun kaikki tiesi että ollaan tekovaiheessa ja nähdään aika usein ja jos olisin kieltäytynyt alkoholista niin olishan ne heti tienny. Ilmotin niille plussasta ennen lapsen isää :D

NeliApina ja palli-petteri 35+0 POKS! "enää" 5 viikkoa... :D
 
Tervetuloa mukaan Isabel, Hyde ja paapukka :flower:

Minä täällä touhuan kauhean pesänrakennusvimman kourissa. Olo on viime päivät ollut harvinaisen hyvä ja koko ajan oon ollut puunaamassa paikkoja ja laittamassa kaikkea valmiiksi. Pitäisi varmaan poistua joksikin aikaa täältä kotoa, kun vähempikin ehkä riittäisi... :D

Adrianna ja kirpputyttö 38+0 POKS!! Enää pari viikkoa, plus ne päivät mitä ihan varmasti taas mennään yli lasketun ajan... :)
 
Viimeksi muokattu:
Uusille tervetuloa: Isabel, Hyde ja paapukka

Olo pikkihiljaa kohentunut, selvästi matkalla kohti seeistä keskiraskautta :D heheeee... voiko sellaista ollakkaan 3 lapsen, hektisen työn ja valtavan remontin kanssa?

Keskiviikkona on np-ultra ja sitä odotellaan innolla. Liikkeitä en tuntenut useampaan päivään ja kerkesin jo huolestumaan, mutta viime yönä oli kunnon vipellys käynnissä useaan otteeseen, joten nyt taas helpottaa vähäksi aikaa.

Kerrottu on kaikille jo heti plussaamisen jälkeen :) Minä en malta suutani kauan kiinni pitää ja toisaalta ajattelin sillä tapaakin, että olisin kertonut myös keskenmenosta ystävälleni, jos sellainen tulisi.

Ultrassa meinaan pyytää siirtämään LA:ta sen mukaan minkä tiedän itse varmasti ovispäiväksi. Ei sillä sinäänsä suurta eroa ole (3pvä), mutta saanpahan aikaan aikaisemmin sektion :)

Maarit ja Niksu 11+
 
Hohhoijaa...
Sanokaas miten ihmeessä tästä alkuraskauden väsymyksestä ja ellotuksesta huolimatta jaksatte touhuta kolmen muun muksun kanssa ja tehdä kotihommia? Ei oikein onnistu täällä päin...välillä on niin huono olo että on pakko vaivihkaa kellahtaa sohvalle, vaikka vain minuutiksi |O
Pahoinvointia ei ole, mutta sellaista öllöttävää ellotusta, ei jaksa koko aikaa puuhastella ja sen takia välillä on ärtymystä ilmassa...ei olla vielä kerrottu uutista kellekään, vieraiden läsnäollessa varsinkin on välillä vaikea fuulata reipasta :p

Isebel äreänä 6+4
 
Viimeksi muokattu:
Meillä nyt kerrottu jo vähän liian monelle, varsinkin jos kaikki ei menekkään toivotulla tavalla: /
Mutta mieheni sanoin, että onpahan sitten enemmän tukijoita joten ehkei se ole huono asia.
Isälleni kerroin jännittäen eilen, mutta se ei ollutkaan yhtään niin hapan asialle kuin mitä olisin voinut kuvitella.
Tykkää kovasti mun miehestä ja kysyikin, että onko tilanne sillekin ok... jouduin sanomaan totuudenmukaisesti,
että mieshän tätä alunperinkin on enemmän halunnut ja sitten isi onnitteli:)
Luuli kai aluksi, että on mun joku hullu päähänpisto johon miehellä ei olisi osaa eikä arpaa:LOL:

Mulla onneksi on nuo kaksi isompaa hyvin omatoimisia ja reippaita. Nuorin on 3vuoden uhmassa ja kyllä vaatii aika paljon,
väsymyksen kanssa se vaatii monta kertaa hyyyyviiiin pitkää pinnaa ja sataan laskemista.

Hyde+Hyss 5+1
 
Hei!

Uusi neljännen odottaja ilmoittautuu mukaan. Kirjoittelen tuolla marraskuun odottajissa.
Keskiviikkona on ensimmäinen neuvola ja ultra. Siinä sitten varmistuu onko kaikki ok ja La varmistuu.
Raskauslaskurin mukaan La on 13.11..Kierto on ollut 26-34, joten laskettuaika voi hyvinkin muuttua.
Ennestään minulla on siis 3 lasta., 9-v, 6-v ja 4-v.

Trallaa ja 7+(?) ja synnytyssairaala on KYS
 
Terve!

Tänään oli sitten ensimmäinen neuvola ja ultra. La olisi 11.11.
Nyt sitten pitää käydä verikokeissa ja odotella kutsua nt ultraan.

Kertomisesta Ei olla kerrottu vielä kenellekkään. Edellinen raskaus päättyi viikolla 16 ja nyt olen varovaisempi.

Nukkuminen Joudun käymään yöllä pissalla ainakin 10 kertaa. Nukkuminen tódella hankalaa. Väsyttää koko ajan.

Aurinko paistaa ja on ihanan keväistä!

Trallaa 7+2
 
hk
Tervetuloa uusille mukaan!

Täällä on ohitettu tuo puoliväli ja alun väsymys yms. on olleet jo jonkin aikaa poissa, mutta kun tuo kesä tekee tuloaan ja noilla isommilla tahtoo tuo vauhti olla aikamoista jottei niitten perässä enää jaksa niin paljon juosta kuin aiemmin.

Meidän 5- vuotias pysyy oikein hyvin hallinnassa, mutta noi 3- vuotiaat kaksoset ovat sitten oma juttunsa ja tuntuu että niillä riittää vaan riemua kun äiti ei saa kiinni.... kaitpa siinä on mukana tuota uhmaakin, jota meillä löytyy ja paljon.

Mulla alkoi viime viikolla supistella reippaammin ja kävinkin tarkastuttaan tilannetta, onneksi kaikki on vielä hyvin, mutta kahden viikon saikulla nyt olen. Kyllä tää vointi levossa on parempi, mutta pitempi aikainen seisominenkin tuo supparit takaisin katsotaan nyt tuleeko vointi paremmaksi vai pitääkö lähteä etsimään tuota saikkua lisää.

hk + pikkuinen 24+1
 
Moikka pitkästä aikaa :wave:

Tervetuloa kaikille uusille, onnittelut plussaamisista :heart:

Olipa tippunut alas meidän pino..

Alkuraskauden ultrassa siis tuli käytyä kaks viikkoa sitten ja sieltähän se löytyi, pieni pallero sykkeineen :heart: mut niimpä löytyi jotain muutakin..toinen "pussi" jossa jotakin epämääräistä kaikua, mutta ei varmuutta mitä. Ilmeisesti tämä raskaus on saanut alkunsa kaksosraskautena mutta toinen on jäänyt kyydistä jo alkumatkalla :O sitä tässä on nyt sitten sulateltu..
Tai sitten on lähtenyt myöhemmin kasvamaan ja syke löytyy seuraavassa ultrassa, jännittää siis ihan hurjasti mennä reilun viikon päästä olevaan np-ultraan. Jos siellä onkin taas 2?? meistä tulee kerralla suurperhe..huh huh! No ei auta kuin odotella! Mut jännitys on kyl melkoinen..

Myös neuvolassa tuli käytyä viime viikolla ensimmäisen kerran. Niin se alkaa konkretisoitua tämä raskaana olo. Olen ihan oikeasti siis raskaana ja jos kaikki menee hyvin niin saamme syksyllä ihan oikean vauvan taloon :heart:

Oma olo on vähän helpottunut, vieläkin tulee ajoittain ällötyskohtauksia. Vatsa ei ole enää ihan niin turvoksissa, mutta kyllä se nippailu ja vihlonta alavatsalla välillä muistuttelee että siellä jotain kasvaa. Ja ihan uskomatonta, mutta mulla tuntuu nyt jo alapäässä niitä ns. liitoskipuja..kun teen pitemmän kävelylenkin tai touhuilen jotain enemmän niin tuntee paikoissaan :confused: aikasemmin tuntuneet vasta kun vatsa on alkanut kunnolla kasvaa! Kai sitä on sit paikat jo niin löystyneet et antavat heti myöden : /:whistle:

Tuon ensimmäisen ultran jälkeen kerrottiin kaikille lähimmäisille sukulaisille ja ystäville, siis niille joille kertoisin myös jos sattuisi jotain ikävää tapahtumaan.
Vastaanotto on kyllä ollut melkoisen vaihtelevaa. Toiset on vilpittömästi onnitelleet mutta toiset..kyselleet et pettikö ehkäisy, meinaatteko koko maailman täyttää ja siskoni jopa sanoi että turha sit lastenvahtia kinua kun niit pitää noi hemmetist väsätä :O No juu, ei oo mikään pakko tietenkään hoitaa mun lapsia kenenkään mut musta aika kummallinen heitto, kun ollaan puolin ja toisin toisiamme auteltu kaikissa asioissa!

Täällä myös sitä seesteistä keskiraskautta kovasti odotellaan..vois oikeasti alkaa nauttia raskaana olemisesta kun ei tarttis pelätä niin paljoa keskenmenoa, ei pahoinvoida ja olla näin pohjattoman väsynyt koko aikaa. Mut pianhan nämä viikot on eteenpäin menneet joten eiköhän nää seuraavat 2vkoakin vielä.
Vaikka on täälläkin menoa ja meininkiä kun on noi kolme ihanaista lasta, koira, kissa ja lisähuoneiden rakennusprojekti :whistle:

Hölyhuispake ja pallero 10+2
 
Viimeksi muokattu:
Hölyhuispake teillä onkin nyt jännät paikat, että montakos sieltä sitten onkaan tuloillaan :)

Täällä supistelee niin että alkaa välillä itse jo väsymään siihen, kun ei näillä nyt ihan vielä vauvaa ulos saada...Täytyy yrittää pysyä positiivisena, ei tämä pikkuinen tuolla masussa enää väkisinkään kovin kauaa saa viihtyä. :D

Adrianna ja kirpputyttö 39+0 POKS!
 
Tervetuloa Trallaa! :wave: Lisäilin sinut vihdosta viimein tuohon listalle. Olen pitänyt hiljaiseloa viimeisen viikon enkä ole käynyt edes lukaisemassa viestejä täällä netissä.

Adrianna: Sinulla alkaa todellakin olla mukavat viikot kasassa. Kivaa kun taas kohta saadaan vauvoja pinoon. Sitä odotellessa. Jaksamista viimeisille päiville.

Hölyhuispake: Aika hurjaa tuollainen kaksoisraskauden mahdollisuus. Varsinkin kun noita lapsia on entuudestaan jo jonkin verran ;). Jännityksellä odotetaan mitä se seuraava ultra oikein näyttää...

Omassa navassa: Olo on ollut aika vetämätön tässä jo jonkin aikaa. Joku kyseli kuinka sitä jaksaa touhuta noiden kolmen lapsen kanssa. Täytyy tunnustaa että luvattoman huonosti. Tämä äiti löytyy kyllä aika usein tuolta sohvanpohjalta. Kuopus on alkanut nukkumaan taas vaihteeksi huonommin. Saa näydä nostamassa viereen kesken yön ja sitten on alkanut heräilemaan joskus kuuden aikaan entisen kahdeksan sijaan. Tänä aamunakin jouduin ottamaan viereen (toisen kerran) tuossa puoli kuuden aikaan ja nukkui kyllä tosi levottamasti sen tunnin mitä vielä suostui siinä sängyssä olemaan. Toisin sanoen minä en juuri enää nukkunut. Kun muutenkin on tosi väsynyt niin ei auta nuo yöt yhtään asiaa. Olotila muuten on myös ajoittain aika heikko. Vatsa reistailee ja tulee huimauksen ja etovan olon aaltoja. Makuulla helpottaa, mutta seistessä ja syönnin jälkeen tuntuu kurjalta.

Paljastuin ekaa kertaa viime keskiviikkona. Yksi tuttu äiti tuli kysymään perhekahvilassa, että onko hän jäänyt jostain informaatiosta paitsi, eli onko tuolla minun vatsassani jotain elämää. Kerroin kyllä hänelle. Oli aika hämmästyneen näköinen kun ilmoitin että viikkoja kasassa vasta 9+ ja tieto ei ole mitenkään julkinen. En tiedä kuinka moni muu siellä kahvilassa tuon meidän keskustelun kuuli. No ihan sama. Kaksi viikoa olisi np-ultraan (19.4). Olen tässä arponut, että yritänkö tätä vielä salailla tuohon asti vai en. Keskiviikkona tulee ehkä eka tilanne jossa taas paljastumisen mahdollisuus. Lapsille kerrottiin myös lauantaina kun meille tuli vieraita. Ajattelin jos taas paljastun niin tietävät ainakin nuo lapset. Nyt on siis riski että nuo menee höläyttämään asian jossakin. Kauheita hölösuita nuo ei kyllä yleensä ole mutta se mahdollisuus on toki olemassa.

Irmeli ja Eila 10+2
 
Heipä hei taas!

Olen pitänyt hiljaiseloa jonkin aikaa, en nimittäin ollut varma raskauteni etenemisestä, tuli vain sellainen tunne viime perjantaina että km on tapahtunut sata varmasti...:| Varasin ajan yksityiselle ultraan ja sain sen eiliselle. Siellä pikkuinen uiskenteli ja syke näkyi :heart: LA siirtyi muutamaa päivää aikaisemmaksi ja on nyt siis 15.11.

Ja onhan nuo "olot" taas palanneet, kaamea väsymys, ellottava olo (varsinkin iltaisin) jne perinteiset hajuyökkäilyt. Sitä kun vaan tuppaa vertailemaan edellisiä raskauksia ja niiden oireita, helposti alkaa panikoimaan... : /

Mieheni vanhemmat ja pari sukulaista tietävät raskaudesta, eivät ole asiaa vielä oikein kommentoineet (tämä tulokas on siis miehelleni ensimmäinen). Omalle suvulleni en ole asiaa vielä kertonut. Ikäviä kommentteja olit saanut Hölyhuispake : / Saattaa tulla munkin suvun puolelta...

Isebel 8+1
 
Tervetuloa kaikille uusille tähän ketjuun!

Kerroin eilen pomolle raskaudestani. Vähän jännitti mikä on vastaanotto... Hän näytti tosi yllättyneeltä, mutta samassa sekunnissa myös hyvin iloiselta ja onnitteli hymyillen oikein kädestä pitäen! Hän on ikäiseni mies. Oli kyllä mukava yllätys tuo pomon suhtautuminen. Kerroin myös parille työkaverille, jotka ovat miehiä. Katsotaanpa nyt, että miten hyviä ne miehet ovat juoruamaan... Teki mieli kertoa myös yhdelle naispuoliselle työkaverille ja itse asiassa vihjailinkin siihen suuntaan, mutta ei hän ymmärtänyt. Ei kai minun odoteta kertovan vauvauutista, kun lapsia on jo kolme ja nuorin täyttää jo parin viikon päästä 7-v. Olen itse 31-v.

Masuasukkaan LIIKKEET! Millä viikolla ne tuntuvatkaan? Minulla on nyt 13 viikko menossa ja välillä jo kuvittelen tuntevani jotain kuperkeikkoja, mutta saattaa olla mielikuvitustani. Kertokaahan pidemmällä olevat, millä viikoilla olette tunteneet nelosen liikkeitä?
 
Meillä käyty np ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin. Selvisi että kohtu on huimasti eteenpäin kallellaan ja painaa virtsarakkoa niin että se selittääkin miksi kuljen koko ajan jalat ristissä ja joudun juoksemaan vessassa puolentunnin välein. Pitäisi helpottaa sitten kun kohtu alkaa nousta ylöspäin....

Mulla on tuntunut liikettä jo ainakin viikon (nyt rv 14+5). Nyt siis ihan selviä pieniä teräviä potkuja mutta aikaisemminkin olen tuntenut pientä muljahtelua. Olen tuntenut aina liikkeet aikaisin, nyt varmaan vielä tuon kohdun asennon takia: vatsa tuntuu todella herkältä. Viime yönä kun heräsin tuon kolmosen kiljumiseen niin kohdussa tuntui selvästi pieni kiukkuinen potkunalku: nautittavan hento vielä, vrt sitten kun vauvalla alkaa olla kokoa ja voimaa niin että kyljet ovat kovilla.

Meillä kerrottiin kolmoselle (1v 6kk) että äidin mahassa on vauva, syksyllä sitten tulee vauvankehtoon. Tuo ihana tirppana sanoo vauvasta puhuttaessa innoissaan että "hau hau" ja menee ikkunaan katsomaan näkyykö hauvaa siellä...hauva, vauva, sama asia :)
toivottavasti tuo ei sitten ole kovin pettynyt kun sieltä äidin mahasta ei tulekkaan sitä niin odotettua hauvaa vaan vauva.
 
Huomenta ja tervetuloa uusille :wave:

Täällä on vähän hiljais eloa ollut enkä niin kovin ole jaksanut kirjoitella... Neuvolassa ja lääkärissä tuli käytyä viime viikolla kipujen takia ja nyt henkisellä sairaslomalla... Onneksi en ole töissä olisi sairasloma lappu jo kädessä... Ihan järjettömiä liitoskipuja ja pikku hiljaa alkanut pieniä supistuksiakin tulemaan... Onneksi vauvalla kaikki hyvin eikä kivut ole mitään vielä ainakaan saaneet aikaiseksi... :heart:

Aika pitkälle olen onnistunut tämän odotuksen salaamaan... Eilen tosin yksi tuttu tuli jännästi kyselemään, että mitäs kuuluu ja kerroinpas sitten niin sanoi jo että niin hän vähän kattelikin, eli pikku hiljaa varmaan pitää sukulaisille kertoa :D

Meillä tietää suvusta vain minun sisko ja kaksi serkkua, vähän pelottaa kertoa omalle mummolle, mutta on siitä ennenkin hengissä selvitty :eek:
Maanantaina uskaltauduin kertomaan tuolle eskarilaiselle ja sanoin vielä että hys hys vielä... No eihän se tietenkään malta hiljaa olla ja on jo kertoillut salaisuutta suureen ääneen naapureille ja kavereille :D

Täällä ensimmäiset liikkeet ovat tuntuneet jo viikolla 9+ ja nyt jo tuntuu mukavasti pienet hennot potkut jopa ulkopuoleltakin... Pari päivää on oltu erittäin vilkkaita ja voisin vain makoilla ja ihmetellä pientä elämää...

Ihan selkeä tyttö olo vieläkin ja vahvistuu vaan, kun raskaus etenee ihan kuin edellinenkin... Neuvola lääkäri ei ultrassa uskaltanut sanoa mitään varmaa sukupuolesta, mutta sanoi kyllä että jos olisi pakko veikata niin tyttöä veikkaisi... 26,4 rakenne ultra ja siellä sitten uutta kysymysta ilmoille heittelen...

Tässä taas pientä kuulumista tännekkin ja nyt mars matkaan ja ensimmäistä koiraa viemään ulos niin saan kaikki käytettyä ennen kun päivä on puolessa :)

Meillähän alkaa taas olemaan muuten loppu suoralla olevia, joten toivotan kaikille onnea matkaan jo synnytykseen, jos vaikka myöhemmin unehtuu ja kaikille tietysti yleisesti voidaan paksusti =)

Hipunen ja Vuokralainen 17+3 :heart:
 
Moi!

Nyt tuli ultraan aika. Se on 5.5. Jännittää onko silloin vielä kaikki ok.
Aloitin eilen syömään Möllerin omega 3, ei röyhtäytyä kalaöljykapseleita. Eikä nämä oikeasti röyhtäytyä. Aloitin nämä siksi, kun kalaa tulee syötyä todella harvoin.

Kertominen Ei olla vieläkään kerrottu kennellekkään. Viikoja vielä niin vähän, ettei onneksi vielä näykkään.

Olo on kauhea alaselkään jomottaa, huono olo koko ajan ja uni on hävinnyt. Saan toki yössä nukuttua muutaman tunnin. Mielellään kyllä nukkuisin enemmänkin.

Mukavaa odotusta kaikille!

Trallaa 8+3
 
Vihdoin saan ilmoittaa itseni tänne myös :wave:

Eka raskaustesti tehty viime perjantaina ja haamu tuli, maanantaina toinen testi ja puhdas nega. Heti tiistaina kolmas testi (sama kuin ekalla kerralla tehty) ja ihan selkeä plussa.
Mikä lie susi ollut se maanantain testi ja ehti jo harmia aiheuttaa..

Neljättä siis hyvin alussa odotetaan innolla, vain minä ja mies tullaan tietämään asiasta mahdollisimman pitkään eli ainakin np ultraan asti jos mahdollista.
Muutama km ollut joten varovaisin mielin liikkeellä ollaan, viimeisin näistä tammikuussa löydetty.

Ihanaa sanon minä, joulutontun laskettu omien laskujen mukaan 12.12 :heart: ja tänään rv 4+2 menossa!
 

Yhteistyössä