no hyi mitä haisunäätiä nää plussamammat on!

  • Viestiketjun aloittaja hygieeninen
  • Ensimmäinen viesti
hygieeninen
kun tota galluppia katselin, kylläpä oli järkyttävää nähdä kuinka moni ei jaksa hampaitaan pestä 2krt päivässä tai suihkussa käydä!
yäk miltä teidän henki haisee, mahtaa suussa olla melkoiset kariekset.
ja tuskin jaksavat lapsiltaankaan hammaspesua vaatia.


ja hyi miltä alapäänne löyhkää, jos saippualla aina sen pesette, eipä ihme että pikkuhousunsuojia kuluu ja miestäkään ei kiinnosta suuhoitoa antaa.
tuommoisista naisista se sillinhajuvitsi on lähtöisin!

opetelkaa naiset edes alkeelliset hygieniataidot!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Juuri tuossa mietinkin että kenen värkki haisee niin pahalta että sitä pitää monta kertaa päivässä pestä, mutta näköjään ainakin sinun :whistle:
kyllä kuule kerran päivässä riittää ihan hyvin, jos ei ole saippualla hinkannut emättimen luontaista bakteeritasapainoa sananmukaisesti vituilleen.

ei alapäätä pestä saippualla, luulisi tyhmemmänkin tajuavan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Juuri tuossa mietinkin että kenen värkki haisee niin pahalta että sitä pitää monta kertaa päivässä pestä, mutta näköjään ainakin sinun :whistle:
kyllä kuule kerran päivässä riittää ihan hyvin, jos ei ole saippualla hinkannut emättimen luontaista bakteeritasapainoa sananmukaisesti vituilleen.

ei alapäätä pestä saippualla, luulisi tyhmemmänkin tajuavan.
Voipa sitäkin joskus vähän saippualla hinkauttaa :whistle:
Mä ainakin enemmän tai vähemmän, kun höyläilen karvat veke ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mä mietin sitä, kun moni sanoi, että pesee alapään joka päivä, muttei käy suihkussa. Väitänpä, että kainalot ainakin olisi jokaisen syytä huuhtaista myös päivittäin...ja hammasasioista tein jo oman aloituksen.
Se ettei käy suihkussa joka päivä ei tarkoita etteikö silti pesisi kasvojaan, römpsää ja kainaloita. Minä ainakin pesen vaikka käynkin suihkussa vain joka toinen päivä.
 
WTF
meillä mun kerran päivässä hammaspesu ja suihku laiskuus EI vaikuta lasten hygieniaan!! lapset pesee aamuin illoin hampaat ja isommat käy joka pvä ja pienet joka toinen pvä suihkussa!!!

alapäätä voi pestä halutessa saippualla, mut sitä ei suositella, sillä sehän on hyvin herkkä paikka!!!

toi aloitus on kyl aika koominen :LOL:
 
kuutar
No kyl alapään pesen vedellä kerran päivässä.... mutta suihkussa käyn vaan jokatoinen päivä... mulla niin kuiva iho et joka päivä kun rupee lotraamaan niin mut saa kuoria kun banaanin.... joo käytän vartalo voidetta
 
Alkuperäinen kirjoittaja hygieeninen:
kun tota galluppia katselin, kylläpä oli järkyttävää nähdä kuinka moni ei jaksa hampaitaan pestä 2krt päivässä tai suihkussa käydä!
yäk miltä teidän henki haisee, mahtaa suussa olla melkoiset kariekset.
ja tuskin jaksavat lapsiltaankaan hammaspesua vaatia.


ja hyi miltä alapäänne löyhkää, jos saippualla aina sen pesette, eipä ihme että pikkuhousunsuojia kuluu ja miestäkään ei kiinnosta suuhoitoa antaa.
tuommoisista naisista se sillinhajuvitsi on lähtöisin!

opetelkaa naiset edes alkeelliset hygieniataidot!!
mulla ei oel kyllä huonokuntoiset hampaat, päin vastoin. ehjät ovat. ja pesullayllä käyn joka päivä, mutta hiuksie enpede kuin 1-2 kertaa vikossa, kuivuu liikaa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Juuri tuossa mietinkin että kenen värkki haisee niin pahalta että sitä pitää monta kertaa päivässä pestä, mutta näköjään ainakin sinun :whistle:
kyllä kuule kerran päivässä riittää ihan hyvin, jos ei ole saippualla hinkannut emättimen luontaista bakteeritasapainoa sananmukaisesti vituilleen.

ei alapäätä pestä saippualla, luulisi tyhmemmänkin tajuavan.
Voipa sitäkin joskus vähän saippualla hinkauttaa :whistle:
Mä ainakin enemmän tai vähemmän, kun höyläilen karvat veke ;)
ajelemisessa olen itse erittäin tarkka, ettei saippuaa mene sisemmille huulille. eli se ei kuivata limakalvoja.
mutta alapesun tekeminen saippualla on kyllä typerää. valkovuoto lisääntyy, ph-suojia ostetaan niska limassa, haju pahenee= pestään lisää saippualla.

ja sitten onkin miesten silmissä se Silli-Irmeli.

ja kuinka onnettoman laiska pitää ihmisen olla, ettei _jaksa_ pestä hampaitaan aamuin illoin??
eihän siihen kulu kuin pari minuuttia aikaa!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän se pelkälä veellä lähe puhtaaksi ja hajut jää jos ei käytä jotain mietoo saippuaa tms.
kyllä kuule hajut lähtee, jos ei ole alapäätään mennyt alunperin tuhoamaan kaikenmaailman saippuoilla.

mun alapää ei haise oikeastaan ikinä ollenkaan miltään. eikä ikinä ole ollut tarvetta käyttää ph-suojia tai ostaa hiivalääkkeitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja hygieeninen:
kun tota galluppia katselin, kylläpä oli järkyttävää nähdä kuinka moni ei jaksa hampaitaan pestä 2krt päivässä tai suihkussa käydä!
yäk miltä teidän henki haisee, mahtaa suussa olla melkoiset kariekset.
ja tuskin jaksavat lapsiltaankaan hammaspesua vaatia.


ja hyi miltä alapäänne löyhkää, jos saippualla aina sen pesette, eipä ihme että pikkuhousunsuojia kuluu ja miestäkään ei kiinnosta suuhoitoa antaa.
tuommoisista naisista se sillinhajuvitsi on lähtöisin!

opetelkaa naiset edes alkeelliset hygieniataidot!!
mulla ei oel kyllä huonokuntoiset hampaat, päin vastoin. ehjät ovat. ja pesullayllä käyn joka päivä, mutta hiuksie enpede kuin 1-2 kertaa vikossa, kuivuu liikaa
mutta henki taatusti haisee ihan siansonnalle, jos ei hampaitaan pese. yäk yäk yäk!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja hygieeninen:
kun tota galluppia katselin, kylläpä oli järkyttävää nähdä kuinka moni ei jaksa hampaitaan pestä 2krt päivässä tai suihkussa käydä!
yäk miltä teidän henki haisee, mahtaa suussa olla melkoiset kariekset.
ja tuskin jaksavat lapsiltaankaan hammaspesua vaatia.


ja hyi miltä alapäänne löyhkää, jos saippualla aina sen pesette, eipä ihme että pikkuhousunsuojia kuluu ja miestäkään ei kiinnosta suuhoitoa antaa.
tuommoisista naisista se sillinhajuvitsi on lähtöisin!

opetelkaa naiset edes alkeelliset hygieniataidot!!
mulla ei oel kyllä huonokuntoiset hampaat, päin vastoin. ehjät ovat. ja pesullayllä käyn joka päivä, mutta hiuksie enpede kuin 1-2 kertaa vikossa, kuivuu liikaa
mutta henki taatusti haisee ihan siansonnalle, jos ei hampaitaan pese. yäk yäk yäk!!
kyllä se kuule monella tupakoitsijallekai haisee tosi pahalle, vaikka pesis viis kertaa päivässä :x
 

Yhteistyössä