no hyi mitä haisunäätiä nää plussamammat on!

  • Viestiketjun aloittaja hygieeninen
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja hygieeninen:
kun tota galluppia katselin, kylläpä oli järkyttävää nähdä kuinka moni ei jaksa hampaitaan pestä 2krt päivässä tai suihkussa käydä!
yäk miltä teidän henki haisee, mahtaa suussa olla melkoiset kariekset.
ja tuskin jaksavat lapsiltaankaan hammaspesua vaatia.


ja hyi miltä alapäänne löyhkää, jos saippualla aina sen pesette, eipä ihme että pikkuhousunsuojia kuluu ja miestäkään ei kiinnosta suuhoitoa antaa.
tuommoisista naisista se sillinhajuvitsi on lähtöisin!

opetelkaa naiset edes alkeelliset hygieniataidot!!
mulla ei oel kyllä huonokuntoiset hampaat, päin vastoin. ehjät ovat. ja pesullayllä käyn joka päivä, mutta hiuksie enpede kuin 1-2 kertaa vikossa, kuivuu liikaa
mutta henki taatusti haisee ihan siansonnalle, jos ei hampaitaan pese. yäk yäk yäk!!
kyllä se kuule monella tupakoitsijallekai haisee tosi pahalle, vaikka pesis viis kertaa päivässä :x
no ja mites tupakoitsijat tähän liittyy??

ja taatusti haisee henki tupakoitsijalla, joka pesee hampaansa 2krt/pv vähemmän kun ei-polttavalla joka pesee kun muistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja hygieeninen:
kun tota galluppia katselin, kylläpä oli järkyttävää nähdä kuinka moni ei jaksa hampaitaan pestä 2krt päivässä tai suihkussa käydä!
yäk miltä teidän henki haisee, mahtaa suussa olla melkoiset kariekset.
ja tuskin jaksavat lapsiltaankaan hammaspesua vaatia.


ja hyi miltä alapäänne löyhkää, jos saippualla aina sen pesette, eipä ihme että pikkuhousunsuojia kuluu ja miestäkään ei kiinnosta suuhoitoa antaa.
tuommoisista naisista se sillinhajuvitsi on lähtöisin!

opetelkaa naiset edes alkeelliset hygieniataidot!!
mulla ei oel kyllä huonokuntoiset hampaat, päin vastoin. ehjät ovat. ja pesullayllä käyn joka päivä, mutta hiuksie enpede kuin 1-2 kertaa vikossa, kuivuu liikaa
mutta henki taatusti haisee ihan siansonnalle, jos ei hampaitaan pese. yäk yäk yäk!!
kyllä se kuule monella tupakoitsijallekai haisee tosi pahalle, vaikka pesis viis kertaa päivässä :x
no ja mites tupakoitsijat tähän liittyy??

ja taatusti haisee henki tupakoitsijalla, joka pesee hampaansa 2krt/pv vähemmän kun ei-polttavalla joka pesee kun muistaa.
kyllä haisee, mun mies pesee ja on paljon tuttuja jotka poltta niin kyllä se niidenkin henki kamalalle haise, väitäisin että pahemmalle kuin mun. purkkakin ajaa saman asian ku hampaiden pesu
 
Mulla on taipumus atooppiseen ihoon ja mun iho voi paremmin ku käyn joka päivä suihkussa,ei jää hikee tms,joka vois aiheuttaa kutinaa.
Mut tämä on tietenki yksilöllistä!Kaikille se ei käy

Tohon hammasjuttuun pitää sanoo että monet ihmiset luulee ettei niitten henki haise aamulla mut kyllä se haisee...niin kyllä se kannattais pestä aamuin illoin.

Ja siihen ettei käy suihkussa koska hiukset kuivuu niin voi käyttää suihkumyssyä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Mulla on taipumus atooppiseen ihoon ja mun iho voi paremmin ku käyn joka päivä suihkussa,ei jää hikee tms,joka vois aiheuttaa kutinaa.
Mut tämä on tietenki yksilöllistä!Kaikille se ei käy

Tohon hammasjuttuun pitää sanoo että monet ihmiset luulee ettei niitten henki haise aamulla mut kyllä se haisee...niin kyllä se kannattais pestä aamuin illoin.

Ja siihen ettei käy suihkussa koska hiukset kuivuu niin voi käyttää suihkumyssyä :D
minä käyn suihkussa, vaikken peskään hiuksianikui 1-2 kertaaa vikossa. Ei hiuksia ole pakko kastela suihkussa ollessa

 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Mulla on taipumus atooppiseen ihoon ja mun iho voi paremmin ku käyn joka päivä suihkussa,ei jää hikee tms,joka vois aiheuttaa kutinaa.
Mut tämä on tietenki yksilöllistä!Kaikille se ei käy

Tohon hammasjuttuun pitää sanoo että monet ihmiset luulee ettei niitten henki haise aamulla mut kyllä se haisee...niin kyllä se kannattais pestä aamuin illoin.

Ja siihen ettei käy suihkussa koska hiukset kuivuu niin voi käyttää suihkumyssyä :D
minä käyn suihkussa, vaikken peskään hiuksianikui 1-2 kertaaa vikossa. Ei hiuksia ole pakko kastela suihkussa ollessa
Peesi. Mä pesen joka toinen päivä hiukset.Niinä päivinä jollon en pese hiuksia käytän suihkumyssyä,semmosta tosi söpöö mummomyssyä :LOL:
Joka päivä käyn suihkussa.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanko oikeesti pesette vain vedellä värkkinne
Mä ainakin käytän intiimisaippuaa, tulee varmemmin puhdasta sekä tuoksutonta. :)

Ja vielä: olen sitä mieltä ettei mikään paikka puhdistu pelkällä vedellä, ainakaan aikuisella.
No kyllä puhdistuu..vai onko muilla ihmisillä valkovuoto jatenkin kittimäistä??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanko oikeesti pesette vain vedellä värkkinne
Mä ainakin käytän intiimisaippuaa, tulee varmemmin puhdasta sekä tuoksutonta. :)
kysykääs kuule vaikka keneltä ammattilaiselta, alapesuun ei kuulu käyttää kuin vettä!
ja noi intiimisaippuat on pelkkää huijausta, saadaan naiset luulemaan että alapää haisee jos ei käytä. ihan niinkuin terve alapää haisisi.
onkohan tässäkin vaan taustalla tämä ikiaikainen käsitys siitä, kuinka likainen ja saastainen ja syntinen se emätin on.. pakko hinkuttaa saippualla ja tuhota limakalvot.
emätin on itsepuhdistuva elin, vesipesu päivittäin pitää sen hyväkuntoisena ja puhtaana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanko oikeesti pesette vain vedellä värkkinne
Mä ainakin käytän intiimisaippuaa, tulee varmemmin puhdasta sekä tuoksutonta. :)
kysykääs kuule vaikka keneltä ammattilaiselta, alapesuun ei kuulu käyttää kuin vettä!
ja noi intiimisaippuat on pelkkää huijausta, saadaan naiset luulemaan että alapää haisee jos ei käytä. ihan niinkuin terve alapää haisisi.
onkohan tässäkin vaan taustalla tämä ikiaikainen käsitys siitä, kuinka likainen ja saastainen ja syntinen se emätin on.. pakko hinkuttaa saippualla ja tuhota limakalvot.
emätin on itsepuhdistuva elin, vesipesu päivittäin pitää sen hyväkuntoisena ja puhtaana.
Tuskin kukaan täällä puhuu alapesusta saippualla ja tarkoittaa sillä hinkkaavansa emättimen puhtaaksi saippualla ja pulloharjalla... Kyllä karvoitusalueen pesu saippualla on ihan asianmukaista, sillä alapää hikoilee lähes yhtä paljon kuin kainalot
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja hygieeninen:
tuommoisista naisista se sillinhajuvitsi on lähtöisin!

opetelkaa naiset edes alkeelliset hygieniataidot!!
Se on kylläki vanha siemenneste, joka haisee silliltä!
kyllä se toosakin löyhkää, kun litroittain valuu valkovuotoa kun jynssätään turvake saippualla!!
monesti oikeen alkaa yököttämään, kun esim. kaupassa menee ohi joku nainen sillinhaju etupuolella ja paskan takapuolella.

mistä päästäänkin toiseen aiheeseen. millainen ihminen kuvittelee että persus putsaantuu pyyhkimällä??
se haju jää sinne, vaikka kuinka pyyhkii!
ettehän esim. jos vauvankakkaa osuu kädelle, vaan pyyhkäise sitä pois? kyllähän kaikki käyvät kätensä pesemässä.

miksi sitten persettä ei voi pestä kakan jälkeen, eihän se ole kuin pieni suihkutus, eikä kestä se kauempaa kun se ainainen paperinviikkaaminen.
 
jutila
Voi oksennus.Missä kaupassa liikkuu semmosia eukkoja jotka haisee eestä ja takaa..?: )))))Siis puliakkoja lukuunottamatta saa aika läheltä nuuskia jotta ne sillinhajut nenään saakka kulkeentuu..
 
Voi kääk ja kääk. En mä ainakaan joka päivä jaksa suihkussa käydä kun lapsen kanssa olen kotona, ellen sit ole super hikinen tai puklussa. Salilla jos käyn niin sit tietty. Ja likaiset hiukset saa pipon alle piiloon! :kieh: Kun en viitsis kauppareissua varten föönailla........
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja hygieeninen:
monesti oikeen alkaa yököttämään, kun esim. kaupassa menee ohi joku nainen sillinhaju etupuolella ja paskan takapuolella.

mistä päästäänkin toiseen aiheeseen. millainen ihminen kuvittelee että persus putsaantuu pyyhkimällä??
se haju jää sinne, vaikka kuinka pyyhkii!

miksi sitten persettä ei voi pestä kakan jälkeen, eihän se ole kuin pieni suihkutus, eikä kestä se kauempaa kun se ainainen paperinviikkaaminen.
Kyllä mä ainakin pesen penaalini aina kakan jälkeen.
 

Yhteistyössä