no hyi mitä haisunäätiä nää plussamammat on!

  • Viestiketjun aloittaja hygieeninen
  • Ensimmäinen viesti
Mä käytän sitä pesunestettä (sebamed, mieto, hyvä ph) alapään pesussa vain karvoille. Eli en todellakaan rupee tonkimalla pesemään, ihan kevyesti vain karvat. Muuten saa vesipesu luvan riittää.
 
???
Siis oikeesti haisteleeko joku kaupassa naisia kun menee niiden ohi?!?! Siis sillein että onko alapää pesty millä ja miten usein päivässä ja kiiltääkö hampaat?!?Kyllä on ap:llä huvit. Miettii varmaan aamulla että mihinköhän kauppaan sitä tänään lähtis haistelemaan naisia!
 
Hyvänen aika sentään, ehkä se kakan haju on pikkasen eri asia sielä reiän ympärillä ku kädessä! Käsi voikin kulkea suuhun, pyllynreikää en nuole enkä anna muittenkaan nuolla. Ja en ruukaa peppureikää muutenkaan kaivella tai sinne koskea sen huolellisen pyyhkimisen jälkeen. Jotenka, kerran päivässä pesu riittää vallan mainiosti.
Ja jos ap on jatkuvasti niin "liimakakalla" ettei pyyhkiminen riitä, niin sitte kannattais muuttaa ruokailutottumuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Tuli vaan muuten mieleen tosta saippualla pesemisestä..Tuskin kukaan meistä jotka saippualla karvansa pesevät tukkivat sitä saippuaa rööriinsä..Tai eipä mulla ainakaan tapana. :eek:
Siis MITÄ, mä kai tungen koko saippuapullon ineen kun makaan selälläni suihkun lattialla ja puristelen saippuat kohtuun asti, ettei fisu tuoksu :whistle:
 

Yhteistyössä