Noloa santapark, hyvin noloa

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
[QUOTE="Minna";26440973]Oletko sä todellakin noin tyhmä? Kyllä se on sitten eioota jos ei ole mitään tarjota! Siis jumalauta nyt oikeasti nainen ryhdistäydy ja ajattele JÄRJELLÄ!

Ja kyllä, olen kokki ja tiedän mistä puhun. Sä taas olet täysin pihalla.[/QUOTE]

toki nyt ravintolassa on MUUTAKIN, kuin sitä mitä on tilattu. Ammattitaitoinen kokki kllä keksii muuta tilalle.
 
"mozzarella"
Pienemmissä juhlissa meillä lasketaan +/- 10% ruokaa lisää/vähemmän.
1000 henkilön bileissä se ois 100 annosta sinne tai tänne. Kyllä tuo on keskustan moka. Ei ravintolatoiminta ole mitään "hyväntekeväisyyttä". Siinähän konkka koittaa hyvin pian jos aattelee, että vieraita voikin tulla 50% enemmän ;)
 
Rollolainen
tuo kerto víimistään ravintoloitten tason missä olet ollu töissä. ei enempää :)
jos ravintolassa tehdään KAIKKI itse niin siloin se on viiden tähden ravintola joita ei valitettavasti suomesta löydy yhtään, siksi suomalaiset huoippukokit lähtee ulkomaille kun siellä tehdään ITSE kaikki, lihaliemistä lähtien, ei käytetä puolivamisteita lainkaan. Myös kotimaista käytetään tosi vähän ja muutenkin paikallistsa ruokaa. ( harvassa paikasa se poronkäristys joka täälläpäin myydään on oikeaa poroa, se on riistakäristystä, joka ei ole lähellekkään sama nmakuista, asikkaalle menee täydestä. aidosta porosta tehtynä tulsi nin kalliikis että ei turisteilla oliis vaaraa ostaa)
 
illalliset, sovittu ruuat. alkuruoka pääruoka jälkkärit yms ei sinne aleta soveltaa nakit ja muus ityylillä mitään sekameteli soppaa. huh hei! lounaspaikat voi soveltaa ja vaihtaa lounaan kesken "listan" jos tuleeki yllätyksiä mutta isot illalliset on aivan eripalnetalta.
 
"mozzarella"
Ja voi tehdä tiukkaa astioidenkin kanssa. Ne on tod.näk. tilattu jostain. Tiedätkö, mikä määrä on 1000 lautasta kaapissa? :D - ja paljonko niissä kaapissa pölyyntyvissä astioissa on rahaa kiinni?
 
"vieras"
jos ravintolassa tehdään KAIKKI itse niin siloin se on viiden tähden ravintola joita ei valitettavasti suomesta löydy yhtään, siksi suomalaiset huoippukokit lähtee ulkomaille kun siellä tehdään ITSE kaikki, lihaliemistä lähtien, ei käytetä puolivamisteita lainkaan. Myös kotimaista käytetään tosi vähän ja muutenkin paikallistsa ruokaa. ( harvassa paikasa se poronkäristys joka täälläpäin myydään on oikeaa poroa, se on riistakäristystä, joka ei ole lähellekkään sama nmakuista, asikkaalle menee täydestä. aidosta porosta tehtynä tulsi nin kalliikis että ei turisteilla oliis vaaraa ostaa)
Satuitko lukemaan joku viikko sitä keskustelua, jossa ABC:llä kokkaava oli sitä mieltä, että hummeria ja sushia saa kyllä huoltsikalta, kun vaan tänään ilmoittaa, että huomenna tulisin syömään :) Se oli hauska juttu.
 
jos ravintolassa tehdään KAIKKI itse niin siloin se on viiden tähden ravintola joita ei valitettavasti suomesta löydy yhtään, siksi suomalaiset huoippukokit lähtee ulkomaille kun siellä tehdään ITSE kaikki, lihaliemistä lähtien, ei käytetä puolivamisteita lainkaan. Myös kotimaista käytetään tosi vähän ja muutenkin paikallistsa ruokaa. ( harvassa paikasa se poronkäristys joka täälläpäin myydään on oikeaa poroa, se on riistakäristystä, joka ei ole lähellekkään sama nmakuista, asikkaalle menee täydestä. aidosta porosta tehtynä tulsi nin kalliikis että ei turisteilla oliis vaaraa ostaa)
hyvin on suppea sinun käsitys pohjosen keittiöistä. ensinäki haju paljasta riista käryn ja poron käryn, myös väri. tiesitkössen? :) ja sehän muuttu "rikokseksi" kannattais tarksita ennen ku syyttelee. koulussa 2008 opettajat tarkensi tätä viellä entisetään että on rikos myydä harhaanjohtavilla nimillä...
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";26441023]Mikä huuto ja itku tulisi, jos sinä olisit maksanut illalliskortin, ja siinä luvattu ruoka olisi vaihdettu "johonkin mitä keittiöstä löytyy".[/QUOTE]

silloin tietenkin pahoiteltaiisiin ja saataiisn se raha takaiain kuten nytkin saivat . vaika olen sitä mieltä ne kortin ostaneet ois pitäneet sada KOKONAAN sen takaisin, koska ei olut ostajan vika
 
Rollolainen
hyvin on suppea sinun käsitys pohjosen keittiöistä. ensinäki haju paljasta riista käryn ja poron käryn, myös väri. tiesitkössen? :) ja sehän muuttu "rikokseksi" kannattais tarksita ennen ku syyttelee. koulussa 2008 opettajat tarkensi tätä viellä entisetään että on rikos myydä harhaanjohtavilla nimillä...
jaa no ainakin nissä paikoissa misä oon ollut töissä näin on tehty ja on ollut isojakin paikkoja. Turistihan ei tätä maista eikä tiedä.
minäkin itse olen joutunut "huijaamaan " näin asiakkaita. Turisteille mytiin poronkäristystä ( olivat tosin ulkomaalaisia joten eivät varmaan tiennet ees eroa) viaka ristakäristystä tehtiiin. vain "erityisvieraille" sai laittaa poroa.
 
Rollolainen
hyvin on suppea sinun käsitys pohjosen keittiöistä. ensinäki haju paljasta riista käryn ja poron käryn, myös väri. tiesitkössen? :) ja sehän muuttu "rikokseksi" kannattais tarksita ennen ku syyttelee. koulussa 2008 opettajat tarkensi tätä viellä entisetään että on rikos myydä harhaanjohtavilla nimillä...
sit kyllä aika moni tekee rikoksen, esim myydäänhään esim härkää ruukussa, joka todellisuudeesa on nautaa.
 
jaa no ainakin nissä paikoissa misä oon ollut töissä näin on tehty ja on ollut isojakin paikkoja. Turistihan ei tätä maista eikä tiedä.
minäkin itse olen joutunut "huijaamaan " näin asiakkaita. Turisteille mytiin poronkäristystä ( olivat tosin ulkomaalaisia joten eivät varmaan tiennet ees eroa) viaka ristakäristystä tehtiiin. vain "erityisvieraille" sai laittaa poroa.
thyi!
 
silloin tietenkin pahoiteltaiisiin ja saataiisn se raha takaiain kuten nytkin saivat . vaika olen sitä mieltä ne kortin ostaneet ois pitäneet sada KOKONAAN sen takaisin, koska ei olut ostajan vika
puoluehan ne puolet vaan on valmiina palauttamaan.Santapark on ruokkinut ne kaikki 800 jotka on tilattu.Jos ei puoluejohto osaa laskea myymiensä ruokalappujen määrää ni se on voi voi.
ahneella kun on....
 

Yhteistyössä