Nostan kahdelle ensimmäiselle tarot-kortin

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
:wave: '

Joudunko vielä kauan odottamaan vai joko alkaa tapahtumaan
Ilmeisesti ei enää kauan. Ja sitten, kun alkaa tapahtua, tapahtuukin vauhdilla. Loikkien ja korkealta symbolisesti ilmaistuna:) Innostuksesi auttaa eteenpäin, sillä muutos on suuri. Muista kuitenkin nauttia tämän hetkisestä tilanteestasi ja olla välillä tekemättä mitään :)

Shit, sitä mä vähän pelkäänkin :D
Heh, kiitti :)
Pitää vielä lisätä, että numero kahdeksan tuli esiin. Tiedä sitten mihin se liittyy :D
 
mirella
Odotanko turhaan miesystävältä yhteydenottoa? Sunnuntaina näimme viimeksi, sanoi ottavansa yhteyttä samana tai seuraavana päivänä. Vielä ei ole kuulunut. Jatkuuko suhteemme?
 
:) Toivon ja pyydän.
Aloittaja, pyydän kauniisti katsomaan minullekkin, jos ehdit/viitsit. :)
Minulla on ehkä tylsä mieskysymys, mutta asia vaivaa minua kovin ja olen välillä masentunutkin asiasta.
Olen siis tapaillut silloin tällöin miestä, mutta hän ei ota koskaan yhteyttä. Tapaamme vain ja ainoastaan sattumalta esim. baarissa.
Olen totaallisen ihastunut häneen ja pelkään hänen vain nauravan minulle, vaikka tavatessamme ei sellaista kuvaa tule lainkaan.

Näetkö meille tulevaisuutta?Otanko itse yhteyden häneen? tiedän hänen olevan aika ujo.
Hän on aika lyhyt, ruskea tukkainen nuori mies ja itse lyhyt,tumma pitkähiuksinen nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Hep minäkin =)
Mikä musta tulee isona, kyselee 40v nainen. Eli mulla vielä hakusessa työasiat =)
Näkyy kaipuuta johonkin unelmaasi. Unelmastasi voi tulla totta, vaikka käytännössä se voi aluksi tuntua vaikealta. Tarvitset määrätietoutta, jota saat kun kuuntelet itseäsi. Sinulla on elämänviisautta ja -iloa, jonka avulla pääset pitkälle. Älä kuitenkaan pelkää tulevaisuutta, sillä silloin et näe mahdollisuuksiasi. Ihmisiä ja heidän hyvinvointiinsa liittyvää kortit nostavat esiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Voi,. kumpa joku joskus ennustais mulle... :( Kysyin jo toiselta ennustajalta että tulenko olemaan onnellinen tulavaisuudessa (ja kenen kanssa)
"Yksinäisestä vuohesta voi tulla prinsessa" :)
Sinulla on hyvin paljon mahdollisuuksia, mutta sinun pitää valita sinulle tärkeimmät ja tarttua niihin. Luota myös siihen, että elämä johdattaa sinua oikeaan suuntaan ja toimi niin kuin koet parhaaksi toimia itsesi kannalta. Luota tulevaisuuteen äläkä pelkää vastuuta :) Älä takerru menneisyyteen ja vanhoihin malleihin vaan anna luovuutesi murtaa ne. Jotain haasteita perhesuhteissa näkyy, joista et haluaisi luopua, mutta tässäkin asiassa mieti, mikä on sinulle parhaaksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ripsa!:
Mitä tulevaisuus tuo minulle tullessaan?
Suurta muutosta ehdotetaan :) muutosta ei kuitenkaan tapahdu, jos et itse valitse sitä. Muutos vaikuttaa koko elämääsi, jos sen siis valitset ja tuo mukanaan haasteita, mutta paljon enemmän iloa. Se tarjoaa sinulle uuden tilaisuuden, jonka myötä saat toivoa ja luottamusta.
 
Surusilmä
Jos vaan sulla ja korteilla on energiaa, niin olis kiva tietää pari asiaa...
Haikailen edelleen eksäni perään, vaikka erottiin jo pari vuotta sitten. Nykyään minulla ihana mies, mutta siltikin näen unia eksästä ja mietin häntä paljon. Näetkö kumpi on minulle se oikea?
Lisäksi olis kiva tietää, saanko omaa lasta laisinkaan ja jos saan, ni kumman kanssa. Biologinen kello kalkattaa jo lujaa...

Sun pitäis pistää tilinumeros kaikille näkyviin, itse ainakin oisin valmis maksamaankin ennustuksesta! :)
 
Eilen en jaksanut enää alkaa korteista kattoon, mutta toivottavasti tänä iltana! :) se on aika hidasta ja energiaa vievää hommaa :)
Enkä minä mitään maksuja tarvii, ihan omaksi, ja toivottavasti muittenkin, iloksi ja harjoittelun vuoksi teen tämmöstä :D
ja Tiulle lupaan kattoa heti ensimmäisenä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
minäkin jäin välistä.. kerro jotain :) kiitos!
Sulle nousi tällainen pakoillaan pysymisen kortti. Eli tuntuuko sinusta, että jumitat jossakin tietyssä tilanteessa? Tähän liittyy jokin tavoite, minkä haluaisit saavuttaa, mutta et saavuta sitä, jos et ala aktiivisesti sitä tavoittelemaan :) Oletko tehnyt itsellesi jonkin suojamuurin joka liittyy johonkin vaikeaan asiaan? Sen yli pääset sinnikkyydellä ja päättäväisyydellä, jolloin saat kaikki voimasi käyttöön. Älä pidättele itseäsi tai torju mahdollisuuksia, vaan tartu toimeen. Kun saat otettua kaiken energiasi käyttöön, saat elämääsi yhä enemmän iloa ja keveyttä :) Ota askel johonkin suuntaan, sillä se on aina parempi kuin paikallaan pysyminen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Serafina:
Miten saan yhteyden omaan sisimpääni?
Siihen tarvitaan rohkeutta uskoa itseensä, omiin kykyihinsä. Itseluottamusta. Toisten ihmisten kanssa elämisestä ja kokemusten ja tunteiden jakamisesta saat vielä enemmän itseluottamusta, sillä ihminen saa palautetta läheisiltään sen asian suhteen, minkälainen sinä olet. Sisin löytyy helpoiten silloin kun voit hyvin niin fyysisesti, psyykkisesti että henkisesti :)
Sinullakin on paljon kykyjä ja voimavaroja, joita sinun tulisi hyödyntää. Jos et vielä tiedä näitä kykyjä, kortit pyytävät sinua keskittymään henkisyyteen, jonka avulla voit saada vastauksia. Ihmisten elämään kuuluu alituinen eteenpäin meneminen ja kun suuntaat voimasi oikein (esim. haaveesi toteuttamiseksi) saat elämääsi onnea ja uusia mahdollisuuksia. Muista, että suurten asioiden lisäksi myös pieneltäkin tuntuvat asiat ovat tärkeitä :)
 

Yhteistyössä