Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@eevas voin vaan kuvitella, kuinka rassaavaa pitkittynyt kierto on. Ite jo viikosta ihan tympääntynyt:confused:

@Siim iiks, tosiaan mitä jos ;) huomenna meinasit taas testata? :)

Äh mies ei enää eilen jaksanut puuhailla ja mähän siitä tietysti pahoitin mieleni. Tajusin vaan taas että nytkö jo on menossa täysin suorittamiseksi yritys.. Täytyy ehkä itse pari seuraavaa kiertoa mennä vähän rennomalla asenteella. Ja puolen yön aikaan oli sitten kovat krampit, eli tais ovis mennä jo ja suoraan sanottuna ei kyllä eilisen riidan jälkeen huvita edes tänään yrittää..
 
@Siim testitulosta jo odotellaan :barefoot:
joo taitaa olla Just se 2vrk että periaatteessa on ihan hyvätkin mahikset :) Rupes vaan eilen ärsyttää niin paljon kun Just sillon kun se ovisplussa olis niin ei talletuksia, onneks tosiaan tais jo eilen olla. Illalla oli ovistestin jo nega, eli uskoisin että yöllä oli ovis :)
 
@mimmi92 hyvä, että kaikesta huolimatta todennäköisesti onnistu tallettelut.:) Ja kyllähän se varmasti vähän pinnaa kiristää, kun se kuitenkin on niin lyhyt se hetki, kun on ovis ja seuraavaa saa sitten taas odotella.

Ei tää nyt edes ole kovin kamalaa, että venyy, kun se vauvahaave jäi täs vähän taka-alalle toistaiseksi. Enemmän huolettaa, että jos oonkin niitä joilla tää kierron epäsäännöllisyys on jatkuva ominaisuus:unsure: Tuolla esikoisesta haaveilijoiden puolella jo vähän kyselinkin, että onko muilla joilla ekä kierto on venynyt, venynyt sitten kaikki seuraavatkin..

@Siim jännittää! (y):)
 
@eevas ei oo täällä normaaleja menkkoja näkynyt :(. Ne kaks ekaa kiertoo oli 35 päiväsiä mutta niitten jälkeen kierrot on ollut jotai 60+. Onpas nyt monta pitkistä kierroista kärsivää palstoilla..

Ja mulla on varmaan jollain tapaa sukurasitetta pitkiun kiertoihin, koska äidillä oli kanssa samaa vaivaa..
 
Onnittelut plussanneille plussista ja uuteen kiertoon joutuneille peukkuja että nyt tärppäis! :)
Mä oon ollu nyt vähän hiljaselolla, ei oo tullut seurattua edes ketjua. Kuukautiset alko ajallaan, kierto tasan 28pv. Epäilen kyllä mahtoiko minkäännäköstä ovista tapahtua viime kierrossa. Eli nyt alkanut yk 2. Laskujen mukaan ovis olis ens viikon lopussa, en oo muuten mitenkään asiaa miettinyt ja yrittänyt unohtaa "yrittämisen". Pelkään että seksistä tulee suorittamista omalta osalta jos jatkuvasti kyttään koska olisi varmimmat päivät.
 
@Siim no mitähän ihmettä tosiaan(n) Jospa nyt kuitenkin tulis vielä myöhänen plussa, kun ei mekkoja oo:)

@Jennipä just siks huolettaa kun näyttää olevan venyminen aika yleistä. Jotenkin osasin vähän mäkin odottaa, että ainakin tää eka venyy, mutta toivon ihan tosissaan, että se suraava ois normaalimpi kierto. Ja ei tuohon 60+ päiviin oo enää ku muutama päivä täälläkääo_O Sanoivat, että pillerit säilyttää hedelmällisyyttä eikä sotke mitään, alkaa kuulostaa vähän mainospuheilta tällä kokemuksella:(

@helminkä onnea tähän kiertoon(y) Kiva, että rennolla mielellä mennään:)
 
@Siim teitkö uuden testin? Vai ootteleko vielä? Hirveen jännää kyllä, toivon että tulis se myöhänen ylläriplussa:love:

Mä varauduin maraton kiertoon ja tilasin testejä paketillisen, että voin aina ennen kaverireissuja testata, vaikka tiedän, että ne on tasan varmasti negoja:ROFLMAO: Eilen olin taas toiveikas, että alkais, mut eei:ninja:

Käyn varmaan kurkkimassa tulisko plussa-uutisia tänne, mut oon varmaan viikonlopun taas kiinni muissa menoissa. Pääsen kaverin vauvaa sylittelemään, kun ei omaa ole:love::love: Saas nähdä miten äkkiä unohtuu urahaaveet ja tjottailut, kun saa sitä nyyttiä ihastella:LOL: Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Mä en tiedä pystynkö ottamaan rennosti mut pakko yrittää, stressaan helposti ja en haluais tehdä tästä stressiä itelle. Mieskin jo sanoi et älä mieti niin paljoa niin parempi koittaa olla miettimättä yrittämistä ja antaa asioiden kulkeutua omalla painollaan :whistle:
Miksen osaa käyttää kännykällä tätä sovellusta et saisin merkittyä ihmisiä tai kun laittaa vastaukseno_O
Siim, toivottavasti alkais menkat pian ettei kierto venyis kauheesti. Tai vielä parempi yllätys olis plussa:love:
 
Mä en enää oo yhtään varma mikä dpo on menossa joten hankala sanoo :whistle: Siis luulin testaavani dpo10 ja dpo12 mutta on voinu olla vähemmänki koska en tikuttanu ovista. Touhuiltu on koko kierto... Ei oo mitää oloja paitsi eilen kaupassa tuli paha olo ja piti mennä ulos raikkaaseen ilmaan (tosin noroa liikkeellä.....). Sit tällä viikolla kerran tuntu yhtäkkiä sellane kipu alavatsassa että ihan ääneen huudahdin ja mieski kysy että mikä sulle tuli :LOL: Kohdunnapukka on niin ylhäällä etten yllä siihen, normisti siis ennen menkkoja pehmenee ja tulee alas. Mutta siis kaiken kaikkiaan mulla on sellanen olo että jos joku tuli sanomaan että oon raskaana niin en uskois o_O Aivan normaali siis... On niiiin piinaavaa (n) Alkais ees menkat jos en oo raskaana nii pääsisin tästä piinasta :p
Ainiin,tässä kierrossa just oletetun oviksen aikoihin mulle tapahtui eräs iso kriisi yksityiselämässä niin mietin sitäki onko se voinu estää oviksen kokonaan,oli sen verran järkyttävät pari päivää (nyt jo ihan ok olo sen suhteen! :)). Tai voiko tollanen tapahtuma siirtää ovista usemmalla päivällä...
 
@Siim jos oikein muistan niin esim. stressi, sekä Burana on yleisin syy miksi ovulaatio saattaa siirtyä. Esim pari vuotta sitten kun itse aloin tikuttamaan ovista ekaa kertaa mun joka ikinen kierto oli ollut siitä saakka kun menkat alkoi 28pv ja se kierto venyi 34pv (lueskelin omia vanhoja oire kyttäilyjä hetki sitten :ROFLMAO:) ja siitä saakka heitteli 25pv-37pv välillä. Toivottavasti pian selviää tilanne :)
 
Noniin...En voi itekään uskoa tätä mutta tänä aamuna testasin elämäni ensimmäisen haamun :love: Se oli kyllä vielä niin haamujen haamu että pitää käydä ostamassa eri merkkisiä testejä ja jatkaa testailua. Mutta kaveritkin näki sen ja mies näki, eli tää ei oo pelkästään mun pään sisällä :ROFLMAO: Apuaaaaa :whistle::whistle::LOL:
 

Yhteistyössä