Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Onnea töistä @eevas ! Toivon teille iloista yllätystä johonkin väliin :love: Tai vaikka heti ;)

Oli tänään pakko testata nega :LOL: Sinne meni sekin hyvä testi hukkaan. No nyt yritän pitäytyä siinä perjantaissa!

Eilen ilmestyi pahoinvointi kuvioihin. Sanoin miehelle, että jos näin aikaisin tulee pahoinvointia, niin se tarkoittaa kaksosia ;) Mies alkoi näyttää itsekin pahoinvoivalta... Oikeasti nämä on varmaan typeriä PMS-oireita :unsure: En muista koska piinapäivät olisivat tuntuneet näin pitkiltä, odotukset on IHAN liian korkealla :mad:
 
Olin niin innosta pinkeä, että piti käydä kieli vyön alla ravaan pitkä lenkki.. Nyt vaan huolettaa, että jos oonki raskaana niin mitähän kyytiläinen tykkäs tästä:confused: No tuskin tulee tärppiä ihan heti, niin eikai sitä voi elää kahden viikon sykleissä.. Siis silleen, että kaks viimistä ei voi juosta, ei juoda lasillistakaan, ei saa syödä lakritsia jne... Vai voiko / pitääköo_O

Kuulostaa @Fritang kyllä lupaavalta(y) Melkonen jättipotti, jos tulis kaksoset:D Ja @Siim sinnekin sitä ylläriplussaa toivotan!:)

Mulla ei ole enää ollut ei niin mitään tuntemuksia niiden viime viikonlopun kipujen jälkeen.. Mut testaan silti pe, koska jos tulee nega juon skumppaa tän pitkän sijaistelun päättymisen ja mielekkäämmän duunipaikan kunniaksi:LOL: Jos tulee plussa juon pommakkia:love:

Mietin, että oon kuitenkin niin vauvakuumeinen, että enköhän mä täällä edelleen kirjoittele, tuskin ketään haittaa, jos yritys ei ole kovin aktiivista. Oon kuitenkin sitä plussaa vailla joka kierron lopussa, vaikka alkasin syömään taas pillereitä:ROFLMAO: (Mutta sitähän en tee, koska 70 päiväset kierrot seurauksena, kiitos vaan hormonaalinen ehkäisy:cool:)
 
@eevas ei todellakaan tarvi alkaa elämään rajoittuneesti. Lenkkeilyä saa harrastaa vielä alkuraskaudessa jos on siihen tottunut, eikä ole mitään verivuotoja tms. Liikunta on vauvalle vaan hyväksi, siinä määrin kuin se itsestäkin tuntuu hyvältä eikä aiheuta esim. supistuksia. :) Ja alkoholin kanssa plussaan asti voit juoda huoletta... Siis noin alussa (1-2vk hedelmöittymisestä) alkiolla ei ole vielä samaa verenkiertoa äidin kanssa. Ja jos kyse on oikeesti pienestä määrästä niin et sä silläkään voi alkiota vahingoittaa kunhan lopettaa kun plussa tulee :) Sama homma raskausajan ruokavalion kanssa. Että oo rauhallisin mielin vaan! :) Ja toivotaan vielä ylläriplussaa ja saa ehottomasti kirjotella tänne vaikkei oliskaan yhtä aktiivista yritys :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
@Siim kiitos<3 Musta taitaa tulla hermoheikko äitee sitten jokupäivä. Alussa oli itsellä hirveesti sääntöjä miten tää yritysaika eletään oikein viimisen päälle hienosti, mut sitten tulikin tätä kierron venymistä ja kilpirauhasvaivaa ja alko muutenkin tuntua, ettei meillä ole mikään kiire... Niin lopahti innostus kaikkiin sääntöihin:D
 
Minä ainakin aion juosta niin kauan kun pystyn, vaikka mitään hullua lenkkeilytaustaa ei olekaan. :) Esikoisen raskaudessa kyllä kävelin paljon, mutta muuten en tehnyt mitään... Tuntuu että jos olisi jaksanut olla aktiivisempi, olisi palautunut paremmin. No, tiedä sitten.

Pakko jakaa, vaikka ei suoraan aiheeseen liitykään. Tänään oli lääkärikäynti kuukautiskipuihin liittyen. Varasin ajan yleislääkärille, kun ajattelin että kyllä kuka tahansa lääkiksen läpäissyt henkilö osaa särkylääkkeitä määrätä :rolleyes: Juuh ei... Ehdotti kauratyynyä ja liikuntaa! :mad: No nepä varmaan auttavatkin, kun ei pysty edes seisomaan tai kävelemään kunnolla. Huoh (n)
 
@Siim no sanopa muuta, luulisi kivunhoidon olevan ihan peruskauraa lääkärille kuin lääkärille... No, sain gynelle soittoajan onneksi.

Ja kivittäkää minut, itse ajattelin kuitenkin tehdä testin huomenna aamulla... :whistle: Eiköhän se näy, jos on näkyäkseen. Fiilikset on ihan 50/50, jännittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Nems ja Siim
@Fritang ihanaa!:love: Kyllä nyt pysyy kyydissä, eikai salama iske kahdesti samaan puuhun<3 Vitsi, että oon onnellinen sun puolesta!

Mua ei polttele testata, kun ei ole enää yhtään sellainen olo, että olisin raskaana, mutta taidan sen viininjuontiluvan kuitenkin huomenna testata:LOL: On jo niin kauan niistä mystisitä kivuista ja ei ole mitään sen jälkeen ollut niin odotukset laskeneet.. Hieman huolettaa, kun ei ole yhtään sellainen olo, että olis ne menkat tulossa:confused: Kauankohan niitä saa taas odottaa:(

Ja siis, jos olisi alkukierrosta tärpännyt niin kyllähän sen pitäis jo tuntua.. Loppukierrosta taas ois pieni mahdollisuus siinä missä epäilin ovista, mutta sitten ois vielä yli viikko menkkoihin... En jaksa nyt näin korkeeta matikkaa:LOL::ROFLMAO:
 
Kiitos te :love: Tämän LA olisi sama kuin itselläni aikoinaan, 17.12. Yllättävän vahvan viivan antoi, yhtä vahva kuin km-raskaudessa dpo13 :eek: Toivottavasti tämä on nyt hyvä enne :X3:

Minäkin jään odottelemaan muiden testejä, plussataan nyt urakalla jookos :love:
 
Anteeks avautuminen mutta ihan helvetinmoinen ahdistus tuli taas tähän iltaan kun mietin huomista ja sitä negan testaamista... En tiiä pitäskö vaan jättää testaamatta kun kyllä ne menkat taas sieltä 100 % varmasti tulee :poop::poop::poop: Kohta päästään jo kaksinumeroisiin yk:iin :cry:
 
Negahan sieltä tuli. Oon jo ymmärtäny sen että hoitoihin me joudutaan mutta asian hyväksymisessä kestää vielä :cry: Mä en vaan saa taottua itelleni päähän että miten voin epäonnistua niinkin helpossa asiassa ku vauvan teossa! Toiset pamahtelee paksuksi vahingossa tai ekasta yrityksestä. Oon samalla niin onnellinen kaikkien kavereiden puolesta mutta samalla aivan todella katkera. Kaikki mitä kuulee ympäriltä sukulaisilta ja tuttavilta on sitä, että "kyllä se vauvakuume teillekin kohta tulee ja blaablaablaa", tekis mieli vaan sanoa tyynenä että ollaan yritetty ihan kohta vuosi ja ollaan menossa lapsettomuustutkimuksiin ihan kohta. Mutta en vaan pysty sanomaan sitä ääneen koska romahtaisin ja alkaisin itkeä enkä halua että kukaan muu mun miehen lisäksi sitä näkee. :(
 
@Siim voi ei:cry: Harmi, kun puhelimella ei voi halata. <3 Varmasti tuntuu tuskalta, kun ei tule plussaa. Oliko teillä suunnitelmissa käydä yksityisellä? On kuitenkin niitäkin jotka raskautuu luomuna just ennen hoitoja, että on aina toivoa. Ei varmaan hirveesti piristä, mut pitää yrittää kuitenki.

Nega testattu täälläkin, mä olin sekoitus helpottunutta ja pettynyttä. Nyt toivon, että menkat tulee ennen juhannusta:ROFLMAO:
 
@Siim voi ei :cry: voimia, se on niin väärin kyllä, että muut joutuu odottamaan vuosia ja toiset tulee vahingossa raskaaksi :mad: ehkä teille käy niin,että varaatte ajan hoitoihin,mutta tärppääkin ennen :) mun kaveri yritti pari-kolme vuotta ja sai varmaan 6 keskenmenoa, ja oli aika jo tutkimuksiin,niin tulikin juuri ennen raskaaksi :)

Toivon todella,että pian tärppää ettekä joudu hoitoihin :) se on vaikee pysyy positiivisena,mut yritä jaksaa uskoo niin ei olis niin paha olla,kun jaksais vaan uskoo tärppiin :)
 

Yhteistyössä