Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Jaanpas omia oireitani. Eilen oli lieviä kipuja kohdun tienoilla, tänään nipistelee. Turvottaa niin paljon että mies kysyi olenko raskaana. Lapsen värikynät haisee taas kamalalta. Ruoka maistuu. Ihan erilainen olo kuin viime kierrossa, jolloin olin heti varma että ei tärpännyt, piste. Viikko pitäisi vielä malttaa :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Neilikkaa ja Siim
@mimmi92 paljon onnea! :love: Ja järkevä minä on puikoissa, en oo testaillut..;) Niin pienet mahdollisuudet, että säästän testejä:D

Nyt illalla alko melkoset menkkajomot, että taitavat alkaa aikaisin.. Tais ne aiemmatkin olla vaan tätä siis eikä ovis. Nyt jos nää ei enteile kuukautisia niin sitten ei mitkään:( Katotaan pystynkö nukkuun. Oliki niin ihanan kivuttomat viimeeksi:ROFLMAO:
 
@eevas mulla ainakin oli koko eilisen ihan sellainen olo vatsassa, että kohta vuotaa, mutta eipä näy :) ja muistan kyllä edellisistäkin olleen menkkakipujen tapaisia ekat viikot, Ja yhtään en yritä yllyttää testaamaan:ROFLMAO:

Kiitokset kaikille, taustalle jään odottelemaan muiden plussaamista:love:
 
@eevas mäki oon kuullu monelta kaverilta että on voinu olla koviakin kipuja alkuraskaudessa.

Mulla on nipistelly nyt pari päivää alamahassa ja toivon että menkat alkaiski ihmisten aikoihin :) Vasta kp32 ja jos en tosiaan ovuloinu ollenkaa niin todennäkösesti tuleeki yli 35pv kierto.
 
Joo pitäähän se aina ylläriplussaa toivoo ja tässä kierrossa se oliski todellinen ylläri :ROFLMAO: Ku lähes kaikissa aiemmissa kierroissa oon aina dpo 10 testannu :LOL: Mut nyt ei oo mitää hajua oonko ees ovuloinu ja jos oon niin mikä dpo nii oottelen vaa millo menkat :geek: Eli täytyy varmaa sinne kp 37-38 asti ootella ennenku alan panikoimaan missä menkat :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Täällä on niin oireetonta nyt että saapa nähdä mitä testi näyttää... Täytyy jo vähän ruveta palauttelemaan itseään maanpinnalle. Olen jo suunnitellut miten kerron anopille sen kesäjuhlissa että olen raskaana :rolleyes: :ROFLMAO: Läpsäyttäkää minua.

Tosin siitä nipistelystä/kivusta olen kyllä satavarma! Muu voi olla kuviteltua :LOL: Minäkin ajattelin testata perjantaina. Voi sitten viikonloppuna sulatella testitulosta.
 
@Fritang mäkin yritän saada itseäni vähän maan pinnalle.:D Eilen illalla oli kyllä taas sellanen "apua oon varmasti raskaana ja työkuviot on ihan auki" :rolleyes: Nyt ei ole enää ollut kipuja eikä oikeastaan mitään oireiksi luokiteltavia. Testataan molemmat pe:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
Täällä selkiytyi työkuviot ja parin viikon työttömyydellä selviän ja toukokuussa alkaa vakityö, jes ei sijaisuus! Mut oon niin innoissani, että en ehkä halua heti nyt sitten raskautua.. Tietty nyt jos tästä on tärppi käynyt niin oon onnesta soikea:love: Ei varmaa ehkäisyä aloiteta, et kattelen siirrynkö taustailijoihin vai pysynkö tjottailijana:D Varmaa parhaat päivät käytetään kondomia, mut onhan se aina raskauden "riski" olemassa, jos tää mun kroppa raukka ikinä alkaa toimia:giggle:
 

Yhteistyössä