Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017


Apua! Ei oo totta! :eek: Olin jo ihan heittänyt toiveet kaivoon, mutta haamu näkyy! Mulla ei oo näissä testeissä näkyny ikinä viivanpaikkaa yms eli kai mä ton haamuks lasken! Oon lähdössä just kauppaan, ni ostan vielä jotain muita testejä ja huomenna voitte uskoo että pissin tikkuun ihan urakalla. Taitaa jäädä viinit juomatta, vaikka huomenna oli tarkotus istua iltaa.

Toivon nyt vaan, että se tosta vahvistuu (kuvasta kun ei mun mielestä erota ees yhtää mitää) ja pysyy matkassa :cry: tänää oli töissä jo sellaset kivut että olin varma et menkat alkaa.
 
@Fritang kiitos! Ja sitä just, en voi uskoo että on totta ni oletan nyt et ei se näin helposti voi jatkua. Ostin kaks clear blueta viikkonäytöllä ja jos se sanoo, että oon raskaana kerron miehelle. Ostin sille viskipullon vielä seuraks ja mulla on jo pitkään ollu söpö korttikin odottamassa:rolleyes:

Laskettu aika olis kai 31.12. menkat alko yövuorossa ja en tajunnu kattoo kelloo, minkä vuorokauden puolelle meni. Jos viiva lähtee vahvistuu, ni vaikuttais siltä ettei joulua ollakkaan nyt viettämässä Suomessa, kuten ensin oli tarkoitus. Jospa sitä sit pääsiäiseksi Lappiin, jos hyvin menee siis. Yritän pysyä pois pilvilinnoista, mutta kuten huomaatte ei se onnistu ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Hiletin
http://aijaa.com/44QcMq

Pakko se oli yövuorosta heräämisen jälkeen uittaa. Yhen testin onnistuin jo pilaan, kun en uittanut sitä tarpeeks kauan ja lähellä hermoromahdustahan siinä oltiin. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin et se pysyy siellä. Vois sit kertoo vanhemmille äitienpäivänä ja sukulaisille meijän häissä :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Voi ihanaa! Paljon onnea plussanneille! :love::love::love:

Jännät lasketut ajat tulee kyllä, ei tiedä meneekö tälle vai seuraavalle vuodelle:LOL:

Täällä kp10 oottelen tulisko taas oletetun oviksen aikoihin kipuja niin kuin viime kierrossa, en aio testailla vielä. Jotenki uskon, että se ovis kuitenkin tapahtui viimeeksi, kun oli normaalin pituinen kierto.

Ja @Siim saa ja kannattaa aina hajoilla tänne, kun tuntuu siltä<3 Onneksi sulla on ihana mies tukena. Mun mies, ei vieläkään mitenkään kuumeile, on vaan vähän hämmästynyt etten oo heti plussannut. Toisaalta hyvä, tuo mun mies tarvii vähän aikaa:) Ei mee tosiaan niinkuin terveystiedon tunnilla väittävät:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Siim
@vilmu Toivotaan, näin unta muutama viikko sit,että olin synnärillä ponnistusvaiheessa ja en suostunut ponnistaa kun kello ooo 23:59 ettei laps synny 31.12 :D

Tässä tän aamunen digi ,pysyispä pieni matkassa :unsure:

http://aijaa.com/wkrsZa :love::love:

@eevas hyvä jos ovis tulee odotettuun aikaan,jos ei tulisi pitkää kiertoa sitten(y)

Mua oikeen hävettää hehkuttaa täällä,kun toiset joutuu odottamaan ihan.liian kauan plussaa :cry: toivon sydämeni pohjasta,et odotus palkitaan pian..:love: ja toivon itsekkäästi mun raskauden jatkuvan loppuun asti
(n)
 
@Nems tottakai saat iloita ja varmasti kaikki iloitsee plussanneiden puolesta ja toivoo, että kaikki menisi hyvin eikä tulisi mitään keskenmenoja <3

Vitsi teille tulee kiva ensimmäinen äitienpäivä! Mä täs jo mietin, että viime vuonna kuumeillessani ajattelin itse viettäväni seuraavaa äitienpäivää vauva massussa:rolleyes: Nooh kyllä vielä joku vuosi:love:
 
Täällä äitienpäivä oli just, mutta ehkä mies mua jotenkin muistaa suomalaisen äitienpäivän kunniaks. Sanoin sille joskus aikoinaan, että mä haluan sit kaks :X3: isänpäivä on kanssa jo ihan pian täällä ja mulla ois sillon 12vk et uskaltais ehkä sillon asiasta kuulutella muutenkin. Nyt haluaa tietysti pitää meijän välisenä asiana vielä.

Toivottavasti tää plussakuume jatkuis tähän tahtiin nyt!!
 
  • Tykkää
Reactions: Hiletin ja Nems
Heh, kävin tänään hakemassa vaihteeksi Zalandon vauvanvaatepaketin postista :giggle: Meillähän siis mies ei halunnu katella/ostaa mitään vauvajuttuja koko viime syksynä, mut sit ku yritystä oli joku 5kk takana niin perustelin että mulle tulee parempi mieli ku saan ostella vauvanvaatteita vaikka en ookkaa raskaana :ROFLMAO::whistle: Oon nyt sit tasasesti ostellu kaikkee... Harmi vaan ku ei voi ostaa yhtää tyttö/poikavaatteita vaa kaikkie pitää olla neutraaleja :ROFLMAO:
Hokasin tänää puhelimen appista että on jo dpo10, mulla ku meinaa jäähä toi luteaali lyhyeks niin ylihuomenna pitäs alkaa jo menkat... En kyl ala testailee turhaa ku seksiäki oli vaan kerran ja seki oviksen jälkeen :D
 
@Siim ei ole totta mä just kattelin netissä vauvan vaatteita ja aattelin uskaliaasti tilata jotain:D Ihanaa, että en oo ainoa höpsö:love: Mä en oo taikauskoinen ja tuntuu, että jos jostain syystä meille ei vauvaa tule niin se on sitten niin iso suru, ettei siinä paljoa muutama body paina.

Uranainen mussa on nyt niin vahvoilla, että sitä plussaa vielä odotellaan piitkään, mutta toisaalta ihanaa valmistella edes vähän jo nyt.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nems

Yhteistyössä