Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Onnea @Nems ❤

Enpä ikinä uskonut tätä sanovani, mutta me ajateltiin pitää taukoa yrityksestä. En tiedä voiko kahden keskenmenon jälkeen puhua "jatkuvista keskenmenoista", mutta siltä nämä tuntuu ja onhan koko kevät mennyt näissä tunnelmissa... :( Ei vaan jaksa kolmatta heti perään.

Toki nyt pitäisi ensin odottaa että tämäkin keskenmeno hoituisi pois alta. Joka päivä vuotaa vähän, mutta kunnon vuoto ei ala. Hermot ja mielenterveys menee :mad:
 
Voi ei @Fritang aivan kamalaa:cry::cry: Oon tosi pahoillani teidän puolesta.:( Tauko voi olla ihan paikallaan, varmasti tuntuu, että tarvitsee pitää hieman taukoa, että toipuu. Jä kyllä mä tänne vielä varmasti kirjottelen kanssa silloin tällöin.

@Jennipä onneksi sait ajan sitten kuitenkin ja etenee vihdoin asiat(y) Varmasti noilla kierroilla meni aika jännäksio_O

@Nems paljon onnea:love:

Täällä mies oli sittenkin kotona nyt Vappuna ja viikonloppuna. Luulen, että ovis oli la tai su, nyt ei kyllä ollut kipuja, eettä saattaahan se olla vasta tulossa. Kp20 joka tapauksessa. Mentiin keskeytetyllä, että jos taas piinailen niin älkää odotelko plussaa:rolleyes:
 
Moikka kaikille näin parin kk tauon jälkeen! Ollu vähän "ongelmia" täällä kotona ni on jääny kaikki somet paitsioon :cool: koitan taas päästä tähän kiinni, lukemista on näköjään tullu ihan hyvin :D

14.3 oli miulla se lääkäriaika neuvolaan, saman viikon sunnuntaina alkoi menkat sitten vihdoin! Ja kestivätkin sitten pari viikkoa :ROFLMAO: Eli yk3 oli peräti 122pv

Lääkärissä määrättiin verikokeisiin ja provera -kuurille. Verikokeen tuloksia en kyllä muistanu kysellä, hups :ROFLMAO: 10pv provera-kuurin aloitin kp36 ja viimeisen otin tän viikon tiistaina. Menkkojen pitäisi alkaa parin viikon sisään viimeisestä pilleristä

Paitsi, että tänään tein ensimmäisen pikku haamulaisen ikinä! :cry::D:D tai sain kyllä eilenkin iiihan haalean pc-liuskalla, mutta itellä on aina niin vahvat plussalasit ni en sitä vielä halunnut rekisteröidä.

En jotenkin osaa reagoida tähän mitenkään eikä tunnu yhtään siltä, että olisin raskaana. Käyn tänään vielä ostamassa CBn testejä ni ei tarvii arpoo viivojen kanssa :D ois kyllä ihan paras synttärilahja miehelle kun huomenna saisin vihdoin antaa ne (jo viime vuonna) ostamani bodyt ja tikun jossa lukee 'raskaana' :love:

Nyt siis yk4 ja kp48
 
@Fritang Kiitos! :) en kyllä uskalla vielä innostua jos vaikka olikin virheellinen haamu. Tosin testasin kahdella eri merkillä :rolleyes: pelottaa vaan että tuon lääkkeen takia tulisi virheellinen positiivinen tulos :s ei pitäisi olla mahdollista mut oon tämmönen spekuloija :ROFLMAO:
 
Kirjotetaas tännekkin pääasiat tän päivän aukiolotutkimus käynnistä. Eli
- Munajohtimet on auki
- Miehellä on normaali sperma
- Mulla verikokeet muuten ok, mut prolaktiini koholla
- Tässä kierrossa ovistestailu kp 16-21, eli perjantaina alkaa
- Jos ovisplussa, viikon päästä verikokeet, jos ei, niin verikokeet vähän vapaammin, niin katotaan prolaktiini läpi
- Jos ei ovista, voin aloittaa terolutit
- Ensikierrosta Clomifen :giggle::giggle: ja kp 10 ultra
- Ja tottakai mulla on etelänmatka varattuna just sopivasti niin, että se osuis ton ultran kaa samaan aikaan. Ja jos kikkailen teroluuttien kaa, niin kärsin sitten menkoista reissussa. Tässä siis vähän mietittävää omien aikataulujen kanssa.

Kirjoittelin kauheen pitkän selostuksen tonne esikoisesta haaveilijoihin, niin sieltä voi käydä lukasee jos jotakin kiinnostaa :ROFLMAO: Kauheen jännä reissu oli kaiken kaikkiaan

@lilja_93 onko viiva vahvistunut?
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang ja Siim
Mahtavaa @Jennipä että putket on auki ja sperma normaalia. Toivotaan että clomit jo auttais teitä!

@lilja_93 samaa mäki huutelen että saako sut siirtää plussanneisiin?:love:

Huutelen myös uuden ketjun listan päivittäjää. Mulla on varhaisultra ensi maanantaina ja ei varmaan tuu niin usein tätä ketjua luettua vaikka käynkin välillä vilkuilemassa. Kesäketjun siis saa perustaa kuka vaan vaikka heti :)
 
Kävin tänään uusintaultrassa ja mitään ei ollut tapahtunut, kuten arvelinkin. Aika tyhjennykseen soitetaan jossain vaiheessa viikon sisään. Pidetään nyt elokuuhun asti mietintätaukoa että lähdetäänkö enää kolmatta kertaa edes kokeilemaan, mutta lueskelen kuitenkin kesälläkin varmasti teidän kuulumisia :)
 
Ei tarvii siirtää, menkat alko eilen -.-
Noh ainakin siis lääkkeet toimii, eikä miussa pitäis olla mitään vikaa? Jos oikein muistan lääkärin sanomiset :ROFLMAO: pitää vaan taas soittaa sinne lääkäriin ja kysyy, että voinko jatkaa noita jos vielä kierrot venyy
 
Moikka! Vieläkö mahtuu mukaan kuumeilemaan? Me ollaan just alettu yrittää toista lasta. Esikoinen on nyt reilu vuoden. Mulla on iha hirvee vauvakuume, eikä kärsivällisyyttä tai malttia yhtään! Kierrosta mulla ei oo mitään hajua, että hankala laskeskella ovista. Voisko joku suomennella nuita lyhenteitä? :O
 
Joo täällä taitaa olla kesällä vähän hiljaista, jos uutta porukkaa ei tule :) Itsekin kirjoittelen enemmän tuonne keskenmeno-ketjuun.

Mutta päivitetään vielä tännekin, että nyt on koettu koko pakka: lääkkeellinen tyhjennys kotona, lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa ja kaavinta :ROFLMAO::poop: Siis vuoto kyllä alkoi jo kotityhjennyksessä, mutta meni joku neljä päivää kun alkoi tulla ihan hirveitä kipuja. Eilen menin polille ja ultrassa näkyi vielä se tuulimunan mokoma :rolleyes: Ottivat sitten osastolle ja uusi tyhjennysyritys, tällä kertaa ei tapahtunut senkään vertaa. Miten voi olla noin tiukasti kiinni? o_O Illalla sitten kaavintaan, se oli tosi miellyttävä kokemus, joskin herätessäni rupesin töttörööpäissäni itkemään ja höpisemään hoitajalle että oispa vauva. Aamulla pääsin kotiin ja nyt on ihan jees olo... Uutta vauvakuumetta jo pukkaa :oops:
 

Yhteistyössä