nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:56 Vielä kysymys kirjoitti:
Auttaako myös päänahan hilseilyyn ja kutinaan? :wave: Eikä haittaa jos on sävyttänyt hiukset, ei muuta väriä?
no minulla tuo psori aiheuttaa aina talvisin kutinaa ja rikkoutumista (semmoisia rupeja) ja nyt auttaa kyllä tämä konsti siihenkin. Ei kait se sävytys mitään haittaa :/ =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 19:29 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 15:26 Koiranilma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 10:49 Sleepyhead kirjoitti:
Kuinka kauan tarvii kokeilla että näkyy tuloksia?
Tahtoo tietää kans :wave:
eikös hius kasva noin cm kuukudessa. Ennen minulla kasvoi sen verran ja katkesi harteilla. Nyt vuoden aikana on kasvanut harteita peffan saakka....siis ainakin kaksin kertainen määrä ja en ole mikään persjalkainen ihminen(aika pitkä olen ). Kannattaa kyllä kokeilla...en meinannut itsekkään uskoa tuoho konstiin, vaan toimi ainakin minun kohdallani...kyllä kait se toimii ilman saunaakin, jos viitsii vaikka ammeessa lötkötellä :) Eikä kukaan ole sanonut, että haisisin kin vanha pummi... ;) shampoot ja hoitoaineet tuoksuvat hyvälle pesun jälkeen ;)
kyllä miulla kasvaa ainakin sen 2 cm kuukaudessa. kasvua on helppo seurata tuosta hiusrajasta nousevasta omasta väristä, mikä pilkistää värjätyn hiuksen jatkeeksi.

taitais meijän ukko sanoo tähän vinkkiin vaan että kaljan tuhlausta :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
USKALTASKO TUOTA MUNAAKIN KOKEILLA??Mies kyllä on jo silloin ihmeissään, kun saunaan alkaa munia ja olutta kantamaan ;) :whistle: Taitaa se muna kyllä jäädä hiuksiin kiinni...eikös se ala haiseen???Onko joku kokeillut :/ :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 12:47 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
USKALTASKO TUOTA MUNAAKIN KOKEILLA??Mies kyllä on jo silloin ihmeissään, kun saunaan alkaa munia ja olutta kantamaan ;) :whistle: Taitaa se muna kyllä jäädä hiuksiin kiinni...eikös se ala haiseen???Onko joku kokeillut :/ :/
Oon joskus käyttänyt, mutta en saunaan laittanut. Suihkumyssy päälle. Musta se oli jopa ihan hyvä, mutta nykyään en moista pelaamista jaksa kun on olemassa hyviä helppoja hoitoaineistakin. Kai siinä munassa jotain hoitavia proteiineja tms. on.

Eipä paljon maksa jos haluaa kokeilla.

Vaniljatäti
 
Hilpeä Heluna Hämeestä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:33 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
Kaks mannee jutteli
"Siulha o komia tukka ja nii kauniist kiiltää.Mill sie hoijat sitä?"

"Sivelen munalla."

"Kuissie nii s.aatana notkia oot..."

:whistle:
:D :D :D Tää oli hyvä,asiasta ohi,mutta lisää mannevitsejä?
Kaupassa kassa kysyi löytyykö eskorttia,manne sanoi,ei miul on bemari. :D
 
nyt kokeilin 3 olutta ja tuli ehkä liukkaammat, kuin ykkösellä...sama tulos taitaa tulla :)
en nyt laita enää kuvia, kun tuli niin törkeä pyyntö eräältä...luulin, että luotettavaa porukkaa täällä olisi, mutta .... :/ Katsotaan nyt myöhemmin uudelleen :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:29 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:23 snowbaby kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Joo, tämä on vanhan kansan kikka eli ei mitään uutta. Yks vanha kikka on raaka kananmuna.
siis munaa päähän????Mitä pitäis vaikuttaa??? :/
Löysin aiheesta ketjun googlettamalla...Mulle mummo sanoi, että kiiltoa tulee tukkaan kananmunalla. Olihan sitä joskus ihan munashamppootakin kaupassa, vaikka hassulta kuullostaa :LOL:

Paljonhan noita vanhankansan kikkoja...harmi vaan, että mummo ei enää ole niitä kertomassa :(
Linkki unohtui
http://www.ihanitse.com/viewtopic.php?p=128024&sid=2f138d5699fd4c4b0ddc763eec5aae05

heh siellä sanottiin et joku laittoi puhtaisiin hiuksiin olutta ha huuhteli pois. itse olen käyttänyt sitä kampausnesteenä. tän ketjun alkuperäinen sanoi laittavansa suoraan hiuksiin ja saunaan ja peu. taisi kyllä laittaa suoraan ilman pesemistä. mut ajattelin koklata. kuinka usein sitä olutta voi käyttää et voiko sitä käyttåä liikaa??
 
no en minä pese hiuksia ensin. Ovat joko kosteat tai märät ja välillä kuivatkin...siitä olen loruutellut päähän ja joskus olen loput ottanut lauteille mukaan ja lisäillyt pikuhiljaa...hankaan päänahkaan =) kyllä tätä konstia aika moni vanhankansan ihminen on käyttänyt :) ei mikään uusi juttu, mutta toimii kyllä hyvin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 14:32 vieras kirjoitti:
Miten tuo vehnäalkio öljy vaikuttaa? Kuinka paljon/kuinka pitkää sitä pitää ottaa, että näkisi tuloksia?
minuakin kiinnostaa tuo öljy, kun siitä olen kuullut hyviä vaikutuksia myös ihoon :) käyttäänkö sitä sisäisesti vai ulkoisesti :)
 
lehtien lukija
Jossakin oli juttua että joku kampaamo olikohan se briteissä, niin on alkanut käyttää härän spermaa hoitoaineena, kuulema on kiiltävät ja pehmeät hiukset sen jälkeen. Kuulema siinä olevat proteiinit hoitaa hiuksia.

Ei kun vain menettte miehenne luo purkin kanssa että "voisitkos antaa hoitoainetta olen menossa pesulle?"
 
Epätoivonen kasvattaja kyselee kun vien sen keskarin saunaan ja länttään sen päähän... Meenkö löylyyn heti sen jälkeen?? ja sen jälkeen pesen tavallisella shampoolla?? Epätoivosesti kasvattaa hiuksii. Pn niin ohuet ja lyhyet.. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 16:45 lehtien lukija kirjoitti:
Jossakin oli juttua että joku kampaamo olikohan se briteissä, niin on alkanut käyttää härän spermaa hoitoaineena, kuulema on kiiltävät ja pehmeät hiukset sen jälkeen. Kuulema siinä olevat proteiinit hoitaa hiuksia.

Ei kun vain menettte miehenne luo purkin kanssa että "voisitkos antaa hoitoainetta olen menossa pesulle?"

että spermakin vielä lopuksi....nyt pitää kyllä tetata ihan oikeasti. Kerron, miten kävi :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 16:59 siiri kirjoitti:
Epätoivonen kasvattaja kyselee kun vien sen keskarin saunaan ja länttään sen päähän... Meenkö löylyyn heti sen jälkeen?? ja sen jälkeen pesen tavallisella shampoolla?? Epätoivosesti kasvattaa hiuksii. Pn niin ohuet ja lyhyet.. :(
kyllä minä menen heti löylyyn ja lisäilen vielä kiposta, kun alkaa kuivumaan. Minä pesen natusan shampoolla(tuoksu ihana ja mieto) tai kampaamon kerasilk sarjalla. Nyt olen muutaman kerran jättänyt pesemättä käsittelyn jälkeen ja on olleet liukkaammat ja kiiltävämmät =)
 
Mä olen ihan varma, että jossain vaiheessa sä paljastat, että tää on ollut vitsiä koko juttu ja naurat partaasi ajatellessasi miten plussalaiset lotraa ykköstä tukkaan! :D

Saat nauraa sitten mullekin, vähän aikaa olen nyt lykännyt kaljaa päähäni! :D
 

Yhteistyössä