Nyt mä en oikeesti tiedä mitä teen :(

  • Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Epätoivoinen"
Mies oli viikonlopun metsällä ja itse olin vauvan kanssa kotona. Mitään ihmeitä ei tehty.
Tänään oli sitten tullut postilaatikosta lappunen naapurilta. Valittivat lapussa viikonlopun äänistä. Meiltä kuulemma kuulunut kovaäänistä rakastelua ja he toivoivat että otettaisiin vastaisuudessa naapurit huomioon :(
Mies siis ehti näkemään tämän lapun ensiksi ja voitte vaan kuvitella mitä tästä seurasi.....
Se vaan pimahti ihan täysin. Ei edes antanut mulle puheenvuoroa tai mitään....
Mä en edes ole varma kuka naapuri sen lapun on pudottanut luukusta. Me ollaan ihan hilajttain tähän muutettu eikä oikein ketään tunneta. Millä helvetillä mä saan tuon miehen vakuuttuneeks että ei täällä ketään ole ollut. No nyt en edes tiedä missä se on kun lähti ovet paukkuen iltapäivällä :(
Miten tällästä voi käydä
 
no olisin kyllä tosi huolissani jos mieheni olisi tollainen! automaattisesti epäilee sinua vaikka sinä olet ollut kotona pienen lapsenne kanssa.

mies saisi kyytiä, en katselisi tollaista yhtään!!
 
No jospa uskoo sitten kun itse kuulee mahdolliset äänet.
Rappuun lappu, että nyt oli meluilmo tullut väärään osoitteeseen, pyydät paikallistamaan melun aiheuttajan hieman tarkemmin ennen kun tiputtelevat lappuja ihmisten postiluukuista.
 
"Epätoivoinen"
no olisin kyllä tosi huolissani jos mieheni olisi tollainen! automaattisesti epäilee sinua vaikka sinä olet ollut kotona pienen lapsenne kanssa.

mies saisi kyytiä, en katselisi tollaista yhtään!!
Kyllä mäkin nyt olen huolissani, mutta tulihan tää ihan puun takaa, siis mullekin. Ehkä mieskin rauhottuu kun kerkeää vähän asiaa pohtimaan teksiään (tai ainakin toivon niin), mutta millä helkutilla mä todistan ettei täällä ketään ole ollut.
 
.....
No sano miehelles, että ei täällä ketään oo ollu ja naapuritkin on voinu monelle naapurille laittaa saman lapun. Ei se välttämättä tarkota sitä, että just teillä on ollu joku mies siellä sun luona käymässä. Ja tuskinpa sinä siellä nussisit vaan jotain, kun oot sen vauvas kanssa ollu siel
 
"vieras"
Aika kaamea tilanne!
"syystä" mun mielestä mies vetää pultit...uskosin itekkin totta kai pahimpaan!! Todisteet on aika sua vastaan! Mut anna tomun laskeutuu ja puhukaa asiat halki!
Kyllä se miekkonen viel ymmärtää!!
Tsemmpii!
 
"Epätoivoinen"
No sano miehelles, että ei täällä ketään oo ollu ja naapuritkin on voinu monelle naapurille laittaa saman lapun. Ei se välttämättä tarkota sitä, että just teillä on ollu joku mies siellä sun luona käymässä. Ja tuskinpa sinä siellä nussisit vaan jotain, kun oot sen vauvas kanssa ollu siel
Niinkuin sanoin niin en saanut edes puheenvuoroa ja olin itsekin ihan puulla päähän lyöty etten edes tajunnu mitä tapahtu kun ukko oli jo lähteny.
 
"Epätoivoinen"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22177576:
No siinäpä se, kun sun ei pitäisi joutua todistelemaan yhtään mitään, vaan miehesi pitäisi kyllä uskoa ihan puhetta ja luottaa sun sanaan.
Näinhän sitä luulis :( mutta kieltämättä kun ajattelen tilannetta hänen kantiltaan niin... varmaan itsellekin se epäilys jossain mittakaavassa tulisi
 
Siis täh
Ai, että jos on pieni vauva niin seksiä ei voi harrastaa??

Niin ja eipä tossa lapussa varmaan sitä lukenut että milloin tarkalleen nämä äänet ovat kuuluneet.

Terveisin. "ihme ettei me olla koskaan saatu tuollaista lappua" :D
 
"suski"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22177576:
No siinäpä se, kun sun ei pitäisi joutua todistelemaan yhtään mitään, vaan miehesi pitäisi kyllä uskoa ihan puhetta ja luottaa sun sanaan.
Näin, mutta anna miehelle aikaa.

Ja pankaa rappuun lappu, että rakastelumelu-lappunen on tullut väärään osoitteeseen.
 
"Epätoivoinen"
[QUOTE="suski";22177600]Näin, mutta anna miehelle aikaa.

Ja pankaa rappuun lappu, että rakastelumelu-lappunen on tullut väärään osoitteeseen.[/QUOTE]
Mä jo ajattelin että lähden se lappu kuorassa naapureita kietämään että kuka sen on laittanu, jos sais siitä selvyyden ja sitten sais miehelle selitettyä
 
oho
Kuinka vanha vauva teillä on? Onko suhde muuten kunnossa, kun mies sinusta tuollaista luulee?
Mä varmaan veisin kyseisen lapun rapun ilmoitustaululle ja lisäisin siihen tekstin, että tämä tullut väärästä luukusta ja kuka on oikea syyllinen?
 
Jos tämä tarina olisi ollut toisin päin; mies kotona lapsen kanssa ja äiti viikonlopun poissa, ja tämä äiti-ihminen löytäisi kotiuduttuaan miehensä jäljiltä vastaavan lapun, sanottaisiinko täällä että naisessa on vika kun miestään epäilee? Ei. JSSAP olisi viestien punainen lanka.

Miten tämäkin nyt se MIEHEN SYYKSI kääntyi? Ymmärrän ap:n paniikin ihan koko sydämestäni, mutta kyllä minä ymmärrän miestäkin, kun herneet veti.
 
"Epätoivoinen"
Kuinka vanha vauva teillä on? Onko suhde muuten kunnossa, kun mies sinusta tuollaista luulee?
Mä varmaan veisin kyseisen lapun rapun ilmoitustaululle ja lisäisin siihen tekstin, että tämä tullut väärästä luukusta ja kuka on oikea syyllinen?
Vauva on 7kk ja kyllä meidän suhde on ihan mallillaan. Tottakai erimielisyyksiä aina välillä on, muttei mitään isompaa, lähinnä kinastelua rahasta, vapaa-ajan käytöstä tms.
 
[QUOTE="Epätoivoinen";22177615]Mä jo ajattelin että lähden se lappu kuorassa naapureita kietämään että kuka sen on laittanu, jos sais siitä selvyyden ja sitten sais miehelle selitettyä[/QUOTE]

Mä olisin aivan varmasti lähteny viereisille oville ainakin kysymään että onkos tää teiltä. :D

...Ja mojauttanu miestä... edes kehtaa epäillä...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä;22177623:
Jos tämä tarina olisi ollut toisin päin; mies kotona lapsen kanssa ja äiti viikonlopun poissa, ja tämä äiti-ihminen löytäisi kotiuduttuaan miehensä jäljiltä vastaavan lapun, sanottaisiinko täällä että naisessa on vika kun miestään epäilee? Ei. JSSAP olisi viestien punainen lanka.

Miten tämäkin nyt se MIEHEN SYYKSI kääntyi? Ymmärrän ap:n paniikin ihan koko sydämestäni, mutta kyllä minä ymmärrän miestäkin, kun herneet veti.
Mutta minä EN ymmärrä millään sitä et jos ollaan aikuisia ihmisiä.NIIN ei voida istua ja keskustella. Vaan aletaan heti kauheesti huutamaan ja haukkumaan. En mä en ole tuota ikinä ymmärtäny.
 
"Epätoivoinen"
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä;22177623:
Jos tämä tarina olisi ollut toisin päin; mies kotona lapsen kanssa ja äiti viikonlopun poissa, ja tämä äiti-ihminen löytäisi kotiuduttuaan miehensä jäljiltä vastaavan lapun, sanottaisiinko täällä että naisessa on vika kun miestään epäilee? Ei. JSSAP olisi viestien punainen lanka.

Miten tämäkin nyt se MIEHEN SYYKSI kääntyi? Ymmärrän ap:n paniikin ihan koko sydämestäni, mutta kyllä minä ymmärrän miestäkin, kun herneet veti.
Minäkin siis tavallaan ymmärrän mieheni käytöksen tässä tilanteessa koska olen aivan varma että itsekin jossain määrin epälisin tässä tilanteessa, kuinka paljon niin sitä en voi tietää. Toivon vaan että saan asian jotenkin selvitettyä niin että asia ei jää roikkumaan ja epäilys jotenkin kaivelemaan taustalle
 
Saraldo
Aika törkeää käytöstä mieheltäsi. Hävytöntä, ettei edes suostuta kuuntelemaan vaan uskotaan ennemmin nimetöntä naapuria kuin omaa vaimoa. Jos meille tulis vastaavanlainen lappu, mun miehesi todennäköisesti sanoisi, että "on tainnut lappu tulla väärään osoitteeseen" ja kuittaisi asian huumorilla.
 

Yhteistyössä