Nyt meni mulla ihan yli hilseen. Olen raskaana, enkä taatusti ole harrastanut seksiä kuukausiin :O

  • Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti
laahkana
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva taas kun teette vitsin koko viestistä. Eikö oikeesti koskaan osaa olla ilkeilemättä ja vitsailematta??????????
No tässähän on tasan kaksi vaihtoehtoa. Tai kolme oikeastaan. Joko sinä OLEY harrastanut seksiä viimeisen puolen vuoden aikana mutta et halua muistaa tai et muista sitä.

Tai sitten sinä ET ole raskaana.

Tai sitten sinulla on jo hyvin iso masha.
voi se maha olla pieni tai iso, olipa lihava tai laiha.
meillä oli synnytysvalmennuksessa todella hoikka nainen, se käytti tiukkoja vaatteita ja siitä ei ees huomannu et se on raskaana. vaikka oli 8. kuulla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan ensiksi onnea! :)

Tuollainen uutinen on kyllä varmasti iso järkytys. Millainen elämäntilanne sulla on? Ts. kuinka hyvin vauva sopii siihen?
Asumuserossa :/ Kaipa sen on vaan sovittava, koulun aloitin juuri, joten se jää nyt sitten kesken :(
Luulisi että voit pitää koulusta välivuoden kun vauva syntyy =)
 
Ihme
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onko sulla laittaa meille ultrakuvaa? Mä en muuten usko sua :whistle:
Tai jotain muuta todistetta
Niin. Sillä on varmasti ap:lle tässä tilanteessa suuri merkitys uskotko vai etkö.

Mä en tajua. Kyllä muakin kiinnosti miten tässä käy, mutta nyt kun tiedän niin eipä ap:n mulle mahaansa tarvi esitellä.

Menenkin vastaamaan johonkin synnytysketjuun että en usko, skannaa ipana tänne.
 
Mistä ihmeestä ap voit tietää, että lapsen isä on exäsi jos kerran et ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen? Ei kai siitä rv 23 tuu viel puolta vuotta? Njää, en sit osaa laskee tai sit meni mult jotai ohi. Olkoon..
 
odottaja itsekkin
Onnea odotukseen!sittenhän se passaisi että seksin harrastamisesta on aikaa,jos olet jo noin pitkällä!miksi tällaisella asialla pitäisi pelleillä?heti ollaan epäilemässä että asia ei ole näin!mitkä sulla on itsellä fiilikset tällähetkellä?joko kerroit exällesi?miten hän reagoi?
 
öoiahg
Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Mistä ihmeestä ap voit tietää, että lapsen isä on exäsi jos kerran et ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen? Ei kai siitä rv 23 tuu viel puolta vuotta? Njää, en sit osaa laskee tai sit meni mult jotai ohi. Olkoon..
siit tulee melkein puol vuotta...jos oikein laskin nii viikosta jää et ois puol vuotta..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Mistä ihmeestä ap voit tietää, että lapsen isä on exäsi jos kerran et ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen? Ei kai siitä rv 23 tuu viel puolta vuotta? Njää, en sit osaa laskee tai sit meni mult jotai ohi. Olkoon..
no kai mä nyt tiedän, että kenen kanssa olen seksiä viimeksi harrastanut.

Yritän just metsästää tietoa, millainen määrä alkoholia on vaaraksi vauvalle. Viime vkl join 4 siideriä ja noin kuukausi sitten 5 :(
 
janna
Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Mistä ihmeestä ap voit tietää, että lapsen isä on exäsi jos kerran et ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen? Ei kai siitä rv 23 tuu viel puolta vuotta? Njää, en sit osaa laskee tai sit meni mult jotai ohi. Olkoon..
laskepas 4x6=24
 
Onnea yllärivauvasta! :heart:
Onhan tuossa sulattelemista, hurjaa!

Älä turhaan mieti noita juotuja siidereitä. Oikeasti! En usko että vaurioita olisi tullut. Eriasia olisi jos viikottain vetäisi nuo ja monena päivänä.
 
maitokatti
ap, ei ole määriteltynä kuinka suuri määrä on haitaksi, kun sitä ei tiedetä. Jotkut vaikka juo koko odotusajan, ei ole lapsessa mitään vikaa, mutta jossain sanotaan että yksi annos on turvallista juoda. Onnea uutisesta, onpas lyhyempi odotus kuin normaalisti, noin ajatuksen tasolla...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Oho :eek:

Onnea!!
Milloin sulla on laskettu aika? Ja miten niin viikkoja "noin 23"? Ultrahan kertoo kyllä hieman tarkemmin.
lääkäri ei voinut sanoa 100% varmaksi tarkkoja viikkoja, koska ei ole mitään hajua, koska hedelmöitys olisi voinut tapahtua. Exä tietäis varmaan tarkan päivän, kun se muistaa kaikki tuollaiset, mut vielä en oo uskaltanut kertoa
 
no niin
Ei sillä ole merkitystä koska olette puuhanneet vaan sillä koska sinulla silloin noin puolivuotta sitten ne menkat on oleet.
Kyllä kai jokainen tietää millaiset menkat on itsellään ja osaa siitä sitten selvittää sen ajankohdan.

Vähän porvoolta kuullostaa
 

Yhteistyössä