Nyt meni mulla ihan yli hilseen. Olen raskaana, enkä taatusti ole harrastanut seksiä kuukausiin :O

  • Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti
Anteeksi ed. viestini. Tämä on vakava asia. Menkat voivat tulla ainakin kerran, vaikka olisikin raskaana. Ja voit olla jo pitkällä raskaudessasi, en nyt osaa kierroistasi sanoa mitään. Tosin jos raskautumisesta on vain vähän aikaa, on sen täytynyt tapahtua tietämättäsi sitten, jos et kerran mielestäsi ole harrastanut seksiä. Neitseellisiin hedelmöittymisiin en usko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva taas kun teette vitsin koko viestistä. Eikö oikeesti koskaan osaa olla ilkeilemättä ja vitsailematta??????????
No tässähän on tasan kaksi vaihtoehtoa. Tai kolme oikeastaan. Joko sinä OLEY harrastanut seksiä viimeisen puolen vuoden aikana mutta et halua muistaa tai et muista sitä.

Tai sitten sinä ET ole raskaana.

Tai sitten sinulla on jo hyvin iso maha.
 
ap
No tietenkin menin heti ostamaan apteekista testin ja testasin kotona vielä uudestaan. Plussaa se näytti. En ymmärrä ollenkaan :eek: Kyllä mulla edellisessä raskaudessa oli maha jo aikamoinen 6kk tienoilla. Sen verran suunnilleen on aikaa siitä, kun viimeksi olen seksiä harrastanut, joten en ymmärrä miksei se nyt sitten ole kasvanut yhtään, eikä menkatkaan ole jääneet pois kuin vasta nyt
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuis:
on, onko masu kasvanut? Tai nyt kun attelit, niin mitään raskauteen viittaavaa, pahoinvointia,väsymystä jne...?
No sellaista närästyksen tapaista on ollut, vatsassa kamala näläntunne tms. mutta en usko, että liittyy millään tavalla tähän, herkistynyt vain vatsa jostain syystä
 
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
No eihän tämä mahdotonta ole. Joka vuosi Suomessakin syntyy lapsia niin, etteivät äidit tajua olleensa raskaana kuin vasta synnytyksen alettua.
totta. eräs ystävänikin sai tietää raskaudestaan vasta kun laskettuun aikaan oli n.2kk. ihmetteli vain miksi vatsassa koko ajan jokin möyrii..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kuis:
on, onko masu kasvanut? Tai nyt kun attelit, niin mitään raskauteen viittaavaa, pahoinvointia,väsymystä jne...?
No sellaista närästyksen tapaista on ollut, vatsassa kamala näläntunne tms. mutta en usko, että liittyy millään tavalla tähän, herkistynyt vain vatsa jostain syystä
no ne on kyllä just niitä raskausoireita..
 

Yhteistyössä