Nyt meni mulla ihan yli hilseen. Olen raskaana, enkä taatusti ole harrastanut seksiä kuukausiin :O

  • Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
No eihän tämä mahdotonta ole. Joka vuosi Suomessakin syntyy lapsia niin, etteivät äidit tajua olleensa raskaana kuin vasta synnytyksen alettua.
No, ne äidit kaiketi ovat harrastaneet seksiä.
Juu, mutta niin on varmaan ap:kin jossain vaiheessa. Tosin tämä ko. yhtälö kuulostaa vähän mahdottomalta.
 
juu
Melkein veikaisin että kyseessä on joku elimistön virhetila / sairaus joka nostaa sen hormonin tasoa.
Tule toki huomenna kertomaan mitä lääkärissä ilmeni.

(pitää ihan laittaa muistiin tämä ketju.. )
 
masukki
Ohhoh! Mutta sehän on ihanaa, jos olet raskaana. Lapsi on aina siunaus vaikka tulisikin hieman yllättäen maailmaan :) Ja hyvin mahdollista se voi olla että olet jo puolivuotta ollut tietämättä raskaana..on tapauksia joilla ei koko raskausaikana vatsa kasva ja menkat normaalit.. eikä muutenkaan mitään ennusmerkkejä.
 
mahdollista
tiedän että suomessa on tosiaan menty kovien mahakipujen takia laitokselle ja siellä tajuttu ettäsynnytys käynnissä.. tällänen tapahtunut tutun tutulle, sekä kerran oli juttua kaksplussassa tai vauva lehdessä.. ja menkat tulleet normaalisti... saako kysyä että onko sulla vararavintoa, ettei mahan kasvua olisi huomannut?
 
Manse
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Melkein veikaisin että kyseessä on joku elimistön virhetila / sairaus joka nostaa sen hormonin tasoa.
Tule toki huomenna kertomaan mitä lääkärissä ilmeni.

(pitää ihan laittaa muistiin tämä ketju.. )
Toivotaan ettei mitään vakavaa olisi...

Tsemppiä huomiseen...
 
Heh

ap keksi hyvän vedätyksen, jolla nyt pitää hulluja jännityksessä :D
Tää ketju paisuu nyt valtavaksi.
Ja sitten lopulta ap "katoaa" ja ja asialle ei tuu päätöstä ja hölmöt sit huhuilee sitä viikko kaupalla että miten kävi! :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
saanen kysyä että mitä ajatuksia siulla nyt on?
No pää on ainakin ihan pyörällä kun ei tajua mistään mitään, huomenna onneksi olen viisaampi :)

Yritin itse tunnustella mahaa, mutta ihan normaalin kokoinen se on :eek: Viimeksi kun olin raskaana, maha pullahti kyllä esiin melko nopeasti
 
Janette
Voi ku kivaa! :) Ja kyllä se on mahdollista, siis tulla raskaaksi ilman seksiä! Kävi mullekkin niin!!! :) :) :) En keksiny muuta syytä ku sauna. Siis kerrostalon sauna, jossa olin alasti ja ilman istuinta. Siinä se on tapahtunut. Varmasti jotkut on tehnyt sillain siinä ja mä sain osuman! Uskoisin niin. :) Tuntui vaan pahalta kun en tiennyt kuka mun lapsen isä on. :( Kerroin sitten kaikille vain että se on naapurin mies. Muuta en paljastanut. Nyt lapsi on 3kk ja mä oon onnellinen Äiti!!!

Ps. Mä oon ihan neitsyt, ja oon ylpee siitä! Vaikkei kukaa muu sitä tiiä. Daa. :D :)
 
mietin
tosi kaukaa haettu mut...
näin kerran leffan missä nainen tuli raskaaksi tietämättään. kun juttua alettiin tutkia kävi ilmi että hänet oli nukutettu hamaaslääkäri käynnillä toimenpiteen aikana ja sitten hammaslääkäri oli raiskannut naisen ja siitä oli tullu raskaaksi.
ootko ollu missään tommosissa toimenpiteissä, vaikka tuskin kyllä suomessa tollasta...
ootko ollu juhlimassa, kovassa humalassa jos kuitenkin olisit harrastanut seksiä baari-illan jäökeen?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Käy nyt ihan ekana ultrassa tarkistamassa, että oletko raskaana, vai näyttääkö testi plussaa jostain muusta syystä.
Huomenna ultrataan. En heti tajunnut puhelimessa edes sanoa, etten ole seksiä harrastanut, kun olin niin järkyttynyt. Soitin takaisin ja sanoin, etten ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen niin sitten sain ajan jo huomiseksi

En kyllä mitenkään jaksa uskoa, että raskaus olisi niin pitkällä. Taikka että olisin ensinnäkään raskaana. Kai mä nyt oisin huomannut, jos baarissa ois huumattu tms ja raiskattu :eek: enkö olisikin??
 
mietin
Voitko tulla huomen kertoo lisää niin ei tartte jännätä?
tuli muuten mieleen et jos on esim keskeytynyt keskenmeno ja maha ei siks kasva ja oireita ei ole ja menehtynyt sikiö/alkio ollut mahassasi jo pidemmän aikaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janette:
Voi ku kivaa! :) Ja kyllä se on mahdollista, siis tulla raskaaksi ilman seksiä! Kävi mullekkin niin!!! :) :) :) En keksiny muuta syytä ku sauna. Siis kerrostalon sauna, jossa olin alasti ja ilman istuinta. Siinä se on tapahtunut. Varmasti jotkut on tehnyt sillain siinä ja mä sain osuman! Uskoisin niin. :) Tuntui vaan pahalta kun en tiennyt kuka mun lapsen isä on. :( Kerroin sitten kaikille vain että se on naapurin mies. Muuta en paljastanut. Nyt lapsi on 3kk ja mä oon onnellinen Äiti!!!

Ps. Mä oon ihan neitsyt, ja oon ylpee siitä! Vaikkei kukaa muu sitä tiiä. Daa. :D :)

Kiitos illan piristyksestä :LOL:
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaKoivisto:
Alkuperäinen kirjoittaja Janette:
Voi ku kivaa! :) Ja kyllä se on mahdollista, siis tulla raskaaksi ilman seksiä! Kävi mullekkin niin!!! :) :) :) En keksiny muuta syytä ku sauna. Siis kerrostalon sauna, jossa olin alasti ja ilman istuinta. Siinä se on tapahtunut. Varmasti jotkut on tehnyt sillain siinä ja mä sain osuman! Uskoisin niin. :) Tuntui vaan pahalta kun en tiennyt kuka mun lapsen isä on. :( Kerroin sitten kaikille vain että se on naapurin mies. Muuta en paljastanut. Nyt lapsi on 3kk ja mä oon onnellinen Äiti!!!

Ps. Mä oon ihan neitsyt, ja oon ylpee siitä! Vaikkei kukaa muu sitä tiiä. Daa. :D :)

Kiitos illan piristyksestä :LOL:
oli aika paha :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
tosi kaukaa haettu mut...
näin kerran leffan missä nainen tuli raskaaksi tietämättään. kun juttua alettiin tutkia kävi ilmi että hänet oli nukutettu hamaaslääkäri käynnillä toimenpiteen aikana ja sitten hammaslääkäri oli raiskannut naisen ja siitä oli tullu raskaaksi.
ootko ollu missään tommosissa toimenpiteissä, vaikka tuskin kyllä suomessa tollasta...
ootko ollu juhlimassa, kovassa humalassa jos kuitenkin olisit harrastanut seksiä baari-illan jäökeen?
No en ole, tuskin suomessa tuollaista tapahtuu. En ole ollut missään kaatokännissäkään :/ AINA olen baari illan jälkeen herännyt omasta sängystä ja ihan yksinäni, ei ole tapana harrastaa yhden illan juttuja
 
kumiankka
laita kuva mahastasi! Ihan vaan olisi mielenkiintoista nähdä.
Huomisen lääkärireissun jälkeen maha voikin pullahtaa esiin, siksi tahtoisin niiiiin nähdä kuvan nyt :)
 

Yhteistyössä