nyt se päätettiin..

on se kumma, jos edes jotain haluaa ilmoittaa niin heti saa haukut päälle, kiitti ihan vitusti!! Ehkä kaikki ei tiedä kuten esim. minä että iltatähti tarkoittaa et jos nainen saa 40.50 vuotiaana muksu tai että muut lapset on lentänyt pesästä!!!

EI TARVI KUITENKAAN HAUKKUA!!!
 
"vieras"
Just.. Oottepa negatiivisia. Minä olen 26v, meillä on 5v poika ja toinen yrityksessä ja tämä tuleva on meidän iltatähti. Missä on määritelmä iltatähdestä jossa muijan pitää olla toinen jalka (vähintään!!) haudassa, vaihdevuodet käsillä, tukka harmaa, ja ikää +40?!
 
"vieras"
en minä ainakaan haukkumiseksi tarkoittanut vaan kerroin mität oi sana tarkoittaa.

Nyt voit vaan nauraa itsellesi. Mulla tulee usein tuollaisia virheitä että luulen jonkun tarkittavan jotain tai sitten sanon jotain hölmöä muuten. se on vaan suloista =)
 
[QUOTE="vieras";22509939]Just.. Oottepa negatiivisia. Minä olen 26v, meillä on 5v poika ja toinen yrityksessä ja tämä tuleva on meidän iltatähti. Missä on määritelmä iltatähdestä jossa muijan pitää olla toinen jalka (vähintään!!) haudassa, vaihdevuodet käsillä, tukka harmaa, ja ikää +40?![/QUOTE]

iltatähden yleispätevä määritelmä on että ikäero sisaruksiin on suuri sekä vanhemmilla on jo enemmän ikää ja on voitu aikasemmin päätellä että lapsiluku on täynnä.

jos ikäeroa on muutamia vuosia ja vanhemmilla ikää reippaasti alle 30v niin ei voida puhua iltatähdestä.

Mut ap:lle onnea matkaan!!:flower:
 
"vieras"
No jopas täällä palstalaiset on tosikoita, kun eivät osaa itselleensä nauraa kun kämmäilevät. Kaiken kukkaraksi löytyy aina pari idioottia mukaan, jotka myös luulevat viimeistä lasta iltatähdeksi ja tietty muutama puolustaja, vaikka mitään puolustettavaa ei ole :)
 
Oona84
on se kumma, jos edes jotain haluaa ilmoittaa niin heti saa haukut päälle, kiitti ihan vitusti!! Ehkä kaikki ei tiedä kuten esim. minä että iltatähti tarkoittaa et jos nainen saa 40.50 vuotiaana muksu tai että muut lapset on lentänyt pesästä!!!

EI TARVI KUITENKAAN HAUKKUA!!!

:D Sä olisit voinut vaan sanoa että kiitos kun valistitte oikeasta termistöstä, ettet enää nolostuta itseäsi muiden kanssa puhumalla iltatähdestä.
 
äiti vm70 + lapsi vm06
Olen juu -85 mallia ja meillä on jo kaksi lasta, poika 3v3kk ja tyttö 1v10kk.
Kolme on aina ollut se haave kummallekin.
On ollut tosi huono tuuria nyt työrintamalla parin vuoden aikana. Tässä kaupungissa ei saisi mielellään lapsia olla ja heti päästävä töihin ku pomo soittaa.
Ei herranjumala :LOL: 25-vuotias puhuu tekevänsä iltatähden ja eroa edelliseen lapseen tulisi noin 3 vuotta. Tämä oli päivän paras vitsi :LOL:
 
Asia on sitten selvä. Meille se on viimeinen lapsi ja saan kutsua häntä meidän pieneksi iltatähdeksi vaikka en olekkaan yli 40 vuotias.

Se on niin helppo muilla sanoa että mene töihin, minä olen todella yrittänyt saada töitä kaikilta aloilta, en tosiaan ole nirppanokka työn suhteen.

Olin tässä kuukausi sitten koe töissä vai miten se OIKEASTI sanotaan. no kuitenkin, työnantaja tiesi että minulla on kaksi lasta enkä saa heille hoitopaikkaa kun kaikki paikat ovat täynnä. Hän saattoi aamulla laittaa viestin että 12 töihin siivoamaan. Sitten kun kieltäydyin niin laitto viestin et mulla pitää tosiaan miettiä haluanko sen paikan. Täällä on kaikki hoitopaikat täyttä ja enemmänkin olisi tarvetta mutta ku ei.
Joten älkää tulko minulle sanomaan että haki töitä.
 
---
[QUOTE="jep";22510322]Meillä edelliset oli 8 ja 10 ku tuli vika. Onko se tähti?

Ite olin silloin 35.[/QUOTE]

No tässä sun tapauksessa voi jo musta puhua iltatähdestä, vuosia lasten välillä on kuitenkin reippaasti. Ap:n tapaus ei nyt ole iltatähti, vaikka ap:stä niin ihkua olisikin kutsua kuopusta sellaiseksi.

Tällaisten termien luulisi tulevan tutuksi ihan oman suvun puheista tai ympäristöstä. Lukeminen on myös sivistävää, vaikka lukisi vain ns. viihdekirjallisuutta, niin kyllä niistäkin tarttuu kaikenlaista päähän :)
 
---
Asia on sitten selvä. Meille se on viimeinen lapsi ja saan kutsua häntä meidän pieneksi iltatähdeksi vaikka en olekkaan yli 40 vuotias.
Saathan sinä kutsua sitä lasta vaikka komeetaksi tai mustaksi aukoksi, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että iltatähteä käytetään ihan toisenlaisessa lapsentekokuviossa. Luultavasti saat ihmetteleviä katseita ja vähän supinaa aikaan, kunnes mammat löytävät jotain muuta naureskeltavaa seuraavaksi minuutiksi. Mutta mitä väliä, joo...
 

Yhteistyössä