Odottajat Tampereen seudulta!

Hups, pääsi unohtumaan tämä ketju :D

Mutta siis, asun Kangasalla, Ruutanassa. Tampereen keskusta vois olla vaikka ok treffauspaikka, siihen pääsee about järkevästi bussilla :) ja mulle käy yhä aikalailla kaikki päivät ja kellonajat. Olisko kiinnostusta vaikka ens viikolle, eli 28.5.-1.6.?

Ja PieniTytönTylleröinen, heinäkuisten ketjustahan minä :)
 
Okei :) Mitenkäs sulle onnistuis jos vaikka tavattais Kangasalan Nattarissa? Oon siellä päin asunut ja nyt asun 4 kilsan päässä, joten on helppo sinne tulla. Ja mulle sopis kaikki päivät oikeestaan kahen jälkeen :) Niin paitsi toi perjantai. Siinä Salella on se leipomo niin olisko se hyvä?
 
Nattariin ja muutenkin Kangasalle päin mun on aika hankala tulla, kun täältä Ruutanasta kulkee Kangasalle niin järkyttävän kehnosti bussit :| siks mulla ainakin olis tampereen suuntaan helpompi öähteä, sinne kun kulkee edes kerran tunnissa bussi :D
 
Heips!

Vieläköhän joku lukee tätä ketjua? Olisi nimittäin kiva saada juttuseuraa toisista Tampereen odottajista! Meille odotetaan toista lasta syntyväksi loka-marraskuun vaihteeseen, eikä minulla ole tällä hetkellä ketään, jonka kanssa vaihtaa odotusajan kuulumisia. Olen itse 29-v ja asustan keskustassa, päivät kuluvat 1-vuotiaan esikoisen kanssa temmeltäessä. Olisi tosi mukavaa saada seuraa vaikkapa kaupungille tai ihan vain kylästelemään ja juttelemaan. Saapi siis laittaa viestiä tulemaan, olisi kiva tutustua! :)
 

Yhteistyössä